تور

اجاره خودرو در دبی
استان تهرانایرانگردیتهران

پارک آبی ارم تهران

پارک آبی ارم تهران از جمله پارک‌های آبی مخصوص بانوان است و طرف‌داران زیادی بین خانم‌ها دارد. با توجه به اهمیت این موضوع می‌خواهیم در مورد این پارک آبی، ویژگی‌های شاخص آن، امکانات و همچنین خدمات موجود در پارک نکات مهمی را در اختیارتان قرار دهیم.

پارک‌های آبی بانوان بهترین مکان برای تفریح کردن به حساب می‌آیند. بیشتر پارک‌های آبی، سرپوشیده و برای استفاده خانم‌ها و آقایان هستند. اما وجود یک پارک ویژه بانوان که روباز هم باشد، می‌تواند اوقات فراغت خوبی را برای خانم‌ها ایجاد کند. با ارائه اطلاعات جامع در مورد این پارک می‌خواهیم به بانوان کمک کنیم تا با تفریح در یک پارک آبی بتوانند اوقات خوشی را برای خود رقم بزنند. در ادامه همراه ما در مجله گردشگری دوباره سفر باشید.

معرفی پارک آبی ارم ویژه بانوان

تفریحات آبی یکی از جذاب‌ترین سرگرمی‌های دنیا برای گروه‌های سنی مختلف هستند. پارک‌های آبی زیادی در دنیا وجود دارند و افراد طبق سلیقه خود می‌توانند یکی از آن‌ها را برای آب‌بازی یا شنا کردن انتخاب کنند. در ایران به ویژه شهر تهران نیز می‌توانید بهترین پارک‌های آبی را پیدا کنید و ضمن تفریح کردن، روحیه خود را نیز بهبود ببخشید.

در بین پارک‌های آبی روباز و سرپوشیده یکی از بهترین پارک‌های روبازی که آن را ویژه خانم‌ها ساخته‌اند، پارک آبی ارم است. این پارک را با نام استخر ارم سبز نیز می‌شناسند. علت خاص بودن این پارک برای بانوان به روباز بودن آن برمی‌گردد. خانم‌ها می‌توانند بدون محدودیت و با خیال راحت از فضای باز این محیط استفاده کنند. در ادامه امکانات و خدماتی که در این پارک آبی ارائه می‌شوند را بررسی می‌کنیم.

پارک آبی ارم تهران

وسعت پارک آبی ارم تهران

برای راحتی حال بانوان، مهندسان و طراحان، این پارک را در وسعت 4000 هزار مترمربع ساختند. این وسعت کمک می‌کند که پارک آبی شلوغ نشود و همه بتوانند از فضای آن نهایت استفاده را ببرند. از طرفی دیگر این پارک با زمان‌بندی‌هایی که دارد از شلوغ شدن آن جلوگیری می‌کند و خانم‌ها می‌توانند بدون نگرانی هم خودشان و هم فرزندانشان در محیطی آرام به تفریحات آبی بپردازند.

نکات ایمنی پارک آبی بانوان

یکی از نگرانی‌هایی که خانم‌ها دارند مربوط به نکات ایمنی پارک‌های آبی روباز است. در مورد وسایل پارک که بخشی از آن برای بازی بچه‌های کوچک است باید بدانید که همگی ایمن هستند و نیازی نیست در این مورد نگرانی داشته باشید.

در مورد اینکه آیا محیط داخلی پارک آبی از بیرون دیده می‌شود نیز نباید احساس نگرانی کنید. دور تا دور پارک آبی، درختان بلند و دیوارهای بزرگ قرار دارد و امکان ندارد از بیرون، داخل پارک قابل دیدن باشد. از طرفی دیگر نگهبانانی هم اطراف پارک هستند و ورودی آن با حساسیت‌های زیادی چک می‌شود؛ بنابراین می‌توانید با خیال راحت از تفریح در پارک آبی ارم لذت ببرید و در مورد این موضوعات نگران نباشید.

آفتاب گرفتن در پارک آبی ارم بانوان

یکی از امکانات ویژه‌ای که در این پارک برای بانوان وجود دارد، صندلی‌های ویژه دور استخر برای آفتاب گرفتن است. افراد می‌توانند بعد از شنا کردن از این صندلی‌ها استفاده کنند و آفتاب بگیرند. صندلی‌های این پارک از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

از آنجایی که دور تا دور پارک را درختان بزرگی قرار دارد می‌توانید با آفتاب گرفتن از منظره زیبایی که در مقابلتان است، لذت ببرید. در مورد تعداد صندلی‌های موجود در پارک نگران نباشید. برای راحتی بانوان در پارک آبی به اندازه کافی برای همه، صندلی وجود دارد و می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

استخرهای پارک آبی ارم تهران

شنا کردن یکی از بهترین تفریحات آبی در دنیا است. در پارک‌های آبی نیز می‌توانید به استخرهای بسیار خوبی دسترسی داشته باشید. در پارک آبی بانوان نیز دو استخر وجود دارد. یکی از آن استخرها ویژه بزرگسالان است که با ابعاد 70 متر در 30 متر فضای مناسبی را برای شنا کردن فراهم کرده است.

از آنجایی که برخی از خانم‌ها با فرزندان خود به پارک آبی ارم در تهران می‌آیند یک استخر ویژه کودکان هم در این مکان وجود دارد. به طور کلی بانوان در مورد استخر کودکان و ایمنی بودن آن تردید دارند. ابعاد این استخر و حجم آب داخل آن استاندارد است و کودکان می‌توانند در آن شنا یا تفریح کنند.

پارک آبی ارم تهران

سرسره‌های آبی کودکان و بزرگسالان

در این مجموعه تفریحی می‌توانید از سرسره‌های آبی نیز استفاده کنید. در پارک آبی ارم هم برای بزرگسالان و هم کودکان سرسره‌های ویژه‌ای وجود دارد. سرسره‌ای که برای کودکان است شیب، ارتفاع و شدت کمتری دارد. سرسره‌ای که برای بزرگسالان است شیب و ارتفاع بیشتری دارد. البته بچه‌ها نباید برای تفریح از سرسره بزرگسالان استفاده کنند چون ممکن است صدمات جبران ناپذیری به آن‌ها وارد شود و بانوان باید به این نکته توجه ویژه‌ای داشته باشند.

اتاق ماساژ با ماساژور حرفه‌ای در پارک آبی ارم تهران

از جمله خدمات ویژه‌ای که می‌توانید در این پارک آبی از آن بهره‌مند شوید، ماساژ است. یک اتاق ماساژ با امکانات کامل در این مجموعه قرار دارد و می‌توانید بعد از شنا کردن یا آفتاب گرفتن با یک ماساژ حرفه‌ای حس و حال خود را بهتر کنید.

همچنین حوضچه ماساژ کف هم در این پارک وجود دارد که می‌توانید از آن استفاده کنید و باعث از بین رفتن خستگی در پاهای خود شوید. در دنیای امروزی و زندگی ماشینی، خستگی جسمی یکی از رایج‌ترین مشکلاتی است که افراد با آن دست و پنجه نرم می‌کنند؛ بنابراین وجود چنین امکاناتی کمک می‌کند که کمی از این خستگی‌ها کم کنید.

حمام سنتی ویژه پارک آبی ارم بانوان

حمام سنتی پارک ارم یکی از امکانات ویژه این پارک است که افراد می‌توانند از آن استفاده کنند. استفاده از حمام سنتی به تمیز شدن پوست بدن، متعادل شدن مزاج‌ها و رسیدن به آرامش ذهنی، کمک زیادی می‌کند. بعد از شنا کردن در استخر و آفتاب گرفتن می‌توانید از حمام سنتی استفاده کنید. لازم به ذکر است که در این حمام نکات بهداشتی به طور کامل رعایت می‌شود.

پارک آبی ارم تهران

آب‌درمانی با مربیان آموزش دیده

آب‌درمانی برای درمان طیف گسترده‌ای از بیماری‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. به مدت هزار سال است که این روش درمانی وجود دارد و از آن برای بهبود گردش خون در بدن استفاده می‌کنند. کاهش دردهای عضلانی، کاهش دردهای مفاصل بدن، درمان نارسایی‌های جسمانی و همچنین بهبود بیماری‌های روحی از جمله فواید هیدروتراپی است.

در این مرکز تفریحی می‌توانید از آب‌درمانی نیز استفاده کنید. متخصصان حرفه‌ای و آموزش دیده‌ای در بخش آب‌درمانی حضور دارند و به شما کمک می‌کنند تا از دردهای جسمی و روحی خود رهایی یابید. هیدروتراپی در این مرکز باکیفیت بسیار خوبی ارائه می‌شود و کارشناسان این مجموعه کلیه نکات بهداشتی را رعایت می‌کنند.

پارک آبی ارم تهران

کلاس‌های ایروبیک موزون مرکز تفریحی ارم بانوان

اگر به دنبال ورزشی هستید که ارتباطی با آب ندارد و دوست دارید از انجام آن انرژی بگیرید، حتما ایروبیک موزون را امتحان کنید. پارک آبی ارم با مربیان ورزشی بسیار حرفه‌ای، کلاس‌های ایروبیک را برگزار می‌کند.

ایروبیک از جمله ورزش‌هایی است که باعث افزایش ضربان قلب و تعریق در بدن می‌شود. ایروبیک موزون با موزیک همراه است و حرکات آن شدت بیشتری دارد. این ورزش به تناسب اندام و تقویت قلب شما کمک می‌کند و از آنجایی که با موزیک همراه است باعث شادی شما نیز می‌شود. ایروبیک موزون پارک آبی ارم تهران را از دست ندهید.

آموزش شنا در مرکز آبی ارم تهران

اگر به دنبال آموزش شنا هستید می‌توانید پارک آبی ارم در تهران را انتخاب کنید. افراد زیادی هستند که می‌خواهند شنا یاد بگیرند اما در پیدا کردن یک مرکز مناسب تردید دارند. در این پارک آبی آموزش شنا به دو صورت عمومی و خصوصی ارائه می‌شود. شما می‌توانید در هر یک از این کلاس‌ها شرکت کنید و با یادگیری شنا مدرک هم بگیرید.

مربیان شنای این مجموعه آموزش ‌دیده هستند. اگر خودتان می‌خواهید شنا یاد بگیرید یا فرزندان تمایل دارند در کلاس‌های شنا شرکت کنند، می‌توانید روی حرفه‌ای بودن مربیان این مرکز تفریحی حساب باز کنید.

پارک آبی ارم تهران

فروشگاه لوازم شنا و بوفه مجموعه آبی ارم تهران

در این مرکز آبی امکانات رفاهی خوبی برای بانوان وجود دارد. ممکن است برخی از بانوان از شهرهای دیگر برای تفریح به این مجموعه بیایند و همین موضوع وجود یک فروشگاه ورزشی و بوفه را الزامی می‌کند. در این صورت اگر وسایل ورزشی خود را جا گذاشته‌اید یا دوست دارید لوازم شنا خریداری کنید، حتما سری به فروشگاه لوازم شنای پارک بزنید.

بعد از شنا، استفاده از سرسره و آفتاب گرفتن حتما گرسنه خواهید شد. می‌توانید برای رفع گرسنگی و بازیابی انرژی از دست رفته به بوفه این مجموعه مراجعه کنید. خوراکی‌ها، ساندویچ‌ها و انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم در این بوفه عرضه می‌شوند. بچه‌ها نیز در طول بازی گرسنه و بهانه‌گیر می‌شوند، در بوفه برای کودکان خوراکی‌ها و آبمیوه‌های خوشمزه‌ای وجود دارد که می‌توانید برای آن‌ها خریداری کنید.

قوانین پارک آبی ارم تهران

قوانین خاصی در کلیه پارک‌های آبی روباز و سرپوشیده وجود دارند. قوانین به بهبود عملکرد یک مجموعه و تأمین امنیت تفریح کنندگان کمک می‌کنند. در پارک آبی بانوان نیز این قوانین وجود دارند و کلیه افراد باید در عمل به آن‌ها تلاش خود را بکنند. در ادامه این قوانین را بخوانید:

  • افراد باید نکات اخلاقی، بهداشتی و ایمنی را در این مجموعه رعایت کنند.
  • افراد نباید مایوهایی که دارای فلز هستند را استفاده کنند.
  • بانوان باید از آوردن غذا به داخل مجموعه خودداری کنند و از بوفه خریدهای خود را انجام دهند. آوردن میوه، آب و آبمیوه مانعی ندارد.
  • آوردن تبلت، موبایل، دوربین فیلم‌برداری و عکاسی در مجموعه ممنوع است.
  • افرادی که مشکلات تنفسی، ستون فقرات و مشکلات قلبی دارند نباید وارد پارک آبی شوند.
  • بزرگسالان و کودکان باید از وسایل تفریحی مخصوص به خود استفاده کنند.
  • دویدن در اطراف استخر ممنوع است.
  • هرگونه راه رفتن، ایستادن یا توقف کردن روی سرسره‌ها ممنوع است.

ساعت فعالیت پارک آبی ارم ویژه بانوان

این پارک جذاب هر روز آماده خدمت‌رسانی به بانوان است. می‌توانید در زمان‌هایی که مشخص شده در این پارک حضور پیدا کنید و از تفریح کردن لذت ببرید. به طور کلی این پارک هر روز هفته در دو سانس باز است. سانس اول آن از ساعت 9:30 دقیقه صبح تا 14 بعد از ظهر است. اگر در این زمان نتوانستید خود را به پارک برسانید می‌توانید در سانس دوم آن وارد شوید. سانس دوم از ساعت 14 تا 18 عصر است.

این زمان‌ها برای خانم‌های شاغل که ممکن است در شیفت صبح یا شیف عصر کار کنند، مناسب خواهد بود. آن‌ها می‌توانند برنامه‌ریزی کنند و در عین رسیدگی به امور کاری در برنامه خود تفریح کردن را نیز قرار دهند.

پارک آبی ارم تهران

قیمت بلیط پارک آبی ارم تهران چقدر است؟

یکی از سؤالات پُرتکراری که در مورد پارک آبی بانوان پرسیده می‌شود در مورد قیمت آن است. البته عوامل مختلفی در قیمت نهایی بلیط این پارک نقش دارند. اما به طور کلی قیمت آن از 90 تا 150 هزار تومان متغیر است.

البته باید برای امکانات داخلی آن مانند: ماساژ، ایروبیک و آب‌درمانی هزینه‌های جداگانه‌ای بپردازید. فراموش نکنید که هزینه تخت آفتاب که در حال حاضر 50 هزار تومان است به صورت جداگانه دریافت می‌شود. توصیه می‌کنیم قبل از اینکه خرید کنید حتما با این مجموعه تماس بگیرید. حتی وقتی خرید خود را انجام دادید نیز حتما به پارک آبی زنگ بزنید تا مطمئن شوید که با موفقیت رزرو کرده‌اید.

خرید بلیط پارک آبی ارم بانوان

بهترین راه برای خرید بلیط پارک آبی ارم تهران مراجعه به سایت‌های فروش بلیط استخرها و پارک‌های آبی است. در این سایت‌ها می‌توانید بلیط خود را با تخفیف‌های خوب 30 تا 50 درصدی تهیه کنید. اگر خرید اینترنتی شما با مشکل روبه‌رو شد، پشتیبانی سایت‌های فروش بلیط به راحتی مشکل را پیگیری و رفع می‌کنند.

آدرس پارک آبی ارم در تهران

پارک آبی ارم بانوان تهران در کیلومتر ۴ بزرگراه تهران – کرج است. اگر قرار است از شهرهای دیگر وارد این پارک شوید حتما با شماره تلفن «02144113078» تماس بگیرید و از باز بودن آن مطمئن شوید. در ایام کرونا نیز این مجموعه خدمات خود را ارائه می‌دهد و کلیه نکات بهداشتی و پیشگیری از گسترش کرونا در پارک آبی رعایت می‌شوند.

کلام آخر

پارک‌های آبی بانوان به خصوص پارک آبی ارم یکی از بهترین و پیشرفته‌ترین پارک‌های ویژه بانوان است. آفتاب‌گیر و روباز بودن این پارک آن را در بین بانوان بسیار محبوب کرده است. اگر به دنبال تفریحات آبی هستید تفریح در این پارک جذاب را از دست ندهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا