تور

اجاره خودرو در دبی
رپورتاژ آگهی

به این دلایل سفر به پاتایا را از دست ندهید؟!

سفر همیشه می تواند حال جسمی و روحی شما را بهبود بخشد؛ از این رو مهم است کجا را برای سفر و گردش خود انتخاب می کنید. در صورتی‌که به سفرهای خارجی علاقمند هستید، سفر به پاتایا را از دست ندهید؛ پاتایا یکی از مقاصد گردشگری بسیار محبوب در سراسر دنیا به شمار می آید که هر ساله از گردشگران بسیاری میزبانی می کند. شهر ساحلی پاتایا آب و هوای بسیار خوبی دارد و تفریحات و سرگرمی های بسیار متنوعی برای گردشگران دارد. جاهای دیدنی پاتایا این شهر را به شهری استثنائی تبدیل کرده است و افراد بسیاری را برای سفر مشتاق کرده است. این شهر جزء شهرهای ساحلی و زیبای کشور تایلند محسوب میشود و در جنوب شرقی بانکوک قرار دارد. بانکوک پایتخت تایلند است و فاصله پاتایا تا شهر بانکوک 165 کیلومتر است.

سربازان آمریکایی مقیم در منطقه ایسان، موفق به کشف این شهر ساحلی شدند؛ آن ها این شهر زیبا را برای استراحت و اقامت خود مورد استفاده قرار دادند. این منطقه به مرور زمان به مرکزی برای اقامت و تفریح سربازان خسته از جنگ آمریکا تبدیل شد. با گذشت زمان و افزایش رفت و آمدها به شهر پاتایا، این شهر به قطب گردشگری تایلند مبدل گردید.

دلایل سفر به پاتایا

دلایل سفر به پاتایا

بنا به دلایل بسیاری شما نباید سفر به پاتایا را از دست بدهید؛ از جمله این دلایل می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. آب وهوای مناسب

یکی از مهم ترین دلایل سفر به پاتایا آب و هوای مناسب است؛ به ‌طور کلی آب و هوای مناسب همیشه یکی اولویت ‌های انتخاب مقصد برای سفر است. کشور تایلند سه فصل اصلی دارد و گردشگران در این سه فصل به پاتایا سفر می ‌کنند. آب ‌و هوای این شهر ساحلی در تمام فصول بسیار مناسب و دلپذیر است.

  1. طبیعت زیبا و خیره کننده

شهر پاتایا از طبیعت بسیار زیبایی برخوردار است. در واقع این شهر آنقدر زیبا است که دوست‌ندارید هرگز آن‌را ترک نمایید. درختان سرسبز و زیبا، کوه‌های استوار و دریایی شگفت‌انگیز از جمله مواردی است که طبیعت این شهر را بسیار خاص و خیره کننده کرده است.

  1. تفریحات آبی

یکی از جاهای دیدنی پاتایا ساحل آن و تفریحات آبی متنوع است. تفرجگاه‌های آبی همچون پارس قایقرانی، اسنکرلینگ، جت اسکی، قایقرانی وغواصی این شهر بسیار زیبا را برای استراحت در تعطیلات بسیار مناسب می‌کند‌. هر یک از تجهیزاتی که برای تفریحات خود نیاز دارید را می‌توانید به آسانی از مغازه‌های منطقه دریافت نمایید. این تفریحات فقط به بزرگسالان اختصاص ندارد و کودکان نیز می‌توانند از آنها استفاده نمایند‌؛ به‌طور مثال کوه لارن از امکانات و مربیان بسیاری برای کودکان برخوردار است و کودکان می‌توانند تجربه غواصی را کسب نمایند. یکی دیگر از فعالیت‌های سرگرم کننده برای کودکان Banana boatsاست. موج سواری در کوه ساحل Nakluaو ساحل Wong Amatمی ‌تواند برای افرادی که به دنبال هیجان و چالش هستند تجربه متفاوتی باشد. یکی از ورزش‌های بسیار محبوب در میان فعالیت‌های جت اسکی و فعالیت‌های پارازلینگ استاندارد، ورزش Windsurfingاست.

دلایل سفر به پاتایا

  1. قیمت‌های مناسب

این شهر زیبا و ساحلی از قیمت ‌های مناسبی برای خرید محصولات گوناگون و همچنین غذا برخوردار است. سفر به این شهر در مقایسه با سایر مقاصد گردشگری هزینه ‌های کمتری را برای شما دارد.

  1. غذاهای لذیذ و خوشمزه

در همه جای شهر ساحلی پاتایا نوشیدنی و غذا در دسترس است. انواع غذاهای دریایی در لیست غذاهای این شهر قرار گرفته‌ اند. منطقه‌ های ساحلی این شهر شامل مجموعه ‌های بسیاری از رستوران‌ ها و غذاهای آماده هستند‌. فورشگاه هایی که در ساحل این شهر قرار دارند، انواع و اقسام اجناس همچون لباس، عینک آفتابی، مانیکور، مواد غذایی، ساعت، ماساژ، بلیط قرعه کشی و هر آن ‌چه که فکر می‌کنید را در اختیار شما قرار می ‌دهند.

معرفی بهترین جاهای دیدنی پاتایا

از جمله جاهای دیدنی پاتایا می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • معابد متعجب کننده با شکل غول پیکر بودا به‌صورت حک شده در چهره یک تپه در نزدیکی درب باغ گرمسیری
  • باغ وحش کوچک با نمایش‌های بی‌نظیر
  • دو دهکده فیل در جاده
  • جاده سیام کانتی با پارک سنگی و تمساح‌ها
  • باغ بزرگ با تمساح‌ها، ببرها و نمایش‌هایی هیجان انگیز
  • بتکده‌های بسیار زیبا و جالب
  • باغ وحش Racha Tiger Zooدر جاده گذرگاه Chonburi ‌که مجموعه بزرگ مزرعه پروانه آن بسیار معروف است‌.
  • باغ وحش بسیار بزرگ Khao Kiew
  • غرفه های شبانه

بهترین زمان سفر به پاتایا چه موقع است؟

بهترین زمان سفر به پاتایا برای هر شخصی متفاوت است. همان‌طور که در ابتدا اشاره شد، شهر پاتایا از آب‌وهوای بسیار خوبی برخوردار بوده و سه فصل اصلی دارد. فصل اول در زمان خشکی است که بیشتر گردشگران، علاقه‌ بسیاری به این فصل دارند؛ از این‌رو بیشترین آمار سفر به پاتایا در این فصل است. دومین فصل این شهر در گرما است؛ این فصل برای علاقه‌مندان به مناطق ساحلی با آب‌و‌هوای گرم بسیار مناسب است. فصل سوم این شهر در زمان بارندگی است؛ کسانی‌که به باران و فصول بارانی علاقه‌دارند بهتر است سفر به این شهر را از دست ندهند.

این شهر زیبا برای استراحت و تفریح بسیار مناسب است؛ هر فصل شهر ساحلی پاتایا زیبایی مخصوص به خود را دارد و به همین دلیل تمام فصل‌های این شهر می‌توانند به‌عنوان بهترین زمان سفر به پاتایا محسوب شوند‌.

بهترین زمان سفر به پاتایا چه موقع است

کلام آخر

تایلند از جمله کشورهایی است که زیبایی‌ آن موجب شده است تا هر سال گردشگران بسیاری به این کشور سفر کنند. یکی از بهترین مقاصد گردشگری تایلند، شهر پاتایا است؛ این شهر ساحلی به دلیل برخورداری از آب ‌و هوای مناسب گردشگران بسیاری را به سفر ترغیب می‌ کند‌. جاهای دیدنی پاتایا بسیار زیاد است؛ به ‌طوری‌ که شما هرگز از سفر و گردش در آن خسته نمی‌شوید. با وجود سه فصل اصلی و خوش آب ‌و هوای این شهر، بهترین زمان سفر به پاتایا برای هر شخصی متفاوت است. شما می ‌توانید به آسانی از طریق سایت فلای تودی به خرید بلیط و رزرو هتل در شهرهای تایلند از جمله پاتایا بپردازید. این مجموعه به شما کمک می کند تا فرایند خرید بلیط و رزرو هتل ‌های خارجی را با مناسب‌ترین قیمت انجام دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا