تور

اجاره خودرو در دبی
آمریکاجهانگردی

بهترین شهرهای ایالت متحده + راهنمای گردشگری بخش دوم

بهترین شهرهای ایالت متحده همواره مقصد گردشگران زیادی در جهان است. ایالت متحده آمریکا شهرهای زیاد بسیار خوبی برای گردشگران در سرتاسر جهان دارد. در ادامه لیستی از بهترین شهرهای آمریکا برای گردش و بازدید با شما به اشتراک می‌گذاریم. در این مقاله به برخی از ویژگی‌های عمومی و منحصر به فرد هر شهر اشاره شده است. با ما  در دوباره سفر برای شناخت بهتر مهم‌ترین شهرهای آمریکا برای سفر همراه باشید.

خط افق پورتلند، اورگان

پورتلند یکی از شهرهای بزرگ و هیجان‌انگیز اورگان است و همچنین نقطه شروع سواحل اورگان از این شهر آغاز می‌شود. شراب دره ویلامت در این منطقه است. شما می‌توانید از دیدن این شهر  لذت ببرید. پورتلند شهری آرام است که مرکز شلوغی دارد و مردم محلی آخر هفته‌ها در مرکز شهر گشت‌وگذار می‌کنند، زیرا مرکز شهر پورتلند تعداد زیادی مغازه و قهوه بار دارد. دونات وودو، بستنی نمک و نی،  Pok Pok یکی از بهترین رستوران‌های تایلندی اطراف از جمله جذابیت‌های خوشمزه و لذیذ هستند که نباید آن را از دست داد.

خط افق پورتلند، اورگان

رفت و آمد در پورتلند، به خصوص مرکز شهر، واقعاً آسان است. این شهر مسیرهای پیاده‌روی در دسترسی دارد. به علاوه حمل و نقل عمومی خوبی نیز در این شهر وجود دارد. گردش در اطراف شهر، بازدید از کافی‌شاپ‌ها، دیدن میلیون‌ها کتاب در پاولز و خوردن غذاهای لذیذ از جمله کارهای عالی است که می‌توانید در پورتلند انجام دهید.

بوستون، ماساچوست

برای کسانی که برای اولین بار از پایتخت ماساچوست بازدید می‌کنند، گردش در بوستون می‌تواند پر از درس‌های تاریخ، تورهای گشت‌وگذار و  غذاهای خوشمزه باشد.  بوستون ویژگی‌های شگفت‌انگیز زیادی دارد. این شهر آن‌قدر از تاریخ این کشور را در خود جای داده است که هر کجا که بروید رد پای تاریخ را در آنجا خواهید دید. گذران تعطیلات در بوستون بدون توجه به ویژگی‌های معماری این شهر، زیبایی فضاهای طبیعی و مناظر شگفت‌انگیز کنار بندر کار سختی است.

در Beantown ) عنوان مختصر بوستون است) کارهای زیادی برای انجام دادن، مکان‌های زیادی برای دیدن و غذاهای متنوعی برای خوردن دارد. می‌توانید در امتداد مسیر آزادی(حدوداً چهار کیلومتر است و شما را به مهم‌ترین نقاط تاریخی بوستون هدایت می‌کند) قدم بزنید، از میدان هاروارد و خیابان نیوبوری خرید کنید و در بازار عمومی بوستون و بازار فانویل هال از غذاهای بوستون لذت ببرید.

فیلادلفیا، پنسیلوانیا

فیلادلفیا همیشه یک مقصد محبوب برای آمریکایی‌ها، به‌ویژه خانواده‌هایی بوده است که می‌خواهند تاریخ اولیه ایالات متحده را ببینند و در مورد آن بیشتر بدانند. همچنین این شهر برای بازدیدکنندگان از سراسر جهان نیز یک شهر باورنکردنی است. به راحتی می‌توان یک هفته در فیلادلفیا صرف کرد و از این هر لذت برد. تالار استقلال، زن آزادی، صرف غذا در بازار و دیدن رستوران‌های عالی همه و همه در فیلادلفیا لذت بخش است.

با ثبت نام در یک تور غذا می‌توانید در اطراف شهر گردش کنید و از امتحان کردن غذاهای لذیذی چون پت و جینو فیلی استیک لذت ببرید. فیلادلفیا همچنین خانه بسیاری از آبجوسازی‌های دستی بزرگ است. تعداد کارخانه‌های آبجوسازی در شهر آن‌قدر زیا است که می‌توانید یک روز کامل در این شهر را صرف تست کردن انواع آبجوها کنید. پنسیلوانیا جز بهترین شهرهای ایالت متحده است.

آستین، تگزاس

آستین مرکز ایالت تگزاس است، اما مهم‌تر از همه، دانشگاه تگزاس را در خود جای داده است. آستین همچنین به خاطر صحنه‌های موسیقی متنوع و باربیکیو فوق‌العاده خوبش شناخته شده است.

اگر اهل شرکت در جشنواره‌ها هستید، ممکن است درباره جشنواره South by Southwest (SXSW) شنیده باشید که هر ساله در ماه مارس در آستین برگزار می‌شود و رسانه‌های تعاملی، فیلم و موسیقی را جشن می‌گیرد. همچنین جشنواره غذا و شراب آستین که سالانه برگزار می‌شود بسیار معروف است.

چارلستون، کارولینای جنوبی

در چند سال گذشته تعداد رستوران‌های عالی در چارلستون زیاد شده است. این شهر اهمیت فرهنگی و تاریخی زیادی در ایالات متحده دارد و همچنین مهمان‌نوازی بسیار منحصر به فرد خود را نیز دارد.

چارلستون، کارولینای جنوبی

مطمئناً در این شهر احساس خواهید کرد که در جنوب هستید. از هتلی که برای اقامت انتخاب می‌کنید تا رستوران‌هایی که در آن غذا می‌خورید و نحوه صحبت مردم با شما در خیابان، همه‌چیز منحصراً از ویژگی‌های مخصوص چارلستون خواهد بود. این شهر جذاب با مردم مؤدب و صمیمی خود، مشتاق هستند که میراث خود را با شما به اشتراک بگذارند. چارلستون یکی از بهترین شهرهای ایالت متحده آمریکا برای شروع سفر در آمریکا است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا