تور

اجاره خودرو در دبی
مقالات آموزشی

معرفی بهترین کتاب فروشی‌های آنلاین

می‌گویند بهشت افراد کتاب خوان‌ کتاب فروشی‌ها هستند و قطعا هیچ چیزی لذت بخش‌تر از دسترسی همیشگی به کتاب‌های مورد علاقه و مورد نیازمان نیست. حتما برای شما هم پیش آمده که به دنبال یک کتاب درسی یا غیر درسی باشید و نتوانید کتاب مورد نظرتان را در هیچ کدام از کتاب‌ فروشی‌های شهرتان پیدا کنید. تا چند سال پیش راه‌حل ساده‌ای برای این مشکل وجود نداشت اما خوشبختانه این روزها با یک جستجوی کوچک در اینترنت می‌توانید به تعداد زیادی کتاب فروشی آنلاین دسترسی پیدا کنید. خرید کتاب به صورت آنلاین چه مزایایی دارد؟ آیا همه کتاب فروشی‌های آنلاین معتبر هستند؟ افراد کتاب خوان خرید از کدام کتاب فروشی‌های آنلاین را توصیه می‌کنند؟ این‌ها سوالاتی هستند که در این محتوا به آنها پاسخ داده‌ایم.

مزایای خرید از کتاب فروشی‌های آنلاین

به نظر می‌رسد که هنوز هم برخی افراد نسبت به خرید اینترنتی مقاومت دارند و نمی‌توانند به این روش خرید کردن اعتماد کنند؛ در حالی که بعد از آشنا شدن با مزایای خرید آنلاین مطمئنم نظر این افراد تغییر خواهد کرد. خرید از کتاب فروشی‌های آنلاین را به همه افراد به ویژه داوطلبان کنکوری توصیه می‌کنیم.

صرفه‌جویی در زمان و هزینه

برای خرید حضوری کتاب‌های مورد نیازتان در بهترین حالت باید حداقل یک نصفه روز یا یک روز کامل زمان بگذارید، این مدت زمان برای افراد ساکن شهرهای بزرگ بیشتر هم هست. با توجه به سبک زندگی امروزی و حجم زیاد کارهای روزمره، زمان به عنصر بسیار ارزشمندی تبدیل شده است. مثلا یک داوطلب کنکوری را در نظر بگیرید، قطعا دو روز یا حتی دو ساعت هم زمان باارزشی برای او محسوب می‌شود. از آنجایی که کتاب فروشی‌های آنلاین معمولا برخی از هزینه‌های کتاب فروشی‌های سنتی را ندارند، اکثر اوقات روی کتاب‌هایشان تخفیف‌های خوبی می‌گذارند.

تنوع و اطلاعات بیشتر

فضای یک کتاب فروشی آنلاین محدود نیست و می‌تواند تعداد زیادی از انواع کتاب‌های مختلف را در خود جای دهد. کتاب‌ها در وب سایت کتاب فروشی‌های آنلاین به دقت دسته بندی شده‌اند و مشتری‌ها به بهترین شکل ممکن برای پیدا کردن کتاب مورد نیازشان راهنمایی می‌شوند. به علاوه با یک جستجوی کوتاه می‌توانید متوجه شوید که هر کتاب فروشی آنلاین از هر کتابی به چه تعداد موجود دارد، چه کتاب‌هایی مشابه کتاب مورد نظر شما هستند و نیز می‌توانید برخی توضیحات تکمیلی مربوط به هر کتاب را مطالعه کنید.

دسترسی راحت‌تر

کتاب فروشی‌های حضوری ساعت کاری مشخصی دارند و خارج از آن ساعات دسترسی به این کتاب فروشی‌ها امکان ندارد. به علاوه برای مراجعه به این فروشگاه‌ها باید مسافتی را طی کنید و عملا شما محدود به استفاده از کتاب فروشی‌های موجود در سطح شهر خودتان خواهید بود. اما کتاب فروشی‌های آنلاین هر روز و 24 ساعت شبانه روز باز هستند و از هر نقطه کشور می‌توانید با جستجوی کتاب فروشی مورد نظرتان در هر شهری، به خدمات آن فروشگاه‌ها دسترسی پیدا کنید.

بررسی بازخورد سایر مشتریان

در کتاب فروشی‌های آنلاین این امکان وجود دارد که خریداران به محصولات امتیاز بدهند و حتی نظرشان را در مورد کتاب‌ها بنویسند. اکثر سایت‌های فروش کتاب هم معمولا کتاب‌ها را بر اساس این رتبه‌بندی‌ها در سایت خود قرار می‌دهند و این خودش بهترین و بزرگترین راهنمایی برای سایر خریداران است. همچنین می‌توانید در قسمت نظرات سوالات خود را در مورد کتاب‌ها بپرسید و کارشناسان به سوالات شما پاسخ خواهند داد.

حفظ محیط زیست

شاید تا به حال به این نکته توجه نکرده باشید اما خرید از کتاب فروشی‌های آنلاین به حفظ محیط زیست کمک بزرگی می‌کند، چرا؟ اکثر کتاب فروشی‌های آنلاین به اندازه تقاضای مشتریان کتاب چاپ می‌کنند و به این ترتیب از چاپ بیش ازحد نیاز جلوگیری می‌شود. برای تهیه کتاب‌های مورد نیازتان نیازی به رانندگی تا کتاب فروشی‌های حضوری ندارید و این موضوع در کاهش آلودگی هوا و ترافیک به خصوص در شهرهای بزرگ بسیار موثر است. از طرفی اغلب کتاب فروشی‌های آنلاین علاوه بر نسخه‌های چاپی، از هر کتاب نسخه‌های الکترونیکی و یا صوتی هم منتشر می‌کنند که در صورت استفاده از آنها تعداد زیادی درخت از قطع شدن نجات پیدا می‌کنند!

 ویژگی‌های بهترین کتاب فروشی‌های آنلاین

تعداد کتاب فروشی‌های آنلاین روزبه‌روز در حال افزایش است اما هر کتاب فروشی قابل اعتماد و مناسب نیست، در واقع یک کتاب فروشی آنلاین باید چند ویژگی داشته باشد تا بتوانید با خیال راحت از آن خرید کنید:

  1. نشان اعتماد الکترونیکی داشته باشد.
  2. رابط کاربری آن ساده و برای همه افراد قابل استفاده باشد.
  3. کتاب‌ها به درستی دسته بندی شده باشند تا فرآیند جستجو برای کاربر راحت شود.
  4. در مورد هر کتاب اطلاعات کافی وجود داشته باشد.
  5. ارسال کتاب‌ها سریع و آسان صورت بگیرد.
  6. پشتیبانی وب سایت 24 ساعته در دسترس باشد.

معرفی برترین کتاب فروشی‌های آنلاین

بعد از بررسی نظرات افراد کتاب خوان و جستجو در کتاب فروشی‌های آنلاین مختلف، چند کتاب فروشی آنلاین را که همه ویژگی‌های مورد نیاز کاربران را دارند پیدا کردیم. در ادامه آنها را به شما هم معرفی می‌کنیم:

    1. فروشگاه شهر کتاب آنلاین: نیم میلیون نفر عضو شهر کتاب آنلاین هستند و این موضوع اتفاقی نیست! چه یک دانش‌آموز دبستانی در منزل داشته باشد، یک داوطلب کنکوری باشید یا یک فرد کتاب خوان که عاشق خواندن بهترین و جدیدترین کتاب‌های دنیا است، از گشت و گذار در وب سایت شهر کتاب آنلاین لذت خواهید برد. در این فروشگاه علاوه بر انواع کتاب‌ها در سبک‌ها و موضوعات مختلف، می‌توانید انواع محصولات دیداری و شنیداری در حوزه موسیقی، فیلم و تئاتر، نوشت افزارهای متنوع و دست‌سازه‌های هنری زیبایی را خریداری کنید. راستی ارسال کتاب برای شهروندان تهرانی رایگان است!
    2. فروشگاه کتاب سراج بوک: اگر به دنبال یک کتاب فروشی آنلاین حرفه‌ای و باسابقه هستید که همیشه و به صورت دائمی روی محصولاتش تخفیف دارد، فروشگاه کتاب سراج بوک را از دست ندهید. در این وب سایت انواع کتاب‌های پرطرفدار در دسته بندی‌های روانشناسی، رمان، کتاب‌های کودک و… را خواهید یافت. در این وب سایت خلاصه و معرفی کتاب‌های برتر دنیا را کاملا رایگان مطالعه کنید.
    3. فروشگاه تخصصی کتاب های کنکور پایتخت کتاب : مگر می‌شود دانش‌آموز یا داوطلب کنکوری باشید اما هنوز هم با سایت پایتخت کتاب آشنا نباشید؟ شاید بتوانید کتاب‌های کمک درسی و کنکوری را در سایر فروشگاه‌ها پیدا کنید اما در هیچ فروشگاهی مثل پایتخت کتاب نمی‌توانید نمونه کتاب‌ها و معرفی‌های دقیق آنها را پیدا کنید. توصیه می‌کنم از وبلاگ این سایت حتما دیدن کنید چون هر روز جدیدترین اخبار کنکوری و مفیدترین مطالب مشاوره‌ای را پیدا می‌کنید.

فروشگاه تخصصی کتاب های کنکور پایتخت کتاب

  1. فروشگاه اینترنتی کتاب آدینه بوک: اگر به دنبال کتاب‌های تخصصی و کمیاب در زمینه‌هایی مثل فعالیت در بورس، دانش مدیریت پروژه، کتاب‌های فلسفی یا کتاب‌های علوم طبیعی و ریاضی هستید، بهتر از فروشگاه کتاب آنلاین آدینه بوک پیدا نخواهید کرد. همچنین در این وب سایت خلاصه‌هایی از برترین کتاب‌های دنیا به ویژه کتاب‌های حوزه موفقیت فردی، در قالب کتاب‌هایی با قیمت مناسب به فروش می‌رسد.
  2. کتاب فروشی ایران کتاب: فروشگاه ایران کتاب بستری را فراهم کرده که برای انتخاب کتاب نیازی به آزمون و خطا نداشته باشید؛ با توجه به هزینه‌های بالای کتاب این ویژگی بسیار اهمیت دارد. ویژگی منحصر به فرد این وب سایت که در کمتر فروشگاهی پیدا می‌کنید این است کافی است در این وب سایت اعلام کنید که کدام کتاب‌ها را تا به حال خوانده‌اید تا شما را بر آن اساس راهنمایی کنند که چه کتاب‌های دیگری در همین سبک بخوانید. در ایران کتاب 1001 کتابی که قبل از مرگ باید بخوانید، کتاب‌های برندگان جایزه نوبل ادبیات و کتاب‌هایی که زندگی‌تان را دگرگون خواهد کرد را با بهترین قیمت و بیشترین تخفیف تهیه کنید.

چند سوال متداول

  1. مزایای خرید از کتاب فروشی‌های آنلاین چیست؟ صرفه‌جویی در زمان و هزینه، تنوع و اطلاعات بیشتر، دسترسی راحت‌تر، حفظ محیط زیست و بررسی بازخورد سایر مشتریان
  2. بهترین کتاب فروشی‌های آنلاین چه ویژگی‌هایی دارند؟ داشتن اعتماد الکترونیکی، رابط کاربری آسان، دسته بندی مناسب محصولات، پشتیبانی همیشگی و ارائه اطلاعات کافی در مورد محصولات.
  3. برترین کتاب فروشی‌های آنلاین کدامند؟ فروشگاه‌های اینترنتی شهر کتاب آنلاین، سراج بوک، آدینه بوک، فروشگاه ایران کتاب و پایتخت کتاب.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا