تور

اجاره خودرو در دبی
استان اصفهاناصفهانایرانگردیمعرفی هتل

هتل آسمان اصفهان

اصفهان مقصد بسیاری از گردشگران ایرانی و خارجی است و سراسر آن جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی، طبیعی، هنری و زیارتی دیده می‌شوند. این شهر علاوه بر جاذبه‌های شگفت‌انگیز خود دارای اقامتگاه‌های به‌روز و حرفه‌ای است که یکی از آنها به هتل آسمان تعلق دارد. هتل آسمان با ارائه انواع خدمات رفاهی لحظات خوشی را برای مسافران به ارمغان می‌آورد. در مجله گردشگری دوباره سفر به معرفی هتل آسمان اصفهان و انواع امکانات آن پرداخته شده است.

معرفی هتل آسمان اصفهان

در سال 1384 و هم‌زمان با روز گردشگری هتل آسمان افتتاح و شروع به کار کرد. این هتل زیبا دارای 13 طبقه و 88 اتاق است که شامل اتاق دو تخته، سه تخته، سوئیت، رویال سوئیت و سوئیت آپارتمان هستند. مساحت هتل به ۹۰۰۰ متر مربع می‌رسد و در یکی از بهترین نقاط شهر و با استانداردهای روز اروپا بنا شده است. یکی از ویژگی‌های مهم این هتل نزدیکی آن به بسیاری از جاذبه‌های مهم اصفهان است که به راحتی می‌توان به آنها دسترسی پیدا کرد. این هتل 4 ستاره در محله عباس‌آباد واقع شده و نمای داخلی و بیرونی آن بسیار لوکس و خیره‌کننده است.

هتل آسمان در لیست مرتفع‌ترین ساختمان‌های اصفهان قرار می‌گیرد و از فاصله دور قابل مشاهده است. این هتل در حاشیه رودخانه زاینده‌رود واقع شده و اتاق‌های آن از ویو بسیار زیبایی برخوردار هستند. بسیاری از گردشگران خارجی در این هتل اقامت دارند و از امکانات آن استفاده می‌کنند. همچنین از محبوب‌ترین هتل‌های اصفهان شناخته می‌شود و به بسیاری از آثار تاریخی این شهر مانند پل خواجو، میدان نقش جهان و کاخ چهلستون نزدیک است. این هتل همه‌روزه آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران عزیز بوده و نسبت به هتل‌های هم‌رده خود قیمت مناسبی دارد. امکان رزرو اتاق به‌صورت 24 ساعته و لغو رزرو در هتل آسمان وجود دارد.

هتل آسمان اصفهان
هتل آسمان اصفهان

خدمات رفاهی و امکانات هتل آسمان اصفهان

هتل آسمان انواع خدماتی که مسافران در طول اقامت خود نیاز دارند را ارائه می‌دهد. این هتل از امکاناتی مانند سیستم سانترال مرکزی و دورنگار، اتاق کنترل و ترجمه، خشک‌شویی و لباسشویی، دستگاه‌های صوتی و تصویری، رستوران، فست‌فود، کافی‌شاپ، کافی‌نت، صرافی، پارکینگ، سرویس ایرانی و فرنگی و… برخوردار است. همچنین امکانات ورزشی آن شامل جکوزی، اتاق ماساژ، سونا خشک و بخار، استخر سرپوشیده هستند. همچنین تمامی خدمات به‌صورت شبانه‌روزی قابل استفاده هستند. هتل آسمان دارای تعدادی سالن است که کاربرد متفاوتی دارند و عبارت‌اند از:

سالن رنگین‌کمان

این سالن در طبقه چهارم هتل آسمان اصفهان واقع شده و مجهز به انواع امکانات صوتی و تصوری نظیر تجهیزات فیلم‌برداری، دیتا پروژکتور، سیستم نورپردازی مجهز، ویدئو وال، میکروفون کنفرانسی، اتاق کنترل در پشت صحنه و… است. در این سالن به برگزاری رویدادهای فرهنگی و علمی پرداخته می‌شود و از سالن‌های چندمنظوره هتل به شمار می‌رود. سالن رنگین‌کمان همچنین مجهز به سالن پذیرایی ویژه مهمانان است. چیدمان سالن قابل تغییر بوده که بر روی ظرفیت آن نیز تأثیر می‌گذارد. به این ترتیب در حال U شکل دارای 120 نفر ظرفیت است که کمترین تعداد ظرفیت را شامل می‌شود و بیشترین ظرفیت آن به 320 نفر می‌رسد.

سالن آفتاب

امکانات سمعی و بصری هتل آسمان در سالن آفتاب قرار دارد که برای برگزاری سمینارها و جلسات با ظرفیت 200 نفر استفاده می‌شود. این سالن در طبقه سوم هتل قرار دارد و امکان برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در آن وجود دارد. کاربرد دیگر این سالن برگزاری مهمانی‌ها و مراسم ازدواج است که در این حالت 260 نفر را پوشش می‌دهد.

سالن مهتاب

سالن مهتاب از دیگر سالن‌های هتل آسمان است که چیدمان سینمایی دارد. این سالن مجهز به پیشرفته‌ترین امکانات صوتی و تصویری است. سالن مهتاب محل مناسبی برای برگزاری کنفرانس‌ها، دوره‌های آموزشی و مهمانی‌ها به شمار می رود. این سالن 100 نفر ظرفیت دارد و مساحت آن نسبت به سایر سالن‌ها کوچک‌تر است. کلاس‌های آموزشی و جلسات کاری که معمولاً ظرفیت کمی دارند در این سالن برگزار می‌شوند. این سالن در کنار سالن آفتاب و در طبقه سوم هتل آسمان واقع شده و امکان برگزاری مراسم ازدواج و مهمانی‌های غیررسمی در آن وجود دارد.

هتل آسمان اصفهان
هتل آسمان اصفهان

سالن نسیم

سالن دیگری به نام نسیم در کنار سالن رنگین‌کمان قرار دارد و از نظر امکانات صوتی و تصویری کاملاً مجهز است که یک درب ورودی مشترک با سالن رنگین‌کمان دارد. همچنین به شکل‌های گوناگون چیدمان می‌شود که در این حال ظرفیت آن تغیر می‌کند و شامل چیدمان سینمایی با 150 ظرفیت، چیدمان ضیافتی با 70 ظرفیت، چیدمان U شکل با ظرفیت 80 نفر و چیدمان کنفرانسی با 30 نفر است.

رستوران و کافی‌شاپ هتل آسمان اصفهان

هتل آسمان دارای یک رستوران گردان با چشم‌اندازی فوق‌العاده زیبا است و از مهمانان خود با روی خوش استقبال می‌کند. این رستوران در بالاترین طبقه هتل قرار دارد و نمایی از سرتاسر شهر اصفهان را به رخ مهمانان می‌کشد. از منوی کاملی برخوردار بوده که شامل غذاهای ایرانی، فرنگی و بوفه سلف سرویس است. رستوران سرویس‌دهی بی‌نظیری دارد و شبانه‌روز خدمات خود را به مهمانان ارائه می‌دهد.

این رستوران دارای کارکنانی مجرب است که از آمادگی کامل جهت پذیرایی برخوردار هستند. رستوران گردان دارای ۱۰۰ نفر ظرفیت است. تمامی غذاها از مواد اولیه و تازه و با بهترین کیفیت تهیه می‌شوند. رستوران گردان شیشه‌ای بوده و فضایی شبیه به آکواریوم دارد و به‌صورت دایره‌ای می‌چرخد. رستوران خورشید، فست‌فود آسمان، کافی‌شاپ ۲۴ ساعته از دیگر بخش‌های هتل آسمان هستند که می‌توانید از خوردن انواع غذا و نوشیدنی‌های لذیذ لذت ببرید. همچنین رستوران‌ها در بخش‌های مختلف هتل قرار دارند.

اتاق‌های هتل آسمان اصفهان

همان‌طور که گفته شد هتل آسمان از ۸۸ واحد اقامتی برخوردار بوده و دارای طراحی مدرن و مجهز به انواع وسایل رفاهی است. از لحاظ به‌روز بودن تجهیزات و طراحی نسبت به بسیاری از هتل‌های اصفهان برتر است. اتاق‌ها انواع گوناگونی دارند و شامل واحدهای اختصاصی یک‌خوابه و دوخوابه، سوئیت استاندارد، سوئیت رویال، اتاق تریپل، اتاق دبل و اتاق توئین هستند. اتاق‌های دبل و تویین برای دو نفر و اتاق تریپل با یک تخت دونفره و یک تخت یک‌نفره برای خانواده‌های کم‌جمعیت مناسب هستند.

سوئیت‌ها دارای حداکثر ۴ نفر ظرفیت هستند و فضای بزرگ‌تری دارند. اتاق آپارتمان نیز برای جمعیت‌های زیاد و حداکثر ۵ نفر مناسب است. هر یک از اتاق‌ها مجهز به انواع امکانات رفاهی مانند اینترنت پرسرعت وای‌فای، مینی بار، تلویزیون ال‌ای‌دی، شبکه پخش فیلم‌های سینمایی، سامانه تهویه مطبوع، صندوق امانات، کلیدهای کارتی، چای‌ساز، مبلمان و… هستند. نوع تجهیزات در هر اتاق با دیگری متفاوت است. برخی از اتاق‌ها رو به زاینده‌رود واقع شده‌اند و منظره فوق‌العاده‌ای پیش روی مهمانان قرار می‌دهند.

هتل آسمان اصفهان
هتل آسمان اصفهان

قوانین هتل آسمان اصفهان

  • اتاق در ساعت ۱۴:۰۰ تحویل و در ساعت ۱۲:۰۰ تخلیه می‌شود.
  • برای کودکان زیر دو سال در صورت استفاده نکردن از سرویس هزینه اقامت به‌صورت رایگان محسوب می‌شود. علاوه بر آن کودکان ۲ تا ۱۲ سال در صورت استفاده نکردن از سرویس از هزینه اقامت نیم‌بها برخوردار می‌شوند. هزینه اقامت برای سنین بالای ۱۲ سال کامل محاسبه می‌شود.
  • در صورت اقامت شبانه در هتل امکان دریافت اتاق اضافه همراه با کاناپه تخت خواب شو و تخت تاشو وجود دارد.
  • بانوان تنها و مسافرینی که دارای صیغه نامه معتبر با مهر برجسته قوه قضاییه هستند مشمول دریافت اتاق می‌شوند.
  • پارکینگ برای مهمانان رایگان است و در ایام شلوغ ظرفیت آن محدود می‌شود.
  • پذیرش زوجین با ارائه شناسنامه یا عقدنامه ممکن است.
  • امکان اقامت بانوان و آقایان با تبعه خارجی نامحرم در یک اتاق وجود ندارد.

قوانین کنسلی رزرو هتل آسمان عبارت‌اند از:

  • در صورتی که کنسلی ۳۰ تا ۱۵ روز قبل از ورود مسافر اعلام شود ۱۰ درصد از کل هزینه رزرو به او برگردانده می‌شود.
  • در صورتی که کنسلی ۱۵ تا ۷ روز قبل از ورود مسافر اعلام شود 30 درصد از کل هزینه رزرو به او برگردانده می‌شود.
  • در صورتی که کنسلی 7 روز تا ۷۲ ساعت قبل از ورود مسافر اعلام شود ۵۰ درصد از کل هزینه رزرو به او برگردانده می‌شود.
  • در صورتی که کنسلی تا ۷۲ ساعت قبل از ورود مسافر اعلام شود هیچ هزینه‌ای به او برگردانده نمی‌شود.

آدرس و موقعیت مکانی هتل آسمان اصفهان

هتل آسمان در مرکز شهر اصفهان واقع شده و دسترسی به آن بسیار راحت است. مسافران و گردشگران می‌توانند از تمامی نقاط شهر در کمترین زمان خود را به هتل آسمان برسانند. همچنین فرودگاه بین‌المللی اصفهان تا این هتل تنها ۲۰ دقیقه فاصله دارد. هتل خارج از محدوده طرح ترافیک قرار دارد و مجهز به تاکسی سرویس شبانه‌روزی است. هتل آسمان در خیابان شهید مطهری اصفهان واقع شده و به بسیاری از مراکز تجاری نزدیک است.

از این رو موقعیت مکانی بی‌نظیری دارد و در زمان کوتاه می‌توان به جاذبه‌های گردشگری و انواع فروشگاه‌ها دسترسی پیدا نمود. امکان پیاده روی تا برخی از این مراکز وجود دارد. فاصله هتل آسمان تا مهم‌ترین مکان‌های شهر اصفهان عبارت‌اند از:

  • سی و سه پل: ۱.۹ کیلومتر
  • خیابان چهارباغ عباسی: ۲.۶ کیلومتر
  • کاخ عالی‌قاپو: ۳.۸ کیلومتر
  • میدان نقش جهان: ۳.۵ کیلومتر
  • مسجد جامع عباسی: ۳.۶ کیلومتر
  • موزه تاریخ طبیعی: ۳.۹ کیلومتر
  • باغ گل‌ها: ۷ کیلومتر
  • باغ پرندگان: ۵.۶ کیلومتر

سخن پایانی

هتل آسمان اصفهان با خدمات و امکانات رفاهی بی‌نظیر خود یکی از بهترین هتل‌ها در شهر اصفهان محسوب می‌شود و چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای دارد. در این مقاله مهم‌ترین اطلاعات هتل آسمان معرفی شدند که قبل از سفر خود به اصفهان می‌توانید با آگاهی کامل یکی از واحدهای هتل را رزرو کنید. هتل آسمان با احترام فراوان از مسافران و گردشگران عزیز ایران و اقصی نقاط دنیا پذیرایی می‌کند.

مقالات بیشتری بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا