تور

اجاره خودرو در دبی
رپورتاژ آگهی

گران‌ترین هتل‌های مشهد

مشهد بزرگ‌ترین قطب مذهبی ایران محسوب می‌شود و به خاطر موقعیت خاصی که دارد، سالانه میزبان هزاران گردشگر داخلی و خارجی است. با توجه به همین نکته، ده‌ها اقامتگاه مختلف در این شهر ساخته شده است و حدودا ۵۵ درصد از کل هتل‌های ایران در شهر مشهد قرار دارد. در این مطلب قصد داریم لیستی از گران‌ترین هتل‌های مشهد را برای شما آماده کنیم تا اگر می‌خواهید سفر لاکچری به مشهد داشته باشید و حسابی از حضور در این شهر لذت ببرید، بتوانید بهترین هتل‌های این شهر را بشناسید و بدون دغدغه برای رزرو هتل‌های مشهد اقدام کنید.

رزرو گران‌ترین هتل‌های مشهد

در این مطلب لیستی از گران‌ترین هتل‌های مشهد و امکانات هر کدام از این هتل‌ها را بررسی کردیم. شما می‌توانید با رزرو این هتل‌ها از وبسایت الماس تریپ از امکانات و ویژگی‌های متعدد این هتل‌ها بهره‌مند شوید. در وبسایت الماس تریپ این هتل‌ها با ارزان‌ترین قیمت لیست شده‌اند و می‌توانید بسته به نیازهای خودتان در هر کدام از آن‌ها یک اتاق یا سوئیت ارزان رزرو کنید و با خیال راحت، چمدان‌تان را برای سفر به مشهد ببندید.

الماس تریپ یک کسب‌وکار فعال در حوزه گردشگری‌ است که امکان رزرو آنلاین هرکدام از هتل‌های مشهد را برای گردشگران داخلی و خارجی فراهم می‌کند تا آن‌ها با خیالی آسوده و بدون دغدغه به مشهد سفر کنند و آداب زیارت بارگاه مقدس امام هشتم را به‌جا بیاورند. با استفاده از خدمات این شرکت، می‌توانید از تخفیفات همیشگی الماس تریپ برخوردار شوید و اقامتی آرام و به‌یادماندنی را برای خود و عزیزان‌تان به ارمغان بیاورید.

  • هتل لیان مشهد

هتل لیان مشهد که با نام‌هایی مثل مدینه الجواد نیز شناخته می‌شود یکی از هتل‌های نوساز شهر مشهد محسوب می‌شود که در زمینی با مساحت دو هزار متر مربع در سال ۱۴۰۰ فعالیت خودش را آغاز کرده است. این هتل ۱۰ طبقه و دو برج شرقی و غربی دارد که می‌توانند میزبان گردشگران زیادی از سراسر کشور باشند.

این هتل در خیابان نواب صفوی، بلوار شوشتری، بین شوشتری 8 و 10 واقع شده‌ و از امکانات آن می‌توان به دسترسی آسان به مراکز و اماکن گردشگری مثل حرم مطهر امام رضا، بازار رضا، خانه تاریخی داروغه، بوستان وحدت، شهربازی اکسون پارک، بازار عباس قلی خان، خانه تاریخی توکلی، موزه مرکزی آستان قدس، بازار هفده شهریور، موزه مردم شناسی مشهد، پردیس سینمایی هویزه، پردیس کتاب، زیست خاور، پردیس سینمایی آفریقا، مصلای پایین خیابان، بوستان وحدت، پارک ژوراسیک مشهد، بازار جنت، خانه ملک، بوستان باغ ملی و… اشاره کرد.

عکس هتل لیان مشهد

 این هتل تا فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد فقط ۸.۵ کیلومتر و تا راه آهن مشهد هم فقط ۴.۸ کیلومتر فاصله دارد.

امکانات این هتل به شرح زیر است:

  • تلویزیون
  • کمد لباس
  • آباژور
  • رخت آویز
  • بالکن
  • چای ساز
  • دراور
  • مبلمان
  • اینترنت غیر رایگان
  • حمام
  • سرویس بهداشتی
  • سیستم سرمایشی و گرمایشی

 

  •  هتل سلمان مشهد

هتل سلمان مشهد یکی دیگر از گران‌ترین هتل‌های مشهد به‌شمار می‌آید که در سال ۱۳۹۶ تاسیس شده است. این هتل با طراحی داخلی شیک و به روز خودش، امکانات رفاهی متعددی را در اختیار شما قرار می‌دهد و می‌توانید اقامت آرام و بدون دغدغه‌ای را در آن تجربه کنید. این هتل در خیابان امام رضا، امام رضا ۳ قرار گرفته و فاصله آن تا باب‌الرضا و صحن جامع رضوی فقط ۵ دقیقه است.

 پرسنل حرفه‌ای و آموزش دیده، امکانات رفاهی متعدد، رستوران با کیفیت با امکان انتخاب منوی غذایی، کافی‌شاپ، لاندری، اینترنت رایگان در لابی و… نیز خدماتی است که در این هتل به گردشگران ارائه می‌شود و این هتل را به یکی از بهترین و محبوب‌ترین هتل‌های شهر مشهد تبدیل کرده است.

 از دیگر خدمات این هتل آپارتمان هم می‌توانیم به خدمات ضدعفونی، اتاق چمدان، خدمات باربری، خدمات خانه‌داری، پذیرش 24 ساعته، خدمات ویژه معلولین و تاکسی‌سرویس اشاره کرد.

امکانات اتاق‌های این هتل نیز به شرح زیر است:

  • تلویزیون
  • ظرفشویی
  • کابینت
  • سیستم تهویه مطبوع
  • لوازم بهداشتی
  • یخچال
  • کمد لباس
  • مبلمان
  • میز آیینه
  • اینترنت غیر رایگان
  • حمام
  • سرویس بهداشتی
  • سیستم سرمایشی و گرمایشی

 

  • هتل قصر طلایی مشهد

یکی دیگر از گران‌ترین هتل‌های مشهد، هتل قصر طلایی‌ است که در نزدیکی حرم مطهر امام رضا(ع) تاسیس شده است. این هتل ۵ ستاره در ۲۰ طبقه ساخته‌شده و سوئیت‌های لوکس آن قیمت بسیار گران‌تری نسبت به دیگر هتل‌های مشهد دارد. این هتل، به‌عنوان یکی از مجلل‌ترین هتل‌های کشور شناخته می‌شود و با معماری منحصر به فردی در سطح استانداردهای بین‌المللی طراحی شده است.

عکس هتل قصر طلایی مشهد

یکی از جذاب‌ترین ابتکارات هتل قصر طلایی مشهد این است که هر کدام از اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل با طراحی و دیزاین اختصاصی در اختیار شما قرار می‌گیرد. شما می‌توانید از اتاق‌هایی با طراحی قاجاری، پرنسس، جونیور، سینیور و وسترن انتخاب کنید؛ همچنین آپارتمان رویال و اتاق کودک نیز با طراحی جالب و خاص خود می‌تواند نظر هر مسافری را جلب نماید.

تنوع اتاق‌ها و امکانات هتل قصر طلایی، وجود انواع رستوران‌های سنتی و بین‌المللی، امکانات رفاهی متعددی مثل سونا، استخر، سالن بیلیارد و همین‌طور دسترسی راحت و آسان به حرم امام رضا، بازار رضا، موزه آستان قدس، مسجد گوهرشاد و… باعث شده است که این هتل به یکی از بهترین هتل‌های شهر مشهد تبدیل شود. علاوه‌براین، هتل قصر طلائی فقط سه دقیقه با ایستگاه مترو بسیج فاصله دارد و به همین دلیل می‌توانید با اقامت در این هتل به تمامی مراکز خدماتی و تفریحی شهر مشهد به راحتی دسترسی داشته باشید.

از مهم‌ترین امکانات این هتل می‌توان به برخورداری آن از رستوران درجه یک با انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و بین‌المللی اشاره کرد؛ همچنین انواع خدمات سرگرمی مثل اتاق بازی و سالن بدن‌سازی نیز در اختیار مسافرین این هتل قرار می‌گیرد تا تجربه لذت بخشی از اقامت در این هتل را برای آن‌ها به ارمغان بیاورد. پرسنل خوش برخورد، نظافت عالی و کامل، خدمات ممتاز و محیطی با آرامش نیز از دیگر ویژگی‌های این هتل لوکس به شمار می‌روند.

  • هتل رز درویشی مشهد

یکی دیگر از هتل‌های ۵ ستاره و گران قیمت مشهد، هتل رز درویشی است. این هتل در نزدیکی بلوار امام رضا قرار گرفته و یکی از هتل‌هایی است که فاصله نسبتا کمی با حرم امام رضا (ع) دارد.

این هتل با دارا بودن ۱۰۷ اتاق در ۲۲ طبقه متفاوت، می‌تواند هر نوع مسافری را با هر سلیقه و انتظاری راضی کند. از جمله مزایای هتل رز درویشی مشهد می‌توانیم به نوساز بودن آن، نزدیکی به حرم امام رضا و دارا بودن رستوران اشاره کنیم.

در رستوران این هتل انواع غذاهای باکیفیت ایرانی و خارجی، طبخ و در محیطی شیک و آرام سرو می‌شود. رستوران هتل رز درویشی مشهد، امکان پذیرایی از 120 نفر مهمان را به‌صورت همزمان دارد و یک محیط آرام برای صرف شام و ناهار محسوب می‌شود؛ علاوه‌براین اگر دلتان هوس یک فنجان قهوه یا یک عصرانه خوشمزه کرده، می‌توانید سری به کافی‌شاپ این هتل بزنید و از خدمات آن استفاده کنید.

عکس هتل رز درویشی مشهد

از جمله جاهای دیدنی و مراکز خرید مشهد که در نزدیکی این هتل قرارگرفته‌اند می‌توانیم به حرم مطهر امام رضا (ع)، مجتمع تجاری آسمان مشهد، مراکز خرید هفده شهریور، بازار امام رضا(ع) و… اشاره کنیم.

اقامت شما در هتل رز درویشی به همراه صبحانه و یک وعده غذایی رایگان است. همچنین در صورت اقامت در اتاق‌های رویال، کینگ و استاندارد پلاس نیز می‌توانید از خدمات استخر به‌صورت رایگان استفاده کنید. در صورتی که در دیگر اتاق‌ها نیز اقامت داشته باشید امکان استفاده از خدمات استخر با تخفیف نیم‌بها برای شما در نظر گرفته شده است.

  • هتل مدینه‌الرضا مشهد

هتل مدینه‌الرضا یکی از هتل‌های گران قیمت مشهد است که در خیابان شیرازی و نزدیک حرم قرار گرفته است. این هتل دارای مجموعه‌ای از اتاق‌ها و واحدهای اقامتی مثل آپارتمان سه‌خوابه پرزیدنت، آپارتمان سه‌خوابه، سوئیت‌های یک‌خوابه و آپارتمان دیپلمات است که می‌توانید بر حسب نیاز خودتان هر کدام از آن‌ها را انتخاب کنید.

هتل مدینه‌الرضا مجموعا در ۱۸ طبقه بنا و ۳۲۵ باب سوئیت تاسیس شده است که همگی از معماری و دکوراسیون مدرن بهره‌ می‌برند و می‌توانند میزبان خوبی برای روزهای اقامت شما در مشهد باشند.

عکس هتل مدینه‌الرضا مشهد

چهار رستوران با نام‌های رستوران گردون، رستوران‌های نرگس ۱ و ۲ و رستوران سنتی نیز در این مجموعه تاسیس شده است که هرکدام طراحی متفاوتی دارند و با عرضه انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و بین‌المللی با بهترین کیفیت، می‌توانند نظر هر گردشگری را به خود جلب کنند. در مواقع استراحت هم می‌توانید از امکانات سرگرمی این مجموعه عظیم مثل سالن ماساژ، جکوزی، سونا، استخر، اتاق بازی و… استفاده کنید.

موقعیت مکانی این هتل و نزدیکی آن به حرم مطهر امام رضا (ع) باعث می‌شود که تجربه‌ لذت‌بخشی از سفر به مشهد مقدس و زیارت بارگاه امام هشتم شیعیان داشته باشید. چراکه با اقامت در این هتل، شما می‌توانید فقط با دو دقیقه پیاده‌روی خودتان را به ورودی خیابان شیرازی حرم مطهر امام رضا(ع) برسانید. همچنین فقط با شش دقیقه پیاده‌روی هم به بازار مرکزی مشهد می‌رسید و می‌توانید خریدهای خودتان را از این بازار انجام دهید.

هتل مدینه‌الرضا با کادری مجرب و آموزش دیده، این آمادگی را دارد که با بالاترین سطح کیفی از شما میزبانی کند. این هتل، یک استخر بزرگ هم دارد که می‌توانید به‌صورت رایگان یک بار در روز از آن استفاده کنید. پارکینگ این مجموعه نیز گنجایشی برابر با ۱۱۰ خودرو دارد و در صورت وجود ظرفیت خالی می‌توانید به رایگان از این پارکینگ هم استفاده کنید.

 استفاده از اینترنت وای‌فای هم در اتاق و هم در لابی رایگان است؛ اما باید بدانید که اینترنت اتاق‌ها، حجم محدودی دارد و فقط تا سقف مشخصی امکان استفاده از آن را دارید.

  • هتل الماس مشهد

هتل الماس در سال ۱۳۹۲ و در خیابان امام رضا، بین امام رضا ۴ و ۶ تاسیس شده و سپس برای ارتقاء سطح کیفی در سال ۱۳۹۴ مورد بازسازی قرار گرفته است. هتل الماس در ۱۶۳ اتاق و ۹ طبقه مجزا تاسیس شده است و ظرفیت پذیرش ۴۲۲ نفر مهمان را به‌صورت همزمان دارد.

 فاصله این هتل با حرم امام رضا نسبتا کم است و فقط با شش دقیقه پیاده‌روی می‌توانید خودتان را به این حرم مطهر برسانید. سطح کیفی خدمات این هتل چهار ستاره است و مدرن‌ترین و مجهزترین امکانات رفاهی و آسایشی را در اختیار شما قرار می‌دهد. این هتل دارای انواع اتاق‌ها با معماری و طراحی نوین است و می‌تواند تجربه اقامتی دلنشین را برای شما رقم بزند. همچنین به دلیل نزدیکی این مرکز اقامتی به مراکز خریدی مثل بازار رضا و مرکز خرید هفده شهریور می‌توانید تمامی خریدهای خودتان را نیز به راحتی انجام دهید.

 این هتل دارای یک رستوران شیک هم هست که می‌توانید شام و ناهار خودتان را در این رستوران میل کنید. همچنین یک پارکینگ با ظرفیت ۳۵ خودرو نیز برای پارک خودروی شما در نظر گرفته شده است؛ اما معمولا در ایام تعطیل و شلوغی امکان استفاده از آن برای خیلی از مهمان‌ها میسر نیست. در لابی و اتاق هم می‌توانید از اینترنت وای‌فای بهره‌مند شوید؛ اما در نظر داشته باشید که اینترنت اتاق دارای حجم ترافیک محدودی است.

  • هتل الماس ۲ مشهد

هتل الماس دو نیز یک هتل پنج‌ستاره و یکی دیگر از مراکز اقامتی مجموعه هتل‌های الماس است که در اسفند ماه سال ۱۳۹۵ تاسیس شد و با داشتن ۲۱۷ اتاق در ۲۵ طبقه امکانات رفاهی ویژه‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد. اتاق‌های این هتل با الهام از سبک معماری ملل مختلف مثل معماری ایران باستان، معماری روسی، معماری ترکی، معماری رومی، آفریقایی، عربی و… طراحی شده‌اند؛ همچنین اتاق صفوی این هتل نیز یکی از زیباترین اتاق‌ها در بین هتل‌های ایرانی به‌شمار می‌رود.

این هتل دارای ترانسفر رفت و برگشت به فرودگاه و راه‌آهن است و می‌توانید رفت و آمد خودتان به هتل یا فرودگاه و ایستگاه قطار را به‌راحتی انجام دهید. همچنین برای رفتن به حرم نیز احتیاجی به ماشین نخواهید داشت چرا که ترانسفر رفت به حرم به‌صورت رایگان انجام می‌شود. در تمامی اتاق‌های نیز اینترنت رایگان به صورت نامحدود برای شما در نظر گرفته شده است. همچنین می‌توانید از خدمات آبی و ورزشی این هتل مثل استخر، سونا و جکوزی هم به صورت کاملا رایگان استفاده کنید.

 در اتاق‌های VIP این هتل (اتاق‌های امپریال، برلیان، سوئیت یکخوابه، هانی مون و پرزیدنت) پذیرایی میوه و شیرینی به صورت روزانه در اتاق انجام می‌شود. همچنین اگر در روز تولد یا سالگرد ازدواجتان، مهمان این هتل باشید؛ از طرف هتل یک مراسم رایگان همراه با دیزاین میز، کیک، عکس یادگاری و کارت تبریک برایتان برگزار خواهد شد.

در صورت نیاز می‌توانید با پرداخت هزینه صبحانه و پذیرایی، صبحانه را نیز به صورت روم‌سرویس و در اتاق خودتان میل کنید. در صورتی که با خودرو شخصی سفر کنید هم می‌توانید ماشین خودتان را در پارکینگ این هتل پارک کنید.

  • هتل بین‌المللی قصر مشهد

یکی از باسابقه‌ترین هتل‌های شهر مشهد، هتل بین‌المللی قصر است که در سال ۱۳۵۶ در خیابان امام رضا تاسیس شده و در سال ۱۳۹۶ نیز مورد بازسازی قرار گرفته است. فاصله این هتل تا حرم امام رضا (ع) فقط ۸۰۰ متر است و می‌توانید حتی با چند دقیقه پیاده‌روی هم خودتان را به این حرم برسانید. هتل بین‌المللی قصر در ۱۲ طبقه بنا شده است و با ۲۲۰ باب اتاق و سوئیت مدرن آماده پذیرایی از شماست. اتاق‌های این هتل به تمامی امکانات رفاهی و استاندارد روز دنیا مجهز هستند و می‌توانید اقامتی دلپذیر در این هتل داشته باشید.

شما مهمانان گرامی در بدو ورود از خدمات پذیرایی CIP بهره‌مند خواهید شد. در طول مدت اقامت هم می‌توانید از خدمات IPTV رایگان استفاده کنید. استفاده از اینترنت نیز در محدوده اتاق و لابی رایگان است اما حجم روزانه آن برای هر کاربر سه گیگابایت در نظر گرفته شده است. علاوه‌براین، هتل قصر مشهد، یک مجموعه آبی هم دارد که خدماتی مثل سونا و ماساژ را در اختیار شما قرار می‌دهد. استفاده از خدمات استخر برای کودکان رایگان است اما بزرگسالان با پرداخت هزینه می‌توانند از این استخر استفاده کنند. امکان استفاده از لاندری(خشکشویی) این هتل هم به‌صورت ۲۴ ساعته و رایگان در اختیار مهمانان قرار هتل قرار می‌گیرد.

  • هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان مشهد یکی دیگر از گران‌ترین هتل‌های مشهد است که به عنوان یکی از بهترین هتل‌های سراسر ایران نیز شناخته می‌شود. این هتل در بهترین منطقه آب و هوایی شهر مشهد تاسیس شده است و با داشتن یک فضای سبز بی‌نظیر در منطقه‌ای به دور از آلودگی قرار گرفته است.

 تاریخ تاسیس این هتل به سال ۱۳۸۰ بر‌می‌گردد و به خاطر داشتن فضای سبز مطلوب و ارائه خدمات با کیفیت در تمامی بخش‌ها توانسته است به گزینه‌ی اقامت خیلی از مسافران مشهد تبدیل شود. با توجه به محوطه‌سازی زیبایی که برای این مجموعه انجام شده است، شما می‌توانید از اتاق خودتان چشم‌اندازی فوق‌العاده زیبا داشته باشید.

در این هتل، ترانسفر فرودگاهی و استقبال، به صورت رایگان انجام می‌پذیرد اما برای برگشت باید از تاکسی یا آژانس استفاده کنید. این هتل در منطقه‌ای دور از حرم امام رضا (ع) قرار گرفته و برای زیارت بارگاه امام هشتم باید از ماشین شخصی یا تاکسی سرویس استفاده کنید. البته نگران نباشید؛ چرا که فاصله این هتل با اولین ایستگاه قطار شهری حدودا سه کیلومتر است و می‌توانید به راحتی در عرض ۵ دقیقه خودتان را با تمامی تاکسی‌های عبوری به این ایستگاه برسانید و از آن‌جا با استفاده از خطوط قطارشهری مشهد، خودتان را به حرم امام رضا(ع) برسانید.

 دو پارکینگ سرپوشیده و روباز نیز برای این مجموعه در نظر گرفته شده است که مجموعا گنجایشی برابر با ۱۴۰ اتومبیل دارند. استفاده از این پارکینگ‌ها برای تمامی مهمانان کاملا رایگان است. علاوه‌براین تمامی مهمان‌های هتل پردیسان مشهد می‌توانند به صورت رایگان از استخر این مجموعه هم استفاده کنند. استفاده از اینترنت نیز در لابی رایگان است اما متاسفانه در اتاق‌ها خبری از اینترنت نیست.

  • هتل اترک مشهد

هتل اترک، یکی دیگر از هتل‌های قدیمی مشهد به‌شمار می‌آید که در سال ۱۳۵۷ افتتاح شده و به منظور ارتقاء خدمات در سال ۱۴۰۱ مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل در ساختمانی لوکس در نزدیکی حرم مطهر امام رضا تاسیس شده و ۱۵۷ اتاق و سوئیت دارد که در ۱۱ طبقه قرارگرفته‌اند. این هتل با حدود ۵۰ سال سابقه و پرسنلی آموزش دیده و مجرب می‌تواند تجربه لذت‌بخشی از اقامت را برای شما رقم بزند. همچنین به دلیل نزدیکی هتل اترک به مراکز خریدی مثل بازار رضا، بازار هفده شهریور و همینطور حرم مطهر امام رضا (ع) ، می‌توانید هم زیارتی آسان داشته باشید و هم به راحتی خریدهای خودتان را انجام دهید.

دو مجموعه رستورانی در این هتل آماده خدمت‌رسانی به شما هستند. یکی از این رستوران‌ها در بالاترین طبقه رستوران قرار گرفته و در فضایی باز آماده ارائه خدمت به مهمانان این هتل است. اسن رستوران با ارائه چشم‌اندازی زیبا از حرم امام رضا (ع) می‌تواند تجربه صرف غذا در محیطی آرام و دست‌داشتنی را برای شما به ارمغان بیاورد. همچنین رستوران سنتی این هتل هم با ارائه انواع غذاهای ایرانی، می‌تواند یک تجربه لذت‌بخش دیگر برای شما محسوب شود. کافی شاپ هتل هم به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت‌دهی به شماست.

از دیگر امکانات هتل اترک مشهد می‌توان به مجموعه ورزشی شامل سونا، سالن بدنسازی، جکوزی و دستگاه‌های ورزشی آن اشاره کرد. همچنین این هتل دارای اتاق و سالن کنفرانس نیز هست که می‌توانید برای برگزاری جلسات کاری یا سمینارهای مختلف از آن استفاده کنید. خدمات پزشکی، خشکشویی، اینترنت بی‌سیم، سالن پذیرایی، مینی بار، صندوق امانات و پارکینگ هم خدمات دیگری هستند که در صورت اقامت در این هتل می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید.

سخن نهایی

هتل‌هایی که در این مطلب معرفی کردیم فقط بخشی از هتل‌های لوکس و گران قیمتی محسوب می‌شوند که در شهر مشهد ساخته شده‌اند. در تمامی این هتل‌ها، خدمات و امکانات رفاهی متعددی با کیفیت مرغوب در اختیار مسافرین قرار می‌گیرد و همان‌طور هم که انتظار دارید قیمت اتاق‌های آن نسبتا بالاست.

البته در صورتی که در ایام غیر تعطیل و ایامی که مسافر کمتری به این شهر مراجعه می‌کند سفر کنید، می‌توانید اتاق‌هایی با قیمت کمتر نیز در این هتل‌ها رزرو کنید و از اقامت خود نهایت لذت را ببرید. در صورتی که در مورد هرکدام از این هتل‌ها نیز سوالی دارید می‌توانید برای راهنمایی بیشتر، با تلفن پذیرش هرکدام از آن‌ها تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا