تور

اجاره خودرو در دبی
استانبولترکیهجهانگردی

بهترین مراکز خرید استانبول برای ایرانیان

بهترین مراکز خرید استانبول

ترکیه با کلی مراکز خرید پر زرق و برق و برندهای مطرح به نوعی بهشتی برای عاشقان خرید است.حتما شما برندهای ترک و کیفیت و تنوع پوشاک آن را شنیده اید.در بازار ایران هم پوشاک و البسه و کالاهای مختلفی وجود داردکه با نام ترک به فروش می رسند و همیشه بهترین کیفیت راهم دارند که البته اگر ترک باشند. همین موضوع خرید باعث شده تا مسافرانی که قصد سفر به ترکیه را دارند بخشی از برنامه خود را به خرید از بهترین مراکز خرید استانبول اختصاص دهند.

مراکز خرید استانبول

با رفتن به این بازارها و گشتن در آن می توانید اجناس مقرون به صرفه نیز پیدا کنید.در ترکیه مراکز خرید به قدری زیاد است که شما در انتخاب بهترین و متنوع ترین مرکز خرید سر در گم می شوید اما شما نگران نباشید با خواندن این مطلب در مجله گردشگری دوباره سفر بهترین و متنوع ترین مراکز خرید در استانبول را در اختیارتان می گذاریم .

مرکز خرید ایستینیه پارک

مرکز خرید ایستینیه پارک

در منطقه ساریر استانبول  خیابان کادسی ، محله پینار مرکز خرید ایستینیه پارک واقع است. یکی از بهترین و لوکس ترین  مراکز خرید در  استانبول این مرکز خرید است. تنوع محصولات در این مرکز بسیار زیاد است بطوری که بسیاری از هنرمندان و گردشگران در طول سال به این مرکز خرید می روند و جزء گران قیمت ترین مرکز خریدها است. مرکز خرید ایستینیه پارک دارای 4 طبقه و نمایی شیشه ای ، با بیش از 300 مغازه ساخته شده است برندهای این مرکز خرید اروپایی و ترک می باشد. از جمله برند های معروف در این مرکز خرید  که فروشگاه هم دارند شامل شنل ، دیور ، زارا ، آرمانی و غیره است.

در این مرکز خرید قسمت تفریحی و سرگرمی هم وجود دارد. در آکواریوم این مجموعه بیش از 10هزار گونه مختلف آبزی ها زندگی می کنند. بلندترین تونل آبی جهان در مرکز ایستینیه پارک واقع است.در این مرکز نخستین سالن تئاتر استانبول هم ساخته شده است. مهمترین نکته قابل توجه ای که برای این مرکز خرید با وجود قیمت های گران آن وجود دارد که ما در این لیست قرارداده ایم این است که تخفیف های پایان فصل و پایان سال دارد. ایستینیه در روزهای پایان سال یا پایان فصل تخفیف های شگفت انگیز و خوبی دارد که می توانید خریدی با کیفیت از بهترین محصولات را داشته باشید.اگر به فکر تهیه بلیط به مقصد استانبول را دارید حتما سفر خود را در روزهای پایانی فصل یا سال  بگذارید تا از این تخفیفات هیجان انگیز استفاده کنید.

مرکز خرید سیتیز نیشان تاشی

مرکز خرید سیتیز نیشان تاشی

در میدان تقسیم ، منطقه عثمان بی ، خیابان نیشان تاشی مرکز خرید سیتیز واقع است. یکی از خیابان های شناخته شده و بسیار معروف استانبول ، نیشان تاشی است. در این محله می توانید بهترین و با کیفیت ترین فروشگاه ها را ببینید. به جز این ، چندین مرکز خرید لوکس و با کیفیت هم وجود دارد که مورد توجه قرار می گیرد .یکی از این مرکز ها مرکز خرید سیتیز است.

یکی از پاساژ های  لوکس استانبول سیتیز است. در این مرکز خرید هم می توانید برندهای شیک ترکیه ای و اروپایی را پیدا کنید. یکی از برندهای مشهوری که در سیتیز شعبه دارد ، لویی ویتون ، کارتیه است.

این مرکز روزانه تعدادزیادی مسافر و گردشگر را در خود پذیرا می باشد و دلیل آن این است که این مرکز خرید در نزدیکی یکی از میدان های معروف استانبول به نام میدان تقسیم واقع شده است .همچنین شما می توانید در خیابان معروف استقلال  از کافه ها و رستوران های آن لذت ببرید و ساعتی را در این کافه ها و رستوران ها بنشینید و رفع خستگی کنید.

مرکز خرید جواهر

مرکز خرید جواهر استانبول

در منطقه شیشلی ، محله ماییس ، جاده بیوک دره مرکز خرید جواهر استانبول واقع است. این مرکز یکی از بزرگترین مراکز در استانبول است. تعداد فروشگاه ه ی این مرکز بسیار زیاد و پر از تنوع است. شما می توانید از این تنوع حیرت آور که در این مرکز خرید است هر آنچه که می پسندید را خرید کنید.شما در این مرکز می توانید با هر قیمیتی اجناس خود را تهیه کنید در این مرکز خرید از گرانترین و لوکس ترین اجناس تا اجناسی باقیمت مناسب و کیفیت خوب به مشتریان عرضه می شود. مرکز خرید جواهر یکی از پیشنهاد های ما به مسافران ایرانی است.این مرکز در 6 طبقه تجاری و بیش از 350 فروشگاه ساخته شده است. شما می توانید از مکان های متنوع تفریحی و رستوران کوچک و بزرگ این مرکز خرید هم دیدن فرمایید.

مرکز خرید زورلو سنتر

مرکز خرید زورلو سنتر

در محل لوازیم ، بارباروس ،  بلواری کاواساگی ، مرکز خرید زورلو سنتر واقع شده است.این مرکز در قسمت اروپایی شهر استانبول است و جزء جدیدترین مراکزی است که در همین سالهای اخیر بنا شده است. نقطه قوت این مرکز خرید معماری شگفت انگیز آن است و در مرکز خرید زورلو سنتر 180 واحد تجاری فعالیت می کنند.در زورلوسنتر می توانید به برندها و فروشگاههای معتبر بروید و هم از سرگرمی و امکانات رفاهی تفریحی آن استفاده کنید.بعد از یک خرید عالی رستوران ها و کافه های این مرکز خرید محیطی آرام برای رفع خستگی شما از خرید می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا