تور

اجاره خودرو در دبی
رپورتاژ آگهی

قطارهای لاکچری فدک چه امکاناتی دارند؟

برای تجربه سفری لاکچری با امکانات رفاهی ویژه، خرید بلیط قطار فدک باید اولین انتخاب شما باشد. قطارهای بسیاری از شرکت ‏های مختلفی در خطوط ریلی کشور در حال فعالیت هستند و خدمات خود را به مسافران ارائه می‏دهند. شرکت فدک از شرکت‏ های ریلی به ‎شمار می‏رود که انواع کلاس ها از لوکس و ویژه تا عادی و بیزنسی را، برای انتخابی راحت برای مسافران خود فراهم می‎کند. شما می‏توانید در فلای‌تودی هر نوع قطاری را با هر سلیقه و بودجه ای انتخاب و رزرو نمایید و سفر ماجراجویانه خود را شروع کنید.

قطارهای لاکچری فدک چه امکاناتی دارند؟

تاریخچه قطار فدک

شرکت قطار فدک در سال 1393 وارد بازار خدمات مسافربری شد و فصلی نو در خدمات شرکت های مسافربری ریلی ایجاد کرد. خرید اینترنتی بلیط قطار با روی کار آمدن شرکت فدک، رونق گرفت. فدک در طول فعالیت بسیار کوتاه خود دستاوردهای بسیاری کسب کرده است که می‏توان به اخذ گواهینامه نظام مدیریت یکپارچه، مدیریت کیفیت جهت مشتری مداری، مدیریت کیفیت جهت آموزش نیروی انسانی و استقرار تعالی سازمانی در حوزه حمل ونقل ریلی اشاره کرد. جالب است بدانید قطارهای مسافربری فدک، ساخت آلمان هستند و زیر نظر شرکت ریل‌پرداز نوآفرین مجوزهای مربوط را دریافت می‌کنند.

امکانات قطارهای فدک

قطار لوکس فدک با سرعت 200 کیلومتر در ساعت، موجب تحیر و شگفتی شما می‌شود. در نظر داشته باشید که امکانات این قطار مانند سرویس پذیرایی، کترینگ، مهمان‎داران و خدمات رفاهی بر اساس استانداردهای قطارهای 5 ستاره دنیا طراحی شده است. در قطارهای فدک، خدمات ارائه‌شده در خطوط ریلی متفاوت یکسان نیست؛ به‎ طوری‎که مسافران می‌توانند متناسب با انتظارات‌ و بودجه سفرشان، یک کلاس مورد نظر را انتخاب و از خدمات منحصربه فرد آن بهره مند شوند.

به‏ طور کلی امکانات رفاهی قطار فدک شامل استفاده از فرش قرمز جهت استقبال از مسافرین، ارائه حوله مطلوب، سرو نوشیدنی خوشامدگویی، سرو عصرانه یا صبحانه (متناسب با ساعت حرکت قطار)، سرو پیش‌غذا، غذا اصلی و دسر، سرو نوشیدنی گرم بعداز سرو غذا، سرویس خواب باکیفیت و متفاوت، سیستم صوتی ‎و تصویری، استفاده از ظروف چینی و ارائه ویلچر جهت استفاده سالمندان و معلولین می‏شود. طراحی منحصربه ‏فرد قطارهای فدک زیبا و چشم ‏نواز هستند؛ این طراحی علاوه بر نمای خارجی واگن‎ها، در داخل راهرو و اتاق‏ های کوپه نیز به ‏چشم می‌آید. طراحی بی‏نظیر قطارهای فدک با الهام از نقش و نگارهای سنتی ایران انجام شده است.

قیمت بلیط قطار فدک

اکنون که تصمیم گرفته اید بلیط قطار فدک را برای سفرتان رزرو کنید؛ بد نیست بدانید قیمت بلیط قطار فدک تحت تاثیر مواردی تغییر خواهد کرد. مسیر حرکت، امکانات و پذیرایی از مواردی هستند که بر قیمت بلیط قطار فدک موثر واقع می‏شوند. همچنین نوع کلاس‎ها نیز در این موضوع، تاثیری به سزا خواهد داشت؛ برای مثال در کلاس عادی امکانات و خدمات پایه و مطلوب به مسافران ارائه می‏شود؛ اما در کلاس های بیزنس و ویژه، خدمات، امکانات و پذیرایی در سطح لوکس و ویژه ای ارائه خواهد شد.

خدمات و امکانات قطار ویژه فدک، بالاترین کلاس قطار فدک محسوب می‎شود که کیفیت بسیار بالایی دارد؛ به‎ طوری‎که می‎توان آن را با خدمات، امکانات و پذیرایی هتل‏ های 5 ستاره مقایسه کرد. از این‏رو از قطار فدک به عنوان قطار 5 ستاره ایرانی نیز یاد می‎شود. مسیر قطار نیز از دیگر عوامل موثر بر قیمت بلیط قطار فدک است؛ بالطبع مسیرهای ریلیی طولانی تر در مقایسه با مسیرهای کوتاه ‏تر، از قیمت بیشتری برخوردار هستند.

نحوه رزرو قطار فدک

اگر تنها یک‏بار در فلای‌تودی، رزرو بلیط قطار خود را انجام داده باشید، حتما می‎دانید که بهترین روش برای این کار است. بعد از این‌که مبدا و مقصد، تاریخ رفت ‌و برگشت و تعداد مسافران را مشخص کردید با فهرستی از گزینه‌های موجود روبه‌رو خواهید شد. در این فهرست شما ساعت حرکت و شرکت مسافربری را نیز می‎بینید و بر این اساس بلیط تان را رزرو می‏کنید.

در نظر داشته باشید که شما می‎توانید نوع شرکت، نوع قطار، نوع کلاس‏ها، تعداد ستاره قطار، تعداد تخت‌ها و امکانات آن‌ها را بررسی نمایید؛ سپس بر اساس سلیقه و بودجه مورد نظر، بلیط سفرتان را رزرو کنید. در نهایت برای پرداخت هزینه تعیین شده به درگاه پرداخت هدایت خواهید شد.

انواع کلاسهای قطار فدک

با رزرو بلیط قطار فدک، می‏توانید در انواع مختلفی از کلاس‎ها با امکانات و خدمات متفاوت سفر خود را شروع کنید. برای رزرو کلاس‏هایی با امکانات بیشتر، موظف به پرداخت هزینه بیشتری خواهید شد. اگر تصمیم دارید در هزینه‏ های سفرتان صرفه جویی کنید، می‏توانید در کلاس‏های عادی با امکاناتی مطلوب بلیط خود را رزرو نمایید. برای آشنایی بیشتر با انواع کلاس‏های قطارهای فدک در ادامه با ما همرا باشید:

کلاس عادی یا اکونومی

این کلاس از امکانات متنوعی مانند سرو غذا و نوشیدنی گرم و سرویس خواب برخوردار است.

کلاس تجاری یا بیزنس

در این کلاس از قطار فدک، علاوه‏بر امکاناتی که در کلاس ویژه ارائه می‏شود، سرویس خواب باکیفیت بالایی در مقایسه با دیگر قطارها، عرضه خواهد شد. همچنین در صورت نیاز استفاده از ویلچر برای افراد ناتوان و گهواره برای کودکان زیر دو سال، امکان‌پذیر است.

کلاس فدک یا ویژه

در کلاس ویژه از مسافران با فرش قرمز استقبال می‏شود؛ همچنین مسافران به غذای اصلی، دسر، پیش‎غذا و نوشیدنی‌های گرم و سرد دسترسی خواهند داشت. مهمان‎داران ماهر و مجرب در قطارهای فدک، با نوشیدنی از مهمانان پذیرایی می‏کنند. کوپه های کلاس ویژه فدک، مجهز به سیستم‎های صوتی ‎و تصویری پیشرفته‎ای هستند که امکان انتخاب فیلم، موسیقی و احضار مهمان‏دار را به مسافران می‌دهد.

کلاس عصرانه فدک

شما می‏توانید بلیط قطار فدک را از کلاس‏های عصرانه آن رزرو نمایید؛ جالب است بدانید رزرو این کلاس برای سفرهایی امکان‎پذیر خواهد بود که زمان حرکت آن در عصر هر روز باشد. در این کلاس، خدمات مناسبی وجود دارد و تنها در نوع پذیرایی با دیگر کلاس‎ها متفاوت است.

کلاس تور با هتل

جالب است بدانید که با رزرو بلیط قطار فدک از کلاس تور با هتل، خدماتی مانند صبحانه بوفه، خدمات حمل ‏و نقل ایستگاهی، سرویس‎های رفت ‏و برگشت به حرم و سرویس ناهار و شام برخوردار خواهید بود. علاوه‏بر این امکان رزرو یکی‎از هتل‎های طرف قرداد فدک را نیز خواهید داشت.

انواع کلاس‎های قطار فدک

با فلای تودی در کلاسهای ویژه فدک سفر کنید

با فلای تودی می‏توانید بلیط قطار فدک را در انواع کلاس‎های مختلف آن رزرو نمایید. فلای تودی با ارائه امکانات و خدمات ویژه خود، رزروی آسان و سریع را برای شما رقم خواهد زد. همچنین با امکان انتخاب نوع قطار، کلاس‏ها و امکانات رفاهی آن، رزروی متناسب با سلیقه و بودجه سفرتان را تجربه می‏کنید. شما می‏توانید برای رزروتان از خدمات راهنمای سفر کمک بگیرید و برای اطلاع از وضعیت بلیطتان، از خدمات پیگیری استفاده نمایید. همچنین پشتیبانی 24 ساعته همیشه در خدمت شما خواهد بود تا مشکلات، دغدغه ها و مسائل مربوط به رزرو بلیطتان را حل ‎و فصل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا