تور

اجاره خودرو در دبی
آسیاترکیهجهانگردی

آشنایی با منطقه بلک آنتالیا ترکیه

منطقه بلک آنتالیا

در این بخش از مقالات جهانگردی قصد معرفی و آشنایی با منطقه بلک آنتالیا را که یکی از جاهای دیدنی آنتالیا است داریم. در ادامه برای آشنایی بیشتر با این مکان زیبا با ما در مجله گردشگری دوباره سفر همراه باشید.

هتل تایتانیک دلوکس بلک

آنتالیا ، یکی از شهرهای مهم توریستی کشور ترکیه است . آنتالیا مرکز گردشگری و تفریحی ترکیه است و جاذبه های فراوانی دارد.این شهر بلوارهای زیبا با درختان نخل دارد و لنگرگاه کشتی ها در آن خودنمایی می کند.

کاله اینچی ،این بخش قدیمی و تاریخی آنتالیا می باشد و قسمتی از شهر است که کوچه های باریک ،کافه و رستوران دارد.خانه های عثمانی قدیمی و تاریخی با سبک کلاسیک در این محل جذابیتی خاص خود را دارد.آنتالیا دارای مناطق مختلف و معروف توریستی است که هر کس بنا به سلیقه و بودجه خود به هتل های آنجا می رود و یکی از 5 منطقه آنتالیا را انتخاب می کند. مناطق آنتالیا بین نیم تا 1 ساعت با هم فاصله دارند و این چهار منطقه ( لارا ، بلک ، کمر ، سیده ) از بهترین مناطق هستند.

بهترین مناطق آنتالیا کدامند؟

منطقه بلک

این منطقه خیلی لوکس و لاکچری است و حدودا در 45 کیلومتری آنتالیا است و این منطقه بیشترین توریستان را جذب خود می کند.بهترین هتل های لاکچری آنتالیا در این شهر کوچک احداث شده است.کسانی که در این هتل ها اقامت دارند باید علاقه ای زیاد به معماری فوق العاده زیبا با سنگ های مرمرین و یا عاشق ساختمان های مدرن با تزئینات ترکیه ای، اسپا و گلف باشند.ساحل بلک با کوهستان احاطه شده و آبهای کریستالی و شن های ساحلی بی نظیر و زیبا و جذاب به توریست ها آفر می دهد.

منطقه بلک آنتالیا

منطقه بلک در 30 کیلوکتری شهر آنتالیا و در ساحل آک دنیز واقع شده و در ساحل 17 کیلوکتری دریای مدیترانه بلک تاسیسات فراوان و هتل های فراوان از سال 1990 میلادی تا امروزه ساخته شده و همین امر جذب توریست و گردشگر را در ین منطقه بیشتر کرده است. مورد جذب توریست در این منطقه پارک ملی کورشونلو که 20 کیلومتر با منطقه بلک فاصله دارد.

منطقه بلک منطقه ای رومانتیک و زیبا برای اقامت زوجهای جوان با تورهای ارزان قیمت است .بلک امکانات لوکس و مدرن را به بهترین شکل و آرامش خاصی در محیط به توریستان می دهد. جالب اینجاست که در بعضی از هتل ها، کودکان نمی توانند اقامت داشته باشند و فقط بزرگسالان می توانند اقامت کنند. 47 هتل و مرکز تفریحی و گردشگری در منطقه بلک وجود دارد که مهمترین مرکز گلف 5 ستاره در آنها می باشد.مجموع 45000 تخت ، 10عدد زمین گلف با تمامی امکانات 2 زمین گلف در حال ساخت است که بعد از ساخت تخت های منطقه بلک به 50047 تخت خواهد رسید که از تفریحات این منطقه است.

از تفریحات دیگر این منطقه 50 زمین فوتبال و 200 زمین تنیس است که ورزشکاران آماتور و حرفه ای نباید این زمین ها را از دست بدهند.

اقامت

اگر مسافرت به آنتالیا را انتخاب می کنید هتل های بلک عالی و مدرن هستند و گونه ای بنا شده اند که تمامی امکانات رفاهی ، تفریحی در هتل شهر وجود دارد که نیازی به رفتن به داخل شهر کوچک بلک را ندارید.خدمات هتل به صورت 12 ماهه است و در ماههای اگوست و جولای که بیشترین تعداد توریست و جهانگرد به آنجا می رود بهتر است هتل خود را رزرو کنید.

هتل ریکسوس پرمیوم بلک

هتل ها

در این منطقه 99درصد هتل ها 5 ستاره می باشد و بلک ترکیه بهترین و گرانترین هتل ها را دارد.در ساحل آک دنیز و در 30 کیلومتری شهر آنتالیا بلک واقع شده است. هتل های 5 ستاره منطقه لوکس بلک شامل:Titanic،Ela Quality Resort Belek، Rixos Premium Belek ، Deluxe Belek Beact  می باشد.

تفریحات منطقه بلک

در بلک تا چشم کار می کند می توان جاذبه و منطقه گردشگری دیدو گردشگران را ساعت ها به خود جذب می کند و می توان یک روز عالی و خوب داشته باشند .از جمله تفریحات دیگر آبی مثل جت اسکی ، گلایدر، غواصی رافتینگ ، قایق سواری  و غیره می توان نام برد و از بازی های مهیج آن لذت ببرید.دیگر تفریحات زمین گلف و فوتبال و تنیس هم می توانند گردشگران استفاده کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا