تور

اجاره خودرو در دبی
اروپاجهانگردیفرانسه

تور مجازی پاریس به صورت 360 درجه | فرانسه

تور مجازی پاریس

در این سری از مقالات جهانگردی قصد برگذاری تور مجازی پاریس را که یکی از جاهای دیدنی فرانسه است را داریم. در ادامه برای آشنایی بیشتر با این مکان زیبا با ما در مجله گردشگری دوباره سفر همراه باشید.

پاریس | فرانسه

شهر پاریس یکی از شهر های بزرگ اروپایی و پایتخت فرانسه می باشد دارای چندین قرن تاریخ و فرهنگ و هنر است. به هر گوشه و کنار این شهر که سر بزنید می توانید از زیبایی های این شهر از جمله کافه های قدیمی و رستوران های ستاره دار و موزه های دیدنی لذت ببرید. پاریس پایتخت مد جهان نیز می باشد. این شهر یکی از جذاب ترین و محبوب ترین مقاصد گردشگری برای گردشگران می باشد به طوری که سالانه در حدود 30 میلیون توریست به این شهر سفر می کنند.

پاریس | فرانسه

جمعیت پاریس به بیش از 12 میلیون نفر می رسد که یکی از کلان شهر های اروپا محسوب می شود و همچنین قدمت این شهر  در حدود 2000 سال می باشد. پاریس امروزه تبدیل به یکی از مراکز مهم تجاری و فرهنگی دنیا تبدیل شده است و محل بسیاری از سازمان های مهم جهانی مانند یونسکو شده است.

این شهر از گذشته تا به امروز داستان خیلی از شاعران و نویسندگان و نمایشنامه نویس ها بوده است. در واقع باید گفت که پاریس اولین و اصلی ترین جاذبه گردشگری فرانسه است. موزه لوور و برج ایفل ،‌کلیسای نتردام ،‌خیابان شانزه لیزه و غیره همگی از جاذبه ای دیدنی پاریس هستند.

پاریس | فرانسه

از دیگر دیدنی های طبیعی پاریس می توان به رودخانه آرام سین در میان شهر که از کنار موزه های با عظمت و کلیساهای باستانی  به آرامی جریان دارد اشاره کرد.

آب و هوای پاریس اقیانوسی است و تحت تاثیر جبه های هوای اقیانوس اطلس شمالی قرار دارد.تقربا در تمام طول سال در پاریس بارندگی رخ می دهد و از نظر بارندگی های ناگهانی شهرت دارد. در ادامه می توانید از تور مجازی پاریس با تصاویر 360 درجه که برایتان آماده کرده ایم استفاده نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا