تور

اجاره خودرو در دبی
استان خراسان رضویایرانگردیمشهد

شهربازی شهر آجری مشهد

مشهد در کنار مکان‌های زیارتی و تاریخی معروف خود دارای مراکز تفریحی متنوع و هیجان‌انگیزی است. شهربازی شهر آجری یا لگو یکی از بهترین مکان‌ها برای تفریح در شهر مشهد است که برای تمام سنین وسایل مهیجی دارد. انواع امکانات تفریحی و رفاهی در این شهربازی شما را چندین ساعت مجذوب خود خواهند کرد. برای آشنایی با شهربازی شهر آجری مشهد و انواع امکانات آن تا آخر مقاله با مجله گردشگری دوباره سفر همراه باشید.

معرفی شهربازی شهر آجری مشهد

شهربازی شهر آجری از شهربازی‌های سرپوشیده شهر مقدس مشهد است. این شهربازی در یکی از معروف‌ترین مراکز خرید مشهد به نام مجتمع کیان سنتر 2 واقع شده است. گردشگران علاوه بر تفریح می‌توانند به خرید در این مرکز بپردازند. همچنین برای اولین بار در سال 1394 به تأسیس لگو سیتی یا شهربازی شهر آجری توسط بهترین طراحان و متخصصان پرداخته شد. این شهربازی به‌خصوص در بین کودکان بسیار محبوب است چرا که با آجرهای رنگارنگ می‌توانند اشکال بسیار مختلفی به وجود آورند و لگوهای زیبا بسازند. تمام افراد بدون محدودیت سنی می‌توانند به‌صورت هم‌زمان از امکانات این شهربازی استفاده کنند و در یک فضای گرم و دوستانه به تفریح مشغول شوند.

شهربازی شهر آجری حدود 2500 متر مربع مساحت دارد و از بهترین شهربازی‌های سرپوشیده شرق کشور به شمار می‌رود. برای رفاه حال گردشگران و شهروندان عزیز پکیج‌های تخفیفی ماهانه مطرح می‌شود و مدارس و ادارات دولتی می‌توانند با هماهنگی از شارژ هدیه بهره‌مند شوند و به تفریح در این مجموعه بپردازند. حدود 80 نوع بازی مهیج در این مجموعه وجود دارد که می‌توانید یک روز کامل خود را به تفریح در این مجموعه اختصاص دهید. در ساخت این شهربازی از تم لگو و شخصیت‌های لگو استفاده شده است که نه تنها برای کودکان بلکه برای بزرگسالان نیز جذاب و مهیج هستند.

شهربازی شهر آجری مشهد
شهربازی شهر آجری مشهد

امکانات تفریحی شهربازی شهر آجری مشهد

همان‌طور که گفته شد بالغ بر 80 نوع بازی در این شهربازی وجود دارند که در این بخش به معرفی محبوب‌ترین آنها خواهیم پرداخت:

بولینگ

از قدیمی‌ترین و البته جذاب‌ترین بازی‌هایی است که طرفداران خاص خود را دارد. در بازی بولینگ توپی به وزن 5 تا 7 کیلوگرم که سه سوراخ دارد را باید حدود 60 فوت پرتاب کنید تا به پین‌ها بخورد. این بازی برای افرادی که تمرکز و دقت بالایی دارند بسیار مناسب است و می‌توانند امتیاز بالایی بگیرند. بولینگ دارای چند راند بوده که بالاترین امتیاز آن 300 است. اگر به دنبال رقابت با دوستان خود هستید بازی بولینگ را از دست ندهید.

بیلیارد

بازی بیلیارد از محبوب‌ترین بازی‌ها است که از نوجوانان تا بزرگسالان طرفدار دارد. در گذشته این بازی با توجه به هزینه بالا و امکاناتی که داشت تنها قشر مرفه از آن استفاده می‌کردند. با این حال امروزه شهربازی شهر آجری مشهد این موقعیت را فراهم کرده تا همه افراد از هر قشری بتوانند این بازی را انجام دهند. بیلیارد قوانین خاص خود را دارد و شما باید از دقت و تمرکز کافی برخوردار باشید.

ماشین کوبنده

از هیجان‌انگیزترین بازی‌های این مجموعه می‌توان به لذت رانندگی با ماشین‌های برقی اشاره کرد. ماشین‌های کوبنده دونفره این قابلیت را دارند که والدین همراه با کودکان خود سوار آن شوند. تجربه سرعت و هیجان بالا باعث شده تا هر کس پا به شهربازی می‌گذارد به سراغ این وسیله برود. این بخش از شهربازی با نورپردازی‌های حرفه‌ای و استفاده از رنگ‌های جذاب باعث می‌شود تا دیگران را ترغیب به تماشای بازیکنان کنند.

شهربازی شهر آجری مشهد
شهربازی شهر آجری مشهد

سورتمه

از دیگر بازی‌های مهیج شهربازی می‌توان به سورتمه اشاره کرد که با سرعت زیاد به دور خود می‌چرخد. شما تنها در چند ثانیه می‌توانید اطراف خود را کامل ببینید. سورتمه کودکان با بزرگسالان متفاوت است و برای کودکان سرعت کمتری دارد. علاوه بر سرعت از ایمنی بالایی برخوردار است که می‌توانید با خیال راحت سوار سورتمه شوید.

سینما 7 بعدی

نسل جدیدی از تکنولوژی در سینما به شمار می‌رود که در برخی از شهربازی‌های سرپوشیده نیز به چشم می‌خورد. در سینما 7 بعدی به جای تماشای فیلم به بازی خواهید پرداخت. علاوه بر مشاهده تصاویر به‌صورت سه‌بعدی، صندلی‌ها به حرکت درمی‌آیند و مجهز به یک تفنگ لیزری هستند. شما با در دست گرفتن تفنگ به رقابت با دیگران می‌پردازید و خود را در یک محیط کاملاً واقعی تصور خواهید کرد. سینما 7 بعدی شهربازی شهر آجری مشهد افکت‌های بسیار جذابی دارد که شما را غرق در بازی خواهد کرد.

بازی‌های ویدئویی

وسایل متنوعی در این بخش وجود دارند که سبب می شوند از بازی‌های کامپیوتری نهایت لذت را ببرید. از جمله وسایل آن می‌توان به بازی‌های مکانیکی، ویدئو جنگی، چرخشی و جایزه‌ای اشاره کرد. با برنده شدن در این بازی‌ها می‌توانید جوایزی مانند بازی رایگان، شارژ رایگان یا عروسک به دست آورید. تمام وسایل پیشرفته و مدرن هستند و استفاده برای همه امکان پذر است.

سایر امکانات تفریحی شهربازی شهر آجری شامل دربی، چرخ و فلک، شکلات چرخشی، مری گورانت، اسب گردان، گردونه فانوس، ماشین برقی، ایرهاکی، ماجراجویان، بسکتبال و… هستند. شهربازی دارای مربیان متخصص و حرفه‌ای جهت بازی و آموزش‌های خلاقانه با کودکان هستند و به رشد ذهنی و تخیل کودکان کمک می‌کنند.

شهربازی شهر آجری مشهد
شهربازی شهر آجری مشهد

امکانات رفاهی شهربازی شهر آجری مشهد

شهربازی شهر آجری مجهز به تجهیزات روز است و شما در کنار بازی و تفریح می‌توانید از دیگر خدمات آن استفاده کنید. وجود رستوران و کافی‌شاپ با منوی متنوع باعث شده نیازی به خروج از شهربازی نباشد و هر زمان که خسته و گرسنه شدید با غذای لذیذ و باکیفیت مجموعه از خودتان پذیرایی کنید. شهربازی دارای غرفه‌های مختلفی است که به فروش اسباب‌بازی، عروسک، بدلیجات و… می‌پردازند. همچنین دارای یک آتلیه عکاسی است که می‌توانید برای ثبت لحظات خود و یادگاری از مجموعه لگو سیتی عکس‌های زیبا بیندازید. هزینه استفاده از این امکانات باید جداگانه پرداخت شوند.

اتاق تولد از دیگر امکانات این مجموعه است که محبوبیت زیادی دارد. اگر والدین عزیز به دنبال جایی مناسب برای برگزاری تولد کودکشان با تم دلخواه هستند پیشنهاد می‌شود به اتاق بازی، شهربازی شهر آجری مشهد مراجعه کنند. استفاده از تم کودکانه و رنگ‌های شاد و زنده بچه‌ها را سر ذوق می‌آورد و یک تولد به یاد ماندنی را برای فرزند شما رقم می زند. بوفه، پارکینگ، سرویس بهداشتی و… از دیگر امکانات شهربازی هستند. از خدمات شگفت‌انگیز این مجموعه می‌توان کارت VIP را نام برد.

با داشتن این کارت از مزایایی مانند صرفه‌جویی در هزینه‌ها، زمان استفاده بیشتر از بازی‌ها، ورودی رایگان، پارکینگ رایگان و پشتیبانی در صورت گم شدن کارت بهره‌مند می‌شوید. کارت VIP تاریخ انقضا ندارد و در صورتی که بیشتر از 1 میلیون اقدام به شارژ آن نمایید می‌توانید از اینترنت رایگان نیز برخوردار شوید. نیم ساعت فوتبال دستی رایگان، یک بازی بولینگ رایگان و 15 دقیقه بیلیارد رایگان از دیگر مزایای تهیه این کارت هستند. امکان تهیه کارت به‌صورت اقساطی نیز وجود دارد.

جاهای دیدنی اطراف شهربازی شهر آجری مشهد

شهربازی شهر آجری در بلوار جانباز واقع شده و در اطراف آن مراکز خرید زیادی وجود دارند. خرید و استفاده از امکانات تفریحی این مراکز به همه گردشگران توصیه می‌شود. علاوه بر آن جاهای دیدنی زیادی در این منطقه وجود دارند که عبارت‌اند از:

کلیسای مسروپ مقدس

از اماکن مذهبی شهر مشهد است که با نام کلیسای مریم مقدس نیز شناخته می‌شود. این کلیسا در سال 1941 ساخته شد که از مکان‌های تاریخی مشهد به شمار می‌رود و برای ارامنه ارزش زیادی دارد. دو گنبد مخروطی شکل با صلیب‌های کوچک نمای بیرونی کلیسای مسروپ را نشان می‌دهند که از فاصله دور مشخص هستند.

شهربازی شهر آجری مشهد
شهربازی شهر آجری مشهد

هلیوم پارک

از مکان‌های تفریحی پرتنش شهر مشهد است و به‌عنوان اولین پارک جهشی یا ترامپولین ایران به شمار می‌رود. این مکان دیدنی در برج مروارید گوهرشاد واقع شده و به حرم امام رضا علیه‌السلام و شهربازی شهر آجری مشهد نزدیک است. بازی‌های این پارک برای افراد یک تا 70 سال مناسب هستند و آقایان و بانوان به‌صورت جداگانه بازی خواهند کرد.

شهربازی شهر آجری مشهد
شهربازی شهر آجری مشهد

مرکز خرید پروما

از معروف‌ترین مراکز خرید شهر مشهد است و تنوع بالایی در فروش اجناس دارد. دارای 4 طبقه است و به فروش محصولاتی مانند طلا و جواهر، پوشاک، کیف و کفش، لوازم خانه و… در آن پرداخته می‌شود. طیف محصولات بسیار متنوع و چشمگیر هستند و شما می‌توانید از برندهای معروف خرید کنید. از بخش‌های مختلف آن می‌توان به سالن بولینگ و بیلیارد، شهربازی، کافی شاپ، رستوران اشاره کرد. مرکز مجهز به امکاناتی نظیر اینترنت رایگان، سیستم سرمایش و گرمایش، آسانسور، پله برقی، پارکینگ، سیستم اطفا حریق و… است.

شهربازی شهر آجری مشهد
شهربازی شهر آجری مشهد

مسیر دسترسی به شهربازی شهر آجری مشهد

شهربازی شهر آجری یا لگو سیتی در خراسان رضوی، شهر مشهد، بلوار جانباز، تقاطع فرامرز عباسی، مجتمع کیان سنتر 2 و طبقه 11 واقع شده است. آدرس سرراستی دارد و هر نوع وسایل حمل‌ونقل عمومی به آن دسترسی دارند. در صورت سفر با خودروی شخصی نام مجتمع کیان سنتر را وارد برنامه‌های مسیریابی کنید و به سمت شهربازی شهر آجری حرکت نمایید.

اطلاعات بازدید شهربازی شهر آجری مشهد

شهربازی شهر آجری از شهربازی‌های سرپوشیده است، بنابراین هر زمان از سال که تمایل داشتید می‌توانید به آن وارد شوید. ساعات کاری این مجموعه روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 17 الی 24 و روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت 10:30 تا 14 و 17 تا 24 است. برای برقرای ارتباط با پشتیبانی شهربازی با شماره 05136144403 تماس بگیرید. روزهای تعطیل و ایام نوروز شلوغ ترین روزها هستند و بهتر است روزهای دیگر را برای بازی انتخاب کنید تا معطل نشوید.

سخن پایانی

شهربازی شهر آجری مشهد با انواع وسایل بازی فرصتی را برای گردشگران و مسافران به وجود آورده تا لحظات خوشی را در شهر مشهد تجربه کنند. این شهربازی مکان مناسبی برای تفریح خانواده‌ها است و تمام سنین را سرگرم می‌کند.

مقالات بیشتری بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا