تور

اجاره خودرو در دبی
معرفی هتل

با گروه هتل‌های هما آشنا شوید

هتل هما تهران یکی از معروف‌ترین هتل‌های مجموعه هما در سراسر کشور است که احتمالا نام آن، حداقل یک‌بار به گوش شما خورده است. این مجموعه هتل به‌صورت زنجیره‌ای فعالیت می‌کنند و در تعدادی از شهرهای کشور نیز به مسافران خود خدمات ارایه می‌کنند. افراد زیادی وجود دارند که از برند هما رضایت داشته و ترجیح می‌دهند در سفرهای دیگرشان هم از این برند استفاده کنند. در ادامه با ویژگی این هتل‌های زنجیره‌ای بیشتر آشنا خواهیم شد.

گروه هتل‌های هما

آشنایی با مجموعه هما

گروه هتل‌های هما که برندی لوکس و مجلل به شمار می‌رود، دارای 40 سال سابقه درخشان در صنعت هتلداری کشور ایران است. مجموعه هتل‌های این گروه امروزه در چهار کلان‌شهر ازجمله تهران، شیراز، مشهد و بندرعباس به مسافران خدمات ارایه می‌دهند. ویژگی مشترک تمام هتل‌های این گروه، پنج ستاره بودن آن‌هاست. این مجموعه هتل‌ها که معمولا به‌صورت هتل باغ ساخته می‌شوند، هرسال پذیرای بی‌شمار مسافر از داخل و خارج کشور هستند.

ارتباط مجموعه هتلداری هما با هواپیمایی هما

نکته‌ای که ذهن بسیاری از افراد را به خود مشغول می‌کند، ارتباط این مجموعه با ایرلاینی به نام هما است. باید بدانید هواپیمایی هما در زمان قبل از انقلاب تأسیس شده و پس‌ازآن نیز با نام ایران ایر به فعالیت خود ادامه می‌دهد. گروه هتل‌های هما در زمان پس ‌از انقلاب تأسیس شد؛ اما در ابتدای کار تحت عنوان زیرمجموعه ایران ایر فعالیت می‌کرد. درنهایت مالکیت مجموعه هتلداری هما در سال 1391 به شرکت تأمین اجتماعی منتقل شد.

زیرمجموعه‌های هتل هما کدامند

هتل هما

همان‌طور که گفتیم، برند هما متعلق به یک مجموعه هتل داری زنجیره‌ای است که در چهار شهر بزرگ کشور شعبه دارد. رتبه‌بندی تمام هتل‌های این مجموعه به‌صورت 5 ستاره است و در مجموع هزار اتاق و سوییت آماده به خدمت برای مسافران خود، در این شهرها آماده کرده است. هتل‌های این مجموعه شامل موارد زیر هستند:

  • هتل هما در تهران
  • هتل هما شعبه یک مشهد (احمدآباد)
  • هتل هما شعبه دو مشهد
  • هتل هما بندر عباس
  • هتل هما شیراز

معروف‌ترین هتل مجموعه به نام هتل هما تهران

این هتل جز قدیمی‌ترین و خاص‌ترین هتل‌های شهر تهران است که در گذشته با نام شرایتون شناخته می‌شد. هتل هما برجی 16 طبقه است که با وجود داشتن ساختمانی قدیمی، هنوز هم معماری مدرنی دارد زیرا سبک آن در زمان‌های گذشته کاملا برای مردم ناشناخته بود. هما جز بهترین گزینه‌ها در لیست هتل‌های پنج ستاره تهران به شمار می‌رود.

هتل هما تهران

امکانات هتل هما در تهران

در اتاق‌های این هتل امکانات یخچال، دراور، مبلمان، مینی بار با هزینه، روم سرویس، تلویزیون، اینترنت، لوازم بهداشتی داخل حمام و غیره موجودند. درون اتاق‌ها سرویس بهداشتی ایرانی، پاورسوییچ، مینی بار رایگان و امکان پخت و پر وجود ندارد.

خود هتل نیز امکاناتی از قبیل اتاق سیگار، جکوزی، آسانسور، روزنامه، فضای سبز، صندوق امانات، پذیرش 24 ساعته، دستگاه واکس کفش، مرکز خرید و کافی شاپ را ارایه می‌دهد. خدمات باربری، خدمات بیدارباش، خدمات خانه‌داری نیز این هتل انجام می‌شود.

این هتل مجموعه ورزشی شامل سالن بدن‌سازی، زمین تنیس، استخر و سونای خشک و بخار دارد؛ همچنین خدمات ماساژ نیز به مسافران با صرف هزینه ارایه می‌شود.

موارد مجزای هتل هما شامل رستوران، سالن اجتماعات، سالن کنفرانس و بیزنس روم است همگی دارای امکانات به‌روز و خدماتی منحصربه‌فرد هستند.

موقعیت مکانی هتل هما در تهران

هتل هما تهران در میدان ونک، خیابان ولیعصر، خیابان شهید خدامی واقع شده است و از نظر جغرافیایی گرید بالایی دارد. خیابان ولی عصر به‌نوبه خود یکی از قطب های مهم شهر تهران به شمار می‌رود زیرا به بسیاری از اماکن مهم نزدیک است. فاصله این هتل تا برخی از اماکن مهم به شرح زیر است:

  • فاصله تا نمایشگاه بین‌المللی: 10 دقیقه با خودرو
  • فاصله تا بیمارستان خاتم الانبیا: 3 دقیقه با خودرو
  • فاصله تا بزرگراه کردستان: 4 دقیقه با خودرو
  • فاصله تا خیابان ملاصدرا: 4 دقیقه با خودرو
  • فاصله تا بلوار آفریقا: 4 دقیقه با خودرو

رستوران هتل هما در تهران

دو رستوران معروف در این هتل وجود دارند به نام‎های گلستان و هما کلاس که انواع غذاها را برای مسافران سرو می‌کنند. رستوران گلستان غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی، سنتی، گیاهی و فست فود را به‌صورت انتخابی سرو می‌کند؛ همچنین رستوران هما کلاس تمام موارد را به‌صورت انتخابی و بوفه برای مهمانان سرو می‌کند.

اتاق‌های هتل هما

مجموعه اتاق‌های هتل هما در شهر تهران به‌صورت سینگل، دبل، تویین، سوییت‌های جونیور و هما کلاس ارایه می‌شوند. ویو اتاق‌های هتل هما به سوی شهر، کوه‌های پایتخت و حیاط زیبای هتل است به‌طوری‌که بستگی به نوع رزرو شما دارند. در 16 طبقه این هتل، انواع اتاق‌ها با ویو و امکانات متنوع وجود دارند؛ بنابراین هنگام انتخاب با دقت به آن‌ها توجه کنید.

نکته مهم در خصوص رزرو اتاق‌های هتل هما این است که امکان اضافه کردن ظرفیت را به مسافران نمی‌دهد. دقت کنید هنگام رزرو اتاق، اتاق یا سوییتی را متناسب با تعداد نفرات انتخاب کنید تا به مشکلی برنخورید.

رزرو مجموعه هتل‌های هما در کشور

هتل هما تهران و دیگر هتل‌های این مجموعه در سراسر کشور امکان رزرو مستقیم به‌صورت اینترنتی را دارند. این امکان از طریق وب‌سایت فلای تودی فراهم شده، به‌طوری‌که با مراجعه به آدرس مذکور و جستجو هریک از این هتل‌ها می‌توانید رزرویشن را انجام دهید. برای این کار باید پس ‌از انتخاب یکی از هتل‌های مجموعه هما، تاریخ ورود و خروج خود را وارد کرده و اتاق موردنظر را انتخاب کنید. علاوه بر این امکان، رزرو بلیط هواپیما را نیز می‌توانید از طریق همین وب‌سایت به‌راحتی انجام دهید. اگر تجربه اقامت در هریک از هتل‌های مجموعه هما را داشته‌اید، می‌توانید نظر خود را برای ما کامنت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا