تور

اجاره خودرو در دبی
استان اصفهاناصفهانایرانگردی

مجموعه تفریجی باغ جوان اصفهان

یکی از مکان‌های دیدنی و تفریحی شهر اصفهان که علاقه‌مندان زیادی را به خود جذب می‌کند، باغ جوان اصفهان است. این باغ که در مساحت ۳۰ هکتار واقع شده است، امروزه به مکانی تبدیل شده است که از پیر تا جوان برای تفریح به این مکان مراجعه می‌کنند؛ چرا که باغ جوان اصفهان یک مجموعه تفریحی است که دارای امکانات بسیار زیادی می‌باشد. در ادامه این مطلب از مجله گردشگری دوباره سفر به امکانات، آدرس و بهترین زمان مراجعه به این باغ می‌پردازیم.

باغ جوان اصفهان کجاست؟

در جدول زیر می‌توانید اطلاعات دقیق درباره باغ جوان اصفهان، از جمله آدرس، شماره تماس و ساعات کاری را مشاهده کنید.

آدرس اصفهان، انتهای خیابان مشتاق سوم، بعد از پل شهرستان
شماره تماس 09136676000
ساعات کاری شنبه تا پنجشنبه: ۱۷:۳۰ تا ۲۳:۳۰ و جمعه: ۱۰:۳۰ تا ۲۳:۳۰

امکانات تفریحی باغ جوان اصفهان

جالب است بدانید که در باغ جوان اصفهان بیش از 35 سرگرمی وجود دارد که هر فردی را به خود جذب می‌کند. برای اینکه بتوانید از این موارد بهترین را انتخاب کنید، در ادامه به مهمترین و هیجان‌انگیزترین امکانات تفریحی این باغ می‌پردازیم:

سوارکاری تفریحی

اولین بخشی که اکثر افراد را به خود در این باغ جذب می‌کند، سوارکاری است. سوارکاری در شهر اصفهان یکی از تفریحات مورد علاقه مردم این شهر است و به همین دلیل قسمتی از باغ جوان اصفهان به سوارکاری اختصاص یافته است. در این بخش اسب‌های تربیت شده و تیزنگهداری می‌شوند. اگر شما مایل هستید که سوارکاری را تجربه کنید، می‌توانید از این بخش استفاده کنید و بهترین خاطره زندگی‌تان را رقم بزنید.

امکانات تفریحی باغ جوان اصفهان

کارتینگ

اگر عاشق خودروها هستید، می‌توانید از پیست کارتینگ این باغ بهره مند شوید. با حضور در کارتینگ باغ جوان، می‌توانید دست فرمان خود را آزمایش کنید و با دیگران به رقابت پرداخته و یک روز فراموش‌نشدنی را خلق کنید. لازم به ذکر است که نوجوانانی که تاکنون پشت فرمان ننشسته‌اند، می‌توانند از این کارتینگ استفاده کنند و اولین تجربه رانندگی خود را رقم بزنند.

کارتینگ

فوتبال حبابی

اگر دنبال یک تفریح متفاوت و بامزه هستید، حتما از بخش فوتبال حبابی در باغ جوان کیش استفاده کنید. در این نوع فوتبال، شما داخل یک توپ پلاستیکی بزرگ قرار می‌گیرید و با دیگران به رقابت می‌پردازید تا بتوانید توپ را به گل تبدیل کنید. در این بازی، بدون نگرانی از آسیب رسیدن به خود یا دیگران، به راحتی می‌توانید تنه بزنید و روی زمین بیافتید.

فوتبال حبابی باغ جوان اصفهان

زیپ لاین

امروزه یکی از تفریحاتی که افراد زیادی علاقه‌مند به آن هستند، زیپ لاین است. اما جالب است بدانید که زیپ لاین هیجان زیادی را طلب می‌کند، زیرا با انجام این تمرین، آدرنالین شما به شدت افزایش می‌یابد. لازم به ذکر است که در باغ جوان اصفهان، زیپ لاینی متفاوت نسبت به زیپ لاین‌های دیگر وجود دارد، زیرا در این زیپ لاین می‌توانید به صورت همزمان دو نفره سوار شوید. ناگفته نماند که طول زیپ لاین 15 متر است.

زیپ لاین باغ جوان

قلعه وحشت

اگر عاشق ترس و وحشت هستید و خودتان را نترس میدانید، حتما از قلعه وحشت در باغ جوان اصفهان استفاده کنید. این قلعه به شکلی طراحی شده است که با دیدن آن، تا مغز استخوان به خودشان برترسد. اگر علاقه‌مند به سرمرگی و جرأت‌جویی هستید،  حتما از این بخش استفاده کنید.

لیزر تگ

آیا می‌دانستید که بزرگترین لیزرتگ ایران در باغ جوان اصفهان تاسیس شده است؟ در این بازی که هیچ گونه محدودیت سنی ندارد، شما به گروه‌های 4 تا 8 نفری تقسیم می‌شوید و با استفاده از اسلحه‌های لیزری با یکدیگر مبارزه می‌کنید.

پینت‌بال

اگر به صورت گروهی به اصفهان سفر کرده‌اید و به دنبال یک سرگرمی گروهی هستید، حتماً از پینت‌بال باغ جوانان اصفهان استفاده کنید. در این بازی، شما به گروه‌های 8 تا 30 نفری تقسیم می‌شوید و هر کس با دریافت اسلحه‌های مخصوص پینت‌بال و لباس‌های رزم، آماده ورود به میدان نبرد می‌شود. سپس همه افراد وارد میدان مبارزه می‌شوند و هر کسی که توسط گلوله‌ای اصابت می‌شود، باید از زمین مسابقه خارج شود. جالب است بدانید که این بازی 90 دقیقه طول می‌انجامد و در طول این 90 دقیقه باید سعی کنید تا گلوله‌ای نخورید و همه افراد را شلیک کنید تا بتوانید برنده مسابقه شوید.

پینت‌ بال باغ جوان اصفهان

آرچری

آرچری در واقع همان بازی تیر و کمان است. اما در این بازی، از تیرهای بدون خطر استفاده می‌شود. جالب است بدانید که افرادی که این بازی را انجام می‌دهند، وارد یک قلعه مخفی می‌شوند تا بتوانند اعضای تیم مقابل را هدف قرار دهند. لازم به ذکر است که هرچقدر تعداد افراد شرکت کننده در این بازی بیشتر باشد، هیجان و سرگرمی آن نیز بیشتر می‌شود و برای هر فردی یک خاطره لذت بخش رقم می‌زند.

یوروجامپینگ

یوروجامپینگ که با نام بانجی یوروبانجی هم شناخته می‌شود، نوعی بازی است که مناسب کودکان و نوجوانان است. در این بازی، فرد به وسیله چندین کش بسته می‌شود و سپس به سمت پایین کشیده می‌شود. هر زمان که این فرد به سمت پایین کشیده می‌شود و پس از رها کردن، به سمت آسمان پرتاب می‌شود. جالب است بدانید که در پایین شرکت‌کنندگان یک صفحه کشسان نیز وجود دارد که با اصابت به آن، میزان پرتاب به آسمان نیز بیشتر و بیشتر می‌شود.

امکانات تفریحی باغ جوان اصفهان

نکات بازدید از باغ جوان اصفهان

جالب است بدانید که باغ جوان اصفهان فقط به امکانات تفریحی و سرگرمی خلاصه نمی‌شود، چرا که این فضا به قدری زیبا و سرسبز است که می‌تواند ساعت‌ها شما را در خودش سرگرم کند. لازم به ذکر است که در این باغ تمامی امکانات رفاهی نیز موجود است، بنابراین می‌توانید برای صرف غذا و نوشیدنی به یکی از رستوران‌ها و کافه‌های این باغ مراجعه کنید. همچنین، حتماً دوربین عکاسی خود را همراه داشته باشید، زیرا این مکان پر از زیبایی‌های خاصی است که حتماً دلتان خواهد خواست در آن عکس‌های خاطره‌ای بگیرید.

سخن پایانی

مرکز تفریحی باغ جوان اصفهان، یک مقصد بی‌نظیر برای تفریح و سرگرمی است. در این مکان، علاقمندان به طبیعت می‌توانند در فضای سبز و زیبای باغ به گشت و گذار بپردازند. عاشقان هیجان نیز با شرکت در فعالیت‌های هیجان‌انگیز باغ جوان، لحظاتی سرگرم‌کننده را تجربه کرده و با خاطرات خوش به خانه بازمی‌گردند. لازم به ذکر است که ورود به این باغ رایگان است، اما اگر می‌خواهید از امکانات آن بهره مند شوید، باید بلیط هر کدام از این تفریحات را دریافت کنید.

مقالات بیشتری بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا