تور

اجاره خودرو در دبی
آسیاترکیهجهانگردی

جزیره بوزکا آدا ترکیه

جزیره بوزکا آدا

در این بخش از مقالات جهانگردی قصد معرفی و آشنایی با جزیره بوزکا آدا را که یکی از جاهای دیدنی ترکیه است داریم. در ادامه برای آشنایی بیشتر با این مکان زیبا با ما در مجله گردشگری دوباره سفر همراه باشید.

جزیره بوزکا آدا ترکیه

کشور ترکیه یکی از کشورهای زیبا در بین گردشگران و طرفداران ایرانی است و از محبوب ترین مقاصد گردشگری و تفریحی در دنیا است. اکثر گردشگران و مسافران برای سفر به ترکیه مقصد استانبول ، کوش آداسی یا آنتالیا را انتخاب می کنند. کشور ترکیه جاهای دیدنی دیگری هم دارد.جزایر ترکیه جزء جذاب ترین و زیباترین جاذبه های گردشگری است .با ما همراه باشید تا یکی از این جزیره های زیبا به نام بوزکاآدا را به شما معرفی کنیم.

بیشتر گردشگران که به ترکیه سفر می کنند از کشورهای عربی حوزه خلیج فارس، آلمان ،روسیه ،انگلیس و ایران است. بقیه کشورها هم مثل بلغارستان، هلند، گرجستان، فرانسه، سوریه و ایتالیا هم به این کشور سفر می کنند.

جزیره بوزکا آدا ترکیه

بوزکا آدا یکی از زیباترین جزایر ترکیه و سومین جزیره از نظر وسعت است. ساحل جزیره بوزکاآدا خلوت و زیبا است. این جزیره ترکیبی از فرهنگ ترکیه و یونان ِکلیسا و مسجد قدیمی با معماری خاصی است. در جزیره بوزکاآدا مزارع زیتون هم وجود دارد.

جزیره نگینی درخشان و کوچک در دریای اژه است و محلی است برای دورشدن از زندگی مدرن و شلوغ شهری و رفتن به جزیره و دیدن ساختمان و معماری باستانی آن آرامشی برای بازدیدکنندگان ایجاد می کند.

جزیره بوزکا آدا ترکیه

این شهر قصری بسیار زیبا دارد که قدمت آن به قرن 15 می رسد.این قصر بر روی خرابه های قصر قبلی خود بنا شده است و شکوه و عظمتی در این شهر ساحلی پدیده آورده است.جزیره بوزکا آدا زیبایی های زیادی دارد مانند سواحل ماسه های نرم تپه های پیچیده در بالای دریای آبی ، خیابان های زیبا و کافه سنتی در کنار ساحل این جزیره مدیترانه ای را فوق العاده زیبا و افسونگر کرده است.

دسترسی به جزیره

برای رسیدن به جزیره بوزکا آدا باید به ساحل کاناکاله که در شمال شرق دریای اژه است بروید سپساز آنجا با قایق های تندرو که حدودا 30 دقیقه طول می کشد خودتان را به این جزیره رویایی برسانید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا