تور

اجاره خودرو در دبی
رپورتاژ آگهی

رزرو بلیط قطار شیراز در فلای تودی

اگر قصد سفر به شیراز، شهر شعرای ایران زمین را دارید، انتخاب سفر ریلی گزینه جذابی محسوب می‌شود. با رزرو بلیط قطار شیراز، می‌توانید سفری فراموش نشدنی و شیرین به مقصد این شهر زیبا و دیدنی در جنوب کشور داشته باشید. برای خرید بلیط قطار شیراز، بهتر است که به سراغ یک پلتفرم جامع آنلاین بروید که امکان مشاهده تمام بلیط‌های قطار را یکجا فراهم کرده و این فرصت را داشته باشید که بهترین آن‌ها را متناسب با سلیقه خود، انتخاب کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی به نحوه خرید بلیط قطار شیراز در یک پلتفرم جامع و یکپارچه داشته باشیم.

رزرو بلیط قطار شیراز در فلای تودی

خرید بلیط قطار شیراز از فلای تودی

برای خرید بلیط قطار شیراز، فلای تودی بهترین پلتفرم جامع فروش بلیط قطار به حساب می‌آید. برای آن که بتوانید بلیط قطار مورد نظر خود را به بهترین شکل، رزرو و خریداری کنید، مراحل زیر را در فلای تودی، دنبال کنید:

  • مرحله اول: ابتدا به سامانه یا اپلیکیشن فلای تودی، وارد شوید.

  • مرحله دوم: شما با تب‌های مختلفی به شرح پرواز داخلی، پرواز خارجی، هتل داخلی، هتل خارجی، قطار، کی، کجا و بیمه مسافرتی روبه‌رو هستید. از میان این تب‌ها، تب مربوط به قطار را انتخاب کرده و روی آن کلیک کنید یا ضربه بزنید.

  • مرحله سوم: حالا در بخش بلیط قطار، مقصد خود را روی شهر شیراز قرار داده و برای مبدأ، شهری که از آن قصد سفر کردن را دارید، انتخاب کنید. به طور مثال اگر شما می‌خواهید از تهران به مقصد شیراز سفر کنید، مبدأ و مقصد سفر خود را در این تب، به ترتیب تهران و شیراز بگذارید. همین‌طور اگر از مشهد به شیراز سفر می‌کنید، باید مبدأ و مقصد سفر خود را مشهد و شیراز، انتخاب کنید.

  • مرحله چهارم: پس از آن، نوبت به انتخاب تاریخ رفت می‌رسد. در تقویم فلای تودی، تاریخ رفت خود را انتخاب کنید تا در مرحله بعدی سفرهای ریلی، مربوط به این تاریخ بین دو شهر انتخابی شما به مقصد شیراز، به نمایش دربیایند.

  • مرحله پنجم: در گزینه بعدی، از شما خواسته می‌شود تا تعداد مسافران را انتخاب کنید. ممکن است شما قصد خرید بلیط یک نفره قطار شیراز را داشته باشید یا این که بخواهید برای چند نفر، بلیط قطار شیراز، خریداری کنید.

  • مرحله ششم: سپس دو گزینه دیگر را باید پاسخ دهید. این که آیا کوپه دربست می‌خواهید یا خیر و این که می‌خواهید خودرویتان را با قطار حمل کنید یا خیر. با انتخاب هر یک از این گزینه‌ها، موضوع مربوط به آن، ثبت خواهد شد.

خرید بلیط قطار شیراز از فلای تودی

  • مرحله هفتم: با انتخاب تمامی این موارد و کلیک روی گزینه “جستجو”، فهرست قطارهای موجود برای تاریخ مورد نظر شما، نمایش داده می‌شود. در این فهرست نام شرکت مسافربری ریلی، ساعت حرکت قطار از مبدأ و زمان رسیدن آن به ترمینال راه آهن شیراز، مشخص است. همین‌طور قیمت بلیط قطار شیراز، قوانین استرداد بلیط و دیگر جزئیات را نیز می‌توانید مشاهده کنید.

  • مرحله هشتم: با توجه به این که تمامی قطارهای دارای ظرفیت به مقصد شیراز، در اینجا نمایش داده می‌شوند، شما این امکان را دارید که بلیط قطار موردنظر خود را از میان آن‌ها انتخاب کرده و روی گزینه “جزئیات و خرید” کلیک کنید.

  • مرحله نهم: با کلیک روی گزینه “جزئیات و خرید”، شما به صفحه اطلاعات قطار انتخابی خود منتقل خواهید شد. در اینجا نام شرکت ریلی، شماره قطار، ظرفیت قطار، ظرفیت باقی مانده، نام سالن و دیگر اطلاعات نمایش داده می‌شود. همین طور شما می‌توانید قوانین جریمه و استرداد بلیط سفر را نیز در همین بخش مشاهده کرده و اطلاع پیدا کنید که در صورت استرداد بلیط، چه شرایطی برای جریمه و بازگرداندن مبلغ هزینه، پیش روی خود خواهید داشت.

  • مرحله دهم: با مشاهده اطلاعات موجود در خصوص قطار انتخابی به مقصد شیراز و همین‌طور ایستگاه‌های راه‌آهن که در مسیر توقف داشته و زمان مربوط به آن‌ها، می‌توانید در نهایت روی گزینه انتخاب و خرید، کلیک کنید.

  • مرحله یازدهم: حالا نوبت به وارد کردن اطلاعات مسافران می‌رسد. اطلاعات مسافران را تک به تک، در خصوص نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، جنسیت، کدملی، موبایل و… وارد کرده و به بخش ادامه فرایند خرید و واریز وجه بروید.

  • مرحله دوازدهم: در نهایت بلیط قطار به مقصد شیراز، به‌صورت الکترونیکی صادر خواهد شد.

رزرو بلیط شیراز

همان‌طور که مشاهده کردید خرید بلیط قطار شیراز در پلتفرم جامع فلای تودی، به‌سادگی و سرعت انجام شده و فرایند ساده‌ای پیش روی شما قرار دارد. به این ترتیب می‌توانید با خرید بلیط قطار شیراز، سفری دل انگیز و پر از خاطره و لذت به یکی از دیدنی‌ترین شهرهای کشور داشته باشید.

سخن پایانی

سفر به شیراز، همیشه سفری جذاب و شیرین است. اگر این سفر را با قطار شیراز، انجام داده و دل به مسیر ریلی بسپارید، تماشای دیدنی‌های طول راه، به مراتب این سفر را جذاب‌تر می‌سازد. شما اگر قصد سفر به شهر زیبای شیراز را داشته باشید، کدام مسیر را برای رفتن به این شهر، انتخاب می‌کنید؟ سفر ریلی، هوایی یا زمینی؟ نظرات و تجربیات خود در این خصوص را با ما و دیگر کاربران وب‌سایت، به بحث و اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا