تور

اجاره خودرو در دبی
استان هرمزگانبندرعباسمعرفی هتل

هتل هرمز بندرعباس

بندرعباس از شهرهای جنوبی و دیدنی کشور است که در نزدیکی خلیج فارس قرار دارد. این شهر جاهای دیدنی تاریخی و طبیعی فراوانی دارد و یکی از پربازدیدترین مناطق توریستی ایران محسوب می‌شود. در بندرعباس هتل‌های فوق‌العاده پیشرفته و مجهزی وجود دارند که یکی از بهترین آنها هتل هرمز است. برای آشنایی بیشتر با امکانات و ویژگی‌های هتل هرمز بندرعباس با مجله گردشگری دوباره سفر همراه باشید.

معرفی هتل هرمز بندرعباس

هتل هرمز از بهترین هتل‌های ۵ ستاره بندرعباس است که موقعیت جغرافیایی مناسبی دارد. این هتل به اغلب جاذبه‌های دیدنی و مراکز خرید بندرعباس نزدیک است و دسترسی راحتی دارد. کیفیت بالای خدمات و امکانات این هتل باعث شده گواهینامه‌های بین‌المللی متعددی دریافت کند. هتل هرمز از هتل‌های بین‌المللی بندرعباس به شمار می‌رود که در سال ۱۳۸۱ به بهره‌برداری رسید. همچنین دارای ۵۰ هزار متر مربع مساحت و ۷ طبقه است و مجموعاً ۳۶۷ واحد اقامتی دارد. هر یک از واحدها از جدیدترین و مدرن‌ترین تجهیزات روز بهره‌مند هستند و رفاه مهمانان را فراهم می‌کنند.

با توجه به این که هتل هرمز بندرعباس بیشتر از ۱۵ سال بوده که در حال خدمت به گردشگران است تمامی خدمات آن مطابق با استانداردهای روز صنعت هتل‌داری ارائه می‌شوند. این هتل در حاشیه خلیج فارس قرار دارد و تنها در چند دقیقه می‌توانید به سواحل زیبای خلیج فارس بروید. علاوه براین نمای بسیار زیبایی دارد و در لیست هتل‌های لوکس بندرعباس قرار می‌گیرد. هتل هرمز در سواحل خلیج فارس مشرف به دریا، مرکز شهر بندرعباس و میدان انقلاب واقع شده است.

هتل هرمز بندرعباس
هتل هرمز بندرعباس

امکانات هتل هرمز بندرعباس

تمام بخش‌های هتل از امکانات و تجهیزات به‌روز و متنوعی برخوردار هستند و خدمات مناسبی را در اختیار مهمانان قرار می‌دهند. از جمله امکانات این هتل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آسانسور
  • کافی‌نت
  • تاکسی سرویس
  • خدمات خشک‌شویی
  • خدمات خانه‌داری
  • تالار پذیرایی
  • سالن همایش و آمفی‌تئاتر
  • اتاق جلسات
  • گیم‌نت
  • آرایشگاه آقایان
  • خدمات پزشکی
  • سونا و جکوزی
  • استخر
  • سالن بدنسازی
  • زمین تنیس
  • بیلیارد
  • بانک
  • مرکز تجاری
  • کافی‌شاپ
  • رستوران
  • پارکینگ

در ادامه به معرفی برخی از این امکانات و اتاق‌های هتل خواهیم پرداخت.

سالن‌های همایش هتل هرمز

هتل هرمز به طور کلی دارای ۴ سالن است که عبارت‌اند از:

سالن آمفی‌تئاتر مروارید

این سالن مجهز به امکاناتی مانند صندلی مخصوص کنفرانس و سمینار، تجهیزات صوتی و تصویری و استیج است. در حالت چیدمان سینمایی دارای ۳۵۰ نفر ظرفیت بوده و مکان مناسبی برای برگزاری کنفرانس‌ها و جلسات خصوصی محسوب می‌شود. همچنین شما می‌توانید در فضایی آرام به برگزاری جلسات کاری خود بپردازید.

هتل هرمز بندرعباس
هتل هرمز بندرعباس

سالن وی‌آی‌پی صدف

سالن صدف از سیستم صوتی و تصویری کاملی برخوردار بوده و دارای میز کنفرانس با ظرفیت ۲۲ نفر است. امکان برگزاری جلسات خصوصی سالن صدف هتل هرمز بندرعباس نیز وجود دارد.

سالن کنفرانس هرمز

ظرفیت این سالن بین ۳۰ تا ۳۵ نفر است که در آن به برگزاری جلسات و مجامع برای سازمان‌ها و ادارات مختلف پرداخته می‌شود. سالن مجهز به مدرن‌ترین سیستم صوتی و تصویری است که شما می‌توانید یک جلسه بی‌نقص را در آن برگزار کنید. همچنین در صورت تغییر چیدمان ظرفیت آن تا ۶۰ نفر افزایش می‌یابد.

سالن اجتماعات خلیج فارس

مجهز به سیستم صوتی و تصویری است و با چیدمان مبل راحتی امکان برگزاری جلسات خصوصی تا ۱۲ نفر در سالن وجود دارد.

کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌های هتل هرمز بندرعباس

هتل هرمز دارای چندین رستوران و کافی‌شاپ است که عبارت‌اند از:

تالار پذیرایی و رستوران مجلل فیروزه

از محبوب‌ترین بخش‌های هتل هرمز است که ظرفیت آن به ۷۰۰ نفر می‌رسد. برگزاری مجالس عروسی، عقد و مهمانی‌های تشریفاتی در بالاترین سطح کیفیت در این تالار امکان‌پذیر است. تنوع و کیفیت بالای غذا و سایر امکانات تالار باعث شده بسیاری از شهروندان بندرعباس ضیافت‌ها و مراسم عروسی خود را در این مکان برگزار کنند.

هتل هرمز بندرعباس
هتل هرمز بندرعباس

رستوران سنتی

انواع غذاهای محلی هرمزگان و اصیل ایرانی با بهترین کیفیت در این رستوران سرو می‌شوند. همچنین با انواع دمنوش‌ها و شربت‌ها از مهمانان پذیرایی می‌شود. رستوران دارای فضای کلاسیک و نوستالژیک است که در محیطی کاملاً تمیز و آرام می‌توانید غذای مورد علاقه خود را سفارش دهید.

رستوران سبز

عنوان بزرگ‌ترین و مجلل‌ترین رستوران بندرعباس به رستوران سبز هتل هرمز تعلق می‌گیرد. این مکان دارای ۲۵۰ نفر ظرفیت است و خلیج نیلگون فارس را می‌توانید از آن مشاهده کنید. انواع غذاهای ایرانی، بین‌المللی و دریایی در این رستوران سرو می‌شوند. همچنین مجهز به بوفه کامل پیش‌غذا است. فضای سبز رستوران حال و هوای دیگری به مهمانان می‌بخشد که بتوانند در محیط گرم و صمیمی غذای لذیذی را کنار خانواده و دوستان میل کنند.

تالار پذیرایی و رستوران مرجان

رستوران مرجان دکوراسیون مدرن و به‌روزی دارد و محیطی بسیار آرام و دلنشین برای مهمانان است. 100 نفر ظرفیت دارد و از پذیرایی از مجالس خصوصی و سمینارها استقبال می‌کند. یک ویژگی که این رستوران را نسبت به سایر رستوران‌ها متمایز می‌کند داشتن منوی خاص و موردنظر متقاضیان است.

رستوران دریا

از متفاوت‌ترین و هیجان‌انگیزترین رستوران‌های هتل هرمز بندرعباس به شمار می‌رود این رستوران روباز است و برای برگزاری مراسم عروسی و مهمانی‌های بزرگ به کار می‌رود. 1000 نفر ظرفیت دارد و از امکانات آن می‌توان به آب‌نما و استیج برگزاری کنسرت اشاره کرد. نورپردازی حرفه‌ای و استفاده از رنگ‌های زنده شور و شعف خاصی به این مکان بخشیده است.

هتل هرمز بندرعباس
هتل هرمز بندرعباس

کافی‌شاپ هتل هرمز

این کافی‌شاپ با ظرفیت ۱۵۰ نفر آماده پذیرایی از مهمانان و گردشگران عزیز است. همچنین به پخش موسیقی زنده پیانو در کافی‌شاپ پرداخته می‌شود و انواع نوشیدنی‌ها و غذای فست‌فود را می‌توانید در آن‌جا سفارش دهید. کافی‌شاپ مجهز به میزهای بیلیارد است که در کنار پذیرایی از خود می‌توانید به بازی و رقابت بپردازید.

کافی‌شاپ اسموکینگ

فضای بسیار دلنشین و زیبایی دارد و برای قرارهای دوستانه و عاشقانه مکان مناسبی است. در ساخت این کافی‌شاپ از پنجره‌های بسیار بزرگ استفاده شده و حین خوردن غذا و نوشیدنی می‌توانید درختان زیبای موز را در مقابل خود مشاهده کنید.

اتاق‌های هتل هرمز بندرعباس

اتاق دو تخته جونیور

دارای دو نفر ظرفیت با یک تخت دبل است. چشم‌انداز اتاق رو به شهر بوده و امکانات متنوعی مانند بالکن، روم سرویس، یخچال، مبلمان، تلویزیون، کمد، میز کار، اینترنت رایگان و صبحانه دارد. امکان اضافه کردن تخته اضافی در اتاق وجود ندارد.

اتاق دو تخته جدا رو به دریا

دارای دو نفر ظرفیت با دو تخت سینگل است. چشم‌انداز این اتاق رو به دریا بوده و امکاناتی مانند یخچال، شبکه پخش فیلم، مبلمان، کمد، میز کار، روم سرویس، بالکن، اینترنت رایگان و صبحانه دارد. امکان اضافه کردن تخت اضافی در اتاق وجود دارد.

هتل هرمز بندرعباس
هتل هرمز بندرعباس

اتاق سه تخته

دارای سه نفر ظرفیت بوده و دارای یک تخت دبل، یک تخت سینگل و دو تخت سینگل است. چشم‌انداز اتاق رو به شهر بوده و دارای امکاناتی مانند روم سرویس، اینترنت رایگان، شبکه پخش فیلم، میز کار، مبلمان، کمد، بالکن، تلویزیون و صبحانه است. امکان اضافه کردن تخت اضافی در اتاق وجود ندارد.

سوئیت دبل رویال

دارای دو نفر ظرفیت با یک تخت دبل است. چشم‌انداز این سوئیت رو به شهر بوده و امکانات آن شامل یخچال، مبلمان، میز کار، بالکن، تلویزیون، کمد می‌شود. امکان اضافه کردن تخت اضافی در این سوئیت وجود دارد.

سوئیت فلت

این اتاق از هتل هرمز بندرعباس دارای سه نفر ظرفیت با یک تخت دبل و یک تخت سینگل است. چشم‌انداز اتاق رو به شهر بوده و دارای امکاناتی مانند یخچال، میز کار، مبلمان، کمد، تلویزیون، کتری برقی، صندوق امانات، اینترنت رایگان، بالکن، روم سرویس و صبحانه است. امکان اضافه کردن تخته اضافی به اتاق وجود دارد.

سوئیت تریپل ویژه مدیریت

دارای سه نفر ظرفیت با یک تخت سینگل و یک تخت دبل است. این سوئیت از یک آشپزخانه و دو خواب برخوردار بوده و چشم‌انداز رو به شهر دارد. از امکانات این سوئیت می‌توان به یخچال، لباسشویی، کتری برقی، مایکروویو، مبلمان، کمد، میز کار، تلویزیون، صندوق امانات، شبکه پخش فیلم، اینترنت رایگان، روم سرویس، بالکن و صبحانه اشاره کرد. امکان اضافه کردن تخت اضافی در این سوئیت وجود دارد. تمامی اتاق‌ها به دوش و لوازم بهداشتی رایگان مجهز هستند و در صورت داشتن هر درخواستی می‌توانید از طریق تلفن اتاق به‌صورت مستقیم به پذیرش هتل متصل شوید.

هتل هرمز بندرعباس
هتل هرمز بندرعباس

قوانین و مقررات هتل هرمز بندرعباس

  • ساعت تحویل اتاق در هتل هرمز ۱۴ و ساعت تخلیه اتاق ۱۲ است.
  • در صورت عدم درخواست تخت اضافه اقامت برای کودکان زیر ۳ سال رایگان است.
  • در صورت عدم درخواست تخت اضافه هزینه اقامت کودکان ۳ تا ۶ سال به‌صورت نیم‌بها محاسبه می‌شود.
  • هزینه اقامت افراد بالای ۶ سال به‌صورت کامل باید پرداخت شود.
  • ورود حیوانات خانگی به هتل هرمز ممنوع است.
  • آقایان و بانوان تنها با ارائه مدارک شناسایی معتبر می‌توانند موفق به دریافت اقامت شوند.
  • زوجین برای اقامت در هتل باید مدارک شناسایی و صیغه نامه رسمی با مهر برجسته قوه قضاییه را ارائه دهند.
  • امکان اقامت بانوان و آقایان با تبعه خارجی نامحرم در یک اتاق وجود ندارد.
  • هرگونه خسارت وارد کردن به اتاق و وسایل مشمول پرداخت جریمه خواهد بود.
  • برای دریافت خدمات CIP، بیلیارد تنیس و ترانسفر رفت فرودگاهی باید هزینه جداگانه پرداخت شود.
  • قوانین کنسلی رزرو به تاریخ رزرو و نوع اتاق بستگی دارد و برای اطلاع از آن می‌توانید با پشتیبانی تماس بگیرید.

سخن پایانی

هتل هرمز بندرعباس از بهترین هتل‌های بین‌المللی جنوب کشور است و با فراهم کردن امکانات و تجهیزات روز از گردشگران و مسافران عزیز استقبال می‌کند. فصول پاییز و زمستان بهترین زمان برای تجربه گردشگری در بندرعباس هستند که هتل هرمز خدمات خود را با بهترین کیفیت در اختیار شما قرار خواهد داد.

مقالات بیشتری بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا