تور

اجاره خودرو در دبی
استان مازندرانایرانگردیعباس آباد

غار طبیعی دهچال عباس آباد ، مازندران

غار دهچال عباس آباد

در این بخش از مقالات ایرانگردی قصد معرفی و آشنایی با غار دهچال را که یکی از جاهای دیدنی عباس آباد است داریم. در ادامه برای آشنایی بیشتر با این مکان زیبا با ما در مجله گردشگری دوباره سفر همراه باشید.

عباس آباد یکی از شهرهای با آب و هوایی مطلوب در مازندران است و به دلیل شرایط بکر محیط زیستی بی نظیر و محبوبش، یکی از زیباترین مکان های گردشگری محسوب می شود. عباس آباد در غرب استان مازندران، مجاور استان گیلان است. این منطقه سبز یکی از زیباترین و معروف ترین مقصدهای توریستی مازندران است.

این غار یکی از جاذبه های طبیعی و گردشگری منطقه است که در جنگل دهچال در نزدیکی عباس آباد، استان مازندران واقع شده است. همه شهرهای ایران دارای غارها با ساخت و ساز منحصر به فرد و جذاب هستند.بازدید از غار ها مانند سفر در زمان است و  اگر شما علاقه مند به یادگیری در مورد گذشته هستید، به این غار در سفر به عباس آباد سفر کنید و از شکل های طبیعی غار لذت ببرید.

علاوه بر بازدید از این غار، عباس آباد به تنهایی پر از دیدنی ها و جاذبه هاست. در میان درختان سرسبز که کوه های البرز را پوشش می دهند و در نزدیکی ساحل زیبا عباس آباد واقع شده است. شهری که از شمال به دریای خزر، از شرق به  سلمانشهر، از غرب به  جنگل های خشکه داران و  از جنوب به  کلاردشت دسترسی دارد. عباس آباد یکی از مناسب ترین انتخاب ها برای سفر  در منطقه شمال کشور است.

آدرس: ایران، استان مازندران، عباس آباد، جنگل دهچال

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا