معرفی هتل

مقایسه هتل جهان مشهد با سایر هتل‌های پنج ستاره مشهد

مقایسه هتل جهان مشهد با سایر هتل‌های پنج ستاره مشهد

اگر قصد سفر به مشهد مقدس را دارید، انتخاب‌های زیادی برای رزرو محل اقامت وجود دارد. می‌توانید از میان رزرو هتل جهان مشهد، رزرو هتل رضویه مشهد یا ده‌ها هتل و سوئیت دیگر، بهترین گزینه برای خود را انتخاب کنید. در مشهد مقدس هتل‌های پنج ستاره زیادی ساخته شده که هتل جهان یکی از ان‌ها است. این هتل چه امکاناتی دارد؟ چه تفاوت‌هایی با دیگر هتل‌های پنج ستاره مشهد دارد؟ با ما همراه شوید تا بیشتر با این هتل پنج ستاره و آشنا شویم.

مقایسه هتل جهان مشهد با سایر هتل‌های پنج ستاره مشهد

آشنایی با هتل جهان مشهد

هتل بزرگ جهان مشهد یکی از هتل‌های نوساز و جدید در این شهر است که در سال 1401 به بهره برداری رسید. از این رو همه چیز در این هتل مدرن و بسیار شیک است. ساختمان هتل در هشت طبقه ساخته شده و معماری آن بسیار شیک و زیبا است. هتل جهان در خیابان شیرازی، انتهای شیرازی چهار واقع شده و دسترسی آن به نقاط مهم شهر از جمله حرم مطهر امام رضا بسیار عالی است.

با اقامت در این هتل تنها چهار دقیقه با حرم به صورت پیاده فاصله خواهید داشت. ساعت تحویل اتاق 15 و ساعت تخلیه آن 12 است. طبیعی است که مانند هر هتل دیگر در صورت تاخیر در تخلیه اتاق، باید جریمه آن را پرداخت کنید. فاصله زمانی بین تحویل و تخلیه اتاق برای نظافت اتاق و آماده سازی آن برای مسافران بعدی در نظر گرفته شده است.

اتاق‌های هتل جهان

مانند دیگر هتل‌های پنج ستاره مشهد، دست شما برای انتخاب اتاق در این هتل باز است. شما می‌توانید از میان اتاق‌های دو تخته لوکس یا اقتصادی، اتاق‌های سه تا چهار تخته و سوئیت‎های پنج نفره محل اقامت مناسب خود را انتخاب کنید. هتل 156 واحد اقامتی دارد که در ایام پیک سفر و اغلب اوقات دیگر به طور کامل رزرو می‌شود.

امکانات هتل جهان مشهد

در تمامی اتاق‌ها امکانات رفاهی و اقامتی به طور کامل برای مسافران در نظر گرفته شده است. برای آن که مسافران بتوانند در طول اقامت در هتل به خوبی استراحت کنند، تخت خواب و مبلمان از بهترین و استانداردترین‌ها انتخاب شده است. در تمامی اتاق‌ها وسایل بهداشتی وجود دارد. اتاق‌ها همگی سیستم تهویه و سرمایش و گرمایش مناسب دارند. سیستم اطفا حریق، میز تحریر، روم سرویس، صبحانه، اینترنت و مینی بار رایگان از دیگر امکاناتی است که در اتاق‌های هتل برای مسافران در نظر گرفته شده است. همچنین چشم انداز برخی اتاق‌ها به سمت حرم است که معمولا زودتر از اتاق‌های دیگر رزرو خواهد شد.

امکانات هتل جهان مشهد

با رزرو هتل جهان مشهد در مقایسه با رزرو دیگر هتل‌ها مانند رزرو هتل رضویه مشهد از امکانات بیشتری برخوردار خواهید شد. در این هتل می‌توانید از امکانات رفاهی مانند استخر، سونا و جکوزی استفاده کنید. می‌توانید از ماساژ حرفه‌ای استفاده کرده و خستگی سفر را از تن به در کنید.

کودکان شما می‌توانند در پارک اختصاصی مجموعه با دوستان و همسالان خود بازی کرده یا در گیم نت مهارت خود در بازی‌های کامپیوتری را به رخ بکشند. این هتل با داشتن یک سالن کنفرانس و یک سالن همایش بزرگ و مجهز می‌تواند بهترین انتخاب برای برگزاری جلسات کاری و همایش‌ها باشد. در کنار فضای ایده‌ال و امکانات کافی، منو پذیرایی طبق سلیقه شما تهیه شده و در حین جلسه یا بعد از آن از مهمانان پذیرایی می‌شود.

از دیگر امکانات هتل مانند دیگر هتل‌های پنج ستاره می‌توان به رستوران هتل با ظرفیت 100 نفر، کافی شاپ در فضای باز و بسیار زیبا و سفره خانه سنتی اشاره کرد. از این رو شما برای سرو تمامی وعده‌های غذایی خود می‌توانید از میان منو متنوع و بسیار لذیذ رستوران و کافی شاپ هتل، غذا، میان وعده یا نوشیدنی مورد علاقه‌تان را سفارش دهید. از دیگر امکانات هتل می‌توان به اتاق چمدان، پرینتر، فتوکپی، پارکینگ، تلویزیون در لابی، اینترنت رایگان و لاندری اشاره کرد.

قیمت رزرو اتاق‌های هتل جهان مشهد چقدر است؟

قیمت رزرو اتاق‌های هتل جهان مشهد چقدر است؟

قیمت رزرو هتل جهان مشهد با وجود پنج ستاره بودن هتل مناسب و اقتصادی است. با وجود ان که قیمت هتل در بازه‌های زمانی مختلف با توجه به پیک مسافران متغیر خواهد بود، اما حداقل قیمت رزرو اتاق در هتل جهان حدود سه میلیون و 500 هزار تومان برای اتاق‌های دو تخته و حدود 14 میلیون تومان برای سوئیت‌های پنج نفره است. شما می‌توانید در سایت علی بابا به راحتی اتاق مورد نظرتان را انتخاب کرده و وبا پرداخت هزینه آن را برای تاریخ سفر خود رزرو کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا