تور

اجاره خودرو در دبی
استان تهرانایرانگردیتهران

بهترین پارک های آبی تهران 🌊

پارک های آبی تهران از جمله بهترین پارک‌های تفریحی ایران هستند. هر ساله گردشگران داخلی و حتی خارجی برای استفاده و تفریح از پارک‌های آبی، وارد پایتخت می‌شوند. با توجه به تنوع این پارک‌ها در این مقاله شما را با بهترین پارک‌های آبی شهر تهران آشنا خواهیم کرد.

یکی از تفریحات مهم و شادی که در همه جای دنیا رواج دارد استفاده از پارک‌های آبی است. به دلیل استقبال مردم، این نوع از تفریحات آبی در چند سال اخیر در شهرهای بزرگ ایران به خصوص تهران ایجاد شده‌اند.در این مقاله از مجله گردشگری دوباره سفر با توجه به تنوع پارک‌های آبی پایتخت، مهم‌ترین و معروف‌ترین آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید با حضور در این پارک‌ها، لحظات خوشی را برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید.

پارک آبی اوپارک تهران

یکی از بهترین و جذاب‌ترین مراکز تفریحی در تهران به اوپارک تعلق می‌گیرد. پارک آبی اوپارک تهران هر روز شاهد ورود تعداد بسیار زیادی از گردشگرانی است که تهران را برای تفریح انتخاب کرده‌اند. اوپارک ویژگی‌های زیر را دارد:

  • وسعت مجموعه تفریحی اوپارک 55 هزار متر مربع است.
  • ساخت این پارک آبی در سال 1396 تمام شد و توانست عنوان لاکچری‌ترین و مدرن‌ترین پارک آبی در خاورمیانه را به خود اختصاص دهد.
  • کلیه امکاناتی که در این مجموعه تفریحی قرار دارند با استانداردهای روز دنیا برابری می‌کنند.
  • ایمنی تجهیزات این پارک آبی بسیار بالا است.
  • وسایل داخل پارک توسط یک شرکت کانادایی به نام «white water» طراحی و نصب شدند.
  • اوپارک تهران می‌تواند روزانه پذیرای 3000 نفر باشد.
  • کلیه پروتکل‌های بهداشتی در این پارک رعایت می‌شوند.

برای بسیاری از گردشگران و خانواده‌ها تنوع تفریحات موجود در یک پارک آبی اهمیت دارد. خیالتان را راحت کنیم که اوپارک در بین پارک های آبی تهران بیشترین تنوع و امکانات را دارد و شما را راضی خواهد کرد. انواع سرسره‌ها، جزیره الوپیا، جکوزی و رودخانه خروشان از جمله تفریحات مهم این پارک هستند.

اپارک تهران

امکانات رفاهی ویژه‌ای نیز برای خانواده‌ها و بچه‌ها در این پارک وجود دارند. بعد از اینکه بازی کردید و خسته شدید می‌توانید سری به فست‌فودی، کافه یا ویتامینه این پارک بزنید. وقتی انرژی گرفتید دوباره به سراغ تفریحات آبی بروید.

پارک آبی اپارک از کلیه امکانات رفاهی که شامل سرویس بهداشتی، رخت‌کن زنانه و مردانه، صندوق امانات و ارائه کمک‌های اولیه برخوردار است. داشتن چنین امکاناتی تفریح شما را تضمین می‌کند. خدمات ماساژ، فوتبال دستی و عکاسی نیز در این مجموعه ارائه می‌شوند. خدمات برگزاری جشن تولد نیز در این پارک وجود دارد که اگر تمایل داشته باشید با پرداخت هزینه می‌توانید از آن استفاده کنید.

سانس‌های پارک آبی اوپارک برای خانم‌ها

این پارک برای خانم‌ها نیز خدمات ویژه‌ای ارائه می‌دهد. برای اینکه برنامه تفریحی شما به هم نخورد حتما در ساعت‌های مشخص شده به پارک آبی بروید. زمان‌های باز بودن پارک برای خانم‌ها به شرح زیر است:

  1. روزهای زوج از ساعت 9 صبح تا 18 شب ویژه خانم‌ها است.
  2. روزهای فرد و جمعه‌ها از ساعت 9 صبح تا 16 بعدازظهر خانم‌ها می‌توانند وارد پارک شوند.

سانس‌های آقایان در پارک آبی اوپارک: پارک های آبی تهران

آقایان نیز مانند خانم‌ها باید در زمان‌هایی که مسئولان پارک تعیین کردند وارد پارک شوند. غیر از این زمان‌ها، آن‌ها را پذیرش نمی‌کنند. زمان‌های استفاده از پارک برای آقایان به شرح زیر است:

  1. روزهای زوج از ساعت 19 تا 24 شب آقایان می‌توانند از تفریحات آبی پارک استفاده کنند.
  2. روزهای فرد و جمعه‌ها از ساعت 17 تا 24 شب پارک برای آقایان باز است.

چه قوانینی در مجموعه تفریحی اوپارک وجود دارند؟

به طور کلی در هر پارکی به خصوص پارک‌های آبی پایتخت قوانین عمومی برای همه وجود دارد. کلیه کسانی که می‌خواهند از خدمات این مجموعه تفریحی استفاده کنند ملزم به رعایت این قوانین هستند. آشنایی با قوانین اوپارک به شما کمک می‌کند تا اوقات خوشی را در پارک سپری کنید. این قوانین به شرح زیر هستند:

  • کلیه افراد یعنی خانم‌ها، آقایان و خردسالان باید از مایو استفاده کنند.
  • افراد باید بر اساس سن خود از امکانات تفریحی این پارک استفاده کنند که مسئولان پارک این مورد را مشخص کرده‌اند.
  • در این پارک از ورود افرادی که مشروبات الکلی یا مواد مخدر مصرف کردند و حالت طبیعی ندارند خودداری می‌شود.
  • کودکان زیر 12 سال نمی‌توانند بدون همراه وارد پارک شوند.
  • برای حفظ حریم خصوصی هیچ کس حق ندارد گوشی موبایل یا دوربین را با خود به داخل پارک ببرد.
  • افراد باید از بردن خوراکی به داخل مجموعه خودداری کنند.
  • افرادی که موهای بلند دارند باید از کلاه استفاده کنند.

اپارک تهران

 آدرس پارک آبی اوپارک در تهران

این پارک دیدنی در تهران، اتوبان کرج، بعد از بزرگراه آزادگان، بلوار کوهک در انتهای خیابان شمیم قرار دارد. برای اینکه در ترافیک نمانید حتما زودتر از خانه خارج شوید تا بتوانید در زمانی که برای آقایان و خانم‌ها مشخص کردند خود را به پارک برسانید.

کسانی هستند که از شهرهای دیگر ایران خود را به این پارک می‌رسانند. برای اینکه مطمئن شوید پارک باز است حتما قبل از حرکت با شماره «02149246» تماس بگیرید. همچنین می‌توانید سری به سایت اوپارک به آدرس «opark.ir» بزنید و اطلاعات بیشتری در مورد این پارک به دست آورید.

پارک های آبی تهران: دهکده آبی پارس تهران

یکی از دیگر از پارک‌های آبی پایتخت، دهکده آبی پارس تهران است. این پارک سرپوشیده به دلیل امکانات خوبی که ارائه می‌دهد علاقه‌مندان زیادی دارد. دهکده آبی کار خود را از سال 1398 آغاز کرد و همچنان نیز مشغول به فعالیت است. سایر ویژگی‌های این مجموعه تفریحی به شرح زیر هستند:

  1. دهکده آبی پارس در تهران 14 هزار هکتار وسعت دارد.
  2. این مجموعه می‌تواند به طور هم‌زمان 2000 نفر را پذیرش کند.
  3. این مجموعه نیز به عنوان بزرگ‌ترین پارک آبی خاورمیانه شناخته می‌شود.
  4. در این استخر سرپوشیده یک پارک آبی، پارک آبی VIP و مرکز خرید وجود دارد.
  5. مجموعه تفریحی دهکده آبی در هر فصلی از سال باز است.
  6. در این پارک برای ضدعفونی کردن آب از روش‌های جدید استفاده می‌شود.

دهکده آبی پارس تهران

ویژگی‌های بخش پارک آبی

همان‌طور که گفتیم این پارک سه بخش مهم دارد که یکی از آن‌ها پارک آبی است. در این بخش شما می‌توانید تفریحات آبی را انجام دهید. رودخانه خروشان، دریاچه موج، سرسره‌های سرعتی، مهدکودک، یک زمین بازی ویژه کودکان، چاله فضایی و سرسره‌های پیچشی از جمله تفریحات قسمت پارک آبی هستند.

کلیه وسایل بازی این پارک از درجه کیفیتی بالایی برخوردار هستند. می‌توانید بدون نگرانی در آنجا تفریح کنید. آیتم‌های هیجان‌انگیزی در این پارک وجود دارند، از این رو اگر شرایط خاصی دارید در مورد محدودیت‌های آن‌ها از مسئولان پارک آبی سؤال کنید. به خاطر داشته باشید مهد کودک این قسمت از پارک فقط در سانس بانوان وجود دارد.

ویژگی‌های بخش VIP دهکده آبی پارس

خاص‌ترین قسمت این پارک به بخش وی آی پی آن مربوط می‌شود. اگر تمایل دارید در کنار سایر بخش‌ها از قسمت وی آی پی هم استفاده کنید باید جداگانه بلیط بخرید. بدون داشتن بلیط VIP نمی‌توانید به آن بخش وارد شوید.

حتما برایتان جای سؤال است که چه خدماتی در این بخش ارائه می‌شوند که جایگاه VIP را برای آن در نظر گرفته‌اند؟ سونای خشک، استخر، سونای بخار، سالن مخصوص بدنسازی، جکوزی و همچنین اتاق برف از جمله خاص‌ترین خدماتی هستند که در این بخش ارائه می‌شوند. در واقع کسانی که تمایل دارند شنا و ورزش کنند به سراغ تهیه بلیط بخش وی آی پی می‌روند. قسمت ویژه دهکده آبی می‌تواند اوقات خوشی را برای شما رقم بزند.

ویژگی‌های مرکز خرید دهکده آبی پارس: پارک های آبی تهران

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های این مجموعه تفریحی داشتن یک مرکز خرید است. در این مرکز خرید می‌توانید ضمن خرید کردن به سراغ بهترین کافه‌ها و رستوران‌ها بروید و خستگی را از تن خود به در کنید. سوپرمارکت بزرگ، مجموعه فروشگاه‌های پوشاک هالیدی، شهربازی پارس، آژانس اتومبیل و خشک‌شویی بخشی از امکانات این مرکز خرید هستند. سایر امکانات این مجموعه عبارت‌اند از:

  • حمام ترکی
  • اتاق ماساژ حرفه‌ای
  • فیش اسپا
  • سینمای شش بعدی
  • قلعه وحشت

دهکده آبی پارس در چه ساعت‌هایی کار می‌کند؟

پارک های آبی تهران عموما برای خانم‌ها و آقایان قابل استفاده هستند. امکان تفریح در این مجموعه هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان و خردسالان فراهم است. با اطلاع از زمان‌هایی که مخصوص به  خودتان است می‌توانید از تفریح کردن در این مجموعه لذت ببرید. البته بهتر است قبل از حرکت به سمت این پارک آبی سری به سایت آن با این آدرس اینترنتی «PAV.IR» بزنید. در این صورت اگر تغییر ایجاد شود از آن مطلع خواهید شد. سانس‌های این مجموعه به شرح زیر هستند:

  • در روزهای یکشنبه از ساعت 9 تا 17 سانس مخصوص بانوان و از ساعت 18 تا 24 برای آقایان است.
  • در روزهای دوشنبه آقایان می‌توانند از ساعت 17 تا 24 به پارک آبی بروند.
  • روزهای سه‌شنبه بانوان می‌توانند از ساعت 9 تا 17 از پارک استفاده کنند.
  • روزهای چهارشنبه از ساعت 9 تا 24 مخصوص آقایان است.
  • روزهای پنجشنبه از ساعت 9 تا 17 مخصوص بانوان و از ساعت 18 تا 1 بامداد سانس آقایان است.

دهکده آبی پارس تهران

مجموعه دهکده آبی پارس چه قوانینی دارد؟

پارک‌های آبی پایتخت هر کدام قوانین خاص خودشان را دارند که دهکده آبی پارس نیز از این موضوع مستثنی نیست. قوانین باعث می‌شوند که نظم و امنیت در چنین مجموعه‌های بزرگی اجرا شوند و همه از تفریح کردن لذت ببرند. مهم‌ترین قوانین دهکده آبی پارس به شرح زیر هستند:

  • افراد اجازه ندارند طلا، جواهرات گران‌قیمت، تلفن همراه و دوربین فیلم‌برداری را با خود به داخل ببرند.
  • خانم‌های باردار و کودکانی که زیر سه سال هستند اجازه ورود ندارند.
  • افرادی که بالای 120 کیلو وزن دارند نمی‌توانند از سرسره استفاده کنند.
  • افرادی که دارای بیماری‌های قلبی و پوستی هستند نمی‌توانند از تفریحات پارک آبی استفاده کنند.
  • مجموعه از پذیرش افرادی که روی بدن آن‌ها زخم و جراحت‌های بزرگ ناشی از عمل جراحی وجود دارد، خودداری می‌کند.

پارک های آبی تهران: آدرس دهکده آبی پارس در تهران

با توجه به توضیحاتی که در این مقاله ارائه شد حتما دوست دارید که سری به این پارک جذاب بزنید. دهکده آبی در 22 کیلومتری اتوبان تهران – کرج قرار دارد. از هر جای ایران می‌توانید خودتان را به این پارک برسانید و حسابی تفریح کنید. در صورت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن «02636106414» تماس بگیرید.

پارک آبی آزادگان تهران

پارک آبی آزادگان تهران از جمله پارک‌های آبی مخصوص آقایان است. این پارک به عنوان اولین پارک آبی روباز در ایران به حساب می‌آید. این مجموعه آبی در سال 1377 تأسیس شد و آن را از یک پارک روباز کانادایی الگو گرفتند. شاید این پارک در حال حاضر چندان جذابیتی نداشته باشد، اما در سال 1377 علاقه‌مندان زیادی را به خود جلب کرده بود.

پارک آبی آزادگان تهران

مهندسان در این پارک سرسره‌های بزرگ با ظاهری ساده، پله‌ای و حتی مارپیچ را ساختند که استفاده از آن‌ها برای علاقه‌مندان به بازی‌های آبی بسیار جالب بود. در این پارک استخرهای بزرگ با موج‌های مصنوعی نیز وجود دارد. امروز نیز پارک آبی آزادگان تهران خدمات ویژه خود را به علاقه‌مندان ارائه می‌دهد. سایر ویژگی‌های پارک آزادگان عبارت‌اند از:

  • وسعت این پارک به 2 هزار متر مربع می‌رسد.
  • این پارک در سال 1374 ساخته شد اما دو سال بعد از آن بهره‌برداری کردند.
  • در این پارک رستوران و بوفه هم وجود دارد که بعد از تفریح می‌توانید از خدمات آن‌ها استفاده کنید.
  • در پارک آزادگان یک استخر 45 سانتی‌متری برای کودکان وجود دارد.

چه زمانی برای رفتن به پارک آبی آزادگان مناسب است؟

همان‌طور که ذکر کردیم این پارک در بین پارک های آبی تهران، روباز است. به خاطر همین ویژگی پارک آبی در روزهای سرد سال بسته است. برای استفاده از امکانات این پارک می‌توانید فصول گرم را انتخاب کنید. این پارک آبی از شنبه تا جمعه باز است و خدمت‌رسانی می‌کند.

برای استفاده بهتر و راحت‌تر از امکانات این پارک بهتر است که سانس بعد از ظهر را انتخاب کنید. در این ساعت از روز آفتاب با شدت بیشتری می‌تابد و در صورتی که به تفریحات آبی بپردازید سردتان نخواهد شد. در سانس بعد از ظهر پارک خیلی شلوغ است، اگر از شلوغی خوشتان نمی‌آید بهتر است که ساعت‌های دیگری را برای رفتن به پارک در نظر بگیرید. ساعت‌های فعالیت پارک آزادگان به شرح زیر هستند:

  • ساعت 9 تا 11:30 دقیقه صبح
  • ساعت 12:30 تا 3 بعد از ظهر
  • ساعت 4 تا 6:30 دقیقه بعد از ظهر

قوانین پارک های آبی تهران: پارک آبی آزادگان

با وجود این که این پارک روباز است و فقط آقایان می‌توانند از آن استفاده کنند، اما قوانین مشخصی دارد. از آنجایی که بچه‌ها نیز در این پارک بازی می‌کنند قوانین عمومی نیز در مورد این مجموعه صدق می‌کند که با آن‌ها آشنا هستید. مهم‌ترین قوانین دیگر این مجموعه به شرح زیر هستند:

  • ورود خانم‌ها به این پارک ممنوع است.
  • افرادی که مشروبات الکی مصرف کرده‌اند یا اعتیاد دارند نمی‌توانند وارد این مجموعه شوند.
  • افرادی که مشکلات جسمانی خاص دارند نمی‌توانند وارد این پارک شوند.
  • افرادی که وزن آن‌ها بالای 120 کیلوگرم است نباید از سرسره استفاده کنند.

آدرس پارک آزادگان تهران کجا است؟

بسیاری از افراد به دنبال آدرس این پارک هستند تا بتوانند اوقات خوشی را برای خود رقم بزنند. این پارک روباز در تهران، بزرگراه بسیج، میدان بسیج، ۳۰ متری بوعلی و نرسیده به سه راه افسریه قرار دارد. همچنین هر سؤالی که در مورد ساعت‌های کار این پارک و رزرو بلیط دارید می‌توانید با شماره تلفن «02133739290» تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

پارک آبی جماران تهران

اگر می‌خواهید در پارکی متفاوت به تفریحات آبی بپردازید، پارک آبی جماران تهران را از دست ندهید. این پارک آبی سرپوشیده است و برای خانم‌ها و آقایان فضای مناسبی برای تفریحات آبی دارد. لازم به ذکر است که نباید این پارک را خیلی بزرگ تصور کنید. در حقیقت در این پارک یک استخر و چند سرسره آبی که خیلی بلند نیستند انتظار حضور شما را می‌کشند. مهم‌ترین ویژگی‌های این پارک به شرح زیر هستند:

  1. در این پارک آبی موسیقی زنده برگزار می‌شود.
  2. در پارک آبی جماران استخر شنا، جکوزی، سونا و ایروبیک در آب وجود دارد.
  3. در این استخر مربیان حرفه‌ای حضور دارند و شما را راهنمایی می‌کنند.
  4. فوتبال دستی، پینگ پونگ، بیلیارد و دارت هم در کنار تفریحات آبی وجود دارند.
  5. این پارک آبی برای همه سنین مناسب است.
  6. اگر به دنبال یادگیری شنا هستید در این استخر سرپوشیده آن را آموزش می‌دهند.
  7. اتاق مخصوص ماساژ و حمام سنتی نیز در این مجموعه قرار دارد.
  8. آب‌های مجموعه ورزشی – تفریحی جماران از چشمه‌های معدنی پارک جمشیدیه تهران سرچشمه می‌گیرند.

پارک آبی جماران تهران

سانس‌های پارک های آبی تهران: پارک آبی جماران

اگر تمایل دارید با حضور در این پارک آبی اوقات خوشی را برای خود رقم بزنید باید در زمان‌های خاصی وارد این مکان شوید. این مجموعه برای خانم‌ها و آقایان زمان‌هایی را تعیین کرده است که به شرح زیر هستند:

  1. خانم‌ها می‌توانند در روزهای زوج از ساعت 9 تا 18 و روزهای فرد و جمعه‌ها از ساعت 9 تا 16 برای تفریح به این مکان بیایند.
  2. آقایان می‌توانند در روزهای زوج از ساعت 19 تا 24 و روزهای فرد و جمعه‌ها از ساعت 17 تا 24 وارد این مکان تفریحی شوند.

پارک آبی جماران چه قوانینی دارد؟

این پارک آبی از آنجایی که هم برای آقایان و هم برای بانوان است قوانین سایر استخرها و پارک‌های آبی شهر تهران را دارد. هر چند با این قوانین آشنا هستید اما گفتن آ‌ن‌ها خالی از لطف نخواهد بود. مهم‌ترین این قوانین را در زیر بخوانید:

  • عکس‌برداری ممنوع است.
  • کسانی که بیماری‌های خاص و بیماری‌های پوستی دارند نمی‌توانند از خدمات آن استفاده کنند.
  • از ورود افرادی که اعتیاد دارند و الکل مصرف کرده‌اند خودداری می‌شود.
  • استفاده از مایو الزامی است.
  • هر فردی موظف است که نکات بهداشتی را رعایت کند.

آدرس پارک آبی جماران در تهران

این پارک آبی در تهران، نیاوران، خیابان یاسر، انتهای خیابان جماران در کوچه ششم قرار دارد. در دروان کرونا هم آماده فعالیت است. البته توصیه می‌کنیم قبل از حضور در این پارک با شماره تلفن «02144667681» تماس بگیرید و از باز بودن آن مطمئن شوید.

پارک های آبی تهران: پارک آبی اکباتان تهران

در بین پارک‌های آبی شهر تهران نباید از پارکی گذشت که مخصوص بانوان است. پارک آبی اکباتان یک پارک ویژه برای بانوانی است که دوست دارند از استخر استفاده کنند و در کنار آن آفتاب هم بگیرند. این پارک آبی ویژگی‌های زیر را دارد:

  • پارک آبی جماران یک استخر روباز در ابعاد 50 در 30 متر را دارد.
  • در کنار استخر یک ساحلی شنی 3000 متری با صندلی‌های مخصوص آفتاب گرفتن قرار داده‌اند.
  • در این پارک آبی یک استخر برای کودکان نیز وجود دارد.
  • سرسره آبی، سونای خشک، سونای بخار، جکوزی، یک حوضچه آب سرد و یک استخر برای آب‌درمانی از امکانات این پارک است.
  • پارکینگ رایگان از جمله خدمات ویژه این مجموعه است.
  • فروشگاه مخصوص لوازم شنا و یک بوفه برای رفع نیازهای بانوان در این پارک در نظر گرفته‌اند.

پارک آبی جماران تهران

قوانین پارک اکباتان برای بانوان

این پارک ویژه بانوان است و قوانین خودش خاص خودش را دارد. بانوان باید در اجرای این قوانین کوشا باشند. مهم‌ترین این قوانین به شرح زیر هستند:

  • افراد نمی‌توانند خوراکی با خود به داخل ببرند و تنها اجازه دارند آبمیوه به همراه خود داشته باشند.
  • کودکان باید از استخر مخصوص به خودشان استفاده کنند.
  • افراد نمی‌توانند موبایل یا دوربین را با خود به داخل ببرند.

آدرس پارک آبی اکباتان در تهران

این پارک آبی در تهران، شهرک اکباتان، خیابان نفیسی، فاز سه در خیابان شکوری شرقی قرار دارد. دسترسی راحت به این پارک آن را برای بانوان خاص کرده است. این مجموعه آبی – تفریحی در دوران کرونا نیز فعالیت می‌کند.

البته توصیه می‌کنیم بانوان قبل از حضور در این مکان با شماره تلفن «02144667681» تماس بگیرند و از باز بودن آن اطمینان پیدا کنند. در حالت عادی پارک آبی بانوان از ساعت 9 صبح تا 18:30 عصر آماده خدمت‌رسانی به بانوان است.

پارک های آبی تهران: پارک آبی ارم تهران

پارک آبی ارم تهران از دیگر پارک‌های آبی پایتخت و ویژه بانوان است. این پارک با وسعت 4000 هزار متر مربع خدمات ویژه‌ای را به بانوان ارائه می‌دهد. پارک آبی ارم روباز است و خانم‌ها می‌توانند لحظات پُرهیجانی در آن تجربه کنند. ویژگی‌های مهم این پارک به شرح زیر هستند:

  • این پارک با وجود روباز بودن هیچ دیدی از بیرون ندارد و بانوان می‌توانند با خیال راحت از امکانات پارک استفاده کنند.
  • در این پارک صندلی‌های ویژه‌ای برای آفتاب گرفتن وجود دارد.
  • ابعاد استخر روباز بزرگسالان 70 متر در 30 متر است.
  • استخر ویژه کودکان در پارک آبی ارم وجود دارد.
  • حوضچه مخصوص ماساژ کف، اتاق ماساژ و حمام سنتی نیز در استخر ارم سبز قرار دارد.
  • در بین پارک های آبی تهران این پارک با کادر حرفه‌ای و آموزش دیده‌ای در حال فعالیت است.
  • در استخر ارم می‌توانید به فروشگاه لوازم شنا و بوفه دسترسی داشته باشید.
  • این پارک آبی هر روز در دو سانس یعنی از ساعت۹:۳۰ تا ۱۴ و از ساعت ۱۴ تا ۱۸ پذیرای بانوان است.

پارک آبی ارم تهران

آدرس استخر ارم سبز در تهران

با شروع فصل گرما بانوان زیادی این استخر را برای شنا، تفریح و آفتاب گرفتن انتخاب می‌کنند. پارک آبی ارم بانوان در تهران و کیلومتر ۴ بزرگراه تهران – کرج قرار دارد. البته به دلیل کرونا ممکن است ساعت‌های فعالیت این استخر تغییر کنند. به همین دلیل قبل از حرکت حتما با شماره «02144113078» تماس بگیرید تا خیالتان راحت شود.

پارک آبی قصر آبی پارس تهران

یکی دیگر از پارکی های آبی تهران که کیفیت قابل قبولی دارد مربوط به پارک آبی قصر آبی پارس می‌شود. پارک قصر آبی پارس یک پارک سرپوشیده چهار فصل است. خانم‌ها و آقایان می‌توانند به صورت مجزا در این پارک به تفریحات آبی بپردازند. سایر ویژگی‌های این مجموعه ورزشی به شرح زیر هستند:

  • مجموعه تفریحی قصر آبی به عنوان یکی از بهترین پارک‌های آبی خاورمیانه شناخته می‌شود.
  • وسعت این مجموعه 14 هزار متر مربع است.
  • تجهیزات داخلی قصر آبی تهران از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.
  • امنیت در این پارک برای خانم‌ها و آقایان تأمین است.
  • در این پارک انواع سرسره‌ها، سونا، جکوزی، حمام ترکی، ترامبولین، سالن بدنسازی و پارک آبی مخصوص کودک نیز وجود دارد.
  • رستوران، کافی‌شاپ، آبمیوه‌فروشی، سفره‌خانه سنتی و سینمای شش بعدی در این پارک وجود دارند.
  • پارکینگ این مجموعه ظرفیت بالایی دارد و نیازی نیست در این مورد نگرانی داشته باشید.

پارک آبی قصر آبی پارس تهران

برای رفاه حال بانوان و آقایان سانس‌های این مجموعه در روزهای مختلف و ساعت‌های مختلفی تنظیم شده‌اند. می‌توانید در این ساعت‌ها در پارک آبی حاضر شوید و از خدمات آن استفاده کنید. سانس‌های این مجموعه به شرح زیر هستند:

  1. بانوان در روزها زوج از ساعت 8:30 تا 18 و روزهای فرد از ساعت 8 تا 14 می‌توانند از خدمات پارک استفاده کنند.
  2. آقایان می‌توانند در روزهای زوج از ساعت 18:30 تا 23 و روزهای فرد از ساعت 16 تا 23 در پارک آبی قصر آبی به تفریح بپردازند.

آدرس پارک های آبی تهران: پارک قصر آبی پارس

آدرس این مجموعه در تهران، انتهای اتوبان شهید خرازی، خروجی گرمدره، خیابان شهدا است. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص زمان قطعی فعالیت این پارک با شماره تلفن «02636116» تماس بگیرید. فراموش نکنید در دوران کرونا پارک قصر آبی کلیه پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کند و نیازی نیست در این مورد نگران باشید.

پارک آبی افق هلان تهران

یکی از پارک‌های آبی که در منطقه حکیمه در شرق تهران قرار دارد، پارک آبی افق هلان است. این پارک نیز در دسته پارک‌های آبی مجهز تهران قرار می‌گیرد. در صورت سفر به تهران، تفریح در این پارک را از دست ندهید. در این پارک می‌توانید ویژگی‌های زیر را پیدا کنید:

  1. پارک آبی افق هلان دارای استخر بزرگسالان و استخر مخصوص کودکان است.
  2. در این پارک شما می‌توانید آموزش غواصی ببینید.
  3. جکوزی، سونای بخار، سرسره آبی، چاله فضایی و فوتبال دستی از امکانات این پارک است.

پارک آبی افق هلال تهران

آشنایی با قوانین پارک آبی افق هلان در تهران

پارک‌هایی که در دو سانس برای خانم‌ها و آقایان خدمات ارائه می‌دهند، قوانین سخت‌تری دارند که باید به آن‌ها توجه کنید. مهم‌ترین قوانین پارک سرپوشیده افق هلان عبارت‌اند از:

  • افراد نباید خوراکی و تنقلات خود را به داخل مجموعه ببرند.
  • افرادی که قد آن‌ها بالای 120 سانتی‌متر است بزرگسال هستند و باید بلیط بزرگسالان را بخرند.
  • والدین نباید کودکان زیر یک سال خود را به استخر این پارک ببرند.
  • همه افراد باید از مایو استفاده کنند.
  • خانم‌های باردار اجازه ورود به پارک آبی را ندارند.
  • به همراه بردن موبایل و دوربین‌های عکاسی ممنوع است و با فردی که قانون را زیر پا بگذارد به صورت جدی برخورد می‌شود.
  • شوخی‌های خطرناک در این مجموعه ممنوع هستند.

سانس‌های پارک های آبی تهران:  پارک آبی افق هلان

خانم‌ها و آقایان می‌توانند در زمان‌هایی که در ادامه آن‌ها را عنوان می‌کنیم در این پارک حاضر شوند. این زمان‌ها را در جایی بنویسید و به خاطر بسپارید تا به موقع خود را به پارک برسانید. سانس‌های بانوان و آقایان به شرح زیر هستند:

  1. بانوان می‌توانند شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۸ تا ۱۵ و جمعه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۳:۳۰ در این پارک حاضر شوند.
  2. آقایان می‌توانند شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۱۷ تا ۲۳:۱۵ و جمعه از ساعت ۱۵ تا ۲۳ برای تفریح به پارک بیایند.

چطور آدرس پاک آبی افق هلان در تهران را پیدا کنیم؟

آدرس این پارک بسیار سرراست است. می‌توانید به تهران، حکیمیه، خیابان سازمان آب، خیابان ۱۵ متری شیرازی بروید و در مقابل خود پارک آبی را ببینید. شماره تلفن «02177313123» را در جایی یادداشت کنید و قبل از حرکت با آن تماس بگیرید. ممکن است در دروان کرونا ساعت‌های فعالیت این مجموعه تغییر کنند و مهم است که شما از این تغییر با خبر باشید.

پارک آبی سوپارک تهران

یکی دیگر از پارک های آبی تهران که قبلا ساحل خلیج‌فارس نام داشت، پارک آبی سوپارک تهران است. سوپارک به عنوان یک پارک سرپوشیده پذیرای خانم‌ها و آقایان است. این پارک به این دلیل که در محدوده کرج قرار دارد برای کرجی‌ها و کسانی که ساکن غرب تهران هستند، گزینه انتخابی بسیار مناسبی است. نباید انتظار یک پارک بزرگ را داشته باشید چون این پارک کوچکی است که امکاناتی محدود اما مناسبی را ارائه می‌دهد.

چون امکانات این پارک محدود است در مقابل آن نیازی نیست که ورودی گرانی پرداخت کنید. در این پارک حمام ترکی، حمام درمانی، چند سرسره آبی، گرداب، سونا، جکوزی و همچنین یک استخر بزرگ برای شنا کردن وجود دارد. سایر امکانات این پارک به شرح زیر هستند:

  • این پارک یک پارکینگ مناسب و با دسترسی راحت را دارد.
  • اتاق پزشک نیز در این مجموعه وجود دارد و آماده خدمت‌رسانی است.
  • بوفه این مجموعه نیازهای اولیه افراد را تأمین می‌کند.
  • این پارک به عنوان یک مرکز درمانی و فرهنگی نیز شناخته می‌شود.
  • در مرکز درمانی این مجموعه خدمات دندانپزشکی نیز وجود دارد.

پارک آبی سوپارک تهران

قوانین پارک های آبی تهران: پارک آبی سو پارک

سو پارک با وجود اینکه یک پارک کوچک و دنج است اما قوانین خاص خودش را دارد. خانم‌ها و آقایانی که می‌خواهند از خدمات این پارک استفاده کنند ملزم به رعایت قوانین داخلی این پارک هستند که به شرح زیر هستند:

  • افرادی که ناراحتی‌های ستون فقرات دارند اجازه ورود ندارند.
  • کودکانی که کمتر از سه سال دارند نباید وارد پارک آبی شوند.
  • از ورود خانم‌های باردار به این پارک جلوگیری می‌شود.
  • افرادی که وزنشان 120 کیلوگرم است نمی‌توانند از سرسره‌های این مجموعه استفاده کنند.
  • بردن طلا، جواهر، دوربین، موبایل، چاقو، وسایل دفاع شخصی، هندزفری و خوراکی ممنوع است.
  • پوشیدن مایو برای همه الزامی است.

سانس‌های بانوان و آقایان در سوپارک تهران

سانس‌های این مجموعه در زمان‌های مناسبی برنامه‌ریزی شده‌اند که می‌توانید طبق زمان‌هایی که در پایین ذکر می‌کنیم در این پارک حاضر شوید. سانس‌های این مجموعه به شرح زیر هستند:

  1. سانس بانوان از شنبه تا پنجشنبه از ساعت 9 الی 17 و جمعه‌ها از ساعت 9 تا 14 است.
  2. سانس آقایان از شنبه تا پنجشنبه از ساعت 17:30 تا 24 و جمعه‌ها از ساعت 14:30 تا 24 است.

پارک آبی سوپارک در کجا قرار دارد؟

البرز – كرج – سه راه اندیشه – انتهای بلوار بهار شرقی و روبروی هلان‌احمر این پارک آبی قرار دارد. برای تماس با مجموعه می‌توانید از شماره «02165197004» استفاده کنید. توصیه می‌کنیم قبل از حرکت از باز بودن آن مطمئن شوید.

سخن پایانی

پارک های آبی تهران می‌توانند بهترین مجموعه‌های تفریحی برای افراد و خانواده‌ها باشند. پارک‌های مختلف آبی که در شهر تهران هستند به خوبی بررسی شد و اطلاعات آن‌ها نیز در اختیارتان قرار گرفت. حالا شما باید با توجه به سلیقه‌ای که دارید یکی از این پارک‌ها را برای تفریحات آبی خود انتخاب کنید. پارک‌های آبی شهر تهران می‌توانند اوقات خوشی را برای شما و خانواده‌تان رقم بزنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا