تور

اجاره خودرو در دبی
استان تهرانایرانگردیتهران

مراکز خرید سعادت‌ آباد تهران

سعادت ‌آباد به‌خاطر مراکز خرید خوب و مجلل خود بسیار مشهور است. در این مراکز خرید ، انواع خدمات تفریحی ارائه می‌شود تا ساعاتی دلنشینی را در آنجا سپری کنید. در این مقاله از مجله گردشگری دوباره سفر به معرفی بهترین مراکز خرید سعادت‌ آباد تهران خواهیم پرداخت.

مراکز خرید سعادت‌ آباد تهران

امروزه مراکز خرید موجود در تهران بسیار مجلل‌تر و باشکوه‌تر از هر زمانی هستند و طرفداران خاص خود را دارند. با وجود انواع تفریحات و امکانات موجود در این مراکز، همه اقشار جامعه می‌توانند ساعات بسیار شیرینی را در آنجا تجربه کنند. بیشتر جوانان این مراکز خرید را بهترین مکان‌های تفریحی در پایتخت می‌دانند. در تمام ساعت روز می‌توانید به این مراکز خرید در سعادت ‌آباد سر بزنید و مشاهده کنید که چه‌قدر شلوغ و پر طرف‌دار هستند.

در مراکز خرید سعادت‌ آباد تهران انواع امکانات همچون ورزشی، سینمایی، شهربازی، رستوران، کافی‌شاپ، فودکورت، سینما و غیره وجود دارد. به همین سبب بازدیدکنندگان و یا دوستداران زیادی را جذب کرده‌اند. همچنین اصلا نباید فروشگاه‌های باکیفیت، متنوع و لاکچری این مراکز را فراموش کرد. نگران نباشید در این مراکز خرید با هر نوع میزان بودجه می‌توانید به‌راحتی خرید کنید.

مراکز خرید سعادت‌ آباد

در ادامه به طور کامل مراکز خرید زیر را به شما معرفی می‌کنیم:

  • مرکز خرید میلاد نور
  • مرکز خرید آرن
  • مجتمع تجاری رویال
  • مرکز خرید اپال

مرکز خرید میلاد نور

مرکز خرید میلاد نور یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید سعادت‌آباد تهران است. این مرکز یک مجتمع تجاری – تفریحی به‌حساب می‌آید که دارای برندهای پرطرف‌دار و خدماتی بی‌نظیر است. همان‌طور که پیش‌تر ذکر کردیم این مرکز در سعادت‌آباد است و ۳۵۷ واحد تجاری در آن فعالیت می‌کنند. این جاذبه گردشگری در شهر تهران دارای ۳۲۶ فروشگاه در ۶ طبقه است. انواع کیف، کفش، طلا، زیورآلات، پوشاک و غیره در مرکز خرید به فروش می‌رسد.

مرکز خرید میلاد نور از جمله مراکز خرید قدیمی به شمار می‌آید که سابقه طولانی دارد. در سال ۱۳۷۸ افتتاح شد و از آن زمان نیز یکی از بهترین مراکز خرید در تهران است. حدود ۱۲۰۰ نفر در میلاد نور مشغول به کار هستند. در شهرهایی همچون تبریز، قم و ارومیه مراکز خریدی به نام میلاد نور نیز وجود دارد.

خوب است بدانید که طبقه ششم آن بسیار زیبا است که سبک مراکز خرید اروپایی را دارد. خانه و آشپزخانه، آدیداس، پوما، پیرگاردین، دسینی، مادرکر، سها، فورجینال، تی تی، جردانو، دولچه گابانا، تامی، نایک، و غیره از برندهای موجود معتبر در این مرکز هستند. طبقه ششم مرکز خرید میلاد نور بسیار محبوب و پرطرف‌دار است چراکه فودکورت، رستوران و کافی‌شاپ‌های بی‌نظیری دارد. یک وعده غذایی از آنجا تهیه کنید و ساعات خوشی را در کنار خانواده یا دوستانتان سپری کنید. توجه کنید که به علت سابقه بالای این مرکز خرید، رستوران‌های آن بسیار مجرب و باکیفیت هستند.

مراکز خرید سعادت‌ آباد | مرکز خرید میلاد نور

فروشگاه‌ها و آدرس میلاد نور

ازآنجایی‌که اغلب برندهای معتبر داخلی و خارجی در این پاساژ قرار دارند؛ یک مقصد مناسب برای خرید کردن است.

طبقات مختلف مرکز خرید میلاد نور شامل فروشگاه‌ها و خدمات زیر است:

طبقه اول

فروشگاه‌های طبقه اول کیف و کفش، پوشاک زنانه و مردانه، آرایشی بهداشتی، لباس‌خواب زنانه، شال و روسری، عینک آفتابی، رومیزی و غیره را به فروش می‌رسانند.

طبقه دوم

بورس جواهرات، طلا و ساعت را می‌توانید در طبقه دوم پیدا کنید.

طبقه سوم

پوشاک زنانه و مردانه، لوازم تولد و دکوراتیو در این قسمت بسیار به چشم می‌خورد.

طبقه چهارم

در این طبقه اجناس زیر قابل خریداری است:

پوشاک زنانه و مردانه، کیف و کفش، پوشاک کودک، فرش، اجناس دکوری و تزیینی، انواع سی‌دی و لوازم جانبی کامپیوتر، عطر و زیورآلات، تم تولد و عروسک، صنایع‌دستی

طبقه پنجم

از جمله اجناسی که در این طبقه به فروش می‌رسند عبارت‌اند از:

سرویس خواب کودک و نوجوان، تابلو، لوستر، اجناس دکوری و تزیینی، لوازم آشپزخانه، کالای خواب، مانتو، پرده، مبلمان، کمد، سیسمونی، شمعدان

طبقه ششم:

همان‌طور که پیش‌تر گفتیم رستوران، کافه و فودکورت در این طبقه وجود دارند.

دسترسی به میلاد نور

می‌توانید از تاکسی یا اتوبوس برای رسیدن به آنجا استفاده کنید. از طریق مترو به میدان صنعت بروید و بعد از آنجا با گرفتن یک تاکسی به میلاد نور برسید. با کمتر از ۱۰ دقیقه پیاده‌روی و بدون گرفتن تاکسی و ماشین به‌راحتی می‌توان به میلاد نور رسید. به یاد داشته باشید زمانی که به میدان صنعت رسیدید از ضلع غربی میدان وارد بلوار فرحزادی شوید و با پیاده‌روی به یکی از مراکز خرید سعادت‌ آباد تهران برسید. اگر قصد دارید که از خودرو شخصی استفاده کنید از بزرگراه شیخ فضل‌الله می‌توان به میدان صنعت رسید.

خوب است بدانید که اگر قصد دارید که با مترو به آنجا بروید باید با استفاده از خط هفت مترو (بنفش) به سمت میدان صنعت بروید.

آدرس این پاساژ بزرگ و معتبر به‌صورت زیر است:

آدرس این مرکز خرید: تهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی

معرفی مرکز خرید آرن تهران

مرکز خرید آرن یکی از پاساژهای محبوب سعادت‌آباد تهران است. بسیار لوکس و لاکچری است که لحظات زیبایی را برای شما می‌سازد. فودکورت محبوب آرن، هر ‌روزه شلوغ و پر از مشتری می‌شود.

این مجتمع در سال ۱۳۹۴ افتتاح شد و میزبان برندهای متنوعی در زمینه پوشاک بانوان و آقایان، طلا و جواهر است. در 8 طبقه و بیش از ۱۰۰ فروشگاه آن می‌توانید هر محصولی که قصد خرید آن را دارید پیدا کنید.

خدمات و امکاناتی همچون سرویس بهداشتی، آسانسور، پارکینگ، کارواش و نمازخانه در آرن وجود دارد.

جالب است بدانید که مرکز خرید آرن در نزدیکی دانشگاه آزاد تهران غرب قرار دارد؛ بنابراین دانشجویان روزانه از این پاساژ دیدن می‌کنند.

ساعت کاری مرکز خرید آرن هفت‌روزه هفته از ساعت  ۱۱:۰۰ تا ۲۳:۰۰ است.

آدرس مرکز خرید آرن:

تهران، فرحزادی، حافظی، بین پرتو و باران

تلفن تماس: ۰۲۱۲۲۳۸۲۸۹۶

مراکز خرید سعادت‌ آباد | مرکز خرید آرن تهران

مجتمع تجاری رویال سعادت ‌آباد

مجتمع تجاری رویال یکی از مراکز خرید سعادت‌ آباد تهران است. وسعتی بیش از سه هزار و ۷۰۰ متر دارد که دارای ۱۸ طبقه است. جالب است بدانید که در پاساژ تنها دوطبقه واحدهای تجاری مستقل هستند و طبقات دیگر آن را به دفاتر اداری اختصاص دادند. به‌طورکلی شامل ۵۶ واحد اداری کاملاً لوکس و بزرگ است. در یکی دیگر از طبقات آن تنها فودکورت مجموعه تجاری رویال قرار دارد. مجتمع رویال سعادت‌آباد دارای هفت طبقه پارکینگ هوشمند است. این هفت طبقه باعث شده است که هیچگاه هنگام بازدید از این مرکز مشکل پیداکردن جای پارک پیدا نکنید.

وجود شش آسانسور و چهار پله‌برقی باعث می‌شود تا بازدیدکنندگان بدون مشکل و انتظارهای طاقت‌فرسا بتوانند بین طبقات مختلف جابه‌جا شوند.

همان‌طور که پیش‌تر گفتیم این مرکز را بیشتر برای کارهای اداری اختصاص دادند. در دوطبقه تجاری، نزدیک به ۵۰ فروشگاه وجود دارد. در میان آنها، برندهای معتبری مانند نوین چرم و اسپرینگ فیلد به چشم می‌خورند. لوازم آرایشی بهداشتی، لوازم دکوراسیون داخلی، پوشاک، وسایل کودک، تا کیف و کفش و غیره در این دوطبقه به فروش می‌رسند.

باید بدانید که این مرکز خرید نسبتاً گران تهران است و در آن می‌توانید اجناس بسیار گرانی پیدا کنید. البته اغلب مراجعین، تنها به‌خاطر فودکورت باکیفیت و زیبایی آنجا به این مجتمع می‌روند. فودکورت رویال یک تراس بسیار بزرگ دارد و اغلب عنوان فودکورت تراس رویال را به آن می‌دهند. این سقف در ماه‌های سرد سال جمع می‌شود تا هم از ویوی زیبای تهران لذت ببرید و هم سرما آزاردهنده نباشد.

شاید احساس کنید تنها با دوطبقه تجاری این پاساژ نمی‌توانید خرید خوبی داشته باشید اما اصلاً این‌گونه نخواهد شد. به دلیل وجود زیربنای بزرگ این مرکز، حدود ۵۰۰ فروشگاه تجاری در آن وجود دارد.

مجتمع تجاری رویال سعادت آباد تهران

امکانات مجتمع تجاری رویال سعادت ‌آباد

طراحی داخلی آن بسیار زیبا و لاکچری است. هنگام قدم‌زدن در آنجا می‌توانید این حس را دریافت کنید که در پاساژهای اروپایی قدم می‌زنید. برندهای گرانی همچون پوما، برندز ریپاپلیکا، کاروانلو، برنداستور، میس اسمارت، نوین چرم، زارا و غیره در آنجا وجود دارد. صرافی ابیدار، عطر سفیر، عینک امروز، گالری طلای مانیا و غیره در همان دوطبقه وجود دارد. این پاساژ بزرگ‌تر و زیباتر از آن چیزی است که می‌توانید تصور کنید. در دوطبقه تجاری آن به‌اندازه یک مرکز خرید چندطبقه باید وقت بگذارید تا از تمام فروشگاه‌ها دیدن کنید.

خوب است بدانید که اگر برای کسب‌وکار خود به دنبال یک دفتر مناسب هستید، مجتمع تجاری رویال سعادت‌آباد بهترین گزینه پیشروی شما است. ۵۶ واحد اداری در ابعاد ۱۲۰، ۱۴۰ و ۱۶۰ متر داخل این پاساژ، مجهز به سیستم BMS هستند. سیستم BMS سیستم مدیریتی تمام هوشمندی است که در طراحی بخش اداری پاساژ رویال استفاده شد. BMS سبب شده تا تمام سیستم تهویه، سیستم روشنایی، سیستم تشخیص حریق و سیستم اطفای حریق به‌صورت هوشمند و یکپارچه عمل کنند.

به واحدهای اداری این مرکز خدماتی داده می‌شود تا از سیستم برق اضطراری یا همان UPS استفاده کنند. هنگام ساخت این واحدها از متریال باکیفیت همانند سرامیک پرسلن، سیستم پنجره کرتین وال و شیشه‌های سان انرژی استفاده شد.

فودکورت رویال ویوی ۳۶۰ درجه به سمت شهر دارد. در این تراس رویایی یک وعده غذایی تهیه کنید و از فضای باز نیز لذت ببرید. در این مجموعه انواع رستوران ایرانی، آسیایی، ایتالیایی و غیره مشغول به سرویس‌دهی به مشتریان هستند. با هر نوع سلیقه غذایی می‌توانید غذای خود را سفارش دهید. کافی‌شاپ‌های موجود در این طبقه را نباید فراموش کرد. خوردن یک فنجان قهوه می‌تواند خستگی شما را پس از یک خرید عالی از بین ببرد.

مجتمع تجاری رویال سعادت تهران

همان‌طور که پیش‌تر ذکر کردیم دارای هفت طبقه پارکینگ است. طبقه منفی یک تا منفی هفت قادر است حدود ۴۵۶ خودرو را در خود جای دهد. سیستم مدیریت این پارکینگ تماماً هوشمند است. در سراسر پارکینگ ۲۱۶ دوربین مداربسته تحت نظارت کامل و مدیریت هوشمند وجود دارد. به‌هیچ‌عنوان نگران امنیت وسیله نقلیه خود نباشید.

برگزاری انواع جشنواره‌های مختلف در مجتمع تجاری رویال

مجتمع رویال جشنواره‌های مختلفی برگزار می‌کند. در قسمت زیر شما را با این جشنواره‌ها آشنا می‌کنیم

مسابقه اینستاگرامی

در محیط داخلی رویال عکس بگیرید و با هشتگ #رویال_سعادت_آباد آن را به اشتراک بگذارید. با اشتراک گذاشتن عکس خود در شبکه‌های اجتماعی در قرعه‌کشی‌های متنوع این مجموعه شرکت کنید.

جشن بزرگ میلاد رسول اکرم (ص)

اغلب در اعیاد بزرگ مانند جشن میلاد حضرت رسول (ص)، جشنواره‌های بزرگی در این مرکز برگزار می‌شوند. مراجعین می‌توانند در این جشنواره‌ها از تخفیفات بی‌نظیری بهره ببرند.

جشنواره شب یلدا

شب یلدا به این پاساژ مراجعه کنید تا از تخفیفات بی‌نظیری برخوردار شوید. پس برای ۳ماهه سرد سال از این فرصت بی‌نظیر بهره ببرید و خرید کنید.

کریسمس رویالی

این مرکز هنگام عید سال نوی میلادی یا کریسمس، تخفیفات ویژه‌ای را برای مشتریان خود در نظر می‌گیرد.

اطلاعات بازدید از مجتمع تجاری رویال سعادت‌ آباد تهران

آدرس: سعادت‌آباد، بلوار دریا، تقاطع بلوار خوردین، مجتمع تجاری اداری رویال

شماره تماس روابط‌عمومی: ۰۲۱۸۸۳۷۱۱۶۰

مجتمع تجاری رویال سعادت تهران

ساعت کاری

بخش‌های اداری: همه‌روزه از ۷ تا ۱۹

بخش‌های تجاری: همه‌روزه از ۱۰ تا ۲۲

فودکورت: همه‌روزه از ۱۱ تا ۲۴

مجتمع تجاری اپال

اپال یا بزرگ‌ترین مرکز تجاری و سرگرمی شمال غرب پایتخت یکی از جاذبه‌های گردشگری تهران است.

این پاساژ که در سعادت‌آباد قرار دارد؛ از شمال و غرب به بزرگراه یادگار امام، از جنوب به بزرگراه هاشمی رفسنجانی و از شرق به بلوار شهید فرحزادی منتهی می‌شود.

از سال ۱۳۹۲ پروژه ساخت آن آغاز و درنهایت در سال ۱۳۹۸ افتتاح شد. ۹ طبقه در زیرزمین و ۱۴ طبقه در ارتفاع، مساحت کل آن را به بیش از ۱۳۰ هزار مترمربع می‌رساند و ۵۵۰ واحد تجاری دارد.

طراحی این مرکز توسط مهندس امید غلامپور انجام شد. در نهایت توسط مهندسان شرکت سازه‌های فلزی بوژان آریا و شرکت تدبیر ساحل پارس بنا شد. در تمام این بنا اسکلت تمام فلزی با مقاومت بسیار بالا در برابر زلزله به کار بردند. طراحی داخلی زیبا و دلنشین آن نگاه‌های زیادی را به‌سوی خود جذب می‌کند.

جالب است بدانید که این مرکز مجهز به باند هلیکوپتر است. در ارتفاع ۹۰ متری از سطح زمین این باند قرار دارد. دارای یک پل ارتباطی است که در ارتفاع ۴۵ متری قرار دارد.

۱۵ آسانسور و ۶۷ پله‌برقی مدرن و زیبا دارد. خوب است بدانید که اغلب آسانسورها شلوغ هستند. برای استفاده از آسانسور باید زمان زیادی را صرف شود تا به طبقه موردنظر شما برسد. به همین سبب بهتر است از پله‌برقی‌های آنجا کمک بگیرید. در هر طبقه حداقل ۴ پله‌برقی که دوبه‌دو به سمت بالا و پایین می‌رود وجود دارد.

مجتمع تجاری اپال تهران

از طریق اتوبان‌های یادگار امام و هاشمی رفسنجانی (نیایش) می‌توانید به اوپال بروید. اتوبوس‌های میدان صنعت نیز شما را به آنجا می‌رسانند.

آدرس مرکز خرید اپال: تهران، سعادت‌آباد، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، میدان کتاب، ابتدای بلوار کوهستان

با استفاده از مترو نیز دسترسی به آنجا تقریباً راحت است. ایستگاه مترو میدان صنعت پیاده شوید و با تاکسی‌های دور میدان به اوپال بروید.

امکانات مرکز خرید اپال

پاساژ اپال امکانت تفریحی بی‌نظیر و خاصی دارد. هر نوع فعالیت تفریحی را می‌توانید در آنجا پیدا کنید. برندهای عالی موجود در آنجا را نباید فراموش کرد. فروشگاه‌های مرکز خرید اوپال به بخش‌های زیر تقسیم می‌شود.

اپال مارکت

اپال مارکت یا همان هایپراستار اپال در طبقه H یا زیرزمین واقع است. این هایپراستار حدودا ۶ هزار مترمربع مساحت دارد. در آنجا خدمات بی‌نظیری همچون دراگ استور، خشک‌شویی، شیرینی‌فروشی و مواد غذایی ارائه می‌شود.

اپال هوم

همان‌طور که از اسم آن معلوم است برای خرید لوازم خانه و آشپزخانه، کالای خواب، لوازم روشنایی، صنایع‌دستی، دکوراسیون خانه، مبلمان و همچنین گل‌فروشی بسیار مناسب است.

اپال مد

اپال مد در همکف اصلی و طبقه اول مرکز خرید اپال قرار دارد. در اپال مد انواع پوشاک، کیف و کفش، عطر و لوازم آرایشی به فروش می‌رسد. البته توجه کنید اپال مرکز خرید بسیار گرانی است و باید با جیبی پرپول در آنجا خرید کنید.

اپال کویین

در اپال کویین اجناس مربوط به برپایی جشن‌ها و مهمانی‌ها عرضه می‌شود. در طبقه دوم لباس عروس، لباس شب، لباس داماد، آینه، انواع طلا، جواهر و زیورآلات، ساعت و سکه به فروش می‌شود. همان‌طور که ذکر کردیم؛ این اجناس بسیار گران اما باشکوه هستند.

اپال استایل

فروشگاه‌ها و برندهای متنوع پوشاک، کیف و کفش، لباس، شال و روسری و مانتو در اپال استایل قرار دارند. برای خرید از اپال استایل به طبقات چهارم، پنجم و ششم مراجعه کنید.

اپال اسپرت

برای ورزشکاران و ورزش‌دوستان فروشگاه‌های یونیکی در اپال اسپرت اختصاص دادند. البته حتما با قیمت‌های بسیار بالا در آنجا مواجه خواهید شد.

 اپال الکترونیک

نکته قابل‌توجه در اپال الکترونیک این است که بزرگ‌ترین بازار فروش محصولات دیجیتالی و الکترونیکی شمال پایتخت است. در طبقه هفتم قرار دارد و انواع تجهیزات و ابزارهای الکترونیکی، تلفن‌های هوشمند، کامپیوتر و لوازم جانبی، بازی‌های کامپیوتری، لوازم صوتی و تصویری در آنجا به فروش می‌رسد.

اپال آفیس

مجتمع بخشی به نام اپال آفیس دارد که مخصوص دفاتر اداری است. اپال آفیس در طبقه پانزدهم واقع است. به‌علاوه در این قسمت خدماتی مانند آرایشگاه، کلینیک پوست، مو و زیبایی ارائه می‌شود.

اپال کیدز

اپال کیدز طراحی بسیار زیبا و دلنشینی دارد که حتی بزرگسالان نیز دوست دارند از آنجا بازدید کنند. به‌طورکلی در گوشه‌وکنار این پاساژ می‌توانید جزئیاتی ببینید که عاشق آن شوید. اپال کیدز با ۷۰۰ مترمربع وسعت مکانی بسیار مناسب برای تفریح، سرگرمی و خرید کودکان و نوجوان است. اپال کیدز در طبقه سوم و نیم‌طبقه میانی آن قرار دارد. شهربازی و شهر مشاغل از بخش‌های هیجان‌انگیز این قسمت است.

فروشگاه‌های تخصصی لباس، اسباب‌بازی، لوازم‌التحریر، لوازم سیسمونی، مبلمان کودک، یک آرایشگاه ویژه کودکان در این بخش قرار دارد. پدرها و کودکان به طور جداگانه و مادر و کودک به طور جدا می‌توانند در اپال کیدز اتاق داشته باشند. این بخش در طبقات در طبقات سوم A و B واقع است.

در اپال چند کافی‌شاپ وجود دارد که یکی از آنها با دسترسی به فضای سبز خارجی به وسعت هزار مترمربع دارد و به شما چشم‌انداز تماشایی به شهر و کوهپایه‌های البرز می‌دهد.

مجتمع تجاری اپال تهران | اپال کیدز

کافه و رستوران مرکز خرید اپال

فودکورت

فودکورت بسیار بزرگ و فوق‌العاده اپال که در طبقه ۹ قرار دارد؛ گنجایش هزاران نفر را داد. با وجود ۱۵ برند برتر غذایی می‌توانید هر نوع طعم و منویی را پیدا کنید. با غذاهای آسیایی، ژاپنی مدیترانه‌ای، ایرانی، عربی، آمریکای لاتین و غیره در فودکورت اپال آشنا شوید. به‌طورکلی مراکز خرید سعادت‌آباد دارای فودکورت‌های بی‌نظیری هستند. برگر، پاستا، پیتزا، ساندویچ، کباب و غذاهای دریایی و سوشی‌های اپال زبان زد همه است.

انواع برندهای غذایی موجود در این مرکز خرید سعادت‌آباد به‌صورت زیر است:

  • دگوفو برگر
  • پامولا
  • ویونا اکسپرس
  • جینجر
  • مایا
  • فیش اند چیپس
  • بولکیتو
  • آلوها
  • تومو
  • چیکولند
  • سوشی کو بار
  • بیف لاین
  • ته‌چین بار
  • حایات
  • گشنیز

مجتمع تجاری اپال تهران | فود کورت

رستوران

اگر دنبال قیمت مناسب برای وعده‌های غذایی هستید بهتر است از فودکورت اپال استفاده کنید.

رستوران و کافی‌شاپ‌های اوپال کمی گران‌تر هستند. رستوران‌های اپال در فضای باز دو هزار مترمربعی قرار دارند که به همراه باغ سبز رویایی در کل ۲.۷۰۰ مترمربع را تشکیل می‌دهند. در آنجا انواع غذای آسیایی، اروپایی، ایرانی و عربی سرو می‌شود.

رستوران ملل

رستوران ملل در طبقه ۱۳ قرار دارد و دارای چهار رستوران به مساحت دو هزار مترمربع است. این رستوران ویو ۳۶۰ درجه دارد.

کافی‌شاپ

کافه‌های اپال مکان‌های بسیار خاص هستند. کافه بازی فکرکده به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین کافه‌های بازی یونیک، کافه لئون، کافه ویونا، کافه اسپیناچ، کافه رستوران درچه و کافه بریج از کافه‌های اوپال هستند.

نانوایی، قنادی، شکلات‌فروشی

نان و شیرینی‌های اپال بسیار خوشمزه هستند. هر نوع طعم شیرینی را می‌توانید در آنجا پیدا کنید. ماکارون‌های اوپال را از دست ندهید.

سرگرمی‌های مرکز خرید اپال

سرگرمی‌ها و خدمات تفریحی مرکز خرید اپال به صورت زیر است:

اپال بولینگ

مرکز بولینگ و بیلیارد این مجتمع بسیار محبوب است. طراحی بی‌نظیر این طبقه محیط بسیار مناسبی را برای علاقه‌مندان به بولینگ و بیلیارد فراهم می‌کند. کلوپ‌های ورزشی VIP و سالن‌های بزرگ برای پرداختن به این تفریح‌ها در آنجا وجود داد. بازی‌های کامپیوتری و واقعیت مجازی متنوعی در آنجا ارائه می‌شود.

جالب است بدانید که بازی محبوب کارائوکه در این مرکز خرید سعادت‌ آباد وجود دارد.این نوع بازی را هرجایی هرگز نمی‌توانید پیدا کنید. کارائوکه اتاقی سرگرم‌کننده برای دوستداران آوازخوانی است که از طریق یک صفحه‌نمایش و یک میکروفون، انجام می‌شود.

مجتمع تجاری اپال تهران | بازی کارائوکه

شهربازی اپال

شهربازی در طبقه سه A قرار دارد و محیطی شاد و مهیج دارد. البته توقع یک شهربازی بزرگ را نداشته باشید. دارای چند دستگاه بازی مناسب کودکان زیر ۸ سال است.

شهر مشاغل اپال

شهر مشاغل یک محیط تفریحی و آموزشی برای آشنایی کودکان با انواع شغل‌ها است.

سینما اپال

یک پردیس سینمایی با پنج سالن مجهز برای تماشای فیلم با ظرفیت ۸۰۰ نفر در سینما اوپال وجود دارد.

خدمات مرکز خرید اپال

اپال دارای خدمات بسیار متنوعی است که هر جایی این خدمات عرضه نخواهد شد.

پارکینگ اپال

هفت طبقه پارکینگ با بیش از ۵۰ هزار مترمربع وسعت و گنجایش ۱۸۰۰ خودرو از ویژگی‌های بی‌نظیر اپال است. وجود پارکینگ ویژه برای پارک خودروی مادران باردار، مادران همراه با کودکان خردسال و معلولان از خدمات فوق‌العاده اپال است. اپال کارواش است که در پارکینگ این مجموعه واقع است.

ساعت کار مرکز خرید اپال

بخش‌های تجاری: از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۲۲؛ پنجشنبه، جمعه، تعطیلات و روزهای قبل تعطیلی تا ساعت ۲۳

فودکورت، تمامی کافی شاپ‌ها و رستوران‌ها: ساعت ۱۱ تا ۲۴

بولینگ و بیلیارد مجتمع: از ساعت ۱۱ تا ۲۳

هاپیر سنتر اپال: از ساعت ۹:۳۰ تا ۲۳ چهارشنبه و پنجشنبه ۹:۳۰ تا ۲۴

شماره تلفن مرکز خرید اپال: ۲۲۱۱۷۰۷۰-۰۲۱

در آخر

مراکز خرید سعادت ‌آباد تهران بسیار باشکوه و بزرگ هستند. نه‌تنها برای خریدکردن بله برای تفریح و داشتن ساعاتی خوش به این مراکز سر بزنید. امیدواریم اطلاعات کاملا جامعی درباره مراکز خرید سعادت‌ آباد تهران کسب کرده باشید.

مقالات بیشتری بخوانید:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا