تور

اجاره خودرو در دبی
استان تهرانایرانگردیتهران

استخر روباز بلوط ولنجک تهران

استخرها همواره یکی از بهترین مکان‌های تفریحی برای افرادی که دوست دارند لحظاتی از اوقات خود را به تفریحات آبی اختصاص دهند. در این بین استخرهای روباز و سرپوشیده بسیاری با امکانات و خدمات متنوع در پایتخت وجود دارد اما در این بین استخر روباز بلوط ولنجک تهران طرفداران خاص خود را دارد. در استخر بلوط ولنجک به یکی از بهترین استخرهای روباز و بزرگ تهران امکانات ویژه‌ای همچون سونا، جکوزی، سونای بخار، حمام آفتاب، دوش آب سرد و گرم، استخر آب گرم و غیره وجود دارد که به صورت چهار فصل آماده ارائه خدمات به متقاضیان خاص خودش است. از این رو نیز ما در ادامه مقاله مجله گردشگری دوباره سفر قصد داریم که ویژگی‌ها و امکانات این استخر روباز ویژه آقایان را به شما معرفی کنیم تا با کسب اطلاعات کافی در روزهای گرم تابستان برای شنا کردن و استفاده از سایر امکانات آن هر چه سریعتر اقدام به رزرو بلیط کنید.

معرفی استخر روباز بلوط ولنجک تهران

استخر بلوط ولنجک یکی از بهترین استخرهای روباز شمال تهران است که در مجاورت هتل بلوط ولنجک تهران واقع شده است. این مجموعه به صورت چهار فصل به مراجعه‌ کنندگان خدمات ویژه ارائه می‌دهد.

قدمت استخر بلوط تهران به سال 1329 باز می‌گردد که در زمینی به مساحت 1000 متر مربع با حداکثر عمق 4.2 متر و حداقل عمق 80 سانتی‌متر ساخته و راه ‌اندازی شده است. در طی این سال‌ها بارها مورد بازسازی قرار گرفته و امکانات ویژگی به این مجموعه افزوده شده است.

استخر روباز بلوط ولنجک تهران

آب مورد نیاز این استخر از آب قنات ارتفاعات توچال تامین می‌شود و بنابر تایید وزارت بهداشت و از تمیزترین و سبک‌ترین آب‌های تهران است. از این رو در فصول گرم سال بخش روباز آن بیش از سایر امکانات آن مورد استفاده مخاطبان قرار می‌گیرد و این بخش از محبوبیت ویژه‌ای نیز برخوردار می‌شود. استخر روباز بلوط ولنجک تهران از تمیزترین استخرهای عمومی مناطق مختلف تهران به شمار می‌آید.

مزایای استفاده از استخر روباز بلوط ولنجک تهران

شنا کردن یک نوع ورزش و تفریح مقرون به صرفه در آب است. از این رو اغلب افراد متقاضی حضور در استخرها برای تجربه لحظات روحی و روانی آرامش‌بخش هستند. حتی بسیاری از افراد به جهت آب درمانی و تسکین دردهای عضلانی و مفاصل و کمر درد و حتی کاهش وزن به استخر می‌روند. در این بین استخر بلوط ولنجک با امکانات و ویژگی‌هایی که دارد می‌تواند این نوع نیازهای شما را برآورده کند.

از دیگر مهم‌ترین مزایای استفاده از امکانات استخر روباز بلوط ولنجک تهران داشتن محیطی تمیز و کاملا بهداشتی است که لذت شنا در آن را دو چندان خواهد کرد. در این استخر تمام نکات بهداشتی به طور کامل رعایت شده است تا مراجعه ‌کنندگان بتوانند با خیال راحت از شنا در روزهای گرم سال لذت ببرند.

دسترسی آسان، امکان پارک خودرو در پارکینگ اختصاصی، پذیرش آقایان در گروه سنی بزرگسال و نوجوان، چهار فصل بودن جلسات شنا و غیره از دیگر مزایای حضور در استخر بلوط ولنجک است. البته برای حضور و استفاده از امکانات این استخر همواره می‌توانید از تخفیفات ویژه‌ای برخوردار شوید.

مدیریت این مجموعه در روزهای پنجشنبه و جمعه یک سورپرایز ویژه برای مراجعه‌کنندگان دارد، به طوری که هنگام شنا و آفتاب گرفتن می‌توانید از اجرای زنده دی جی مجموعه نیز لذت ببرید.

استخر روباز بلوط ولنجک تهران

طراحی مناسب استخر روباز بلوط ولنجک تهران

استخر روباز بلوط ولنجک تهران همانند سایر استخرهای موجود در پایتخت از نظر طراحی دارای ویژگی‌های خاصی است. این مجموعه دارای مساحت مناسبی است و از نظر طرح و شکل نیز نسبت به سایر رقبای خود بسیار زیبا طراحی شده و فضای چشم ‌نوازی دارد.

همچنین از نظر صرفه‌جویی در مصرف انرژی، طراحی فضای محوطه استخر و انتخاب مصالح و متریال مناسب نیز تمام نکات مورد نیاز در آن رعایت شده است و از ایمنی لازم برخوردار است.

در واقع، هدف اصلی از ایجاد این نوع استخرهای روباز این است که علاقمندان در روزهای گرم تابستان در محیط آرامش ‌بخش خنک شوند و آب تنی کنند. وجود جکوزی در استخر روباز بلوط ولنجک باعث شده که از آن در فصول سرد سال به خوبی استفاده کرد و همین طراحی به قابلیت چهار فصل شدن استفاده از امکانات این مجموعه را فراهم ساخته است. بر این اساس این نوع استخرها نیاز به سیستم گرمایشی در روزهای گرم سال ندارند و با تابش مستقیم نور خورشید گرم می‌شوند.

همچنین طراحی استخرهای روباز ولنجک به گونه‌ای است که به دلیل قرار گرفتن در مسیر تابش مستقیم نور خورشید کمتر با معضل و چالش رشد جلبک‌ها روبرو می‌شود. به همین دلیل جهت تمیز کردن و نگهداری از آب استخر نیاز به استفاده زیاد از مواد ضدعفونی کننده شیمیایی نخواهند داشت.

استخر روباز بلوط ولنجک تهران

امکانات منحصر به فرد استخر روباز بلوط ولنجک تهران

استخر چهار‌فصل روباز بلوط ولنجک تهران، با مساحتی در حدود 1000 مترمربع امکانات ویژه‌ای را همچون استخر آب گرم، حمام آفتاب، سونا خشک، سونای بخار، جکوزی، دوش آب سرد و گرم، حوضچه آب سرد و استخر کودکان، رستوران و غیره را در خود جای داده است. بنابراین یکی از پرطرفدارترین استخرهای روباز تهران برای آقایان است. با حضور در این استخر می‌توانید از لذت شنا در آبی تمیز و کاملا شفاف تا عمق 4.2 متر برخوردار شوید.

سالن ماساژ و بدنسازی

همچنین اگر از طرفداران ماساژ یا انجام فعالیت‌های بدنسازی در کنار استخر و زیر تابش نور خورشید هستید، می‌توانید با حضور در مجموعه استخر روباز بلوط ولنجک تهران از امکانات سالن ماساژ همراه با خدمات ماساژورهای حرفه‌ای، هیدروتراپی و سالن بدنسازی استفاده کنید. البته بابت دریافت این خدمات باید هزینه جداگانه‌ای را پرداخت کنید که به طور قطع ارزش یکبار امتحان کردن را دارد.

خدمات آموزش غواصی

همچنین در این مجموعه می‌توانید از خدمات آموزش غواصی در سطح مبتدی تا پیشرفته بهره‌مند شوید و مدرک معتبر CMAS در سطح یک تا سه ستاره را دریافت کنید. البته جهت شرکت در غواصی عملی این دوره‌ها باید در آب‌های آزاد جنوب کشور حضور پیدا کنید.

لازم به ذکر است، دوره آموزش غواصی در ۴ جلسه ۱۲ ساعته در استخر بلوط ولنجک توسط اساتید برجسته غواصی برگزار می‌شود.

استخر ویژه کودکان

داشتن استخر ویژه کودکان نیز از دیگر امکانات خاص و منحصر به فرد استخر روباز ولنجک است که مورد توجه بسیاری از آقایان گرفته است تا اوقات خوشی در کنار پسران خود تجربه کنند.

اطلاعات مهم درباره استخر روباز بلوط ولنجک

برای حضور و استفاده از امکانات استخر چهار فصل بلوط ولنجک تهران نیاز به اطلاعات تماس جهت بررسی ساعت سانس‌ها، تعرفه‌ها و نحوه رزرو بلیط آن دارید. البته لازم است بدانید که مهمترین قوانین و مقررات این مجموعه هماهنگی پیش از مراجعه حضوری است. به طوری که بدون رزرو و هماهنگی قبلی امکان استفاده از استخر روباز بلوط را نخواهید داشت. در ادامه برخی از این اطلاعات مهم برای دسترسی آسان شما مراجعه‌ کنندگان استخر روباز بلوط ولنجک تهران جمع ‌آوری شده است.

استخر روباز بلوط ولنجک تهران

آدرس و موقعیت جغرافیایی

آدرس: منطقه یک تهران، ولنجک، خیابان یمن، بالاتر از چهار راه مقدس اردبیلی، سمت چپ، باغ کشاورزی، مجتمع بلوط

اطلاعات تماس استخر روباز بلوط ولنجک تهران

تلفن تماس: ۲۶۸۰۲۲۳۵ و ۲۶۸۰۲۲۸۵-021

تماس جهت هماهنگی حضور و نهایی شدن خرید الزامی است و بلیط‌هایی که بدون هماهنگی تهیه شده باشند نیز فاقد اعتبار هستند.

ساعات کاری

استخر روباز ولنجک تهران همه روزه از ساعت 9 صبح آماده ارائه خدمات به مراجعه‌ کنندگان است. اما روزهای شنبه تا پنج‌شنبه از ساعت 10 تا ساعت 20 و روز جمعه از ساعت 16 تا ساعت 20 خدمات ارائه می‌شود. لازم به ذکر است، پذیرش تا ساعت 19 صورت می‌پذیرد و بعد از آن امکان ‌پذیر نیست.

تعرفه‌ سانس استخر روباز ولنجک

تعرفه هر بخش از امکانات ویژه آن مانند سونا، جکوزی، حمام آفتاب، سالن بدنسازی، ماساژ، رستوران و غیره متغیر است و باید از طریق تماس تلفنی و حضور فیزیکی نرخ آنها را جویا شوید. اما به طور کلی هزینه رزرو بلیط استخر روباز بلوط ولنجک تهران در سال جاری 250 هزار تومان است.

نکات مهم هنگام مراجعه به استخر روباز بلوط ولنجک تهران

اگر جزو کسانی هستید که جهت تفریح یا شنا کردن زیاد به استخر می‌روید، بهتر است چندین نکته زیر هنگام مراجعه به استخر روباز بلوط ولنجک توجه کنید تا اوقات خوشی را در خاطر خود ثبت کنید.

  • قبل از مراجعه حضوری به استخر بلوط ولنجک حتما هماهنگی لازم را انجام دهید.
  • قبل ورود به استخر و بعد از شنا حتما دوش بگیرید تا احتمال ابتلا به بیماری‌های واگیردار کاهش پیدا کند. همچنین با دوش گرفتن از ورود چربی، عرق، کرم ضد آفتاب، مواد آرایشی و دیگر آلودگی‌ها موجود روی پوست بدن خود به آب استخر جلوگیری خواهید کرد.
  • تمام نکات بهداشتی را رعایت کنید تا احتمال ابتلا به بیماری‌های عفونی و قارچ‌های پوستی را به حداقل برسانید.
  • آب استخر قابل نوشیدن نیست و هرگز آن را نخورید، چون با این کار موجب انتقال بیماری‌های عفونی به بدن خود خواهید شد.
  • هر یک بلیط تنها قابلیت استفاده برای یک نفر دارد و تنها برای استفاده از امکانات مجموعه استخر صادر می‌شود.
  • این مجموعه محدودیت سنی را برای حضور کودکان زیر 5 سال اعمال کرده است.
  • استفاده از سایر امکانات و محیط رستوران مشمول شامل پرداخت هزینه جداگانه است.
  • در انتخاب سانس استخر روباز، دقت کافی داشته باشید چرا که امکان لغو یا جابجایی بلیط خریداری شده و همچنین بازگشت وجه وجود ندارد.

استخر روباز بلوط ولنجک تهران

جمع ‌بندی

همان طور که می‌دانید انواع استخرها با امکانات ویژه و تفریحات آبی هیجان‌انگیز بسیاری در استان تهران وجود دارد و افراد علاقمند به شنا کردن می‌توانند در این مکان‌ها بدون محدودیت از آنها استفاده کنند. در این بین یکی از بهترین استخرهای تهران، استخر روباز بلوط ولنجک تهران است که بهترین امکانات را با رعایت نکات بهداشتی ویژه آقایان فراهم ساخته است. بنابراین شما بدون محدودیت زمانی و در تمام چهار فصل سال می‌توانید از استخرهای روباز و سرپوشیده و امکانات منحصر به فرد آن استفاده کنید. همچنین می‌توانید از امکانات آموزشی آن زیر نظر کادر فنی و متخصص در این زمینه بهره‌مند شوید.

مقالات بیشتری بخوانید:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا