تور

اجاره خودرو در دبی
استان اصفهاناصفهانمعرفی هتل

هتل کوثر اصفهان

اصفهان در بین شهرهای توریستی ایران شهرت خاصی دارد و سالانه گردشگران زیادی از داخل و خارج کشور به آنجا سفر می‌کنند. اصفهان جاذبه‌های زیادی دارد که برای بازدید از آنها نیاز به چند روز اقامت دارید. برای همین در نقاط مختلف این شهر به ساخت هتل‌های گوناگون پرداخته شده تا مسافران و گردشگران بتوانند با خیال راحت برنامه دقیق و منظمی برای سفر خود بچینند. در مجله گردشگری دوباره سفر هتل کوثر اصفهان به همراه امکانات و خدماتی که ارائه می‌دهد را بررسی کرده‌ایم.

معرفی هتل کوثر اصفهان

هتل بین‌المللی کوثر در میان هتل‌های اصفهان یکی از بهترین و ایده‌آل‌ترین اقامتگاه‌ها به شمار می‌رود. در این هتل خدمات رفاهی گوناگونی برای گردشگران داخلی و خارجی در نظر گرفته شده است. با توجه به این که این هتل در کنار سی و سه پل واقع شده و به بسیاری از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی نزدیک است، گردشگران زیادی برای اقامت به این هتل مراجعه می‌کنند. همچنین از هتل‌های قدیمی در اصفهان به شمار می‌رود که در سال ۱۳۴۷ احداث شد.

این هتل در ابتدا با نام هتل شرایتون و با ۱۳۰ اتاق تأسیس شد و هم اکنون زیر مجموعه شرکت هتل‌های بین‌المللی پارسیان در کشور است. مساحت آن 1100متر مربع بوده و از بزرگ‌ترین هتل‌های اصفهان شناخته می‌شود. این هتل ۵ ستاره در حال حاضر ۲۲۵ اتاق، ۷ طبقه و دو ساختمان اصلی و فیروزه دارد. هتل کوثر اصفهان به‌عنوان اولین هتل ۵ ستاره در ایران در سال ۱۳۹۶ نشان استاندارد ملی ایران را دریافت کرد. در حال حاضر از به‌روزترین امکانات و تجهیزات در فضاهای عمومی و اتاق‌ها برای رضایت مهمانان استفاده کرده است که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

سالن‌های هتل کوثر اصفهان

یکی از مهم‌ترین بخش‌های هتل کوثر سالن‌های آن است که عبارت‌اند از:

سالن چشم‌انداز

این سالن با ۷۰۰ متر مربع برای برگزاری انواع همایش، نمایشگاه، مهمانی، ورکشاپ‌ها و سمینارهای آموزشی و تجاری به کار می‌رود. در چیدمان سینمایی ۲۰۰ نفر و در چیدمان ضیافتی ۳۰۰ نفر ظرفیت دارد. سالن چشم‌انداز در طبقه هفتم ساختمان اصلی هتل قرار دارد.

هتل کوثر اصفهان
هتل کوثر اصفهان

سالن ترنج

این سالن نیز برای برگزاری سمینار و نمایشگاه‌های کوچک مناسب است چرا که ۷۰ متر مربع مساحت دارد. سالن ترنج در نیم‌طبقه ساختمان اصلی هتل واقع شده و ظرفیت آن در چیدمان سینمایی ۲۵ نفر و در چیدمان کلاسی و U شکل ۲۰ نفر است.

سالن میخک

این سالن ۲۳۰ متر مربع مساحت دارد و به برگزاری همایش، سمینار، نمایشگاه و ورکشاپ در آن پرداخته می‌شود. مانند سالن ترنج در نیم‌طبقه ساختمان اصلی واقع شده و در چیدمان U شکل ۸۰ نفر و در چیدمان کلاسی ۶۰ نفر ظرفیت دارد.

سالن فیروزه

مساحت این سالن تنها ۲۹ متر مربع است و سمینارهای خصوصی در آن برگزار می‌شوند. این سالن در طبقه ششم ساختمان فیروزه قرار دارد و ظرفیت آن در چیدمان U شکل ۱۴ نفر است.

اتاق‌های هتل کوثر اصفهان

اتاق‌ها در هتل کوثر در دو ساختمان اصلی و ساختمان فیروزه قرار گرفته‌اند. در ساختمان اصلی اتاق استاندارد، سوئیت نرمال، سوئیت رویال، سوئیت دوبلکس و در ساختمان فیروزه اتاق استاندارد، سوئیت نرمال و سوئیت رویال واقع شده‌اند. هر یک از اتاق‌ها از ویژگی‌ها و امکانات زیر بهره‌مند هستند:

اتاق استاندارد ساختمان اصلی

اتاق‌های استاندارد ۳۰ متر مربع مساحت دارند و برای یک الی دو نفر مناسب هستند. تخت‌ها در این اتاق به‌صورت دو تخت یک‌نفره یا یک تخته دونفره هستند و امکان اضافه کردن یک تخت در آن وجود دارد.

سوئیت نرمال ساختمان اصلی

این اتاق ۶۰ متر مربع مساحت دارد و برای دو نفر مناسب است. دارای یک تخت دونفره است و امکان اضافه کردن دو سرویس خواب به آن وجود دارد.

هتل کوثر اصفهان
هتل کوثر اصفهان

سوئیت رویال ساختمان اصلی

این سوئیت ۸۵ متر مربع مساحت دارد و برای دو نفر مناسب است. نوع تخت‌های سوئیت یک تخت دونفره است و امکان اضافه کردن دو سرویس خواب به آن وجود دارد.

سوئیت دوبلکس

سوئیت‌های دوبلکس ۹۰ متر مربع مساحت دارند و برای چهار نفر مناسب هستند. تخت‌های این سوئیت از نوع دو تخت یک‌نفره و یک تخت دونفره است. علاوه بر آن یک سرویس خواب در صورت نیاز می‌توان به آن اضافه کرد. امکانات تمامی اتاق‌ها یکسان است و شامل کمد، مینی بار، تلفن، میز تحریر، کتری برقی، صندوق امانات، اینترنت پرسرعت رایگان، دراور، رخت‌آویز، صبحانه، تلویزیون ال‌سی‌دی، کانال‌های ماهواره‌ای، سرویس بیدارباش، روم سرویس ۲۴ ساعته، سیستم تهویه هوا، قفل کارتی، پاور سوئیچ و آب معدنی رایگان در روز ورود هستند.

اتاق استاندارد، سوئیت نرمال و سوئیت رویال در ساختمان فیروزه از نظر امکانات با اتاق‌های ساختمان اصلی یکسان هستند و تفاوت آنها در متراژ اتاق‌ها است. در ساختمان فیروزه اتاق استاندارد ۴۰ متر مربع، سوئیت نرمال ۷۰ متر مربع و سوئیت رویال ۹۰ متر مربع مساحت دارند.

امکانات هتل کوثر اصفهان

ارائه خدمات و امکانات در هتل کوثر بسیار متنوع بوده و هر آنچه که مهمانان نیاز دارند تأمین شده است. امکانات هتل پارسیان کوثر عبارت‌اند از:

کلوپ ورزشی

هتل کوثر دارای مجموعه ورزشی رویال آرنا با به‌روزترین و مدرن‌ترین تجهیزات است. این مجموعه در طبقه دوم ساختمان فیروزه واقع شده و از استخر، سالن بدنسازی، سونا و جکوزی برخوردار است.

بیزینس سنتر

در این بخش به ارائه خدمات کافی‌نت و خدمات منشی‌گری پرداخته می‌شود.

تاکسی سرویس

تاکسی سرویس خدمات خود را به‌صورت ۲۴ ساعته در اختیار مهمانان هتل قرار می‌دهد.

دسر و شیرینی پارسوا

در این بخش از هتل بیشتر از ۷۰ نوع کیک و شیرینی خوشمزه همراه با دسرهای سنتی و مدرن با کیفیت بالا ارائه می‌شوند.

غذای بیرون بر پارسیس

از طریق پیک و اسنپ فود غذاهای خود را به نقاط مختلف اصفهان ارسال می‌کند. زمانی که مهمانان در خارج از هتل هستند می‌توانند از طریق شماره ۳۵۰۴۵۳۵۰-۱ با رستوران پارسیس تماس بگیرند و غذای خود را سفارش دهند.

هتل کوثر اصفهان
هتل کوثر اصفهان

خشک‌شویی پارلا

از ساعت ۷ الی ۱۹ خدمات خود را شامل خشک‌شویی، آبشویی، اتو و پرس به مهمانان ارائه می‌کند.

پارکینگ

هتل کوثر اصفهان دارای دو پارکینگ روباز و مسقف است که بیشتر از ۹۰ خودرو ظرفیت دارد. پارکینگ هتل خدمات خود را همه‌روزه از ساعات ۹ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۰ در اختیار مهمانان قرار می‌دهد.

کلینیک دندانپزشکی دنیای لبخند

این کلینیک مجهز به کادر درمان مجرب، پزشکان متخصص و تکنیک‌های درمانی نوین است. مهمانان می‌توانند از انواع خدمات عمومی و تخصصی کلینیک استفاده کنند. خدمات کلینیک شامل انواع ترمیمی، جراحی، زیبایی، درمان ریشه، ایمپلنت و پروتز هستند. مهمانان هتل با مراجعه به کلینیک می‌توانند از خدمات این مجموعه با مناسب‌ترین قیمت استفاده کنند.

رستوران‌ها و کافی‌شاپ هتل کوثر اصفهان

هتل کوثر از ۵ رستوران و یک کافی شاپ تشکیل شده و همه‌روزه آماده ارائه انواع غذاها و نوشیدنی‌های ایرانی و فرنگی هستند. رستوران‌ها عبارت‌اند از:

رستوران پارسه سیمین

این رستوران در لابی هتل قرار دارد و انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی را به‌صورت ۲۴ ساعته ارائه می‌کند. همه‌روزه از ساعت ۶ الی ۱۰ به سرو صبحانه، از ساعت ۲ نیمه‌شب تا ۶ صبح به سرو صبحانه آلاکارت، از ساعت ۱۲ الی ۱۷ به سرو ناهار و از ساعت ۱۹ الی ۲ نیمه‌شب به سرو شام می‌پردازد.

رستوران سنتی سرو

رستوران سرو طراحی بسیار زیبایی دارد که از اجزای طبیعی مانند چوب و پنجره‌های ارسی با شیشه‌های خوش‌رنگ ساخته شده است. این بخش از هتل کوثر اصفهان برای خوردن یک غذای سنتی لذیذ بهترین انتخاب است. در این رستوران می‌توانید انواع غذاها و نوشیدنی‌های سنتی را همراه با گوش دادن به اجرای زنده موسیقی سنتی نوش جان کنید. وعده ناهار از ساعت ۱۲ الی ۱۵ و وعده‌های عصرانه و شام از ساعت ۱۶ الی ۲۳ در این رستوران ارائه می‌شوند.

رستوران فصلی آبشار

با توجه به نام رستوران فعالیت آن به‌صورت فصلی است و ساعت ۱۹ الی ۲۳ شب خدمات خود را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. این رستوران در فضای باز کنار استخر هتل واقع شده و انواع کباب همراه با نان داغ سرو می‌کند.

رستوران زرین

انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی با بهترین مواد اولیه در این رستوران سرو می‌شوند. رستوران زرین در لابی هتل واقع شده و برای برگزاری انواع ضیافت‌ها و مراسم‌ها مناسب است.

رستوران ایتالیایی پارمین سبز

بخشی از فضای باغ هتل در فضای این رستوران به کار برده شده و محل دنج و آرامش بخشی برای صرف یک غذای خوشمزه ایتالیایی است. انواع استیک، پاستا و پیتزا با طعم‌های مختلف از ساعت ۱۹ الی ۲۳ در این رستوران سرو می‌شوند.

کافی‌شاپ لابی لانژ فیروزه

تنها کافی‌شاپ هتل کوثر است که خدمات خود را از ساعت ۱۰ الی ۲۳ ارائه می‌دهد. در واقع کافی شاپ برای برگزاری جلسات و ملاقات‌ها مناسب است. در این کافی‌شاپ می‌توانید انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم شیرینی، مخصوص هتل و انواع دسر و کیک را سفارش دهید.

هتل کوثر اصفهان
هتل کوثر اصفهان

قوانین هتل کوثر اصفهان

  • نرخ رزرو اتاق برای مهمانان ایرانی و خارجی متفاوت است و باید استعلام بگیرید.
  • بانوان تنها بالای ۱۸ سال می‌توانند با ارائه مدرک شناسایی در هتل اقامت کنند.
  • امکان اقامت افراد بومی با ارائه مدرک شناسایی در هتل امکان‌پذیر است.
  • زوجین برای اقامت در هتل باید صیغه نامه با مهر برجسته قوه قضاییه و مدارک شناسی ارائه دهند.
  • نرخ رزرو هتل برای کودکان زیر ۷ سال رایگان است.
  • امکان برگزاری جشن و تولد در اتاق‌های هتل وجود ندارد.
  • ورود حیوانات خانگی به هتل غیرمجاز است.
  • ساعت ورود به هتل از ۱۴ الی ۲۳ و ساعت خروج از ۱۱ الی ۱۲ است.

سخن پایانی

هتل کوثر اصفهان از بهترین هتل‌های این شهر است و از نظر دسترسی به جاذبه‌ها و مراکز تجاری موقعیت جغرافیایی مناسبی دارد. هتل کوثر یک هتل ایده‌آل برای سفرهای کاری، تفریحی، دوستانه و خانوادگی در اصفهان محسوب می‌شود.

مقالات بیشتری بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا