تور

اجاره خودرو در دبی
رپورتاژ آگهی

معرفی کامل بازار چینی ها در کیش به همراه آدرس

بازار چینی ها در کیش یکی از پرهیاهوترین بازارهای این جزیره زیبا می باشد که ما را با فرهنگ و آداب و رسوم چینی ها آشنا می کند. بنابراین اگر به بازار و پاساژگردی علاقه مند هستید، پیشنهاد می کنیم حتما در سفر خود به جزیره کیش از بازار چینی ها دیدن کنید. چرا که بازار چینی‌ ها در کنار خرید و فروش محصولات متنوع چینی مانند لوازم آشپزخانه، لباس های سنتی‌، صنایع دستی زیبا و حتی چای چینی اصیل، فرصتی عالی برای آشنایی با فرهنگ و سنت چینی ها به شما می‌ دهد. جذابیت بسیار زیاد بازار چینی ها برای گردشگران و مسافران ایرانی، باعث شده اغلب آژانس های مسافرتی از جمله همسفرها، بازدید از این مکان را در لیست برنامه های خود قرار دهند؛ بنابراین با رزرو تور کیش از مشهد، تهران و … بدون هرگونه دغدغه برای رزرو مکان اقامتی مناسب و … می توانید از بهترین مکان های تفریحی و گردشگری کیش، بهره مند شوید.

ما در ادامه این مقاله قصد داریم هر آنچه که لازم است درباره بازار چینی ها در کیش بدانید را به طور جامع در اختیارتان قرار دهیم. تا انتها با ما همراه باشید.

معرفی کامل بازار چینی ها

درباره بازار چینی های کیش بدانید:

بازار چینی ها در کیش، بازاری با حس و حالی متفاوت است. زمانی که پا به این بازار می گذارید، انگار وارد کشور چین شده اید؛ چرا که تمامی فروشندگان این بازار، افراد چینی هستند و کل بازار، حال و هوای کشور چین را به خود گرفته است.

انواع اقلام و محصولات چینی از جمله لباس سنتی چینی ها، انواع پارچه با طرح و رنگ های جذاب، خوراکی های چینی شامل کیمونو و … همه و همه به وفور در این بازار یافت می شوند. از دیگر محصولاتی که در غرفه های مختلف این بازار به فروش می رسند می توان به کیف و کفش اشاره کرد. به طور کلی بازار چینی ها در کیش، یک بازار کامل و جامع است که همه آنچه که به آن نیاز خواهید داشت را می توانید در شکلی متفاوت در مغازه های این بازار پیدا کنید.

اگر می خواهید سوغاتی متفاوتی برای عزیزان خود خریداری کنید، سوغاتی های چینی یکی از بهترین گزینه های پیش روی شماست. از انواع خوراکی های چینی گرفته تا پارچه های با طرح و رنگ های بسیار زیبا، انتخاب خوبی به عنوان سوغاتی هستند تا به عزیزان خود بگویید که در طول سفر هم به یاد آن ها بوده اید.به عنوان یکی از بهترین مزایای سفر با تور کیش از تهران از طریق آژانس های مسافرتی معتبر می توان به برنامه ریزی درست برای بهره مندی از تک به تک لحظات سفر، اشاره کرد. این بدان معناست که برای همه چیز از تفریح گرفته تا خرید سوغاتی و… به اندازه کافی، فرصت وجود خواهد داشت.

آدرس بازار چینی ها در کیش کجاست؟

خوشبختانه 2 شعبه از بازار چینی ها در کیش وجود دارد که یکی از آن ها در مرکز خرید مروارید و دیگری در مرکز خرید پانیذ، واقع شده است. بنابراین شما در یک مرکز خرید هم به محصولات و اقلام چینی دسترسی خواهید داشت و هم به محصولات ایرانی. تنوع محصولات موجود در هر دوی این مراکز خرید کیش بسیار زیاد است؛ به طوری که تمامی سلیقه ها را پوشش می دهد، بنابراین اگر با هدف خرید، تصمیم به سفر به جزیره کیش را دارید، حتما مراجعه به مراکز خرید مروارید و پانیذ را جزء برنامه های خود داشته باشید. لازم به ذکر است که پاساژ مروارید، فقط یک مرکز خرید نیست، بلکه از جاذبه های گردشگری مختلفی شامل شهربازی هایلند، کارتینگ و زمین بسکتبال نیز برخوردار است.

بازار چینی های کیش

آدرس شعبه 1 بازار چینی ها در کیش: بلوار مروارید، مرکز خرید مروارید

آدرس شعبه 2 بازار چینی ها در جزیره کیش: خیابان فردوسی، مرکز خرید پانیذ

ساعت کاری و شماره تماس بازار چینی ها در کیش

مغازه های بازار چینی ها در کیش در دو نوبت صبح و بعد از ظهر به مسافران و گردشگران، خدمات رسانی می کنند.

ساعت کاری نوبت صبح بازار چینی ها در کیش از 9 صبح آغاز و تا 13:30 ادامه دارد. ساعت کاری نوبت عصر این بازار نیز از 17 الی 23 می باشد.

شماره تماس مرکز خرید چینی ها در کیش: ۴۴۴۲۰۰۲۵ – (۰۷۶)

هتل های نزدیک بازار چینی ها در کیش

محل اقامت در سفر یک بحث بسیار مهمی است که تاثیر بسیار زیادی بر کیفیت سفر می گذارد. بنابراین اگر با هدف خرید، قصد سفر به جزیره کیش را دارید، خوب است که هتل های نزدیک بازار چینی ها در کیش را بشناسید.

هتل های نزدیک شعبه 1 بازار چینی ها عبارتند از:

  • هتل لوتوس
  • هتل صدف
  • هتل گامبرون
  • هتل پانوراما

هتل های نزدیک سعبه 2 بازار چینی در کیش عبارتند از:

  • هتل شایگان
  • هتل سارا
  • هتل آرامیس

نتیجه گیری بررسی بازار چینی ها در کیش!

طبق آنچه که در این مقاله آموختیم بازار چینی ها در کیش، بازاری با حس و حالی متفاوت است که تمامی اجناس و حتی فروشندگان آن، چینی هستند. همه این ها دست به دست هم داده اند تا بتوان در کنار بهره مندی از لذت خرید با فرهنگ و آداب و رسوم مردم چین نیز آشنا شد.

در آخر شما عزیزان می توانید سوالات و یا تجربیات خود از بازدید از بازار چینی های کیش را در بخش نظرات با ما و سایر کاربران سایت به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا