تور

اجاره خودرو در دبی
رپورتاژ آگهی

این 7 تا جا رو اگر دبی رفتی، حتما سر بزن

می خوای بری دبی؟ نمی دونی بهترین دیدنی های دبی کجاست؟ در این مقاله با ما همراه باش تا با جای دیدنی دبی که در سفر به دبی حتما باید ببینی، آشنا شوید.

این 7 تا جا رو اگر دبی رفتی، حتما سر بزن

  1. برج خلیفه

برج خلیفه با ارتفاع 828 متر، در شهر دبی قرار دارد که بلندترین برج جهان محسوب می شود. شما می توانید با تهیه ی بلیط وارد این برج شوید و به سکوی بازدید این برج بروید و از تماشای شهر دبی از فراز ابرها لذت ببرید. در طبقات این برج رستوران ها، کافی شاپ و امکانات دیگری قرار دارد. این برج را می توان یکی از بهترین دیدنی های دبی در شب معرفی کرد. شما می توانید بلیط برج خلیفه را از طریق سایت دبی باما با قیمت ارزان تری خریداری کنید.

امکانات دیدنی برج خلیفه عبارت است از: سکوهای تماشا برج خلیفه دبی، برج آب نمای دبی، کتابخانه بزرگ برج خلیفه دبی، پارک برج خلیفه دبی

ساعت بازدید: یکشنبه و چهارشنبه از ساعت 10 صبح تا 22

در روزهای پنجشنبه تا شنبه از ساعت 10 تا 24

آدرس، دبی، بلوار شیخ محمد راشد یک، برج خلیفه

  1. دهکده جهانی دبی

یکی از تفریحات و دیدنی های دبی، دهکده جهانی دبی است. این دهکده مجموعه ایی از ساختمان های سنتی کشورهای مختلف جهان است و نمایش های فرهنگی و غذاهای سنتی مختلف هر کشور را به نمایش می گذارد. اگر به آشنایی با سنت ها و فرهنگ های کشورهای دیگه علاقه دارید، خرید بلیط دهکده جهانی دبی و بازدید از آن را از دست ندهید. شما در این دهکده با سنت ها و فرهنگ های 26 کشور مختلف دنیا آشنا می شوید.

ساعت بازدید: 2 ظهر تا 11 شب

آدرس: دبی، خیابان شیخ الزاید

  1. موزه آینده دبی

موزه آینده از جاذبه دیدنی های دبی است. این موزه در سال 2022 تاسیس شد. هدف از ساخت موزه آینده دبی، نشان دادن قدرت تکنولوژی و تاثیر آن بر تقویت قدرت ذهنی و جسمی بشر است. در این موزه امکانات نامحدود آینده برای بازدیدکنندگان به نمایش گذاشته می شود. شما با خرید بلیط موزه آینده و بازدید از این موزه می توانید آینده را در زمان حال مشاهده کنید. این موزه 7 طبقه دارد و دنیایی جذابی را به شما نشان می دهد. همچنین به دلیل سرپوشیده بودن این موزه، جزو بهترین دیدنی های دبی در تابستان به شمار می رود.

ساعت بازدید: از ساعت 10:00 صبح تا 19:30 عصر

آدرس: خیابان شیخ زاید، مرکز تجاری ترید سنتر، ترید سنتر2

باغ میراکل(معجزه)

  1. باغ میراکل(معجزه)

باغ گل معجزه، یکی از باشکوه‌ترین و بهترین دیدنی های دبی است. این باغ گل با وجود 45 میلیون شاخه گل تازه در دل کویر مانند یک معجزه است. زمانی که به این باغ پر از گل و زیبایی وارد می شوید انگار پا در بهشت گذاشته اید. در باغ میراکل دبی طراحان با گل ها طرح های مختلفی درست کرده اند که باعث شگفتی شما می شود. این باغ در ماه های اکتبر تا آوریل پذیرای بازدیدکنندگان است.

ساعت بازدید باغ پروانه: 9:00 صبح تا 6:00 عصر

آدرس: دبی، خیابان البارشا

  1. برج العرب

برج العرب یکی از لوکس ترین و تنها هتل 7 ستاره جهان است. طراحی این برج به شکل بادبان کشتی است که در جزیره ای مصنوعی قرار دارد. ارتفاع برج العرب 280 متر است.هزینه ی اقامت یک شب در گرانترین سوئیت های این برج، 18716 دلار است. برای آنکه بتوانید به این هتل وارد شوید و از معماری بی نظیر این هتل مجلل دیدن کنید باید اتاقی در آن رزرو کنید و یا هزینه ی ورودی پرداخت کنید.

ساعت برگزاری: همه روزه

آدرس: دبی، جاده ساحل جمیرا، برج العرب

  1. استخر اینفینیتی دبی

استخر اینفینیتی دبی، یکی از جذاب ترین دیدنی های دبی در تابستان است. این استخر در فراز آسمان دبی ساخته شده است و مرتفع ترین استخر 360 درجه جهان محسوب می شود. این استخر در ارتفاع 200 متری از سطح زمین قرار دارد. این استخر منظره ای بی نظیر و زیبا از نخل جمیرا و خلیج فارس را به نمایش می گذارد. در این مکان تخت های آفتابگیری برای استراحت وجود دارد که می توان علاوه بر استراحت کردن بر روی آن بدون هیچ مانعی به تماشای جاهای دیدنی دبی مانند برج خلیفه دبی و برج العرب بپردازید.

ساعت کاری: از ساعت 10:00 صبح تا 23:00 شب

آدرس: دبی، برج پالم، طبقه 50

مدینه جمیرا

  1. مدینه جمیرا

یکی از دیدنی های رایگان دبی منطقه مدینه جمیرا است. اگر می خواهید که حس و حال شهر ونیز را در دبی تجربه کنید از منطقه جمیرا حتما دیدن کنید. مدینه جمیرا منطقه ایست که به شهر ونیز ایتالیا شباهت دارد. این منطقه دارای سه کیلومتر مسیر آبی است که شما می توانید در قایق های چوبی سوار شوید و از مسیر آبی لذت ببرید. در منطقه مدینه جمیرا هتل های مختلفی برای اقامت نیز وجود دارد. علاوه بر این شما می توانید از بازار این منطقه که به سبک بازارهای قدیمی عربی ساخته شده است بازدید کنید. شما با تهیه ی بلیط تور گشت شهری از سایت دبی باما می توانید از این منطقه دیدن کنید.

ساعت کار فروشگاه های بازار: از ساعت 10:00 تا 23:00

ساعت کار رستوران های مدینه جمیرا: ساعت 8 تا 2

آدرس:دبی، جاده جمیرا

در این مقاله ما شما را با 7 تا از جاهای دیدنی دبی معرفی کردیم. اکثر جاهای دیدنی دبی نیاز به تهیه ی بلیط دارد، که شما می توانید بلیط تفریحات دبی را از سایت دبی باما تهیه کنید. دبی باما تمامی بلیط های تفریحات دبی را در سریع ترین زمان و ارزان‌تر از شهر دبی به شما عزیزان ارائه می دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا