تور

اجاره خودرو در دبی
آمریکاجهانگردی

بهترین شهرهای آمریکا برای بازدید ؛ جاهایی که نباید از دست بدید!

بهترین شهرهای آمریکا کجاست؟ ایالات متحده به دلیل شهرهای وسیع و متنوع، مقصد مناسبی برای مسافران است. شهرهایی در ایالات متحده وجود دارد که هر نوع مسافری را خوشحال می‌کند. شما می‌توانید هر سال یکی از این بهترین شهرها را برای بازدید در ایالات متحده انتخاب کنید.

آمریکا بسیار بزرگ است و شهرهای خوب بسیاری در ایالات متحده برای بازدید وجود دارد. هر شهر هویت و پیشنهاد‌ها ویژه خود را دارد. از زیبایی بی‌نظیر شمال غربی اقیانوس آرام گرفته تا غذاها و سنت‌های نیواورلئان، همه و همه حرف برای گفتن بسیار دارند. شما باید همه این شهرها ببینید تا تنوع ایالات متحده را بشناسید. در این مقاله از مجله گردشگری دوباره سفر درباره چند شهر افسانه‌ای ایالات متحده برای بازدید صحبت کرده‌ایم، با ما تا آخر مقاله همراه باشید.

شیکاگو، ایالت ایلینویز

شیکاگو یکی از شهرهای برتر ایالات متحده برای بازدید است، به ویژه از نظر معماری منحصر به فرد خویش، می‌تواند جزء برترین شهرهای آمریکا باشد. شیکاگو پیتزاهای بسیار خوشمزه و مشهوری دارد. شما می‌توانید در زمستان از شیکاگو دیدن کنید، اما بهار و تابستان زمانی است که شیکاگو واقعاً زنده می‌شود. برای دیدن و آشنایی با معماری کلاس جهانی، می‌توانید یک سفر دریایی داشته باشید. شما می‌توانید یک بازی بیسبال را در میدان معروف Wrigley  تماشا کنید.  همچنین رصدخانه ساختمان می‌توانید جان هنکاک برای گفتن حرف زیاد دارد. علاوه بر پیتزاهای مشهور، شیکاگو برای هات داگ های شیکاگویی و گوشت گاو ایتالیایی آن بسیار معروف است. ناهارخوری‌های این شهر شهرت جهانی دارند.

شیکاگو

نیواورلئان، لوئیزیانا

از بین تمام شهرهای برتر ایالات متحده برای بازدید، نیواورلئان احتمالاً منحصر به فردترین تجربیات را برای ارائه دارد. نیواورلئان همچنین زادگاه جاز است و موسیقی زنده در انواع مختلف است. همچنین غذاهای بی‌نظیر و خاص خود را دارد. یکی از قدیمی‌ترین و باکلاسترین رستوران‌های نیواورلئان، کاخ فرماندهی است. همچنین اگر به دنبال غذاهای مدرن هستید می‌توانید آن را از سرآشپزهای برتر شهر مانند Emeril’s، یا رستوران آگوست بخواهید.  یادتان باشد اگر به این شهر سفر کردید حتماً کوکتل نیواورلئان را امتحان کنید. پس لوئیزیانا یکی از بهترین شهرهای آمریکا است.

سیاتل، واشنگتن؛ ایالت متحده

بیشتر مردم معتقد هستند در سیاتل همیشه هوا ابری و بارانی است، اما حقیقت این است که این شهر زیبا آسمان‌های آبی زیادی را به خود دیده است. فعالیت‌های بسیار سرگرم‌کننده‌ای برای انجام دادن در سیاتل وجود دارد. بازار  Pike Place یکی از بازارهای مشهور این شهر است که حدوداً 100 سال قدمت دارد. این بازار مملو از فروشندگانی است که سبزیجات، دسته‌های بزرگ گل، غذاهای دریایی تازه و دونات است.

همچنین در این بازار مغازه‌هایی وجود دارند که سوغاتی می‌فروشند، پس پیشنهاد می‌کنیم آن‌ها را از دست ندهید. سیاتل دارای مکان‌های زیبای بسیاری برای ساعت‌ها پیاده‌روی است. همچنین دیدن مناظر کوهستانی در دوردست‌ها از این شهر بسیار بی‌نظیر است.  همچنین شما می‌توانید از مرکز شهر سیاتل، به‌سرعت با کشتی به جزایر سان خوان یا حتی تا ویکتوریای کانادا بروید .

سن دیگو، کالیفرنیا

سواحل زیبای سن دیگو جاذبه‌ای قدرتمند برای گردشگران است. ترکیب کامل ساحل و شهر همان چیزی است که سن دیگو را ساخته است و این اغلب برای گردشگران بسیار جذاب است. گالری‌های هنری، استودیوهای هنرمندان و موزه‌های زیادی برای بازدید وجود دارد. به‌علاوه باغ‌وحش معروف جهانی سن دیگو برای بازدید بسیار جذاب است. و وقتی کارتان با شهر تمام شد، می‌توانید به سواحل و پارک‌ها بروید در تنهایی خود خلوت کنید و از آب‌وهوای همیشه فوق‌العاده سن دیگو لذت ببرید.

سن دیگو

سن دیگو به شهر تولیدی آبجوی صنایع دستی تبدیل شده است. در چند سال گذشته به قدری آبجوسازی‌های جدید افتتاح شده‌اند که پیگیری تعداد آن‌ها دشوار است، اما تعداد آن‌ها به بیش از 100 عدد رسیده است. دوستداران آبجو در آبجوسازی‌ها زمان بسیار خوبی خواهند داشت. در سن دیگو نیز غذاهای عالی زیادی وجود دارد. امتحان بوریتو معروف کالیفرنیا را در یکی از رستوران‌های مکزیکی سن دیگو از دست ندهید چون سن دیگو یکی از بهترین شهرهای آمریکا است.

سانفرانسیسکو، کالیفرنیا؛ ایالت متحده

سانفرانسیسکو شهری پرجنب‌وجوش در کنار دریا، با مناظر زیبا و کیلومترها فضای شهری واقعاً منحصربه‌فرد و جالب است. این شهر  به خاطر چیزهای زیادی معروف است. سانفرانسیسکو مرکز بسیاری از چیزها از جمله؛ فناوری نوآورانه است. شما در این شهر افرادی را خواهید دید که کت و شلوارهای تجاری پوشیده‌اند و معلوم است که بسیار درگیر کار و تجارت هستند. اما در کل این شهر مردم آزادی دارد و این آزادی باعث لمس خوشحالی همگانی در این شهر شده است.

از جمله فضاهای مشهور در بین گردشگران این شهر؛ اسکله ماهیگیری، تله کابین و فعالیت‌های خوشمزه‌ای مانند؛ خوردن شکلات معروف Ghiradelli  و خرید از میدان یونیون است.

غذاهای دریایی فراوان در کنار آبجوی دستی فوق‌العاده و بارهای شراب همگی باعث حس تجربه حس هیجانی همراه با لذت در این شهر می‌شود. همچنین حتماً از نانوایی‌های برتر در شهر دیدن کنید.

میامی، فلوریدا

سواحل میامی یکی از جاذبه‌های اصلی این شهر پر جنب و جوش ایالات متحده است. فقط آب و هوای شگفت‌انگیز و سواحل زیبا نیست که میامی را به یک مقصد گردشگری برتر در ایالات متحده تبدیل می‌کند. بلکه حال و هوای کارائیبی آن، داشتن فضایی شبیه به هاوانای کوچک و برگزاری‌های مهمانی‌های زیاد در میامی و در ساحل جنوبی فلوریدا این شهر را شگفت‌انگیز می‌کند.دنیای دیزنی لند و  یونیورسال اورلئاندو از فضاهای سرگرم‌کننده و مفرح این شهر محسوب می‌شوند. مرکز کندی و اورگلیدز نیز در فلوریدا واقع شده است. میامی یکی از بهترین شهرهای آمریکا است.

میامی

لازم نیست همیشه در فلوریدا فعال باشید. سواحل مکان مناسبی برای استراحت و گذراندن اوقات خوب است. در حالی که در آفتاب استراحت می‌کنید، موهیتو می‌نوشید و غذاهای لذیذ الهام گرفته از کارائیب می‌خورید، می‌توانید اوقات خوشی را سپری کنید. برخی از سواحل برتر فلوریدا عبارت‌اند از ساحل جنوبی در میامی، ساحل کلیرواتر در ساحل خلیج فارس و در امتداد فلوریدا کیز.

ایالت واشنگتن؛ ایالت متحده

واشنگتن مهد تاریخ و سیاست آمریکا و جهان است. این شهر دارای موزه‌های مشهور اسمیتسونیان است که یکی از غنی‌ترین موزه‌های فرهنگی علمی هنری در کلاس جهانی است. همچنین کاخ سفید در این شهر واقع ده است که بازدید از آن طبق ضوابطی امکان‌پذیر است. اما با این واشنگتن دارای محله‌هایی است که وقتی در آن‌ها راه می‌روید، احساس می‌کنید در شهر و خانه خودتان هستید.

یکی از بزرگ‌ترین جاذبه‌های این شهر، تمام تاریخ و سیاست‌هایی است که این شهر را تشکیل می‌دهند، اما غذاهایی که در محله‌های مختلف یافت می‌شوند، حس بسیار متنوعی دارد و لذت تجربه آن‌ها کمتر از بازدید از یک موزه قدیمی نیست.

اگر غذاهای اتیوپیایی را دوست دارید، آن را به وفور در اینجا پیدا خواهید کرد. اگر عاشق هنر، برادوی و غذا هستید، شهر نیویورک بهترین شهر آمریکا برای استفاده از این چیزهای شگفت‌انگیز است. شهر نیویورک نه تنها پایتخت غذای ایالات متحده است، بلکه مملو از بارها و سالن‌ها، نورپردازی‌های شبانه و مکان‌های بسیار متنوع برای نوشیدن، رقصیدن و برگزاری مهمانی است. دوچرخه‌سواری در پارک مرکزی ، بازدید از ساختمان امپایر استیت و مجسمه آزادی و همچنین بازدید از میدان تایمز ارزش خاص خود را در سفر شما خواهند داشت. همچنین اگر علاقه‌مند به هنر هستید، موزه متروپولیتن را نیز حتماً به شما پیشنهاد می‌دهیم.

نتیجه

در این مقاله با بهترین شهرهای آمریکا آشنا شدید و این تنها برخی از شهرهایی است که بدان اشاره شد. با ما در ادامه این مقاله با بخش دوم همراه باشید که با شهرهای معروف دیگر آمریکا نیز آشنا شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا