تور

اجاره خودرو در دبی
رپورتاژ آگهی

بهترین هتل های مشهد برای ماه رمضان

رمضان یکی از بهترین ماه‌ها برای سفر به مشهد و تجربه حال و هوای متفاوت این شهر به شمار می‌رود. در این ماه، مسافران زیادی از شهرهای مختلف ایران و حتی خارج از کشور، با رزرو هتل های مشهد سفر به این شهر را انتخاب می‌کنند. با این وجود، خرید بلیط و رزرو هتل همیشه اولین نکاتی هستند که برای مسافرت رفتن ذهن را درگیر می‌کنند. به طور کلی بهار بهترین زمان سفر به مشهد است و زمانی که این فصل با ماه رمضان مصادف می‌شود، شرایط ایده‌آل‌تری از این پیدا نمی‌کنید. هم از هوای دلپذیر بهاری در شهر مشهد لذت ببرید و هم فضای معنوی که در این شهر به واسطه ماه رمضان به وجود می‌آید، سفرتان را زیباتر می‌کند.

حرم امام رضا

مهم ترین نکات رزرو هتل در مشهد

هتل های مشهد، زیاد و متنوع هستند؛ می‌توانید لیستی کامل از آنها را در فلای تودی مشاهده و بررسی کنید. اگر قصد سفر به مشهد را دارید؛ باید نکات مهمی را در زمینه رزرو مجموعه‌های اقامتی این شهر بدانید که البته در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

هتل های نزدیک حرم را رزرو کنید

اکثر مسافرانی که به مشهد سفر می‌کنند، اول به قصد زیارت و بعد برای سیاحت راهی این شهر می‌شوند. برای همین هم مجموعه‌های اقامتی زیادی در نزدیکی حرم امام رضا (ع) ساخته شده که اتفاقا در ارائه امکانات و تخصیص خدمات بهتر به مهمانان، با یکدیگر رقابت می‌کنند.

در مجموع، هتل های نزدیک حرم امام رضا (ع) را می‌توان به دو دسته متفاوت تقسیم کرد. یک دسته از آنها در فاصله کمی نسبت به حرم قرار گرفته‌اند و تنها با چند دقیقه قدم زدن، می‌توانید به یکی از صحن‌های حرم برسید. دسته دیگر آنهایی هستند که در یکی از خیابان‌های منتهی به حرم قرار گرفته‌اند و با چند دقیقه ماشین‌سواری به راحتی می‌توان از آنها به حرم رسید.

هتل قصر الضیافه

بخشی از این هتل، در صحن حرم امام رضا واقع شده است که با خروج از هتل، به ورودی صحن هدایت می‌ شوید، به همین علت قصر الضیافه از نزدیک ترین هتل ها به حرم به حساب می آید که فوق العاده لوکس و مجهز است.

معماری این هتل در سبک سنتی بوده و از معماری اسلامی الهام گرفته شده است. درواقع فضای حرم را برای زائران امام رضا تداعی می کند. همچنین با توجه به نزدیکی هتل به حرم، قیمت رزرو هر اتاق در قصر الضیافه از 19 میلیون تومان شروع می شود.

بررسی هتل مدینه الرضا

ازجمله هتل های 5 ستارهٔ مشهد است و از نزدیک ترین هتل ها به حرم محسوب می شود. ایا هتل دارای 18 طبقه و 288 اتاق بوده و آمادهٔ میزبانی زائران امام رضا است.

فاصلهٔ این هتل تا حرم تنها 86 متراست که با پای پیاده هم می توانید خودتان را به حرم برسانید.

پرواضح است که این هتل در موقعیتی است که دسترسی فوق العاده ای به بازارهای دور حرم و همچنین خیابان های اصلی دارد. چنانچه به دنبال یک هتل کم نقص برای اقامت در مشهد و نزدیکی حرم امام رضا هستید، پیشنهاد می کنیم از اتاق های این هتل استفاده کنید.

بررسی هتل مدینه الرضا

بررسی هتل درویشی

ازجمله هتل های لوکس شهر مشهد هتل درویشی است که دارای 23 طبقه و 223 اتاق است. گفتنی است که همهٔ این امکانات، به بهترین شکل در اختیار مهمانان عزیز قرار خواهد گرفت.

ازجمله ویژگی های این هتل درجه یک، می توان به معماری فوق العاده عالی آن و امکانات خاص اش اشاره کرد که سفر جذابی را برای زائران رقم می زند.

گفتنی است که فاصلهٔ این هتل تا حرم، 1.4 کیلومتر است که در این صورت، تنها 10 دقیقه پیاده روی دارد.ضمناً قیمت رزرو یک اتاق از این هتل، با مبلغ 900 هزار تومان (یک تخته) امکان پذیر خواهد بود.

بررسی هتل الماس

این هتل 4 ستاره است و خدمات باکیفیتی را به مسافران ارائه می دهد. لوکیشن این هتل در خیابان امام رصا بوده و به خوبی نشان می دهد که در نزدیکی حرم واقع شده است.

گفتنی است که هتل الماس به شکل دو بلوک که هرکدام دارای 5 و 7 طبقه هستند بنا شده است و به صورت کلی 163 واحد دارد که بسیار مدرن هستند. گفتنی است که امکانات داخل هتل، فوق العاده عالی بوده و دسترسی به انواع بازارهای قدیمی و سنتی از ویژگی های رزرو هتل الماس خواهد بود.

قیمت اقامت در این هتل برای اتاق های یک تخته، 650 هزار تومان و برای سوئیت‌ های 4 نفره، 250 هزار تومان است.

بررسی هتل الماس

هتل هما 1 در مشهد

هتل هما 1 یکی از هتل های پنج ستاره در مشهد است که جزو برترین و لوکس ترین هتل ها در این شهر شناخته می شود. این هتل خدمات مناسبی به مهمانان خود ارائه می دهد، به همین دلیل توانسته است نظر مسافران بسیاری را به خود جلب کند. معمولاً تازه عروس دامادها برای داشتن یک سفر رویایی و لذت بخش، این هتل را برای اقامت انتخاب می کنند.

در این هتل اتاق ها از دکوراسیونی کاملاً شیک و جذاب برخوردارند که علاوه بر اتاق های رویال، مسافران می توانند اتاق های تجاری را نیز انتخاب کنند.

سه رستوران و یک کافی شاپ در این هتل، آمادهٔ خدمت رسانی به مهمانان هستند و بهترین و باکیفیت ترین غذاها را فراهم می آورند. برای جلسات، مراسمات و… مسافران قادر خواهند بود از سالن و تالار هتل هما 1 بهره مند شوند.

جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم تا بهترین هتل های مشهد را برای ماه رمضان به شما معرفی کنیم. اما مسئلهٔ مهم تر، نحوهٔ رزرو این هتل هاست که باید با استفاده از یک مجموعهٔ معتبر انجام شود.

مجموعه فلای تودی یکی از شرکت هایی است که در رزرو هتل های لوکس و ارزان قیمت به مسافران کمک می کند تا بهترین انتخاب را داشته باشند و با رزرو آنلاین، در وقت خود صرفه جویی کنند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا