تور

اجاره خودرو در دبی
استان خراسان رضویایرانگردیمشهد

بهترین رستوران های مشهد

مشهد از مهم‌ترین شهرهای گردشگری ایران محسوب می‌شود. همچنین به خاطر داشتن بهترین رستوران های مشهد ، موقعیت جغرافیایی، وجود بارگاه امام رضا و جاذبه‌های متنوع این شهر همه‌روزه زائرین و گردشگران فراوانی را به سمت خود می‌کشاند. مشهد تنها به جاذبه‌های مذهبی و توریستی خود معروف نیست و رستوران‌های فراوانی دارد که هر کدام دارای ویژگی‌های خاص هستند. هدف از ارائه این مقاله آشنایی گردشگران با رستوران‌های شهر مشهد است؛ بنابراین هر زمان که به این شهر مذهبی و سیاحتی سفر کردید بدون دغدغه می‌توانید به بهترین رستوران‌ های مشهد سر بزنید و خوشمزه‌ترین غذاها را میل کنید. در ادامه با مجله گردشگری دوباره سفر همراه باشید.

رستوران پسران کریم مشهد

رستوران پسران کریم به‌عنوان معروف‌ترین و محبوب‌ترین رستوران شهر مشهد شناخته می‌شود. این رستوران ابتدا در خیابان طالقانی و در حال حاضر در بلوار خیام واقع شده است. استفاده از تازه‌ترین و سالم‌ترین مواد غذایی موجب شده تا کیفیت غذاهای این رستوران در بالاترین سطح خود قرار بگیرند. یکی از مهم‌ترین عوامل محبوبیت این مرکز کنترل تمام مواد غذایی از ابتدای حمل تا انبار کردن و آماده‌سازی آن است. علاوه بر غذاهای باکیفیت و خوشمزه، رستوران پسران کریم دارای دکوراسیون و طراحی منحصربه‌فرد است.

از محبوب‌ترین غذاهای آن می‌توان به چلوگوشت و چلو ماهیچه اشاره کرد. حتی به جرئت می‌توان گفت این غذاها در مقایسه با دیگر رستوران‌های این شهر حرف اول را می‌زند. این دو غذا بسیار پرطرفدار هستند و برای همین بهتر است برای سفارش آنها در ساعات ابتدایی باز شدن رستوران مراجعه نمایید. دارای دو شعبه دیگر در خیابان خیام و برج آلتون است. به گفته بسیاری از مسافران رستوران پسران کریم در صدر جدول بهترین رستوران‌ های مشهد قرار می‌گیرد.

منوی رستوران پسران کریم: چلوگوشت، چلو ماهیچه، چلوکباب بختیاری، چلوکباب لقمه، چلوکباب سلطانی، چلو شیشلیک، چلو جوجه‌کباب بی‌استخوان، چلوکباب برگ ممتاز

آدرس: چهارراه خیام، بلوار دستغیب، خیابان فرهاد ۲۲

  • شماره تماس، ۰۵۱۳۷۶۸۵۰۵۳
  • ساعات کاری، ۱۲ الی ۱۵:۳۰ و ۲۰ الی ۲۲:۳۰

رستوران پسران کریم

رستوران ارم شاندیز مشهد

از دیگر بهترین رستوران‌ های مشهد می‌توان به رستوران ارم شاندیز اشاره کرد. این رستوران قدیمی بوده و در سال ۱۳۶۲ افتتاح شد. کیفیت بالای غذاهای این رستوران مثال‌زدنی هستند. از خصوصیات جالب این رستوران می‌توان به طراحی آن اشاره کرد به صورتی که دارای سه بخش سنتی، فضای باز و سالن VIP است. با توجه به سلیقه و ذائقه خود می‌توانید در یکی از این بخش‌ها غذای موردعلاقه خود را میل کنید. مساحت رستوران ارم شاندیز به ۱۲ هزار متر مربع می‌رسد و از بزرگ‌ترین رستوران‌های استان خراسان رضوی محسوب می‌شود.

این رستوران گنجایش بسیار زیادی دارد. از غذاهای محبوب آن می‌توان به شیشلیک و چلوکباب اشاره کرد. خوشمزه‌ترین کباب را می‌توانید در این رستوران میل کنید. از مزایای مراجعه به این رستوران می‌توان به مخلفات رایگان آن اشاره کرد. در واقع تنها قیمت غذای اصلی پرداخت می‌شود و بسیاری از مخلفات رایگان ارائه می‌شوند. امکان رزرو میزهای VIP به‌صورت آنلاین برای افراد زیر ۱۰ نفر وجود دارد.

منوی رستوران ارم شاندیز: کباب برگ، شیشلیک، چلو ماهیچه، چلوگوشت، جوجه‌کباب بدون استخوان

آدرس: شاندیز، نرسیده به میدان دوم، نبش امام رضا ۲۹

  • شماره تماس: ۰۵۱۳۴۲۸۴۰۰۰
  • ساعات کاری: ۱۲ الی ۱۶:۱۵ و ۲۰ الی ۲۳:۱۵

رستوران ارم شاندیز

رستوران لیالی لبنان مشهد

از دیگر رستوران‌های معروف و پرطرفدار شهر مشهد می‌توان رستوران لیالی لبنان را نام برد. وجه تمایز آن با بهترین رستوران‌ های مشهد عدم استفاده از مواد ناسالم مانند سوسیس، کالباس و سویا در طبخ غذاها است. این رستوران برای افرادی که به حفظ سلامت خود اهمیت می‌دهند بهترین انتخاب است. غذاهای این رستوران دارای طعم و عطر ادویه‌های خاص هستند. محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین غذای این رستوران پیتزا بعلبکی است. از مهم‌ترین دلایل موفقیت این رستوران می‌توان به ارائه غذاهای تخصصی لبنان اشاره کرد. دارای دو شعبه در خیابان بهجت‌آباد و بلوار وکیل‌آباد است. شعبه بهجت‌آباد شعبه اصلی آن به شمار می‌رود و اطلاعات آن درج خواهند شد.

منوی رستوران لیالی لبنان: پیتزا بعلبکی، دجاج بالعجین، مرغ سوخاری کرسبی، دسرهای لبنانی، سالادهای لبنانی

آدرس: خیابان شیرازی، خیابان آیت‌الله بهجت، بین بهجت ۱ و ۲

  • شماره تماس: ۰۵۱۳۶۰۱۵۰۰۰
  • ساعات کاری: همه روزه از ۱۰ صبح الی ۱ بامداد

رستوران لیالی لبنان

پیتزا شبدیز مشهد

شهر مشهد در زمینه غذاهای فست‌فودی رستوران‌های بی‌نظیری دارد که از جمله آنها می‌توان به رستوران پیتزا شبدیز اشاره کرد. از بهترین رستوران‌ های مشهد محسوب می‌شود و در بین جوانان بسیار پرطرفدار است. اگر هوس یک فست‌فودی با بهترین کیفیت کرده‌اید می‌توانید به یکی از سه شعبه پیتزا شبدیز مراجعه کنید. شعبه محبوب و اصلی آن در خیابان هفت‌تیر قرار دارد.

منوی فست‌فود پیتزا شبدیز: انواع ساندویچ، انواع برگر، انواع پیتزا، پیش‌غذا، آبمیوه، انواع غذای پرسی

آدرس: خیابان هفت‌تیر، بین هفت‌تیر ۱۳ و ۱۵

  • شماره تماس: ۰۵۱۳۸۶۶۶۶۶۶
  • ساعات کاری: همه‌روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا نیمه‌شب

کافه و پیتزا شبدیز مشهد

رستوران بابا قدرت مشهد

افرادی که تمایل دارند غذای خود را در یک محیط تاریخی میل کنند می‌توانند به رستوران بابا قدرت مشهد مراجعه نمایند. این رستوران در یک مجتمع گردشگری تاریخی واقع شده و از بهترین رستوران‌ های مشهد به شمار می‌رود. این مجتمع گردشگری در دوران قاجار ساخته شده و همچنان پابرجا است. طبق نظر بسیاری از گردشگران رستوران بابا قدرت به‌عنوان بهترین رستوران سنتی مشهد شناخته می‌شود. علاوه بر رستوران سنتی یک چایخانه و بازارچه سنتی نیز ر این مجموعه وجود دارند. رستوران بابا قدرت همه‌روزه شلوغ است و کیفیت بالای غذای آن افراد سخت‌پسند را راضی می‌کند.

منوی رستوران بابا قدرت: دیزی، شیشلیک، چلوکباب سلطانی، جوجه با استخوان، کباب برگ، کباب بختیاری، رولت گوشت و مرغ، کباب کوبیده مخصوص، جوجه ران

آدرس: انتهای بلوار امام رضا، بلوار صدر، جنب صدر ۱۶

  • شماره تماس: ۰۵۱۳۳۴۴۰۸۰۳
  • ساعات کاری: ۱۲ الی ۱۶ و ۱۹:۳۰ الی ۲۲:۳۰

رستوران سنتی بابا قدرت

رستوران سدروس مشهد

در لیست بهترین رستوران‌ های مشهد حتماً اسم رستوران سدروس را خواهید دید. در این رستوران به ارائه انواع غذاهای سنتی مانند شیشلیک و چلوکباب پرداخته می‌شود. علاوه بر غذاهای سنتی در منوی رستوران مرغ سوخاری، بستنی و دم‌نوش‌های مختلف قرار گرفته‌اند. تنوع منوی رستوران سدروس باعث شده تا هرکس مطابق با ذائقه خود به انتخاب غذاها و نوشیدنی‌های مختلف بپردازد. این رستوران دارای یک تالار پذیرایی مجهز است و امکان برگزاری انواع مهمانی‌ها و مراسم‌ها در آن وجود دارد. در سال ۱۳۹۷ عنوان برترین برند رستوران محبوب را کسب کرد. دارای میز اردور به‌صورت سلف سرویس است و کیفیت غذاها بی‌نظیر هستند. فضای زیبایی دارد و برای دورهمی‌ها بهترین انتخاب به شمار می‌رود. دارای دو شعبه یکی در خیابان رضا شهر و دیگری در ابتدای جاده شاندیز است.

منوی رستوران سدروس: انواع خورشت، انواع چلو، انواع خوراک، سینی‌های مخصوص سرتاس و هفت‌خوان

آدرس: رضا شهر، پیروزی ۵، نبش دعبل خزائی ۱۲

  • شماره تماس: ۰۵۱۳۸۷۶۲۰۲۰
  • ساعات کاری: ۱۲ تا ۱۶ و ۱۹ تا ۲۳

رستوران سدروس مشهد

رستوران ایتالیایی لیو مشهد

رستوران ایتالیایی لیو از معروف‌ترین و بهترین رستوران‌ های مشهد به شمار می‌رود که به سرو انواع غذاهای ایتالیایی می‌پردازد. به افرادی که علاقه‌مند به غذاهای ایتالیایی یا امتحان کردن آنها هستند پیشنهاد می‌شود حتماً به این رستوران سر بزنند. دارای پیتزاهای بسیار متنوع در طعم‌های مختلف است. از دیگر غذاهای محبوب آن می‌توان به انواع لازانیا و پاستا اشاره کرد. دارای دو شعبه در بلوار احمدآباد و میدان پارک است.

منوی رستوران ایتالیایی لیو: پیتزا پروجا، پیتزا امریکانو، پیتزا سیسیلی، پیتزا سوله میو، پیتزا مارگاریتا، پیتزا کاپری، سالاد سزار، پاستا آلفردو

آدرس: میدان آزادی، میدان پارک، نبش آزادی ۱

  • شماره تماس: ۰۵۱۳۶۰۲۱۴۲۷
  • ساعات کاری: ۱۲:۳۰ الی ۱۵:۳۰ و ۱۹ الی ۲۴

رستوران ایتالیایی لیو

رستوران مهستان شاندیز مشهد

برای صرف انواع غذاهای ایرانی باکیفیت می‌توانید به رستوران مهستان شاندیز مشهد مراجعه کنید. این رستوران دارای دو فضای باز و سرپوشیده است و در کنار مرکز خرید آرمیتاژ قرار دارد. از نظر موقعیت جغرافیایی از بهترین رستوران‌ های مشهد شناخته می‌شود. مساحت آن به ۲۰۰۰ مترمربع می‌رسد و همه‌روزه پذیرای بسیاری از گردشگران و مسافران عزیز است.

منوی رستوران مهستان شاندیز: چلوکباب لقمه، چلوگوشت مخصوص، چلو ماهیچه مخصوص، چلوشیشلیک مخصوص، چلوکباب بختیاری، چلو ماهی کبابی

آدرس: بلوار هفت‌تیر، ابتدای گلشن، روبروی برج آرمیتاژ

  • شماره تماس: ۰۵۱۳۸۶۹۶۶۶۶
  • ساعات کاری: ۱۲: الی ۱۷ و ۱۹:۳۰ الی ۲۴

رستوران مهستان شاندیز

رستوران راستگو مشهد

یکی از دیگر باکیفیت‌ترین و بهترین رستوران‌ های مشهد رستوران راستگو نام دارد. این رستوران بیش از ۵۰ سال در حال فعالیت است و در سال ۱۳۴۶ توسط شخصی به نام رضا راستگو تأسیس شد. دارای فضای لوکس و مجلل بوده و امکان برگزاری مراسم‌ها، جشن‌ها و محافل کاری و دوستانه در آن وجود دارد. بهتر است قبل از رزرو سالن از چند روز قبل تماس بگیرید تا هماهنگی‌های لازم انجام شوند.

از آنجایی که رستوران راستگو بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفته به احداث بخش VIP پرداخته‌اند و دکوراسیون خود را به‌صورت مدرن طراحی کرده‌اند. از محبوب‌ترین غذاهای آن می‌توان به شیشلیک و چلو برگ اشاره کرد. از ویژگی‌های بارز رستوران راستگو می‌توان به نزدیکی آن به هتل‌های مختلف اشاره کرد؛ بنابراین مسافران می‌توانند در کمترین زمان خود را به این رستوران رسانده و غذای باکیفیت و خوشمزه میل کنند.

منوی رستوران راستگو: چلو ماهیچه ممتاز، شیشلیک، انواع کباب، چلوکباب لقمه ممتاز، چلو جوجه‌کباب ممتاز، انواع غذاهای ایرانی

آدرس: بلوار وکیل‌آباد، بین وکیل‌آباد ۲۳ و ۲۵

  • شماره تماس: ۰۵۱۳۶۰۱۶۶۹۶-۰۹۱۵۸۹۰۰۰۴۱
  • ساعات کاری: ۱۲ الی ۱۶ و ۲۰ الی ۲۴

رستوران راستگو مشهد

رستوران معین درباری مشهد

از قدیمی‌ترین و بهترین رستوران‌ های مشهد به رستوران معین درباری می‌توان اشاره کرد. دارای طراحی کلاسیک و سنتی است و تمامی دیوارها و سقف‌ها آینه‌کاری شده‌اند. در جای‌جای رستوران می‌توان گل‌های طبیعی و مصنوعی بسیار زیبا و یک آکواریوم جذاب مشاهده کرد. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای ایرانی را امتحان کنید. از محبوب‌ترین غذاهای رستوران معین درباری می‌توان به شیشلیک اشاره کرد و همچنین به خاطر کباب‌های مخصوص شهرت زیادی دارد. دو شعبه دارد که شعبه محبوب آن در میدان تلویزیون قرار دارد. بسیاری از گردشگران خارجی غذای خود را در این رستوران میل می‌کنند.

منوی رستوران معین درباری: چلوکباب امپراتور ویژه معین درباری، چلوکباب وزیری، چلوکباب لقمه زعفرانی، چلوشیشلیک، چلو ماهیچه، چلوکباب برگ ویژه قاجاری

آدرس: حدفاصل میدان تلویزیون و میدان پارک ملت، حاشیه شهرک نوفل لوشاتو

  • شماره تماس: ۰۵۱۳۸۵۴۹۰۹۰ – ۰۵۱۳۸۵۲۰۰۰۹
  • ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۱۲ الی ۲۴

رستوران درباری مشهد

رستوران رضایی مشهد

در سال ۱۳۳۶ رستورانی با نام یاس در خیابان آبکوه مشهد افتتاح شد که بعدها به نام رستوران رضایی فعالیت خود را ادامه داد. امروزه رستوران رضایی با چندین شعبه در این شهر از بهترین رستوران‌ های مشهد به حساب می‌آید. از شعبه‌های آن می‌توان به شعبه کترینگ در خیابان آزادی و شعبه دیگر در خیابان آخوند خراسانی اشاره کرد. این رستوران شعبه‌های خود را در خارج از مشهد گسترش داده و یکی از آنها در شهر بابل قرار دارد.

شعبه کترینگ به ارائه غذای بیرون بر می‌پردازد و غذاهای آن بسیار سریع و در کیفیت بالا آماده می‌شوند. محبوب‌ترین غذاهای آن شامل کباب کوبیده، جوجیکو و خورشت قورمه سبزی هستند. برای لذت بردن از این غذاها باید در ساعات ابتدایی آغاز به کار رستوران مراجعه کنید چرا که در صورت ازدحام جمعیت سریع تمام می‌شوند. از ویژگی‌های این رستوران می‌توان به مشتری‌مداری و حفظ کیفیت غذا اشاره کرد.

منوی رستوران رضایی: چلوشیشلیک مخصوص، چلوکباب ویژه، چلوکباب بختیاری، چلوکباب برگ، چلو سردست مخصوص، چلو میگو مخصوص

آدرس: تقاطع کلاهدوز، خیابان آبکوه

  • شماره تماس: ۰۵۱۳۸۴۴۲۰۰۰
  • ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۱۲ تا ۲۴

کترینگ و رستوران رضایی

رستوران روژ فود فکتوری مشهد

رستوران روژ فود فاکتوری از شیک‌ترین و بهترین رستوران‌ های مشهد به شمار می‌آید. این رستوران دارای نورپردازی متفاوت و خاص است و تجربه صرف یک شام منحصربه‌فرد به وجود خواهد آورد. فضای رستوران بسیار جذاب و چشمگیر است به صورتی که یکی از لوکیشن‌های خاص برای عکاسی محسوب می‌شود. رستوران روژ دارای دو محوطه باز و سرپوشیده است و منوی غذایی متنوع و باکیفیت دارد. در منوی این رستوران می‌توانید انواع غذاهای دریایی و استیک را مشاهده کنید.

منوی رستوران روژ فود فکتوری: انواع پیتزا و برگر، انواع پاستا و استیک، خوراک زبان، میگو، مرغ سوخاری، انواع سالاد، صبحانه انگلیسی و آمریکایی

آدرس: بلوار ملک‌آباد، ملک‌آباد ۱۵ هوشیار ۹

  • شماره تماس: ۰۵۱۳۷۶۶۶۷۹۳
  • ساعات کاری: ۸ الی ۲۴

آشنایی با بهترین رستوران های مشهد

رستوران کلبه مشهد

از بهترین رستوران‌ های مشهد با منوی بسیار متنوع می‌توان رستوران کلبه را نام برد. این رستوران در ابتدای فعالیت خود تنها به سرو اسپاگتی و چند نوع غذای خارجی می‌پرداخت. امروزه تنوع غذایی آن بسیار افزایش یافته و علاوه بر غذاهای فرنگی به سرو غذاهای ایرانی می‌پردازد. در این صورت افراد با هر نوع ذائقه‌ای می‌توانند غذای موردعلاقه خود را در این رستوران پیدا کنند. دارای دو طبقه با ۳ سالن مجزا و متفاوت است. محیط زیبا و آرامش‌بخش دارد و از رستوران‌های لوکس مشهد شناخته می‌شود. در رستوران کلبه می‌توانید جشن‌ها و مراسم‌های خود را برگزار کنید.

منوی رستوران کلبه: چلو ماهی قزل‌آلا سوخاری، چلو ماهی قزل‌آلا کبابی، میگو سوخاری، میگو کبابی، انواع استیک، انواع پاستا و لازانیا، بیف‌استراگانف، چلوگوشت، چلو ماهیچه، کباب لقمه، جوجه‌کباب، کباب آدانا، ته‌چین، قورمه سبزی، زرشک‌پلو با مرغ

آدرس: بلوار وکیل‌آباد، نبش هاشمیه ۱۸، جنب بانک رفاه

شماره تماس: ۰۵۱۳۸۸۳۱۵۰۶-۰۵۱۳۸۸۳۱۸۵۵

ساعات کاری: ۱۲ الی ۱۶:۳۰ و ۲۰ الی ۰۰:۳۰

رستوران کلبه مشهد

رستوران ارکیده سیاه مشهد

از متفاوت‌ترین و بهترین رستوران‌ های مشهد است که در آن به ارائه انواع غذاهای دریایی، گیاهی و ایتالیایی پرداخته می‌شود. این رستوران فضای شیک و لوکس دارد و برای قرارهای کاری و دوستانه انتخاب مناسبی است. افرادی که تمایل دارند غذاهای جدید امتحان کنند از رستوران ارکیده سیاه غافل نشوند. از محبوب‌ترین غذاهای آن می‌توان به برنج ریزوتو و فیله و برنج ریزوتو و میگو اشاره کرد. پیتزا و لازانیای این رستوران بسیار متنوع است و از طعم خاص برخوردار هستند.

منوی رستوران ارکیده سیاه: انواع پیتزا، انواع پاستا، انواع برگر، استیک، برنج ریزوتو

آدرس: بلوار خیام، خیابان فرهاد ۲۵

  • شماره تماس: ۰۵۱۳۷۶۲۶۲۸۳
  • ساعات کاری: همه روزه ۱۱ الی ۲۳

رستوران ارکیده سیاه مشهد

رستوران پدیده  شاندیز مشهد

رستوران پدیده شاندیز در مشهد بسیار معروف بوده و دارای دو فضای باز و سرپوشیده است. این رستوران به دلیل کیفیت بالای غذا از شهرت زیادی برخوردار است و از محبوب‌ترین غذاهای آن می‌توان به انواع شیشلیک اشاره کرد. علاوه بر مشهد در تهران و کیش دارای شعبه‌های متعدد است. این رستوران در مجموعه تفریحی شاندیز واقع شده و می‌توانید علاوه بر صرف غذا از تفریحات هیجان‌انگیز مجموعه برخوردار شوید. در محیط باز رستوران آلاچیق‌های بزرگ قرار دارند که برای خانواده‌ها مناسب هستند.

منوی رستوران پدیده شاندیز: شیشلیک، کباب لقمه، کباب برگ، خوراک، جوجه‌کباب مخصوص، خوراک گوشت بره مخصوص، چلوگوشت، گوشت بوقلمون

آدرس: میدان شهدا، شاندیز، نبش ولیعصر ۱۱

  • شماره تماس: ۱۴۶۴
  • ساعات کاری: همه روزه ۱۲ الی ۲۴

رستوران پدیده شاندیز مشهد

رستوران ترمه مشهد

از رستوران‌های سنتی و بین‌المللی شهر مشهد به شمار می‌رود. در صورتی که مهمان خارجی دارید می‌توانید با پذیرایی آن در رستوران ترمه لحظات خوشی به وجود آورید. این رستوران همه‌روزه میزبان گردشگران ایرانی است و از بهترین رستوران‌ های مشهد در نزد گردشگران خارجی شناخته می‌شود. کیفیت بالای غذا و استفاده از تازه‌ترین مواد در تهیه آن رضایت عموم مردم را به دنبال داشته است. در این رستوران سنتی می‌توانید نقش و نگارهای بسیار زیبا و تزیینات ظریف بر روی دیوارها و سقف مشاهده کنید که برای گردشگران خارجی چشم‌انداز بی‌نظیری دارد.

منوی رستوران ترمه: انواع غذای سنتی، میرزاقاسمی، کوفته تبریزی، انواع کباب

آدرس: بلوار معلم، نبش معلم ۳۱

  • شماره تماس: ۰۵۱۳۶۰۱۹۱۲۷
  • ساعات کاری: ۸ صبح الی ۲ بامداد

رستوران سنتی ترمه

کافه رستوران سید هاشمی مشهد

در کافه رستوران سید هاشمی به سرو صبحانه‌های لذیذ و خوشمزه پرداخته می‌شود. محبوب‌ترین غذای منوی آن املت است. در این رستوران می‌توانید خوشمزه‌ترین و باکیفیت‌ترین صبحانه‌های ایرانی را میل کنید.

منوی کافه رستوران سید هاشمی: املت، نیمرو، سوسیس تخم‌مرغ، دیزی سنگی، خاگینه، عدسی، خرما تخم‌مرغ، آب دوغ خیار

آدرس: بلوار فلسطین، نبش فلسطین ۲۸

  • شماره تماس: ۰۵۱۳۶۱۱۱۱۹۱
  • ساعات کاری: ۶ الی ۱۶

رستوران باغ زیتون ۲ مشهد

از رستوران‌های لاکچری با سرو انواع غذاهای ایتالیایی در مشهد می‌توان به رستوران باغ زیتون ۲ اشاره کرد. محبوب‌ترین غذای آن استیک است و غذاهای دیگری مانند انواع پیتزا و پاستا در طعم و عطرهای خاص سرو می‌شوند. از آنجایی که در تهیه غذاهای این رستوران از مرغ و گوشت تازه به جای سوسیس و کالباس استفاده شده قیمت آن کمی گران است. از بهترین رستوران‌ های مشهد برای افرادی است که به سلامت خود اهمیت ویژه‌ای می‌دهند. دکوراسیون رستوران بسیار متفاوت بوده و از مصنوعات چوبی در طراحی آن استفاده شده است.

منوی رستوران باغ زیتون ۲: انواع پیتزا و پاستا، انواع استیک، لازانیا

آدرس: بلوار سجاد، بهار ۱۰، خیابان ۱۰/۳

  • شماره تماس: ۰۵۱۳۷۶۲۱۳۸۲
  • ساعات کاری: ۹ الی ۲۴

رستوران باغ زیتون یکی از بهترین رستوران های مشهد

رستوران اعیونی مشهد

در منطقه رضا شهر مشهد رستوران سنتی بسیار محبوبی وجود دارد به نام رستوران سنتی اعیونی که به طبخ انواع غذاهای ایرانی و دیزی می‌پردازد. غذاهای ارائه شده علاوه بر کیفیت بالا دارای کمیت بالا هستند و به سیل عظیمی از مشتریان هر نوع غذایی ارائه می‌دهد. از بهترین رستوران‌ های مشهد در ارائه دیزی محسوب می‌شود. تمامی غذاها در این رستوران سنتی و ایرانی هستند. محیط دلپذیر و پرسنل مجرب توانسته‌اند توجه مشتریان را به رستوران جلب کنند.

منوی رستوران اعیونی: انواع دیزی، انواع چلوکباب، کباب لقمه، کباب

آدرس: بلوار پیروزی، پیروزی ۱۴

  • شماره تماس: ۰۵۱۳۸۷۶۵۵۶۰
  • ساعات کاری: ۸ الی ۲۴

رستوران اعیونی، رستورانی به سبک سنتی

کافه رستوران امیر شاهان مشهد

کافه رستوران امیر شاهان از رستوران‌های تازه تأسیس شهر مشهد شناخته می‌شود. این رستوران توانسته در مدت زمان اندک استقبال بسیاری از مشتریان را به دست آورد. مجموعه بسیار بزرگی است که به سرو صبحانه، ناهار و شام می‌پردازد و یکی از بهترین رستوران‌ های مشهد شناخته می‌شود. انواع غذاهای ایرانی، بین‌المللی و فست‌فود در رستوران امیر شاهان در کیفیت و تنوع بالا ارائه می‌شوند. از جمله امکانات آن می‌توان به آلاچیق‌ها و فضای تراس اشاره کرد. همچنین دارای سالن‌های مختلف با نام‌های شانلی و ناملی است. می‌توانید با رزرو این سالن‌ها جشن‌های خود را در بهترین محیط و با ارائه بهترین خدمات برگزار کنید.

منوی رستوران امیر شاهان: انواع صبحانه ایرانی و فرنگی، فست‌فود، کباب و خورشت‌های ایرانی، غذاهای بین‌المللی، انواع پیش‌غذا، انواع دسر

آدرس: بلوار وکیل‌آباد، بلوار هفت‌تی ر، بین هفت‌تیر ۵ و ۷

  • شماره تماس: ۰۵۱۳۸۶۶۳۰۰۰
  • ساعات کاری: ۱۲:۳۰ الی ۰۰:۳۰

رستوران و کافه امیر شاهان

قصر خورشید یکی از بهترین رستوران های مشهد

از دیگر رستوران‌های طرقبه می‌توان رستوران قصر خورشید را نام برد و یکی از بزرگ‌ترین و بهترین رستوران‌ های مشهد محسوب می‌شود. طرقبه از بزرگ‌ترین مجموعه‌های تفریحی و گردشگری مشهد است که با رستوران‌های متعدد خود توانسته رضایت مشتریان را به دنبال داشته باشد. در این میان رستوران قصر خورشید محبوبیت زیادی در بین گردشگران به دست آورده و با داشتن فضای سبز و آلاچیق‌های زیبا همواره مورد توجه عموم مردم قرار می‌گیرد. در این رستوران می‌توانید جشن‌ها و دورهمی برگزار کنید. یک بخش ویژه آن مربوط به کافی‌شاپ قصر خورشید است که به سرو انواع دسرها و نوشیدنی‌های سرد و گرم پرداخته می‌شود.

منوی رستوران قصر خورشید طرقبه: انواع کباب، انواع غذاهای ایرانی و خورشت، پیش‌غذا و انواع دسرها

آدرس: طرقبه، بلوار عنبران، بین عنبران ۲ و ۴

  • شماره تماس: ۰۹۱۵۱۰۶۲۰۰۷
  • ساعات کاری: ۸:۳۰ الی ۱ بامداد

رستوران قصر خورشید

رستوران حاج حسن شاندیز مشهد

از دیگر رستوران‌های واقع شده در شاندیز مشهد می‌توان به رستوران حاج حسن اشاره کرد. در این رستوران به طبخ انواع غذاهای ایرانی مخصوصاً کباب پرداخته می‌شود. اگر قصد دارید در شاندیز گشت‌وگذار کنید پیشنهاد می‌شود حتماً یک وعده غذای خود را در این رستوران میل کنید. غذای محبوب این رستوران چلوگوشت است. نسبت به بسیاری از رستوران‌های معرفی شده قیمت مناسب‌تری دارد و در عین حال از کیفیت بالا و طعم فوق‌العاده غذا برخوردار است. برخلاف بسیاری از رستوران‌ها در روزهای تعطیل نیز آماده میزبانی از گردشگران و مسافران عزیز است. دارای فضای باز با دکوراسیون مدرن و شیک است و در سراسر رستوران تخت‌های مجهز قرار گرفته‌اند.

منوی رستوران حاج حسن شاندیز: چلوگوشت، چلوکباب، جوجه‌کباب با دورچین مخصوص

آدرس: شاندیز، پایین‌تر از میدان دوم

  • شماره تماس: ۰۵۱۳۴۲۸۲۶۹۹
  • ساعات کاری: ۱۲ الی ۱۶:۳۰ و ۱۹:۳۰ الی ۲۳:۳۰

رستوران حاج حسن شاندیز

رستوران تشریفات مشهد

رستوران‌های مدرن مشهد بسیار متعدد هستند که از بهترین آنها می‌توان رستوران تشریفات را نام برد. با توجه به نام این رستوران از فضا و دکوراسیون لوکس برخوردار بوده و چشم‌ها را به خود خیره می‌کند. این رستوران دارای محیط باز است و در سراسر آن آلاچیق‌های بسیار زیبا و جذاب قرار گرفته‌اند. کیفیت بالای غذا و رفتار مناسب پرسنل موجب شده تا مشتریان پس از یک‌بار صرف غذا دوباره به آن سر بزنند. رستوران تشریفات در محله طرقبه قرار دارد. دارای بخش‌های مختلف اعم از کافی‌شاپ، کافه سنتی و رستوران سنتی است. تنوع منوی رستوران بسیار بالا بوده و می‌توانید به راحتی غذای موردعلاقه خود را در بین آنها پیدا کنید. انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی در رستوران تشریفات با بالاترین کیفیت و تازه‌ترین مواد غذایی ارائه می‌شوند.

منوی رستوران تشریفات: شیشلیک، انواع کباب، انواع پاستا، میگو، مرغابی، انواع دسر، نوشیدنی‌های سرد و گرم

آدرس: طرقبه، ۵۰۰ متر مانده به جا غرق، دست چپ

دانگو یکی بهترین رستوران های مشهد

معروف‌ترین و خوشمزه‌ترین پیتزاهای ایتالیایی را می‌توانید در رستوران دانگو مشهد میل کنید. در این رستوران انواع پیتزاهای ایتالیایی در قطرهای ۲۵ تا ۵۰ سانتی طبخ می‌شوند. امکان تهیه غذا به‌صورت بیرون بر وجود دارد. پیتزاهای این رستوران طعم متفاوتی نسبت به دیگر رستوران‌ها دارند. از ویژگی‌های مهم این رستوران می‌توان به داشتن سس‌های مخصوص اشاره کرد که در هر جایی دیده نمی‌شوند. رستوران دانگو دارای محیط کوچک بوده؛ اما در عین حال فضای شیک و مدرنی دارد. از دیگر نقاط مثبت این رستوران می‌توان به ارائه پیتزا به‌صورت اسلایسی اشاره کرد.

منوی رستوران دانگو: پیتزا کالیفرنیا، پیتزا سانفرانسیسکو، سوپریوم، پیتزا میلان، چیکن باربیکیو، ورمانت

آدرس: بلوار وکیل‌آباد، وکیل‌آباد ۲۱، نبش سیدرضی سوم

  • شماره تماس: ۰۵۱۳۶۰۲۱۰۱۰۱
  • ساعات کاری: ۱۲:۳۰ الی یک بامداد

رستوران دانگو

رستوران رزا نمونه ای از قدیمی ترین و بهترین رستوران های مشهد

رستوران رزا توسط یکی از قدیمی‌ترین آشپزهای شهر مشهد به نام محمد ریخته‌گر زاده و پسران تأسیس شد. در لیست رستوران‌های کترینگ قرار می‌گیرد و غذاهای بیرون بر آن بسیار خوشمزه و لذیذ هستند. کیفیت و بهداشت غذاهای رستوران رزا در نوع خود بی‌نظیر است. این رستوران توسط فود بلاگرهای مختلفی معرفی شده و به‌صورت کاملاً حرفه‌ای اداره می‌شود. با فضای مدرن و به‌روز خود بسیار مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است.

منوی رستوران رزا: خورشت قیمه، خورشت قورمه سبزی، خورشت فسنجان، جوجه‌کباب، چلو ماهیچه، چلوکباب کوبیده، چلوکباب برگ، چلومرغ، ته‌چین، استانبولی

آدرس: بلوار ملک‌آباد، بلوار فرهاد، خیابان فرهاد ۲۴

  • شماره تماس: ۰۵۱۳۷۶۴۲۹۲۹

رستوران وی ای پی رزا

رستوران و کترینگ دشتبان مشهد

کتترینگ دشتبان از رستوران‌های غذای بیرون بر محبوب شهر مشهد محسوب می‌شود. این رستوران که در محله رضا شهر قرار دارد با استفاده از گوشت تازه و ادویه‌های خاص به طبخ غذاهای لذیذ و خوشمزه می‌پردازد. غذاهای این رستوران با غذای خانگی رقابت می‌کنند. جالب است بدانید که در نزدیکی آن رستوران‌های اعیونی و معین درباری نیز قرار دارند. دارای محیط مدرن با فضای مناسب است و لذت یک وعده غذایی دلچسب در کنار خانواده و دوستان را به همراه دارد. رستوران دشتبان بهترین انتخاب برای افرادی است که به دنبال غذا باکیفیت با سبک خانگی هستند.

منوی رستوران و کترینگ دشتبان: خوراک، انواع غذاهای ایرانی و خورشت، انواع چلوکباب

آدرس: بین پیروزی ۱۲ و چهارراه خاقانی

  • شماره تماس: ۰۵۱۳۸۷۶۴۰۰۰-۰۵۱۳۸۷۶۴۴۰۰
  • ساعات کاری: ۱۲ الی ۲۳

رستوران ابوالفضل ترک مشهد

معروف‌ترین رستوران در محله ۱۷ شهریور مشهد رستوران ابوالفضل ترک است. دارای فضای کوچک بوده و به طبخ انواع کباب و غذاهای ایرانی می‌پردازد. محبوب‌ترین غذای آن کباب تابه‌ای است. از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این رستوران می‌توان به پخت نان تازه در محل اشاره کرد. مشتریان می‌توانند دیزی و کباب را با نان تازه م حلی میل کنند. از دیگر غذاهای محبوب آن می‌توان به دیزی با نان سنگک داغ اشاره کرد.

منوی رستوران ابوالفضل ترک: کباب تابه‌ای، انواع کباب، آبگوشت، نان سنگک داغ

آدرس: میدان ۱۷ شهریور، خیابان شهید صدر، بین صدر ۱۴ و ۱۶، مقابل هتل سیمرغ

  • شماره تماس: ۰۹۳۶۰۷۶۹۷۸۱
  • ساعات کاری: ۱۱:۳۰ الی ۱۷ و ۲۰ الی ۲۳

رستوران ابوالفضل ترکه

رستوران اسلو فود خورش باشی مشهد

یکی از بهترین رستوران‌ های مشهد در زمینه ارائه غذاهای سالم رستوران اسلو فود خورش باشی است. این رستوران در تهیه غذاهای خود از روغن‌های صنعتی استفاده نمی‌کند و برای غذاهای بیرون‌بر از ظروف گیاهی استفاده می‌نماید. همه‌روزه می‌توانید خورش‌های دلچسب و خوش‌طعم میل کنید. در این رستوران می‌توانید غذاهایی با طعم غذاهای خانگی میل کنید. با توجه به این که غذاهای این رستوران سریع آماده نمی‌شوند نام آن را اسلو فود گذاشته‌اند. سبک دکوراسیون و طراحی رستوران منحصربه‌فرد بوده و تلفیقی از معماری مدرن و کلاسیک است. دارای بخش‌های ویژه VIP است که برای قرارهای کاری، عاشقانه و دوستانه مناسب هستند. از ویژگی‌های این رستوران می‌توان به وجود پارکینگ اختصاصی، کارکنان مجرب، قیمت مناسب و به‌صرفه و کیفیت بالای غذاها اشاره کرد.

منوی رستوران اسلو فود خورش باشی: استانبولی، چلوگوشت، قورمه چدنی مخصوص، پلو ماهی، سینی مخصوص خورش باشی، سینی سلامت، سینی ویژه سلاطین

آدرس: بلوار وکیل‌آباد، بین وکیل‌آباد ۱۷ و ۱۹

  • شماره تماس: ۰۵۱۳۶۱۰۸۵۱۰
  • ساعات کاری: ۱۲ الی ۱۶:۳۰ و ۲۰ الی ۲۴

رستوران کاکتوس؛ یکی از بهترین رستوران های مشهد

از شناخته‌شده‌ترین و بهترین رستوران‌ های مشهد می‌توان رستوران کاکتوس را نام برد که انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی ارائه می‌دهد. این رستوران بسیار پرطرفدار است و تنوع غذاهای فرنگی آن بسیار بالا هستند. یکی از گزینه‌های مناسب برای برگزاری انواع دورهمی‌های خانوادگی، جشن تولد و جشن سالگرد ازدواج است. فضای بزرگ و دکوراسیون شیک رستوران مشتریان را مجذوب خود نموده است.

منوی رستوران کاکتوس: انواع چلو، انواع کباب، انواع خوراک، انواع استیک

آدرس: میدان ملک‌آباد، به سمت سه‌راه راهنمایی، خیابان احمدآباد

  • شماره تماس: ۰۵۱۳۸۴۰۲۵۴۹
  • ساعات کاری: ۱۲:۳۰ الی ۱۵:۳۰ و ۸ الی ۲۳:۳۰

رستوران کاکتوس مشهد

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم برترین و باکیفیت ترین رستوران های مشهد را معرفی کنیم تا هنگام سفر به این شهر اطلاعات مفیدی در رابطه با بهترین رستوران های مشهد داشته باشید. در این صورت می توانید غذاهای خوش طعم این رستوران ها را امتحان کنید و از طعم لذیذ آن ها لذت ببرید.

مقالات بیشتری بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا