تور

اجاره خودرو در دبی
رپورتاژ آگهی

رزرو هتل عباسی اصفهان با تضمین بهترین قیمت در رهی نو

اگر قصد دارید به شهر زیبای اصفهان سفر کنید و هتل عباسی اصفهان را برای اقامت خود انتخاب کرده‌اید، جای درستی آمده‌اید. این هتل یکی از زیباترین و قدیمی‌ترین هتل‌های ایران است و دیدن آن خالی‌ازلطف نیست. شما می‌توانید با رزرو هتل عباسی از رهی نو، کمترین مبلغ را پرداخت کنید و یک اقامت شیرین و به‌یادماندنی را در ذهن خود ثبت کنید. در این مطلب قصد داریم شما را بیشتر با این هتل بی‌نظیر آشنا کنیم و مزایای رزرو هتل عباسی اصفهان از رهی نو همچون پایین بودن قیمت هتل عباسی اصفهان را بررسی کنیم.

رزرو هتل عباسی اصفهان

آشنایی با هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی اصفهان، قدیمی‌ترین هتل جهان و جزو هتل‌های لوکس اصفهان به‌حساب می‌آید. این هتل 5 ستاره 300 سال قدمت دارد و در خیابان چهارباغ عباسی قرار گرفته است. هتل عباسی در سال  ۱۱۰۶ هجری قمری به دستور شاه سلطان حسین صفوی ساخته شد و امروزه به یکی از زیباترین مهمان‌سراهای جهان تبدیل شده است به‌طوری‌که برخی افراد تنها برای دیدن این هتل به اصفهان سفر می‌کنند.

هتل عباسی با ۱۴ تالار پذیرایی، ۲۲۵ باب واحد اقامتی، کافه سنتی و انواع رستوران، آمادگی میزبانی از شما عزیزان را دارد. محل قرارگیری هتل عباسی اصفهان در مرکز شهر است و دسترسی آسانی به جاذبه‌های گردشگری اصفهان ازجمله میدان نقش‌جهان، سی و سه پل و کاخ هشت‌بهشت دارد. به این صورت که با کمی پیاده‌روی از هتل به این مکان‌ها خواهید رسید.

رستوران‌های هتل عباسی اصفهان

 رستوران‌های هتل عباسی اصفهان در میان دیگر هتل‌های اصفهان بسیار معروف هستند و کیفیت بالایی دارند. رستوران چهلستون با داشتن معماری قاجار و صفوی همراه با ظرافت و زیبایی، همانند یک موزه است که انواع غذاهای فرنگی، ایرانی، دریایی و دسر را ارائه می‌دهد.

رستوران چشم‌انداز یکی دیگر از رستوران‌های هتل عباسی اصفهان است که نمایی از کل شهر را به شما هدیه می‌کند و یک تجربه ناب در اختیار شما می‌گذارد. سفره‌خانه سنتی این هتل نیز در دو بخش سرپوشیده و باز از شما عزیزان پذیرایی می‌کند و حس و حال گذشته‌های ناب و خاطره‌انگیز را زنده می‌کند. اگر شما هم دوست دارید اقامت در این هتل که یکی از هتل‌های لوکس اصفهان به‌حساب می‌آید را تجربه کنید، این امکان را دارید که با رزرو هتل از رهی نو، از بهترین قیمت برخوردار شوید. برای این منظور به سامانه رهی نو بروید و قیمت هتل عباسی اصفهان را ببینید.

اتاق‌های هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی اصفهان دارای 225 باب اتاق، آپارتمان و سوییت است که با طراحی زیبا و قدیمی به سبک قاجار و صفوی و استفاده از عناصر خاص در دکوراسیون آن، نظر شما را به خود جلب می‌کند. اتاق‌های معمولی یک تخته و دو تخته، سوئیت‌های صفوی، سبز و قاجار، اتاق‌های پردیس و چشم‌انداز و آپارتمان دو و سه خوابه ازجمله این مکان‌ها هستند که نمایی زیبا از باغ و گنبد فیروزه‌ای مدرسه چهارباغ را در اختیار اتاق‌های مشرف به باغ می‌گذارند.

امکانات هتل عباسی

لابی این هتل با ظرفیت 70 نفر و متراژ 180 مترمربع، در طبقه همکف قرار گرفته است که می‌توانید در آنجا منتظر همسفرهای خود شوید. شاید بخواهید یک میان وعده خوشمزه میل کنید، به کافی‌شاپ هتل عباسی اصفهان بروید و از انواع نوشیدنی و کیک‌های بی‌نظیر آن نوش جان کنید. اگر فراموش کرده‌اید برای دوستان و خانواده خود سوغاتی بخرید و فرصت ندارید در شهر بگردید، نگران نباشید یک فروشگاه در این هتل وجود دارد که کار شما را آسان می‌کند.

درصورتی‌که می‌خواهید کمی تفریح کنید و انرژی خود را تخلیه کنید، استخر سرپوشیده هتل انتخاب خوبی است. همچنین امکان استفاده از سونا و جکوزی هم وجود دارد. برای اینکه خستگی خود را بیرون کنید و به آرامش برسید، سری به اتاق ماساژ هتل عباسی اصفهان بزنید و ساعتی از دغدغه‌های زندگی دور شوید.

در این هتل که یکی از هتل‌های لوکس اصفهان است، 11 تالار چندمنظوره با ظرفیت‌های 20 تا 550 نفر نیز وجود دارد که مکان مناسبی برای برگزاری ضیافت‌ها، سمینارها، پذیرایی از مقامات رسمی و غیررسمی به شمار می‌آید. برای قدم‌زدن به فضای سبز مجموعه بروید و حال و هوایی عوض کنید.

امکانات دیگری همچون صرافی، خدمات تهیه بلیط، سالن ورزشی، خودپرداز، کافی‌نت، پارکینگ، آژانس مسافرتی، خدمات تور، خدمات پزشکی، تاکسی سرویس، کتابخانه، لاندری، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، اتاق تلفن، دستگاه واکس کفش و غیره موجود در هتل برای رفاه حال شما و داشتن لحظات خوب، فراهم شده است. برای رزرو هتل عباسی و اطلاع از قیمت هتل عباسی اصفهان ادامه مطلب را از دست ندهید.

هتل عباسی اصفهان

مزیت‌های رزرو هتل عباسی از رهی نو

اگر قصد دارید در هتل عباسی اصفهان که یکی از بهترین هتل‌های اصفهان به شمار می‌آید اقامت کنید، می‌توانید به وب سایت رهی نو مراجعه کنید. در این سامانه به‌راحتی می‌توانید تمام مشخصات هتل عباسی را بخوانید، تصاویر این هتل را تماشا کنید، نظرات مسافران قبلی را بررسی کنید و  قیمت هتل عباسی اصفهان را به طور دقیق در نظر داشته باشید. پس از اینکه همه موارد از نظرتان تایید شد، رزرو هتل عباسی را از رهی نو انجام دهید.

رهی نو همواره در تلاش است تا اقامت در هتل ‌های اصفهان را با کمترین قیمت در اختیار شما بگذارد. تخفیفات همیشگی رهی نو برای همه افراد قابل استفاده است. البته رهی نو برای اعضای سازمان‌ها و ارگان‌ها پکیج‌های متنوعی در نظر دارد تا بتوانند با تخفیفات بیشتر، اقامت در هتل عباسی اصفهان را تجربه کنند.

شاید پس از رزرو هتل به هر دلیل بخواهید آن را لغو کنید؛ در این صورت هیچ جای نگرانی نیست. بدون اینکه هیچ مبلغی را به‌عنوان جریمه به رهی نو بپردازید، می‌توانید رزرو خود را کنسل کنید. این مورد نیز یکی دیگر از مزایای رزرو هتل عباسی از رهی نو است.

حال که به طور کامل با هتل عباسی اصفهان که یکی از هتل‌های نزدیک به جاذبه‌ های گردشگری اصفهان است آشنا شدید، کافی است آن را از رهی نو رزرو کنید و دیگر بقیه موارد را به پشتیبانان رهی نو بسپارید. پشتیبانی همه‌جانبه رهی نو به شما کمک می‌کند تا بدون نگرانی از وجود هیچ مشکلی، از اقامت خود در هتل عباسی اصفهان نهایت لذت را ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا