تور

اجاره خودرو در دبی
استان هرمزگانایرانگردیکیشمعرفی مرکز خرید

معرفی بازار پانیذ کیش به همراه عکس و مسیرهای دسترسی به آن

بازار پانیذ کیش که به عنوان مرکز خرید پانیذ نیز شناخته می‌شود، یکی از قدیمی‌ترین مراکز تجاری جزیره کیش است که گردشگران و مسافران بسیاری از غرفه‌های آن بازدید و خرید می‌کنند. در این بازار طیف وسیعی از کالاها با قیمت‌های مناسب عرضه شده است تا بتواند نیاز شما را برای خرید برطرف کند. در این مقاله از مجله گردشگری دوباره سفر قصد داریم اطلاعات کاملی درباره موقعیت جغرافیایی و مسیر دسترسی به مرکز خرید پانیذ در کیش در اختیار شما قرار دهید تا بعد از تفریح و گشت و گذار در این جزیره مرجانی حتما از این بازار نیز بازدید کنید.

در کیش، امکان رزرو هتل‌های متنوع از 5 ستاره تا 2 ستاره واقع در نزدیکی جاذبه‌های گردشگری وجود دارد. بیشتر هتل‌ های کیش در ناحیه شرقی جزیره قرار گرفته‌اند که به مراکز خرید معروف مانند مروارید، زیتون، پردیس، و مریم نزدیک هستند. اسنپ‌تریپ با ارائه فهرستی از بهترین هتل‌ها در کیش، برای هر بودجه و سلیقه‌ای گزینه‌های مناسبی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

آشنایی با بازار پانیذ جزیره کیش

جزیره کیش یکی از مقاصد اصلی گردشگری در کشورمان به شمار می‌رود که هر ساله گردشگران داخلی و خارجی بسیاری برای تفریح و گردش به این منطقه سفر می‌کنند. به همین دلیل در کیش مراکز خرید متعددی وجود دارد که در هر کدام امکانات رفاهی و فروشگاه‌های مختلفی برای جذب گردشگران جهت ارائه خدمات پیش‌بینی شده است. یکی از این بازارهای معروف جزیره کیش، مرکز خرید پانیذ است که به عرضه کالاهای مختلف با تنوع بالا و قیمت‌های مناسب شهرت دارد.

این بازار از سال 1377 تاسیس شده است و از آن زمان تاکنون در لیست مراکز خرید کیش قرار گرفته است. بازار پانیذ زمینی به مساحت 10 هزار مترمربع طراحی و ساخته شده است و توانسته ۲۰۸ واحد تجاری را در دو طبقه در خود جای دهد. کالاها و اجناس عرضه شده در بازار پانیذ کیش، از کیفیت مطلوب و بالایی برخوردار هستند و نمای شیشه‌ای و زیبای این مرکز هر گردشگری را ترغیب به خرید از این مجموعه می‌کند. البته موقعیت جغرافیایی مناسب این بازار و قیمت پایین اجناس مختلف به ویژه لوازم خانگی در جذب گردشگران برای خرید بی‌تاثیر نبوده است. بنابراین هر مسافری بعد از گشت ‌و گذار و تفریح در اماکن گردشگری کیش پانیذ به راحتی می‌تواند به این مرکز خرید نیز سری بزند.

بازار پانیذ کیش

بازار پانیذ کیش کجاست؟

مرکز تجاری پانیذ شرایط را برای یک گشت و گذار لذت‌بخش مسافران فراهم کرده است و در بهترین موقعیت جغرافیایی در جزیره کیش قرار گرفته است. این بازار در شرق جزیره و خیابان فردوسی واقع شده است که با ورود به خیابان و مشاهده هایپر مارکت کیش در بلوار سنایی و مرکز خرید پردیس ۱ و ۲ کیش، این مرکز را نیز خواهید دید.

بازار پانیذ به صورت دو شیفته میزبان بازدیدکنندگان و خریداران است. به طوری که از ساعت 9 صبح تا 13:30 ظهر درب غرفه‌داران به روی عموم مسافران باز است. صاحبان فروشگاه‌های آن بعد از یک استراحت کوتاه سپس از ساعت 17 تا 23 در خدمت مسافران خواهند بود.

بازار پانیذ کیش کجاست

مسیر دسترسی به مرکز خرید پانیذ کیش

مسیر رفت ‌و آمد به بازار پانیذ کیش بسیار آسان است و همواره تاکسی و ون‌هایی برای ارائه خدمات به گردشگران آماده هستند. در محدوده بازار تاکسی‌های زرد و سفید رنگی وجود دارند که به صورت خطی و دربستی اقدام به جابجایی مسافران می‌کنند. ون‌هایی نیز در مسیر مرکز خرید پانیذ فعال هستند که هزینه و نرخ کرایه آنها نسبت به تاکسی‌ها مناسب‌تر بوده و می‌توانند گزینه خوبی جهت رفت ‌و آمد ایمن و ارزان‌تر باشند.

بنابراین با توجه به راه‌های دسترسی به بازار پانیذ و همچنین موقعیت جغرافیایی آن می‌توانید به راحتی از این مجموعه دیدن کنید. البته در جزیره کیش امکان اجاره خودرو برای گردشگران و مسافران وجود دارد و می‌توانند خودرو خود را در پارکینگ اختصاصی بازار پانیذ قرار داده و به گشت و گذار و خرید بپردازند.

امکانات رفاهی بازار پانیذ کیش

شما بعد از یک گشت‌ و گذار اخاطره‌انگیز در بازار بزرگ و قدیمی پانیذ کیش می‌توانید به کافی‌شاپ و رستوران‌های این مجموعه برای استراحت خوردن غذاها و نوشیدنی‌های خوشمزه و لذیذ مراجعه کنید. از دیگر امکانات رفاهی بازار پانیذ جزیره کیش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رستوران، فست‌فود و کافی‌شاپ
  • سالن ورزشی
  • سرزمین عجایب
  • آکواریوم
  • کافی‌نت
  • سرویس بهداشتی
  • پارکینگ
  • مرکز مراقبت از کودک
  • اطلاعات
  • آژانس مسافرتی
  • مراکز پوست و مو

امکانات بازار پانیذ کیش

فروشگاه‌های مرکز خرید پانیذ

بازار پانیذ یکی از این مراکز تجاری کیش است که فروشگاه‌های متنوع بسیاری در خود جای داده است. در این مرکز خرید 183 فروشگاه فعال است که زمینه خرید انواع اقسام اجناس مختلف را برای شما مسافران فراهم کرده‌اند.

از مهم‌‎ترین و اصلی‌ترین فروشگاه‌های فعال در بازار پانیذ کیش می‌توان به فروشگاه پوشاک، انواع کیف و کفش، زیورآلات، لوازم الکتریکی، موبایل و لپ تاپ، لوازم‌آرایشی و بهداشتی، مکمل‌های پروتئینی، لوازم ورزشی، انواع شکلات و قهوه، عینک، ساعت و دستبند سایر اکسسوری‌ها اشاره کرد. بنابراین شما می‌توانید با هزینه‌های بسیار پایین و مناسب، بهترین سوغاتی‌ها را از این مرکز خرید تهیه کنید.

فروشگاه‌های مرکز خرید پانیذ

قیمت اجناس در بازار پانیذ کیش

یکی از مسائل مهمی که ذهن هر گردشگری را هنگام بازدید از مراکز خرید کیش درگیر می‌کند، قیمت اجناس عرضه شده در فروشگاه‌های آنها است. قیمت‌ها در مراکز خرید کیش بسیار با یکدیگر تفاوت دارند و هر گردشگری با هر میزان بودجه و وسع مالی می‌تواند اجناس و سوغاتی‌های مورد نظر خود را خریداری کند. بنابراین شما می‌توانید در بازار پانیذ جزیره کیش انواع اجناس لوکس و گران‌قیمت تا اجناس با قیمت مناسب و اقتصادی را خریداری کنید.

البته اغلب فروشگاه‌ها در فواصل زمانی خاص اقدام به ارائه تخفیفات ویژه برای اجناس خود می‌کنند که فرصت خرید مناسبی را برای گردشگران فراهم می‌سازند. بر این اساس می‌توان گفت شما در مرکز خرید پانیذ می‌توانید انواع محصولات باکیفیت و اورجینال را با قیمت مناسبی نسبت به سایر مراکز خرید کیش تهیه کنید.

جاذبه‌های اطراف مرکز خرید پانیذ کیش

در اطراف بازار پانیذ کیش، مراکز گردشگری متعددی وجود دارد و علاوه بر بازارگردی می‌توانید به گشت و گذار و تفریح بپردازید و لحظاتی به یاد ماندنی را تجربه کنید. در اطراف این بازار بزرگ، یک اسکله تفریحی بزرگ با ارائه بهترین امکانات تفریحی دریایی وجود دارد که بازدید از آن بسیار جذاب و خاطره‌انگیز خواهد بود. علاوه بر آن پلاژ ساحلی ویژه آقایان، بولینگ مریم، پارک شهر و جاذبه‌های دیگری در نزدیکی‌های این بازار بزرگ وجود دارد.

همچنین مراکز خرید متعددی نیز در مجاورت بازار پانیذ فعالیت می‌کنند که از جمله آنها می‌توان به بازار پردیس ۱ و ۲، رویامال، بازار زیتون، مرکز تجاری سارینا 1 و بازار مروارید و غیره اشاره کرد.

جمع‌بندی

در این مطلب با بازار پانیذ کیش و امکانات رفاهی و فروشگاه‌های آن آشنا شدید. پس اگر جزو افرادی هستید که در سفر علاقه زیادی به بازارگردی دارید، پیشنهاد می‌کنیم که در سفر به کیش حتما به مرکز تجاری پانیذ مراجعه کرده و از فرصت خرید اجناس متنوع با قیمت مناسب استفاده کنید.

مقالات بیشتری بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا