تور

اجاره خودرو در دبی
جهانگردیگرجستان

این دیدنی های گرجستان را در شب ببینید!

اگر جستجویی ساده میان تور‌های خارجی انجام دهید، میان تور‌های مختلف ترکیه و تور تایلند حتما با تور گرجستان نیز برخورد خواهید کرد. گرجستان با جاذبه‌ها و دیدنی‌های فراوان توانسته نظر بسیاری از مسافران و گردشگران را به خود جلب کند. شهر‌های مختلف گرجستان نقاط دیدنی طبیعی و تاریخی بسیاری دارند. علاوه‌بر این امکانات رفاهی، تفریحی و اقامتی مناسبی هم در کشور ایجاد شده تا گردشگران به‌راحتی بتوانند از سفری بی‌نظیر استفاده کرده و لذت ببرند. اگر دوست دارید درباره گرجستان و دیدنی‌های آن در شب‌ها بیشتر بدانید یا قرار است به‌زودی به این‌کشور سفر کنید، حتما این‌مقاله را تا پایان خوانده و آن را با دوستان و آشنایان خود نیز به اشتراک بگذارید.

در این‌مقاله بیشتر درباره جاذبه‌های دیدنی گرجستان که طرف‌داران بیشتری در شب‌های گرجستان دارند، صحبت خواهیم کرد. برای خرید تور گرجستان یا رزرو هتل بهتر است به سایت‌های معتبری مانند علی بابا مراجعه کرده و جستجویی ساده انجام دهید.

دیدنی های گرجستان را در شب

خیابان شاردنی و دیدنی‌های نزدیک آن

گرجستان پر از جاذبه‌های زیبا و دیدنی‌هایی است که باید قبل از سفر درباره آن‌ها مطالعه کنید. شما با سفری چند‌روزه امکان بازدید از همه جاذبه‌ها و دیدنی‌های شهر را ندارید و بهتر است قبل از سفر برای بازدید‌های خود برنامه‌ریزی کنید. این‌موضوع برای همه تور‌ها مانند تور تایلند، گرجستان و دیگر شهر‌ها صادق است. خیابان شاردنی (Shardeni Street) خیبانی زیبا، سنگ‌فرش‌شده و پر از مارکز خرید است که هنگام سفر به گرجستان حتما باید به آن بروید. خانه‌های قدیمی و نرده‌های رنگارنگ اولین چیز‌هایی هستند که نظر مسافران در این‌خیابان به آن‌ها جلب می‌شود. هر مسافری با هر سلیقه و سنی که باشدريال قرم‌زدن در این‌خیابان و تماشای زیبایی‌های آن برای او جالب و جذاب خواهد بود.

یکی از نکات جالب خیابان شاردنی، شلوغی و هیاوی آن است. مسافران در هر ساعتی که به آن بروند، از شور و نشاط دیگران و فعالیت آن‌ها، به وجد آمده و انرژی می‌گیرند. شاردنی محل مناسبی برای گشتن در شب‌های گرجستان است. کافه‌ها و رستوران‌های متنوع همراه خریدی کوچک شبی زیبا را برای شما و همراهان رقم خواهد زد. جالب است بدانید رستوران‌ها و کافه‌هایی در این‌خیابان هستند که ساعت کاری آن‌ها از ده شب آغاز شده و تا اوایل صبح ادامه دارد. کلیسای جامع سنت جرج، پل صلح، موزه‌های گرجستان، کلیسای سیونی و رودخانه کورا از دیدنی‌های گرجستان نزدیک خیابان شاردنی هستند که برای یک شب‌گردی می‌‌توانند فرصت بی‌نظیری برای شما فراهم کنند.

خیابان شاردنی و دیدنی‌های نزدیک آن

خیابان مرجانیشویلی

هنگام سفر با تور تایلند، گرجستان یا دیگر تور‌های خراجی یکی از مهم‌ترین کار‌های شما این است که برای همه اوقات خود برنامه داشته باشید. خیابان مرجانیشویلی (Marjanishvili Street) یکی از خیابان‌های معروف و دیدنی گرجستان است. مسافران و گردشگران زیادی برای تماشا خانه‌های قدیمی و ساختمان‌های زیبای آن به این‌خیابابن رفته و در شب‌گردی‌های خود سری به مراکز خرید متنوع آن می‌زنند. خیابان مرجانیشویلی زیبا است و محال است مسافری از تماشای سازه‌های آن لذت نبرد.

تماشای بنا‌های گرجی و سنتی کنار ساختمان‌هایی با معماری اروپایی، چشم‌‌اندازی بی‌نظیر به شهر اضافه کرده است. اگر دوست دارید شب‌هنگام در گرجستان گردشی فراموش‌نشدنی داشته باشید، تماشای زیبایی‌های خیابان مرجانیشویلی را از دست ندهید. مراکز خرید لوکس و مدرنی هم در خیابان قرار دارند که حتی اگر قصد خرید نداشته باشید، بهترین موقعیت برای گشت‌و‌گذار و تماشا هستند. اگر تور گرجستان رزرو کرده‌اید، حتما سری به این‌خیابان بزنید.

خیابان آقماشنبلی (Agmashenebeli Street)

یکی از خیابان‌های معروف گرجستان که در آن امکان تماشای زیبا‌ترین آثار تاریخی وجود دارد، خیابان آقماشنبلی است. خیابان آقماشنبلی مسافران را میهمان تماشا از معماری فوقالعاده، مراکز خرید لوکس، رستوران‌ها و کافه‌های سنتی و مدرن خود می‌کند. همچنین جاذبه‌های تاریخی این‌خیابان به‌حدی زیبا هستند که چه شما به آثار تاریخی علاقه داشته باشید یا خیر، بدون‌شک فرصت بی‌نظیری برای یک قدم‌زنی شبانه را پیدا کرده‌اید.

جالب است بدانید خیابان آقماشنبلی در زمان حکومت اتحاد جماهیر شوروی به خیابان میخیلو معروف بوده است. بعد از چند سال و با شکست شوروی نام این‌خیابان به خیابان آقماشنبلی تغییر کرد. اگر دوست دارید ردباره علت نام‌گذاری باین‌خیابان به این‌نام این است که اسم آن از نام مهم‌ترین و تاثیر‌گذار‌ترین پادشاه گرجی دیوید آقماشنبلی گرفته شده است.

تور گرجستان

کافه لیسی

بهترین نقطه از تفلیس برای تجربه یک شب زنده داری عالی و بی عیب کافه لیسی است. کافه لیسی کنار دریاچه لیسی گرجستان قرار گرفته و به همین علت نام خود را از این‌دریاچه یبا قرض گرفته است. کافه لیسی فرصت بی‌نظیری برای مسافرانی است که دوست دارند یم فنجان قهوه یا نوشیدنی‌های دیگر کافه را با طعم تماشای منظره زیبای دریاچه تجربه کنند.

انواع غذا‌ها میان‌وعده‌ها نیز در کافه سرو می‌شود تا شما لحظاتی بی‌نظیر در یکی از منحصر‌به‌فردترین کافه‌های گرجستان داشته باشید. جالب است بدانید که این کافه هنگام غروب بسیار جذاب‌تر و هیجان‌انگیزتر نشان می‌دهد و برای یک استراحت در دل قدم‌زنی‌های شبانه فوق‌العاده است. اگر به کافه لیسی رفتید و دوست داشتید برنامه‌های فشرده‌تری برای سفر خود داشت هباشید، از  نارین قلعه و یک طبیعت‌گردی بی‌نظیر نیز اطراف کافه استفاده کنید تا سفر خود را جذاب‌تر کنید.

کافه میزوری، خیابان روستاولی (Rustaveli Street)نیز از بهترین نقاط گرجستان برای بازدید و پیاده‌روی شبانه هستند. اگر دوست دارید درباره تور گرجستان اطلاعات به‌روزی داشته باشید، سایت علی بابا یکی از بهترین مراجع برای شما خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا