تور

اجاره خودرو در دبی
رپورتاژ آگهی

دیدنی‌ هایی که در سفر به کره جنوبی شما را شگفت‌زده می‌کند!

سئول، پایتخت کره جنوبی، یکی از مقاصد جذاب گردشگری در جهان است که هر گردشگری را شگفت‌زده می‌کند. این شهر، همچنین یکی از مراکز مهم اقتصادی و آموزشی در جهان محسوب می‌شود؛ جایی که ترکیبی از سنت و مدرنیته است. از طرفی فرهنگی غنی دارد که از تاریخی بسیار بزرگ برآمده و از طرفی دیگر، پیشرفت تکنولوژی در این شهر، سئول را به یک شهر مدرن تبدیل کرده است. سئول را می‌توان با معماری دیدنی، غذاهای خوشمزه و مردمان مهربانش شناخت. سفر به سئول قطعا می‌تواند یکی از بهترین تجربیات برای افرادی باشد که طرفدار سفر به کشورهای آسیایی هستند. اما جاهای دیدنی سئول کدامند و چرا باید در تور کره جنوبی، از آن‌ها بازدید کرد؟

1. کاخ چانگ‌دئوک‌گونگ 

کاخ چانگ‌دئوک‌گونگ (Changdeokgung) جایی است که آخرین پادشاه کره در آن از دنیا رفت. این کاخ که زمان ساخت آن به سال‌های ۱۴۰۵ میلادی برمی‌گردد، یکی از مهم‌ترین و زیباترین نقاط گردشگری سئول محسوب می‌شود. جالب است بدانید معماری این کاخ همچنان به عنوان الگویی از معماری سنتی کره مورد بررسی قرار می‌گیرد. فضای سبز و باغ‌هایی که در اطراف این کاخ قرار دارد، نوعی ترکیب بسیار زیبا با فضای اطراف خود ایجاد کرده است. مطمئنا بازدید از این محل برای افرادی که برای اولین بار به سئول سفر می‌کنند، خاطره‌انگیز خواهد بود.

کاخ چانگ‌دئوک‌گونگ

2. پارک هانگانگ 

پارک هانگاگ (Hangang Park) در حاشیه رودخانه هان در سئول قرار دارد. این پارک که در واقع یک مجموعه بزرگ از ۱۳ پارک مختلف است، یکی از مراکز تفریحی مهم در سئول محسوب می‌شود. رویدادهای تفریحی و فرهنگی بسیاری در این مجموعه اجرا می‌شود که می‌تواند برای هر فرد با هر سلیقه‌ای مناسب باشد. برای مثال، افرادی که طرفدار ورزش‌ هستند می‌توانند در این پارک از اسکی لذت ببرند و عاشق طبیعت نیز می‌توانند در بخش‌های خلوت و دنج پارک خلوت کنند.

3. دهکده نامسان‌گل

دهکده نامسان‌گل (Namsangol Hanok Village) یکی از مهم‌ترین نقاطی است که در آن می‌توانید با دنیای قدیم کره جنوبی آشنا شوید. قدمت این دهکده به یکی از سلسله‌های مهم کره به نام چوسون برمی‌گردد که با خانه‌ها، مناطق و مغازه‌های سنتی کره پر شده است. این دهکده در راستای حفظ آثار تاریخی کره بازسازی شده و گشت و گذار در آن امن است. می‌توان گفت که بازدید کامل از دهکده نامسان‌گل تقریبا یک روز زمان می‌برد اما تجربه‌ای شگفت‌انگیز برای‌تان به ارمغان خواهد آورد.

4. کاخ دئوک‌سوگونگ 

کاخ دئوک‌سوگونگ (Deoksugung Palace) یکی دیگر از ساختمان‌های سلطنتی در کره محسوب می‌شود. این کاخ که قدمت آن به قرن ۱۵ میلادی برمی‌گردد، در زمان جنگ کره و ژاپن مورد حمله ژاپنی‌ها قرار گرفت؛ اما دولت به‌طور کامل آن را بازسازی کرده است. این کاخ بسیار زیبا در مرکز سئول قرار دارد و زیبایی آن خیره‌کننده است. بازدید از این کاخ جزو مهم‌ترین کارهایی است که باید در سفر به سئول انجام دهید.

کاخ دئوک‌سوگونگ 

5. موزه هنر لیئوم سامسونگ 

موزه هنر لیئوم سامسونگ (Leeum Samsung Museum of Art) یکی از مراکز فرهنگی و هنری مهم در سئول است. این مجموعه که از ۳ موزه مجزا تشکیل شده، میزبان آثار هنری هنرمندان کره‌ای و بین‌المللی است و به خوبی می‌تواند اشتیاق مردمان کره را نسبت به هنر سنتی و مدرن نمایش دهد. معماری ساختمان‌های این مجموعه، به عهده سه نفر از بهترین معماران جهان بوده است. مطمئنا با بازدید از این موزه نه تنها غرق شگفتی خواهید شد، بلکه با هنر غنی کره نیز آشنا می‌شود.

6. عمارت آبی 

عمارت آبی (Cheong Wa Dae) محل اقامت رئیس جمهور کره جنوبی است. نام این عمارت بسیار زیبا از روی رنگ کاشی‌های آن برداشته شده و ترکیب رنگ آبی دیوارهای این عمارت و مدل سقف و به طور کلی معماری آن، این مجموعه را به یکی از زیباترین ساختمان‌های سئول تبدیل کرده است. خوشبختانه تورهایی در زمان‌های مشخص برای بازدید از این عمارت در نظر گرفته شده که می‌توانید با رزرو آن‌ها، از این مجموعه زیبا دیدن کنید.

7. دونگ‌دائمون پلازا

دونگ‌دائمون پلازا (Dongdaemun Design Plaza) در سال ۲۰۱۴ میلادی ساخته شده و به عنوان یک مجموعه مدرن در سئول شناخته می‌شود. این مجموعه که معمولا میزبان رویدادهای حوزه تکنولوژی است، ساختاری بسیار زیبا دارد و در آن، به جز برگزاری رویداد، فعالیت‌های دیگری نیز انجام می‌شود. برای مثال، در دونگ‌دائمون پلازا می‌توانید آخرین اختراعات و تکنولوژی‌های مدرن در دنیا را ببینید و امتحان کنید. به طور کلی، این مجموعه به عنوان محلی برای تحقق رویاها شناخته می‌شود!

دونگ‌دائمون پلازا

8. اینسا دونگ 

اینسا دونگ (Insadong) نام یکی از مناطق گردشگری و دیدنی در سئول است. این منطقه که به بازارش شهرت دارد، محلی است که می‌توانید در آن کالاهایی را خریداری کنید که مختص کره هستند؛ مثلا صنایع دستی، لباس‌های سنتی و انواع غذاهای خاص و خوشمزه در اینسا دونگ پیدا می‌شوند.

خوب است بدانید گاهی خیابان‌های این منطقه بسته می‌شوند و اجازه ورود و خروج ماشین داده نمی‌شود. در این زمان‌ها، غرفه‌هایی در بیرون از مغازه‌ها برپا می‌شوند و عملا این منطقه را به یک نمایشگاه بزرگ تبدیل می‌کند. گشت و گذار در این محل، نه تنها شما را با بافت سنتی سئول آشنا می‌کند، بلکه فرصت خرید اجناس مختلف را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد.

9. زیارتگاه جونگ‌میو

یکی از قدیمی‌ترین و مهم‌ترین زیارتگاه‌های سلطنتی کره، زیارتگاه جونگ‌میو (Jongmyo) است. این محل قدیمی که از قرن ۱۴ میلادی تا امروز به خوبی نگهداری شده، امروزه میزبان مراسم‌های مذهبی، سنتی و فرهنگی بسیاری در سئول است. با بازدید از این زیارتگاه و مشاهده آثار مهم تاریخی شامل انواع لوح‌ها و کتاب‌ها، می‌توانید با فرهنگ و مذهب قدیمی کره جنوبی آشنا شوید.

10. موزه ملی کره 

در قدم آخر، اگر می‌خواهید به طور کامل با کشور کره جنوبی و تاریخ غنی آن آشنا شوید، موزه ملی کره (Korea National Museum) بهترین گزینه است. این موزه که در سئول قرار دارد، شما را به سفری از زمان ماقبل تاریخ تا دوران معاصر خواهد برد. این موزه بسیار مدرن است و در آن، با استفاده از تکنولوژی‌های مختلف می‌توانید تجربیات خوبی به دست بیاورید. در این موزه حدود ۴۲۰ هزار اثر از دوران‌های مختلف در تاریخ قرار دارد. بی‌شک گشت و گذار در سئول با بازدید از این نقاط دیدنی به پایان نمی‌رسد. می‌توانید به باقی نقاط دیدنی که کم هم نیستند سر بزنید و از دیگر زیبایی‌های سئول هم لذت ببرید.

تور کره جنوبی همراه با ایوار

ایوار به عنوان مجری مستقیم تورهای آسیایی، پکیج‌های متنوعی از تورهای کره جنوبی را به شما ارائه می‌دهد. تور کره جنوبی و ژاپن (۱۶ روزه)، یکی از پرطرفدارترین سفرها در سبد محصولات ایوار به حساب می‌آید. در این سفر علاوه بر بازدید از سئول و جیجو می‌توانید از شهر‌های اوزاکا، توکیو، کیوتو و.. نیز بازدید نمایید. برای دریافت قیمت و مدارک مورد نیاز برای شرکت در تورهای کره می‌توانید به وبسایت ایوار به آدرس https://www.eavar.com/ مراجعه نموده یا با کارشناسان فروش ایوار به شماره 02191009100 تماس حاصل نمایید.

تور کره جنوبی همراه با ایوار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا