تور

اجاره خودرو در دبی
استان اصفهاناصفهانایرانگردیمعرفی هتل

هتل پیروزی اصفهان

استان اصفهان با جاذبه‌های خیره‌کننده خود از محبوب‌ترین شهرهای گردشگری ایران به شمار می‌رود. همین امر باعث شده سالانه گردشگران زیادی از داخل و خارج کشور به اصفهان سفر کنند. محل اقامت حرفه‌ای، نبودن در محدوده ترافیک، نزدیکی به آثار توریستی و… از مهم‌ترین معیارهایی هستند که گردشگران برای انتخاب هتل در نظر می‌گیرند. برای همین مجله گردشگری دوباره سفر قصد داریم یکی از بهترین هتل‌ها به نام هتل پیروزی اصفهان را به شما معرفی کنیم.

معرفی هتل پیروزی اصفهان

هتل پیروزی از هتل‌های چهار ستاره قدیمی شهر اصفهان است. این هتل در سال 1345 و با 95 واحد اقامتی تأسیس شد. در گذشته نام آن هتل داریوش بود و سپس به هتل پیروزی تغییر نام داد. هتل به هلدینگ گردشگری داریوش تعلق دارد و تلفیقی از هنر معماری سنتی و مدرن در ساخت آن به کار رفته است. این هتل یک‌بار در سال 1397 بازسازی شد و بسیاری از بخش‌های آن تغییر کردند. هتل پیروزی اصفهان قریب به 50 سال سابقه دارد و از هتل‌های اصیل اصفهان شناخته می‌شود. این هتل دارای 5 طبقه است و انواع امکانات و خدمات رفاهی جهت آسایش مهمانان در آن تعبیه شده‌اند. هتل پیروزی در مرکز شهر و نزدیک به مکان‌های مهمی همچون عمارت چهلستون، میدان نقش جهان، بازار بزرگ اصفهان مسجد و مدرسه چهارباغ و بسیاری از مکان‌های دیدنی دیگر قرار دارد.

اتاق‌های هتل پیروزی اصفهان

هتل پیروزی اتاق‌های متنوعی دارد و گزینه‌های مختلفی پیش روی مسافران قرار می‌دهد که عبارت‌اند از:

اتاق دو تخته برای یک نفر

این اتاق دارای دو تخت یک‌نفره است و برای دو نفر ظرفیت دارد. امکانات اتاق شامل حمام، سرویس فرنگی، میز آرایش، صندوق امانات، مبلمان، یخچال، سیستم گرمایش و سرمایش مرکزی، تلویزیون ال‌سی‌دی اینترنتی پرسرعت بی‌سیم، خدمات روم سرویس و سرویس اضافه هستند.

هتل پیروزی اصفهان
هتل پیروزی اصفهان

اتاق دبل

دارای یک تخت دونفره است و برای دو نفر ظرفیت دارد. امکانات اتاق شامل حمام، سرویس فرنگی، چای‌ساز، مبلمان، یخچال، میز آرایش، صندوق امانات، تلویزیون ال‌سی‌دی، سیستم گرمایش و سرمایش مرکزی، اینترنت پرسرعت بی‌سیم و خدمات روم سرویس هستند.

اتاق تریپل

دارای یک تخت یک‌نفره و یک تخت دونفره است و برای 3 نفر ظرفیت دارد. امکانات اتاق تریپل شامل حمام، سرویس فرنگی، میز آرایش، مبلمان، یخچال، صندوق امانات، سیستم گرمایش و سرمایش مرکزی، تلویزیون ال‌سی‌دی، سرویس اضافه، اینترنت پرسرعت بی‌سیم و خدمات روم سرویس هستند.

اتاق توئین

دارای دو تخت یک نفره است و برای 2 نفر ظرفیت دارد. حمام، سرویس فرنگی، میز آرایش، مبلمان، یخچال، تلویزیون ال‌سی‌دی، صندوق امانات، اینترنت پرسرعت بی‌سیم و خدمات روم سرویس از خدمات اتاق توئین هستند.

سوئیت سنترال

این سوئیت دارای یک تخت دونفره است و امکان اضافه شدن تخت اضافه به آن وجود دارد. سوئیت سنترال ۴۲ متر مساحت دارد و برای دو نفر مناسب است. خدمات این سوئیت شامل آشپزخانه، یخچال، چای‌ساز، حمام، سرویس فرنگی، میز آرایش، مبلمان، صندوق امانات، سیستم گرمایش و سرمایش مرکزی، تلویزیون ال‌سی‌دی، اینترنت پرسرعت بی‌سیم و خدمات روم سرویس است.

سوئیت رویال

دارای یک تخت دونفره کینگ سایز است و امکان اضافه شدن تخت اضافه به آن وجود دارد. مساحت آن ۷۵ متر است و برای دو نفر ظرفیت دارد. حمام، سرویس فرنگی، جکوزی، میز آرایش، مبلمان، میز مطالعه، آشپزخانه، میز ناهارخوری، چای‌ساز، تلویزیون ال‌سی‌دی، سیستم گرمایش و سرمایش مرکزی، صندوق امانات، اینترنت پرسرعت بی‌سیم و خدمات روم سرویس از امکانات سوئیت رویال هستند.

امکانات و خدمات هتل پیروزی اصفهان

در هتل پیروزی با توجه به سابقه‌ای که دارد انواع امکانات و خدمات موردنیاز برای مهمانان فراهم شده است. امکانات هتل پیروزی عبارت‌اند از:

کافه رستوران

مهمانان عزیز برای صرف یک فنجان قهوه داغ یا نوشیدنی خنک نیاز به فضای دنج و آرام دارند. کافه رستوران گلشن راز هتل پیروزی در محیط کاملاً صمیمی و آرام با منوی متنوع خود شامل صبحانه، پیش‌غذا، انواع پیتزا و برگر، انواع شیک و دسر و نوشیدنی‌های سرد و گرم از مهمانان پذیرایی می‌کند.

هتل پیروزی اصفهان
هتل پیروزی اصفهان

رستوران

در رستوران چهل‌ستون انواع غذاهای ایرانی شامل کشک بادمجان، میگو سوخاری، کباب بلغاری و ده‌ها غذای دیگر بر اساس سلیقه‌های مختلف ارائه می‌شوند.

کافه تریا

در کافه تریا به سرو انواع بستنی، گلاسه، کیک، اسموتی و شیرموز پرداخته می‌شود و شما می‌توانید کام خود را در این محل شیرین کنید.

پارکینگ اختصاصی

خدمات خود را به‌صورت رایگان و ۲۴ ساعته به مهمانان هتل ارائه می‌دهد.

صندوق امانات

محل امنی برای نگهداری مدارک و اشیای گران‌بها به شمار می‌رود. با قرار دادن وسایل ارزشمند خود در این صندوق می‌توانید با خیال راحت به سفر خود بپردازید.

گیم‌نت

طرفداران بازی‌های کامپیوتری در طول سفر خود می‌توانند از هیجان‌انگیزترین بازی‌های گیم‌نت هتل پیروزی اصفهان استفاده کنند و لحظات خوشی را سپری نمایند.

گشت نیمروزی

از پیشنهادهای ویژه هتل پیروزی است. همچنین برای مهمانانی که بدون تور به اصفهان سفر کرده‌اند گزینه مناسبی محسوب می‌شود. شما می توانید توسط گشت نیمروزی هتل از جاذبه‌های توریستی و دیدنی شهر اصفهان دیدن کنید.

خدمات نیم شارژ

از دیگر پیشنهادهای ویژه هتل است که برای مهمانان در نظر گرفته می‌شود. نیم شارژ ورود و خروج به‌صورت ۵ ساعته است و هزینه آن مطابق با دستورالعمل‌های هتل محاسبه می‌شود.

خشک‌شویی

خدمات خشک‌شویی برای انواع پارچه و پوشاک در این بخش ارائه می‌شوند و هزینه جداگانه دریافت می‌شود.

پیرایش آقایان

خدمات این مجموعه به‌صورت تخصصی و با سبک‌های مختلف ارائه می‌شوند و هزینه جداگانه بابت آن دریافت می‌گردد. هتل پیروزی امکانات و خدمات دیگری مانند نمازخانه، کافی‌نت، سیستم اطفای حریق، دستگاه واکس کفش، آسانسور، خودپرداز، سالن جلسات، ماهواره، فروشگاه و غرفه، خدمات تور گردشگری و ده‌ها خدمات دیگر در اختیار مهمانان عزیز قرار می‌دهد.

هتل پیروزی اصفهان
هتل پیروزی اصفهان

سالن همایش هتل پیروزی اصفهان

هتل پیروزی مجهز به سالن همایش با ظرفیت بیشتر از ۴۰۰ نفر است. همچنین از سالن‌های بزرگ برای برگزاری انواع جلسات و مراسم‌ها در اصفهان به شمار می‌رود. مهم‌ترین امکانات آن شامل پرده نمایش، اتاق فرمان، وای‌فای، ویدئو پروژکتور، تلویزیون ال‌ای‌دی، میز رجیستر، تخت وایت‌برد، فیلیپ چارت، استند و اشاره‌گر هستند که می‌توان مراسم‌های خود را به‌صورت ایده‌آل و کامل در آن برگزار کرد. سالن حدود ۴۰۰ متر مربع مساحت دارد و ارتفاع سقف آن به ۳ متر می‌رسد. انواع چیدمان‌ها در این سالن امکان‌پذیر است و با توجه به نوع مراسم و جلسات می‌توان از چیدمان‌های کلاسی، ضیافتی، مستطیلی و U شکل در آن بهره‌مند شد.

هتل پیروزی اصفهان دارای تجهیزات سیستم صوتی و تصویری کامل شامل دوربین، میکروفون، بلندگو، میکسر پیشرفته، برق اضطراری یوپی‌اس، استیج و تریبون است. علاوه بر آن دارای امکانات دیگری از قبیل سیستم امنیتی، آسانسور و امکان نمایش تصویر سخنران در پروژکتور است. بنا به درخواست مهمانان عزیز خدمات گل‌آرایی، سرو غذا و میان‌وعده و سایر خدمات از سوی هتل صورت می‌پذیرند. سالن همایش از دو قسمت همکف و طبقه پایین تشکیل شده که سالن همکف دارای ۵۰۰ متر مربع و طبقه پایین دارای یک سالن ۱۰۰ متری است.

جاذبه‌های نزدیک به هتل پیروزی اصفهان

موقعیت جغرافیایی هتل پیروزی بسیار خوب است و در مجاورت عمارت چهل‌ستون قرار دارد. همچنین جاذبه‌های دیگری مانند میدان نقش جهان، عالی‌قاپو، مسجد شیخ لطف‌الله و بازار اصفهان در یک کیلومتری هتل قرار دارند. فاصله هتل تا مکان‌های مهم عبارت‌اند از:

  • عمارت چهل‌ ستون: ۳۸۶ متر
  • مدرسه چهار باغ: ۸۳۹ متر
  • کاخ هشت‌ بهشت: ۷۴۵ متر
  • مسجد سید: 1 کیلومتر و ۳۸۹ متر
  • کاخ عالی‌ قاپو: 1 کیلومتر و ۴۹۴ متر
  • موزه تاریخ طبیعی: ۱ کیلومتر و ۵۸۴ متر
  • میدان انقلاب: ۲ کیلومتر و ۶ متر
  • سی و سه پل: ۲ کیلومتر و ۱۱۸ متر

میدان امام حسین، سینما سپاهان، ایستگاه مترو چهار تختی، خیابان شمس‌آبادی، خیابان شیخ بهایی، ایستگاه مترو شهدا، سینما ساحل، مسجد امام، مسجد جامع، پل فلزی، پل خواجو و خیابان مشتاق از مکان‌های مهمی هستند که کمتر از ۴ کیلومتر با هتل پیروزی فاصله دارند.

هتل پیروزی اصفهان
هتل پیروزی اصفهان

آدرس هتل پیروزی اصفهان

هتل پیروزی در شهر اصفهان، میدان امام حسین و ابتدای خیابان چهارباغ پایین واقع شده است. آدرس این هتل ۴ ستاره بسیار سرراست است که حتی نیاز به استفاده از گوگل‌مپ و نقشه نخواهد بود. هتل خارج از طرح ترافیک است و مسافران با وسایل نقلیه عمومی در کوتاه‌ترین زمان می‌توانند خود را به آن جا برسانند. از ترمینال مسافربری کاوه ۱۰ دقیقه، ایستگاه راه‌آهن ۲۰ دقیقه و فرودگاه اصفهان ۳۰ دقیقه فاصله دارد. ایستگاه اتوبوس و تاکسی در نزدیکی هتل قرار دارند و با پیاده‌روی کوتاه می‌توان به آنها دسترسی پیدا کرد.

قوانین هتل پیروزی اصفهان

  • ساعت تحویل اتاق در هتل پیروزی ۱۴ و ساعت تخلیه اتاق ۱۲ است.
  • کنسلی رزرو ۲۴ ساعت قبل از ورود به هتل جریمه ندارد.
  • اعلام کنسلی رزرو ۷۲ ساعت قبل از شروع اقامت کاملاً رایگان است.
  • رزرو برای کودکان زیر ۳ سال به‌صورت رایگان، برای کودکان ۳ تا ۶ سال به‌صورت نیم‌بها و برای افراد بالای ۶ سال به‌صورت کامل محاسبه می‌شود.
  • ورود حیوانات خانگی به هتل پیروزی اصفهان ممنوع است.
  • پذیرش زوجین با ارائه مدارک شناسایی و صیغه نامه امکان‌پذیر است.
  • مهمانان نمی‌توانند با تبعه خارجی نامحرم در یک اتاق اقامت داشته باشند.
  • استعمال دخانیات در هتل مشمول پرداخت جریمه است.
  • بانوان مجرد بالای ۱۸ سال با ارائه مدارک شناسایی معتبر پذیرش می‌شوند.
  • امکان اقامت افراد بومی در صورت ارائه مدارک شناسایی وجود دارد.

سخن پایانی

هتل پیروزی اصفهان با مجرب‌ترین کارکنان و نیم‌قرن سابقه از بهترین هتل‌های اصفهان شناخته می‌شود. در این هتل کامل‌ترین و به‌روزترین امکانات و خدمات رفاهی در اختیار مشتریان قرار داده می‌شود. هتل پیروزی آماده خدمت‌رسانی و پذیرش گردشگران داخلی و خارجی است و لحظات خوشی را برای آنها آرزو می‌کند.

مقالات بیشتری بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا