تور

اجاره خودرو در دبی
رپورتاژ آگهی

رزرو بهترین هتل های اصفهان با فلای تودی

اصفهان شهریست که تاریخ، معماری، هنر و مذهب را در خود یکجا دارد. بی دلیل نیست که نام نصف جهان را برای آن انتخاب کرده‌اند چرا که در این شهر جاذبه‌های بی‌نظیری وجود دارد که نمونه آن را در هیچ کجای دیگر نمی‌توان دید. همین موجب شده برخی از جاذبه‌های مطرح این شهر، نظیر میدان نقش جهان، در یونسکو به ثبت برسند. پیش از اینکه شما را با بهترین هتل های اصفهان برای اقامت آشنا کنیم نگاهی به نحوه خرید بلیط هواپیما اصفهان خواهیم داشت.

رزرو بهترین هتل های اصفهان با فلای تودی

چطور بلیط هواپیما اصفهان بخریم؟

از طریق سایت فلای تودی به راحتی می‌توانید بلیط هواپیما اصفهان را بخرید. فقط کافیست وارد سایت فلای تودی شوید و مبدا و مقصد سفر و تاریخ پرواز را انتخاب کنید. اگر تاریخ برگشتتان مشخص است به شما توصیه می‌کنیم بلیط رفت و برگشت اصفهان بخرید تا شانس پیدا کردن قیمت‌های مناسب‌تری برای پرواز داشته باشید.

از جمله امکاناتی که در این سایت در اختیارتان قرار می‌گیرد نمایش لیست پروازهای اصفهان بر اساس ارزانترین نرخ است. بنابراین شما همیشه شانس پیدا کردن ارزانترین پرواز اصفهان را خواهید داشت. علاوه بر اینها، می‌توانید ایرلاین مورد نظرتان را نیز برای سفر به اصفهان انتخاب کنید. در حقیقت، خرید بلیط پرواز اصفهان با ترجیحات شما انجام می‌شود.

راهنمای رزرو هتل در اصفهان

پس از تهیه بلیط هواپیما اصفهان نوبت به رزرو هتل برای اقامت در  این شهر تاریخی می‌رسد. با توجه به پرتردد بودن شهر اصفهان برای مسافران مختلف، بخصوص از دیگر کشورها، اغلب هتل های اصفهان با کیفیت و با امکانات ویژه هستند. از هتل های ساده و اقامتگاههای سنتی گرفته تا هتل های لوکس و پرزرق و برق، در اصفهان برای هر بودجه‌ای گزینه‌ای وجود دارد. بنابراین نگرانی بابت هزینه رزرو هتل اصفهان نداشته باشید. اما بهترین هتل های اصفهان کجا قرار دارند؟

رزرو بهترین هتل های اصفهان با فلای تودی

هتل های اصفهان نزدیک سی و سه پل

سی و سه پل از جمله نقاط مهم شهر اصفهان است که برای گشت و گذارهای شبانه نیز بسیار پرطرفدار به شمار می‌رود. با اقامت در هتل های اصفهان که در نزدیکی این جاذبه مطرح و تاریخی قرار دارند هر شب منظره‌ای زیبا از این پل که با چراغ‌های درخشانی روشن شده است خواهید دید و با چند قدم پیاده روی در هر ساعت روز به راحتی می‌توانید از این پل بی‌نظیر دیدن کنید. در اطراف سی و سه پل علاوه بر هتل های مختلف می‌توانید مراکز خرید و رستوران‌های سنتی نیز در دسترس هستند.

با اقامت در هتل های این منطقه به سایر نقاط شهر اصفهان نیز دسترسی آسانی خواهید داشت چرا که هم به وسایل نقلیه عمومی از جمله مترو نزدیک هستید، هم می‌توانید به راحتی از میدان اصلی شهر که میدان انقلاب نامیده می‌شود به هر نقطه دیگری از اصفهان تاکسی بگیرید.

 سی و سه پل طولانی‌ترین پل از بین یازده پلی است که روی زاینده رود قرار دارند. این پل در قرن 17 ساخته شده و یکی از شگفت انگیزترین نمونه‌های معماری دوره صفوی به شمار می‌رود. سی و سه پل که آن را پل الله وردی خان نیز می‌نامند یکی از نمادهای مهم شهر اصفهان است که 300 متر طول و 14 متر عرض دارد.

هتل های اصفهان نزدیک میدان نقش جهان

سفر به اصفهان بدون قدم زدن در میدان قدیمی و مسحور کننده شهر معنایی ندارد. میدان نقش جهان اصفهان دروازه‌ای به دنیای دیگری است که برای هر گردشگری از هر نقطه جهان تجربه‌ای منحصر به فرد خواهد بود. با وجود چندین جاذبه تاریخی مهم از جمله عالی قاپو و مسجد شیخ لطف الله، گشت و گذار در میدان نقش جهان تمامی نخواهد داشت. این میدان، قلب شهر اصفهان است. بنابراین اگر دوست دارید به این میدان زیبا و تماشایی نزدیک باشید و از بازارهای تودرتوی آن بازدید و خرید کنید، باید به دنبال اقامت در هتل های اصفهان در خیابان‌های استانداری، سپه یا نشاط باشید.

با توجه به نزدیکی این میدان تاریخی و مطرح به جاذبه‎هایی از جمله کاخ چهل ستون و باغ هشت بهشت، با اقامت در هتل های این حوالی می‌توانید به راحتی و با چند دقیقه پیاده روی از این جاذبه‌های خاص و بی نظیر اصفهان نیز بازدید کنید.

هتل های اصفهان در منطقه جلفا

رزرو بهترین هتل های اصفهان با فلای تودی

جلفا را منطقه‌ای متفاوت از آنچه در قلب شهر و میدان نقش جهان می‌بینید تصور کنید. اگر در بخش تاریخی شهر اصفهان چندین مسجد زیبا و معماری اسلامی می‌بینید، در منطقه جلفا چند کلیسا وجود دارد که مهم‌ترین آن کلیسای وانک است که آن را تنها بازمانده از 13 کلیسای این منطقه می‌دانند. کلیسای وانک بزرگترین کلیسای ایران به شمار می‌رود که ساختاری متفاوت و باشکوه دارد که آن را از سایر کلیساهایی که تا به امروز دیدید متمایز می‌سازد. گشت و گذار در منطقه جلفا تجربه متفاوتی از سفر به اصفهان خواهد بود بنابراین اگر اولین بارتان نیست که به اصفهان سفر می‌کنید شاید رزرو هتل در این منطقه، جذابیت سفرتان را بیشتر کند.

رزرو هتل اصفهان از طریق فلای تودی

حال که با بهترین مناطق اصفهان برای رزرو هتل آشنا شدید، وقت آن رسیده تا تصمیم‌تان را بگیرید و هتل مورد نظر خود را در این شهر تماشایی رزرو کنید. برای رزرو هتل های اصفهان از سایت فلای تودی کمک بگیرید. وارد بخش مربوط به رزرو هتل داخلی شوید و با انتخاب اصفهان به عنوان مقصد، تاریخ رفت و برگشت سفرتان را نیز در بخش مربوطه وارد کنید.

پس از کلیک کردن روی دکمه «جستجو»، سیستم به دنبال هتل های اصفهان که در این تاریخ موجود هستند می‎‌گردد و فهرستی از هتل ها را به شما نمایش می‌دهد که ارزانترین آن در بالای لیست قرار دارد. بنابراین اگر به دنبال ارزانترین هتل اصفهان در تاریخ سفرتان می‌گردید از این طریق می‌توانید خیلی سریع آن را بیابید.

ویژگی‌های دیگری نیز وجود دارد که حین جستجو به شما کمک می‌کند، می‌توانید بهترین هتل اصفهان را با توجه به امکانات و بودجه‌ای که در نظر دارید، بیابید. این ویژگی‌ها شامل ستاره هتل، امکانات هتل، نوع هتل (اقامتگاه سنتی، هتل آپارتمان،…) و موقعیت قرار گرفتن هتل می‌شود. سفر به اصفهان از این ساده‌تر نمی‌شود.

فلای تودی مرجع ارزانترین قیمت بلیط هواپیما و رزرو هتل است که با پشتیبانی 24 ساعته حتی در روزهای تعطیل پاسخگوی شما خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا