تور

اجاره خودرو در دبی
استان تهرانایرانگردیتهرانمعرفی هتل

با بوتیک هتل حنا آشنا شوید

بوتیک هتل حنا نتیجه بازسازی یک خانه قدیمی با قدمت ۹۰ سال است که در کوچه لولاگر قرار دارد. احتمالا نام لولاگر را شنیده‌اید. این کوچه یکی از شناخته شده‌ترین کوچه‌ها در قلب تهران است. هتل حنا تهران معاصر را به تصویر می‌کشد. حضور در این مجموعه تجربه‌ای ناب از بودن در مرکز شهر بزرگ و پرهیاهوی تهران است.

شرکت معماری باغ ایرانی در سال ۱۳۹۵ ساختمان هتل حنا را خریداری کرد و به مدت دو سال مشغول بازسازی آن شد. به طوری که در زمستان ۱۳۹۷ هتل حنا آماده بهره‌برداری گشت. این مجموعه شامل چند اتاق، رستوران، پلتفرم و یک فضای پاپ آپ است.

معماری داخلی حنا از معماری ایران و جهان معاصر الهام گرفته است. در نتیجه فضای بسیار دلنشین و زیبایی برای پذیرایی از مهمانان خود دارد. با حضور در این هتل می‌توانید خاطرات خوبی برای خود و همراهانتان بسازید. در ادامه همراه با مجله گردشگری دوباره سفر باشید.

در مورد بوتیک هتل حنا بیشتر بدانید

هتل حنا که در ابتدا یک ساختمان قدیمی بود فعالیت خود را به عنوان بوتیک هتل در سال ۱۳۹۷ آغاز کرده است. این هتل با قرارگیری در یکی از کوچه‌های دوست‌داشتنی و نام‌آشنای تهران موقعیت بسیار خوبی دارد. کوچه لولاگر میزبان شش ساختمان قرینه است. ساختمان‌هایی که معماری تهران معاصر را به رخ می‌کشند.

علاوه بر این، اولین مجتمع مسکونی شهر در لولاگر واقع شده است. هتل حنا یکی از این ۶ ساختمان قرینه است که دارای ۵۴۰ متر مربع زیربنا و دو طبقه است. یکی از جذابیت‌های این بنا، پنجره‌های نیم دایره‌ای آن است که از بیرون قابل رویت است. قدمت خانه‌های لولاگر به سال ۱۳۰۹ برمی‌گردد. این خانه‌ها توسط استاد حسن ساخته شده‌اند.

آشنایی با بوتیک هتا حنا

اتاق‌های هتل حنا

بوتیک هتل حنا ۷ اتاق مهمان دارد که همگی دارای نور کافی و دکوراسیونی شیک و مدرن هستند. به همین دلیل به راحتی می‌توانند رضایت مهمانان را جلب کنند و تجربه فوق‌العاده‌ای از حضور در پایتخت را برای ایشان به ارمغان بیاورند.

هر یک از این اتاق‌ها اسم خاصی دارد که تا حدی ماهیت آن را نشان خواهد داد. این نام‌ها شامل دنج، نور، کنج، اجاق، همسایه، لولاگر و کمان هستند. همه اتاق‌ها از وجود امکاناتی مانند اینترنت، سیستم تهویه، چای ساز، تلویزیون، مینی بار، گاو صندوق، کمد لباس، میز و صندلی، لوازم بهداشتی و لوازم استحمام برخوردار است.

بوتیک هتل حنا

رستوران و کافه حنا

حنا علاوه بر اتاق‌های زیبا و مهمان‌پسند، رستوران نیز دارد. برای استفاده از رستوران حنا لازم نیست مهمان این بوتیک هتل باشید. در واقع شما می‌توانید هر زمان که خواستید برای صرف یک وعده غذایی خوشمزه به رستوران حنا مراجعه کنید. انواع غذاهای ایرانی و خارجی در این رستوران سرو می‌شود. البته قیمت‌ها یک مقدار بالا است؛ با این حال ارزش امتحان کردن را دارد. احتمالا با یک بار امتحان مشتری همیشگی آن می‌شوید.

حتی اگر از پس پرداخت هزینه غذا در رستوران حنا برنمی‌آیید می‌توانید به رستوران‌های اطراف هتل سر بزنید. حنا علاوه بر رستوران یک کافه زیبا دارد که در آن انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و میان وعده‌های خوشمزه سرو می‌شود. برای استفاده از این خوراکی‌های کافه نیز نیازی به اقامت در هتل ندارید. در هر صورت از شما به بهترین شکل پذیرایی می‌شود.

درباره بوتیک هتل حنا

پلتفرم حنا

حنا دارای زیرزمینی است که با نام پلتفرم شناخته می‌شود. این فضا دارای ظرفیتی معادل ۳۵ نفر است. شما می‌توانید مهمانی‌های خود را در این فضای زیبا و دل‌انگیز برگزار کنید. این مکان قبلا آب انبار بوده اما امروزه مکان مناسبی برای برگزاری مهمانی‌های عادی و نیز مهمانی‌ها با مناسبت‌های مختلف است.

امکانات حنا

اگر به عنوان مهمان بوتیک هتل حنا وارد این هتل شوید می‌توانید از امکاناتی مانند خرید اینترنتی بلیط هواپیما، سالن همایش، اتاق جلسات، فروشگاه صنایع دستی و سوغاتی، خدمات خانه‌داری، دستگاه واکس کفش و فضای سبز برخوردار شوید. البته اینها تنها بخشی از مهم‌ترین خدماتی است که حنا به مهمانان خود ارائه می‌دهد.

دلیل اصلی برای اقامت در هتل حنا موقعیت مکانی این بنا است. حنا در قلب تهران واقع شده در نتیجه به تئاتر شهر، تالار وحدت، تماشاخانه‌های معروف تهران و پردیس شهرزاد نزدیک است. علاوه بر این اگر اهل پیاده‌روی باشید تا بعد از چند دقیقه می‌توانید به سینما، میدان فردوسی، سی تیر، گالری‌های هنری و دانشگاه امیرکبیر برسید. با این حال موقعیت مکانی تنها بهانه‌ای برای اقامت در هتل حنا است. این هتل به قدری زیبا و تمیز و شیک است که حتی اگر در مرکز تهران قرار نداشت همواره مورد توجه مهمانان واقع می‌شد. تنها نکته‌ای که وجود دارد قیمت هتل است که تقریبا بالا است. هر چند قیمت نسبت به کیفیت سنجیده می‌شود و اگر از این منظر به موضوع نگاه کنید برچسب گران بودن را بر هتل نمی‌زنید.

دستیابی به هتل حنا

مساله مهم بعدی راه‌های دسترسی به هتل است. در چند صدمتری هتل حنا می‌توانید ایستگاه‌های اتوبوس و مترو را ببینید که فاصله آنها از هتل تنها ۱۵ دقیقه است. بدین ترتیب به راحتی می‌توانید با اتوبوس یا مترو خود را به هتل برسانید یا در زمانی که در هتل اقامت دارید به نقاط مختلف تهران سفر کنید.

پاپ آپ هتل حنا

بوتیک هتل حنا امکانی را فراهم کرده که خاطرات خوب اقامت در آن را برای همیشه در ذهن خود داشته باشید. برای این منظور فضایی به نام پاپ آپ را راه‌اندازی نموده که در آن می‌توانید از اشیا هنری مختلفی دیدن کنید و هر یک را که می‌خواهید خریداری نمایید و برای همیشه نزد خود داشته باشید. حتی می‌توانید از این اشیا به عنوان سوغات برای عزیزان خود استفاده نمایید.

مهم‌ترین ویژگی‌های بوتیک هتل حنا

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که هر هتل باید داشته باشد وجود پرسنل حرفه‌ای و کاربلد است. خوشبختانه هتل حنا از این ویژگی برخوردار است. مخصوصا پرسنل پذیرش که علاوه بر زبان فارسی، بر زبان انگلیسی نیز مسلط هستند و به راحتی می‌توانند با مهمانان خارجی ارتباط برقرار نمایند.

مورد بعدی ساعات پذیرش است. از آنجا که هتل حنا دارای وب سایت است، شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز نسبت به رزرو اتاق در این هتل اقدام نمایید.  از دیگر ویژگی‌های هتل حنا می‌توان به وجود امکاناتی مانند پرینتر، فکس و تلفن برای مهمانانی که در سفر اداری و تجاری به سر می‌برند اشاره کرد. هتل حنا امکان بازدید از جاذبه‌های دیدنی اطراف هتل را برای مهمانان با تاکسی و راننده مطمئن که مسیر را به درستی می‌شناسد فراهم می‌کند. تنها کافی است در بخش پذیرش هتل درخواست خود را مطرح نمایید تا در اسرع وقت در مقصد مورد نظر باشید.

ویژگی دیگری که نظر هر مهمانی را جلب می‌کند فضای سبز و محوطه هتل است. مخصوصا حیاط که در شب‌ها حس بسیار نوستالژیکی دارد.  هتل حنا مجهز به سیستم اطفا حریق است و مهمانان می‌توانند از این بابت آسوده‌خاطر باشند. علاوه بر این، خدمات خشک‌شویی هتل می‌تواند برای مهمانانی که به ظاهر و نظافت خود اهمیت می‌دهند قابل توجه باشد. لازم به ذکر است بوتیک هتل حنا خدمات ماساژ نیز ارائه می‌دهد.

معرفی اتاق‌های بوتیک هتل حنا

تمام اتاق‌های هتل حنا دونفره هستند. هر یک از این اتاق‌ها تنها برای اقامت دو نفر آماده شده و امکان اقامت فرد سوم وجود ندارد. فضای داخلی اتاق‌ها بسیار شیک و زیبا است. هر اتاق به اندازه کافی نور دریافت می‌کند و با توجه به دکوری که دارد می‌تواند لذت اقامت در قلب تهران را برای مهمانان به ارمغان بیاورد. نام اتاق‌ها با توجه به نوع طراحی و محل قرارگیری آن تعیین شده است. رنگ قالب در تمام اتاق‌ها سفید است که موجب دل باز شدن آنها می‌شود.

لوازمیی که در اتاق به کار رفته کاملا مدرن و به روز است. در نتیجه مهمانان می‌توانند از امکانات روز در فضایی از تهران قدیم اقامت کنند. این موضوع برای آنها بسیار لذت بخش است. پنجره‌های هر اتاق قدیمی ‌و مربع شکل است. از پرده‌های کتان ضخیم برای پنجره‌ها استفاده شده تا مهمانان در زمان استراحت پرده‌ها را بکشند و در یک فضای خصوصی با خیال راحت استراحت کنند. صبح‌ها با کنار زدن پرده‌ها نور کافی وارد اتا می‌شود و منظره حیاط خودنمایی می‌کند.

تشک‌های استفاده شده در اتاق‌ها همگی طبی و استاندارد بوده و لوازم خواب سفید رنگ است که پاکیزه بودن آن به خوبی احساس شود، نورپردازی اتاق‌ها بسیار حرفه‌ای، مساحت آنها بزرگ و معماری کاملا مدرن و زیبا است. همه این‌ها در کنار هم آرامش را برای مهمانان به همراه دارد. مهمانان می‌توانند از صرف صبحانه در هتل لذت ببرند و نباید در فضاهای بسته، دخانیات استعمال کنند.

اتاق های بوتیک هتل حنا

جاذبه‌های بوتیک هتل حنا

بوتیک هتل حنا به قدری جذاب و جالب است که اقامت در آن می‌تواند تجربه‌ای متفاوت و لذت بخش باشد. اقامت در بنایی که متعلق به ۹۰ سال پیش است اما به خوبی مورد بازسازی قرار گرفته و در آن از لوازم و امکانات مدرن استفاده شده قطعا جذابیت‌های خاص خود را دارد. این در حالی است که محوطه حیاط و موقعیت مکانی هتل حنا همام حال و هوای تهران قدیم را دارد.

بوتیک هتل حنا

حال اگر تهرانی هستید و نیاز به اقامت در هتل ندارید اما دلتان می‌خواهد زمان بیشتری را در کوچه لولاگر سپری کنید می‌توانید به رستوران هتل حنا وارد شوید و همزمان که در یک محله قدیمی تهران طعم عالی غذاهای ایرانی یا خارجی را بچشید.

جاذبه بعدی هتل حنا گشت و گذار در مرکز تهران است. هتل حنا چند موتور سیکلت وسپا برای مهمانانی که می‌خواهند در بافت منطقه ۱۱ و ۱۲ تهران گشت بزنند آماده کرده است. پس اگر به تهران گردی با موتور علاقه دارید از این تور استفاده کنید.

مقالات بیشتری بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا