تور

اجاره خودرو در دبی
استان خراسان رضویایرانگردیمشهد

برج برفی مشهد

شهر مشهد از زیباترین و توریستی‌ترین شهرهای کشور است. بسیاری شهر مشهد را با حرم امام رضا می‌شناسند؛ اما بهتر است بدانید که مشهد جاذبه‌های گردشگری فراوان دیگری هم دارد. یکی از دیدنی‌ترین مکان‌های توریستی مشهد برج برفی نام دارد. برج برفی دارای امکانات تفریحی و رفاهی متعددی است و شما کل روز را می‌توانید در آنجا وقت بگذرانید. بسیاری از گردشگران و مسافران برای دیدن برج برفی و استفاده از امکانات آن راهی مشهد می‌شوند. در ادامه برای آشنایی با این برج زیبا با مجله گردشگری دوباره سفر همراه باشید.

معرفی برج برفی مشهد

برج برفی مشهد یکی از جدیدترین جاذبه‌های گردشگری این شهر است که در خیابان جانباز قرار گرفته است. این مکان گردشگری در واقع یک مرکز تفریحی و تجاری است و یکی از شلوغ‌ترین مکان‌ها در مشهد به شمار می‌رود. به دلیل تفریحات متعددی که در این برج وجود دارد بسیاری آن را با نام پارک برفی می‌شناسند. در این مرکز انواع تفریحات برای تمامی کودکان و بزرگسالان موجود است و محدودیت سنی ندارد.

از جمله بخش‌های متنوع آن می‌توان به سینما و فودکورت، سالن بیلیارد، اتاق فرار، بازی‌های برد گیم و… اشاره کرد. در این مرکز با استفاده از تکنولوژی به ساخت برف مصنوعی پرداخته می‌شود. به این ترتیب در بخشی از برج همواره هوا سرد است و برای بازدید از آن باید لباس گرم داشته باشید. یکی از شرکت‌های خصوصی در زمینه برف سازی به احداث برج برفی مشهد پرداخته و آن را به سیستم‌های پیشرفته مجهز کرده است.

سرزمین برفی مشهد

تفریحات برج برفی مشهد

برج برفی مشهد یکی از بزرگ‌ترین برج‌های تجاری و تفریحی در منطقه خاورمیانه شناخته می‌شود. این برج دارای مساحت وسیعی بوده و گزینه‌های متعددی برای تفریح و شکم گردی در آن وجود دارد. برج ارتفاع بلندی دارد، به صورتی که از دیگر اماکن مشهد به راحتی قابل مشاهده است. همه روزه گردشگران داخلی و خارجی برای گذراندن اوقات فراغت خود به بازدید از برج برفی می‌پردازند.

همچنین از معدود جاذبه‌های گردشگری منحصربه‌فرد به کشور محسوب می‌شود و برای علاقه‌مندان به فعالیت‌های زمستانی گزینه بسیار مناسبی است. از ویژگی‌های آن می‌توان به امکانات امنیتی پیشرفته اشاره کرد که از بازدیدکنندگان محافظت می‌کنند. تفریحات برج برفی بسیار متنوع هستند و برای تمام رده‌های سنی به کار می‌روند. از محبوب‌ترین تفریحات در این برج می‌توان به ساخت بنای برفی، اسکی روی برف و بازی در برف اشاره کرد. در ادامه بخش‌های مختلف برج برفی جهت آشنایی بیشتر معرفی شده‌اند.

سرزمین برفی مشهد

یکی از قسمت‌های جذاب برج برفی مشهد سرزمین برفی است. سرزمین برفی سالن بزرگی است که دنیای متفاوت و زیبایی را پیش روی شما قرار می‌دهد. سرزمین برفی مناسب تمام سنین از افراد بزرگ تا کوچک است و شما در آن تجربه متفاوتی به دست خواهید آورد. این سالن پوشیده از برف مصنوعی است و هنگامی که بازدیدکنندگان وارد می‌شوند به آنها لباس مخصوص داده می‌شود. همچنین امکانات دیگر مانند تیوپ و وسایل موردنیاز به بازدیدکنندگان داده خواهد شد.

سرزمین برفی دکوراسیون بسیار جذابی دارد و به صورتی طراحی شده که پس از گذشت چندین ساعت خسته نخواهید شد. همچنین این مکان از هیجان‌انگیزترین تفریحات در روزهای گرم تابستانی به شمار می‌رود. از آنجایی که در روزهای گرم اثری از برف و سرما وجود ندارد می‌توانید با مراجعه به سالن برفی مشغول بازی‌های زمستانی شوید. در این سالن چندین سرسره برفی وجود دارد که شما را به یاد سرزمین‌های یخی می‌اندازد. جذابیت و متفاوت بودن سالن برفی باعث شده تا بسیاری از والدین جشن تولد کودکان خود را در این مکان برگزار کنند.

عکس‌برداری از این برج امکان پذیر بوده و با ثبت تصاویر از خود می‌توانید خاطرات خوبی رقم بزنید. یکی از دیگر بهترین قسمت‌های سرزمین برفی دنیای مجازی است. در دنیای مجازی با استفاده از یک عینک مخصوص می‌توانید سرزمین برفی را به‌صورت دیگری تماشا کنید. این سالن همچنین یک کافی‌شاپ دارد که به سرو انواع نوشیدنی‌های گرم و خوراکی‌های خوشمزه می‌پردازد و می‌توانید حین بازی از خود پذیرایی کنید.

سالن برج برفی مشهد

پردیس سینمایی برج برفی مشهد

یکی از قابل توجه‌ترین امکانات برج برفی مشهد پردیس سینمایی است و برای علاقه‌مندان به فیلم بسیار هیجان انگیز به نظر می‌رسد. در پردیس سینمایی به نمایش تازه‌ترین و باکیفیت‌ترین فیلم‌ها پرداخته می‌شود. پردیس دارای ۶۰۰۰ متر مربع مساحت است و از ۶ سالن سینما تشکیل می‌شود. تمامی سالن‌ها به آخرین و کامل‌ترین تجهیزات صوتی و تصویری مجهز شده‌اند. پردیس سینمایی در طبقه سوم و چهارم برج برفی واقع شده است. چهار سالن در طبقه سوم و دو سالن دیگر در طبقه چهارم احداث شده‌اند.

سالن اصلی سینما در طبقه چهارم است و ۱۸۰ صندلی دارد. نمایش فیلم‌های سینمایی با کیفیت بالا و به‌صورت حرفه‌ای به دلیل نصب فناوری سینماهای دیجیتال DCP در سالن‌های پردیس امکان‌پذیر است. این سالن تنها به تماشای فیلم اختصاص ندارد و از بخش‌های متنوع دیگری نیز تشکیل شده است. بخشی از پردیس سینمایی به برگزاری جلسات قبل و بعد از نمایش فیلم، کنفرانس‌ها، مصاحبه‌ها، رویدادهای مرتبط با سینما و فیلمسازی اختصاص یافته است.

همچنین بخش دیگری جهت پذیرایی از بازدیدکنندگان وجود دارد. پردیس سینمایی دارای لوکیشن منحصربه‌فرد بوده و بازدیدکنندگان می‌توانند مناظر و کوهستان‌های اطراف شهر مشهد را مشاهده کنند. پردیس سینمایی برج برفی مشهد دارای پیشرفته‌ترین و باکیفیت‌ترین تجهیزات از قبیل صندلی‌های راحت و مجهز، سیستم صدای باکیفیت و پرده نمایش استاندارد است. این امکانات باعث شده بسیاری از بازدیدکنندگان تنها برای تماشای فیلم‌های باکیفیت و جذاب وارد این برج شوند.

پردیس سینمایی برج برفی

سالن بیلیارد برج برفی مشهد

علاقه‌مندان به بازی بیلیارد می‌توانند در برج برفی مشهد از امکانات سالن بیلیارد برخوردار شوند. این سالن در طبقه منفی برج ساخته شده و فضای شیک و بزرگی دارد. علاوه بر این تجهیزات بیلیارد حرفه‌ای مدرن با کیفیت بالایی دارد. بازیکنان می‌توانند تجربه لذت‌بخش و هیجان‌انگیزی در این سالن داشته باشند. تعداد میزهای بیلیارد به اندازه کافی بوده و به‌صورت مجزا از یکدیگر قرار گرفته‌اند. بازیکنان می‌توانند به‌صورت هم‌زمان و در گروه‌های مختلف به بازی بیلیارد بپردازند.

در این سالن یک کافی‌شاپ جمع و جور وجود دارد که از بازیکنان پذیرایی می‌کند. محیط سالن بسیار مناسب و صمیمی بوده و می‌توانید با خانواده و دوستان خود در آنجا به بازی بیلیارد مشغول شوید. از دیگر تفریحات سالن بیلیارد می‌توان به میزهای مخصوص اسنوکر و ایت بال اشاره کرد. بازی برای بانوان و آقایان به‌صورت هم‌زمان امکان‌پذیر است و هیچ‌گونه محدودیتی وجود ندارد. تجهیزات به کار رفته در سالن به صورتی هستند که بیلیارد بازان حرفه‌ای می‌توانند بهترین لحظات خود را در آن سپری کنند.

سالن بیلیارد برج برفی مشهد

اتاق فرار برج برفی مشهد

بدون شک هیجان‌انگیزترین قسمت برج برفی مشهد اتاق فرار است. در اتاق فرار تجربه جالب و هیجان‌انگیزی برای علاقه‌مندان به ماجراجویی رقم خواهد خورد. نحوه کاربرد آن به صورتی است که چندین بازیکن یک تیم تشکیل می‌دهند و با کمک یکدیگر برای پیدا کردن نکات مخفی به جستجوی راه فرار از اتاق می‌پردازند. یکی از بخش‌های منحصربه‌فرد اتاق احضار روح و نجات فرمانده است.

در این بخش دکوراسیون جذاب و ترسناک علاقه‌مندان را به خود جذب می‌کند و با وجود تکنولوژی‌های پیشرفته زوایای دیگری را به شما نشان می‌دهد. ترسناک‌ترین بازی‌های اتاق فرار در کشور مسلماً در کانوپلاس برج برفی مشهد یافت می‌شوند. اتاق فرار مناسب بزرگسالان است و محدودیت سنی دارد. بهتر است بانوان باردار و افرادی که دارای ناراحتی قلبی هستند از رفتن به اتاق فرار صرف‌نظر کنند. اتاق فرار فرصتی برای روبرو شدن با چالش‌های ترسناک و جدید و همکاری با دیگر اعضای گروه به وجود می‌آورد.

اتاق فرار برج برفی

واقعیت مجازی (VR) برج برفی مشهد

واقعیت مجازی (VR) از فناوری‌های پیشرفته طی سال‌های اخیر به شمار می‌رود که در صنعت گردشگری تحول شگرفی به وجود آورده است. برج برفی مشهد نیز از این قاعده مستثنا نبوده و جهت تکمیل تفریحات خود به احداث بخش واقعیت مجازی پرداخته است. واقعیت مجازی تجربه جدید و شگفت‌انگیزی برای مردم فراهم می‌کند. با استفاده از آن افراد می‌توانند به دنیای مجازی وارد شوند و تمام حواس خود را به فضای موردنظر بدهند.

بازی های این بخش از به‌روزترین سرگرمی‌ها شناخته می‌شود که به استفاده از امکانات پیشرفته و حرفه‌ای مجهز شده است. بازدیدکنندگان با استفاده از لنزهای خاص و دستگاه‌های VR وارد دنیای دیگری می‌شوند که برای دیگران قابل لمس نیست. این دستگاه‌ها بازی‌های مجازی را مطابق با محیط واقعی شبیه‌سازی می‌کنند و می‌توانید به‌صورت فیزیکی حسی که از دنیای مجازی می‌گیرید را تجربه کنید.

واقعیت مجازی برج برفی

بازی‌های برد گیم برج برفی مشهد

در مجموعه کانوپلاس برج برفی مشهد انواع بازی‌های فکری و رومیزی قرار گرفته‌اند. بازی‌های برد گیم مانند اسپلندور، شترسواری، انواع بازی‌های فکری خارجی و ایرانی جهت اوقات فراغت و سرگرمی وجود دارند. بازی‌ها می‌توانند لحظات خوشی برای شما و دوستانتان به ثمر برسانند. بازی‌های برد گیم مناسب تمام سلیقه‌ها و سنین هستند و در دسته بازی‌های الکترونیکی قرار می‌گیرند. امکان انجام بازی‌ها به هر دو صورت فردی و گروهی وجود دارد. مجموعه کانوپلاس دارنده امکانات کامل و پرسنل خوش‌رفتار بوده که لحظات سرگرم‌کننده برای شما به ارمغان خواهند آورد.

بردگیم در سرزمین برفی مشهد

فودکورت و کافی‌شاپ برج برفی مشهد

در مرکز تجاری و تفریحی برج برفی مشهد جهت پذیرایی از گردشگران و بازدیدکنندگان فودکورت و کافی‌شاپ مجهز و شیک راه‌اندازی شده است. این مکان‌ها دارای محیطی آرام و دلنشین بوده و به سرو انواع غذاهای لذیذ ایرانی و خارجی می‌پردازند. غذاهای فودکورت بسیار متنوع هستند و در منوی آنها انواع فست‌فود، غذاهای ایرانی و خارجی را مشاهده خواهید کرد. غذاها با استفاده از بهترین و تازه‌ترین مواد و توسط سرآشپزان حرفه‌ای تهیه می‌شوند.

از محبوب‌ترین غذاهای فودکورت می‌توان به ناگت‌های مختلف، انواع ساندویچ، پیتزاهای ویژه، برگرهای متنوع و سالادها اشاره کرد. همچنین کافی شاپ و فود کورت به سرو صبحانه خوشمزه با دیزاین خاص می‌پردازند. انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد از جمله قهوه‌های مختلف و نوشیدنی‌های میوه‌ای در کافی‌شاپ برج برفی عرضه می‌شوند. پس از برف‌بازی می‌توانید در کافی‌شاپ مجموعه با یک نوشیدنی گرم از خودتان پذیرایی کنید. در این مراکز مطابق با تمام ذائقه‌ها غذا و نوشیدنی وجود دارد.

فود کورت و کافی شاپ برج برفی مشهد

مسیر دسترسی و بازدید از برج برفی مشهد

برج برفی مشهد در بلوار جانباز، بین جانباز ۱ و ۳ قرار گرفته است و یکی از بهترین مناطق این شهر را به خود اختصاص می‌دهد. همچنین دارای مسیری سرراست است که با خودروی شخصی خود می‌توانید از هر کجای شهر به سمت بلوار جانباز حرکت کنید. امکان استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی مانند تاکسی و اتوبوس وجود دارد. در بلوار جانباز ایستگاه اتوبوس دقیقاً نزدیک به برج برفی مشهد قرار دارد. با خطوط مختلف می‌توانید خودتان را به آنجا برسانید. با استفاده از ایستگاه مترو خیام نیز می‌توانید به سمت برج برفی مشهد حرکت کنید که تنها 5 دقیقه با برج فاصله دارد.

مکان‌های دیدنی اطراف برج برفی مشهد

مشهد یکی از بهترین شهرهای زیارتی و سیاحتی کشور شناخته می‌شود. در مشهد امکانات تفریحی و رفاهی فراوانی برای مسافران عزیز به وجود آمده است تا بتوانند بهترین لحظات خود را در این شهر رقم بزنند. در اطراف برج برفی مشهد انواع تفریح‌ها و مکان‌های دیدنی مختلف وجود دارد. این مکان‌ها عبارت‌اند از:

پارک ژوراسیک مشهد

یکی از متفاوت‌ترین پارک‌های کشور پارک ژوراسیک مشهد است که جلوه متفاوت و هیجان‌انگیزی برای گردشگران به دنبال خواهد داشت. با گشت‌وگذار در این پارک می‌توانید با حیوانات خطرناک که در دوران ژوراسیک زندگی می‌کرده‌اند آشنا شوید. این پارک تنها جنبه سرگرمی ندارد و از انواع دایناسورها اطلاعات کاملی در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهد. پارک ژوراسیک در بزرگراه سلیمانی مشهد قرار دارد و تا برج برفی فاصله چندانی ندارد.

پارک ژوراسیک مشهد

مرکز خرید آلتون مشهد

از مراکز تجاری لوکس و شیک مشهد محسوب می‌شود و یکی از بلندترین ساختمان‌های این شهر را به خود اختصاص می‌دهد. از جمله ویژگی‌های این مرکز خرید می‌توان به پارکینگ طبقاتی با فضای قابل توجه اشاره کرد. انواع برندهای لوکس چرم، لوازم خانگی و پوشاک در این مرکز خرید به چشم می‌خورند.

مرکز خرید آلتون مشهد

شهربازی پارک ملت مشهد

یکی از کامل‌ترین شهربازی‌ها در کشور شناخته می‌شود و دارنده بزرگ‌ترین چرخ و فلک خاورمیانه است. عنوان پربازدیدترین و استانداردترین شهربازی ایران را به خود داده است. شهربازی پارک ملت برای افرادی که به دنبال هیجان و تفریح هستند بهترین گزینه محسوب می‌شود. این پارک دارای ۳۰ هزار متر مربع مساحت است و انواع امکانات و دستگاه‌های به روز دنیا را در خود جای داده است. تنوع دستگاه‌ها بسیار بالا بوده و برای تمامی افراد در رده‌های سنی مختلف مناسب هستند. از محبوب‌ترین دستگاه‌های موجود می‌توان به کشتی دوبل، ترن هوایی، اسکیت بورد، تاپ اسپین، صندلی فضایی و گردباد اشاره کرد.

پارک ملت مشهد

سخن پایانی

این برج مکانی عالی برای تفریح و گذران اوقات فراغت است. همچنین درب برج برفی از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب به روی بازدیدکنندگان عزیز باز می‌شود. برای کسب اطلاعات لازم و دریافت بلیت می‌توانید با روابط عمومی برج با شماره ۰۵۱۳۷۱۴ تماس برقرار کنید. البته بدانید که بازدید از برج برفی در تمام ایام سال برای گردشگران عزیز امکان پذیر است.

مقالات بیشتری بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا