تور

اجاره خودرو در دبی
استان گلستانایرانگردیگرگانمعرفی هتل

هتل قصر بوتانیک گرگان ؛ محیطی آرام و دلپذیر

گرگان از شهرهای شمالی کشور با طبیعتی بکر و جاذبه‌های طبیعی فراوان است. در این شهر اقامتگاه‌های فراوانی وجود دارند که به ارائه خدمات گوناگون می‌پردازند. علاوه بر این از هتل‌های 5 ستاره محبوب این شهر می‌توان هتل قصر بوتانیک گرگان را نام برد که دارای محوطه بسیار بزرگی است.

این هتل در سال 1993 تأسیس شد و دارای 7 طبقه است که مساحت کلی آن به 4 هکتار می‌رسد. از ویژگی‌های این هتل می‌توان به دسترسی راحت آن اشاره کرد. همچنین هتل به مکان‌های مهم و پرتردد شهر مانند میدان بسیج، پارک جنگلی ناهارخوران و النگدره، ایستگاه راه‌آهن، پایانه مسافربری و پارک شهر بسیار نزدیک است. این هتل در تمام ایام سال آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران است. در ادامه با مجله گردشگری دوباره سفر برای آشنایی با هتل همراه باشید.

اتاق‌های هتل قصر بوتانیک گرگان

هتل زیبای قصر بوتانیک دارای 72 اتاق است که در چند دسته مختلف قرار می گیرند و در ادامه بیشتر با آنها آشنا خواهیم شد:

اتاق یک‌تخته: دارای یک تخت یک‌نفره راحت و امکانات رفاهی است.

اتاق دوتخته توئین و دبل: دارای یک تخت دونفره یا دو تخت 1 نفره است. نمای اتاق‌ها رو به باغ یا دشت‌های وسیع گلستان است.

اتاق سه تخته معمولی و خانوادگی: مجهز به سه تخت 1 نفره یا دو تخت 2 نفره و یک تخت 1 نفره است.

سوئیت دولوکس مخصوص دو نفر: متراژ بیشتری نسبت به دیگر اتاق‌ها دارد و 3 نفر به راحتی در آن جا می شوند. سرویس برای نفر سوم به‌صورت تخت تاشو است.

تلفن، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اطفای حریق، صندوق امانات، کارت هوشمند اتاق، سیستم گرمایشی و سرمایشی مرکزی، سرویس فرنگی و ایرانی، حمام، مینی بار با هزینه، مبلمان، میز تحریر، آباژور، جالباسی، دراور و فرش از امکانات کلی در تمام اتاق‌های این هتل هستند. چشم‌انداز اتاق‌ها بسیار دیدنی است که برخی مشرف به کوه و برخی دیگر مشرف به باغ اختصاصی هستند. قیمت رزرو اتاق‌ها متفاوت بوده که به نوع اتاق بستگی دارد. سوئیت دولوکس گران‌تر از سایر اتاق‌ها است و امکانات بیشتری دارد.

امکانات هتل بوتانیک گرگان

هزینه هتل به نوع انتخاب هتل و تعداد روزهای اقامت بستگی دارد. این هتل دارای 150 تخت است که از سرویس خواب بسیار راحت و تمیزی برخوردار هستند. رزرو اتاق به‌صورت آنلاین و شبانه‌روزی برای گردشگران امکان پذیر است. اتاق‌های هتل قصر بوتانیک گرگان کاملاً مدرن و مجهز هستند و بهترین امکانات در اختیار مهمانان قرار داده می‌شود. ظرفیت لابی هتل به 200 نفر می‌رسد و فضای بسیار بزرگ و دلبازی دارد. اتاق مجزایی برای استعمال دخانیات در هتل برای رفاه حال مهمانان تعبیه شده است چرا که مصرف دخانیات در لابی و اتاق‌های هتل ممنوع است.

امکانات کلی هتل قصر بوتانیک گرگان

هتل قصر بوتانیک برای رفاه حال مهمانان عزیز امکانات و خدمات گسترده‌ای فراهم کرده تا بتوانند در زمان اقامت خود در گرگان احساس راحتی کنند. امکانات کلی هتل قصر بوتانیک گرگان عبارت‌اند از:

رستوران

رستوران هتل دارای دکوراسیون بسیار شیک و مدرن و محیط آرام‌بخش جهت صرف غذا است. رستوران هتل دارای ظرفیت 300 نفر است و به سرو انواع غذاهای ایرانی، محلی و خارجی در آن پرداخته می‌شود. ساعت سرو ناهار از 13 تا 15 و ساعت سرو شام از 19 تا 22:30 شب است.

سالن صبحانه خوری

این سالن دارای ظرفیت 150 نفر است که در طبقه همکف قرار دارد. ساعت سرو صبحانه 7 تا 9:30 صبح است.

هتل بوتانیک گرگان

کافی‌شاپ

در کافی‌شاپ به سرو انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم پرداخته می‌شود که بسیار متنوع هستند. ارائه خدمات در کافی‌شاپ به‌صورت 24 ساعته بوده و ساعت مشخصی ندارد.

مجموعه آبی

مجموعه آبی هتل دارای دو استخر سرپوشیده مجزا ویژه بانوان و آقایان است. در هر فصلی از سال می‌توانید از شنا کردن در استخرهای هتل قصر بوتانیک گرگان لذت ببرید. علاوه بر آن مجموعه مجهز به جکوزی، سونا خشک و بخار است که برای رفع خستگی بسیار مناسب هستند.

بوتیک

هتل قصر بوتانیک دارای فروشگاه‌های متعددی است که به عرضه انواع سوغات، هدایا، پوشاک و… می‌پردازند. تنوع محصول در بوتیک‌های هتل به خوبی احساس می‌شود و محصولات بوتیک از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

هتل مجلل گرگان

مجموعه ورزشی

هتل قصر بوتانیک دارای مجموعه ورزشی بسیار بزرگی است که زمین والیبال ساحلی، زمین تنیس، تنیس روی میز، سالن بیلیارد و جاده سلامت تشکیل دهنده مجموعه هستند. علاوه بر آن مجموعه دارای اسباب‌بازی، تاب و سرسره و انواع تفریح‌های نشاط‌آور ویژه کودکان است که در باغ هتل قرار گرفته‌اند. انواع دستگاه‌های ورزشی مانند دوچرخه، تردمیل، وزنه، فوتبال دستی و… نیز در این مجموعه دیده می‌شوند.

سالن همایش و مراسمات

هتل قصر بوتانیک دارای یکی از مجلل‌ترین و بزرگ‌ترین سالن‌های همایش در استان گلستان است. بسیاری از سمینارها و جشن ها در این محل برگزار می‌شوند. همچنین هتل دارای اتاق جلسات متعددی بوده که برای برگزاری کنفرانس، کلاس‌های آموزشی، همایش‌ها و جلسات رسمی به کار گرفته می‌شوند.

سالن همایش هتل بوتالیک

خدمات هتل قصر بوتانیک گرگان

هتل قصر بوتانیک به ارائه انواع امکانات رفاهی مدرن و حرفه‌ای می‌پردازد و اوقات خوشی را برای مهمانان فراهم می کند. از انواع امکانات این هتل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

امکانات برتر: استخر، سالن بدنسازی، فروشگاه و بوتیک، سالن کنفرانس.

امکانات عمومی: پارکینگ، آسانسور، تاکسی سرویس، روزنامه، دستگاه خودپرداز، لابی، نمازخانه، تراس عمومی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، صندوق امانات.

غذا و نوشیدنی: کافی‌شاپ، رستوران سرپوشیده، رستوران روباز، چایخانه سنتی، رستوران فست فود، رستوران سنتی، سالن سرو صبحانه.

تفریحی و ورزشی: استخر، سونا، جکوزی، زمین تنیس، بیلیارد، فوتبال دستی، دوچرخه، پینگ‌پنگ، ماساژ زمین بازی کودکان.

جلسه و همایش: سالن همایش، سالن تشریفات، سالن اجتماعات، تالار عروسی، اتاق مهمانی، اتاق جلسات کاری، سالن چندمنظوره.

خارج از هتل: مسیر پیاده‌روی، فضای سبز، میز و صندلی، مسیر دوچرخه‌سواری، حوض آب، تخت سنتی.

امکانات خاص هتل: ویلچر، رمپ، اتاق تلویزیون.

خدمات: اینترنت در اتاق و لابی، دستگاه واکس کفش، فکس، فتوکپی، اتاق چمدان، خدمات باربری، لاندری، نهار در اتاق، پذیرش 24 ساعته، خدمات بیدارباش، روم سرویس، مبل و تلویزیون در لابی.

کارکنان در هتل قصر بوتانیک گرگان به سه زبان انگلیسی، روسی و فرانسوی مسلط هستند و خدمات خود را به‌صورت شبانه‌روزی در اختیار مهمانان قرار می‌دهند. پارکینگ هتل در محدوده محل اقامت قرار گرفته و به‌صورت کاملاً رایگان قابل استفاده است. پارکینگ مجهز به امکانات حفاظتی است و نیازی به رزرو ندارد. همچنین به افراد کم‌توان نیز امکانات رفاهی مخصوص ارائه می‌شود.

لابی هتل بوتالیک گرگان

راه دسترسی به هتل قصر بوتانیک گرگان

برخلاف تصور عموم هتل قصر بوتانیک در شهر گرگان قرار ندارد و در خارج آن واقع شده است. با این وجود دسترسی به هتل بسیار آسان بوده که می‌توان با تاکسی مسیر را طی کرد. هتل قصر بوتانیک گرگان در روستای نودیجه و در 10 کیلومتری جاده ساری/ گرگان واقع شده است. اگر در گرگان هستید باید وارد بزرگراه 70 آسیا شده و تقریبا 10 کیلومتر جلوتر تابلوی روستای نودیجه را مشاهده می‌کنید.

پس از آن اولین تقاطع را دور زده و به سمت هتل بروید. موقعیت مکانی هتل موجب شده تا افراد در طبیعت اقامت کنند و چند روزی از روزمرگی‌های شهر دور بمانند. فاصله هتل تا دریای خزر 36 کیلومتر بوده که برای رسیدن به آن با ماشین باید 33 دقیقه رانندگی کنید. همچنین فاصله هتل تا فرودگاه 30 کیلومتر است که با ماشین 40 دقیقه طول می‌کشد. فاصله هتل تا ایستگاه راه‌آهن نیز 20 دقیقه با ماشین است.

از نزدیک‌ترین جاذبه‌های گردشگری و تفریحی هتل می‌توان جنگل‌های هیرکانی را نام برد که تنها با 20 دقیقه رانندگی می‌توان به آنجا رسید. فاصله هتل قصر بوتانیک تا مرکز شهر گرگان نیز 30 دقیقه با ماشین است. گردشگران با رفتن به گرگان علاوه بر هتل بوتانیک می‌توانند به مراکزی مانند کاخ موزه گرگان، موزه گرگان، مدرسه عمادیه، پارک جنگلی ناهارخوران و النگدره، پارک شهر و خانه تاریخی کبیر دسترسی داشته باشند. هتل در خارج از محدوده طرح ترافیک قرار دارد و جاده منتهی به آن کاملا تعمیر و بازسازی شده است که می‌توان با ماشین شخصی از آن عبور کرد.

قوانین و مقررات هتل قصر بوتانیک گرگان

برای برقراری نظم و ارائه خدمات بهتر به مهمانان قوانینی وضع شده است که رعایت آنها برای مهمانان هتل الزامی است. برای رزرو اتاق هر فرد باید مدارک شناسایی خود اعم از شناسنامه عکس‌دار و کارت ملی را ارائه دهد. زوجین علاوه بر ارائه این مدارک ملزم به ارائه عقدنامه رسمی خود هستند. کودکان 3 سال به بالا به عنوان بزرگسال و کودکان سه ساله و کمتر به‌عنوان خردسال محسوب می‌شوند که خدمات به‌صورت رایگان در اختیار آنها قرار می گیرد. مهمانان ساعت 14 می‌توانند وارد اتاق شوند و ساعت 12 اتاق را تحویل داده و خارج شوند. پذیرش مهمانان با رعایت قوانین زیر در هتل قصر بوتانیک ممکن است:

  • اصل شناسنامه، کارت ملی یا پاسپورت باید ارائه شود.
  • زوج‌های ایرانی تنها با ارائه نامه ازدواج و شناسنامه عکس‌دار پذیرش می‌شوند.
  • ورود به اتاق ساعت 14 است و در صورت ورود زودهنگام مهمان به هتل، تحویل اتاق امکان پذیر نیست.
  • وارد کردن هر گونه خسارت به اموال هتل مشمول پرداخت جریمه است.
  • ورود حیوانات خانگی به هتل ممنوع است.
  • استعمال دخانیات در هتل ممنوع است و جریمه دارد.
  • در صورت کنسلی رزرو اتاق از 10 تا 6 روز قبل از ورود مهمان باید اطلاع داده شود. در این صورت 30 درصد از کل مبلغ کسر می‌شود.
  • اعلام کنسلی از 48 ساعت قبل از ورود مهمان به هتل منجر به کسر مبلغ به میزان 70 درصد می‌شود.
  • در صورت اعلام کنسلی در روز رزرو هیچ مبلغی به مهمان عودت داده نمی‌شود.

راه‌های برقراری ارتباط با هتل قصر بوتانیک گرگان

جهت رزرو اتاق و کسب اطلاعات لازم می‌توانید با شماره‌های زیر تماس برقرار کنید:

  • نشانی: استان گلستان، گرگان، کیلومتر 10 جاده گرگان تهران
  • شماره تماس: 01732443211
  • شماره فکس: 01732311115
  • شماره همراه: 09111717949
  • ایمیل: info@hotelbotanic.com

جمع بندی

در این مقاله قصد داشتیم شما را با یکی از بهترین هتل‌های موجود در گرگان آشنا کنیم. امیدواریم که در ارائه مطلب به گردشگران عزیز، اطلاعات مفیدی را در اختیار آن‌ها گذاشته باشیم. در سفر‌های خود اگر به گرگان رفتید، پیشنهاد می‌کنیم حتما این هتل باکیفیت را برای اقامت انتخاب کنید و از امکانات آن لذت ببرید.

مقالات بیشتری بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا