تور

اجاره خودرو در دبی
رپورتاژ آگهی

بهترین مقاصد گردشگری ایران در تابستان با ماشین‌های حامی رنت

فصل تابستان، زمان طلایی برای سفر و دور شدن از گرماست! آبتنی در شمال کشور، رفتن به ییلاقاتی که همیشه خنک است و تجربه سفرهایی که خستگی یک سال تحصیلی را از تن دانش‌آموزان و خانواده‌هایشان بیرون می‌کند.

بهترین مقاصد گردشگری ایران در تابستان با ماشین‌های حامی رنت

تعطیلات تابستانی برای خانواده‌هایی که فرزند محصل دارند، مهم‌ترین و طولانی‌ترین تعطیلاتشان به‌حساب می‌آید به همین دلیل همیشه از مدتی قبل از شروع آن برایش برنامه‌ریزی می‌کنند. مقصد کجا باید باشد؟ برای سفر چه میزان باید هزینه کرد؟ مدت‌زمان آن چه اندازه خواهد بود؟ کجا اقامت می‌کنید و چگونه به آنجا می‌روید؟

شاید هم به نظرتان این سؤالات منطقی نباشد و برای سفر یک کوله برای شما کافی باشد، اما خب زمانی که صاحب فرزند باشید و یا شغل کارمندی داشته باشید همه چیز کمی پیچیده‌تر خواهد بود!

اجازه بدهید در این برنامه‌ریزی‌ها کمی کمکتان کنیم تا تصمیم‌گیری‌ها برای شما آسان‌تر شود، می‌خواهیم به این سؤال پاسخ دهیم که در تابستان به کجا باید سفر کرد؟

شمال غرب ایران و بهشت مناطق ییلاقی

بله خطه همیشه سبز شمالی ایران بی‌نهایت دیدنی است و فرصت‌های زیادی برای مسافران دارد، از انواع اقامتگاه‌ها گرفته تا مراکز خرید و تفریح‌های بی‌شمار اما هوای گرم و شرجی و صدالبته حشرات بی‌شمار کار شما را مشکل می‌کند! اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید در فضای باز قدم بزنید و از شهر و اطراف لذت ببرید، گیلان و مازندران در فصل تابستان به‌ویژه باتوجه‌به حجم سفر به آن‌ها خیلی هم دوست‌داشتنی نیست!

برعکس استان‌های شمالی، غرب و شمال غرب کشور در تابستان به شما هوای کوهستانی، جنگل‌های بکر، شهرهای مدرن را ارائه می‌دهند. برای تابستان اردبیل، آذربایجان، کردستان، کرمانشاه و … مقاصد مناسبی برای سفر هستند.

معرفی بهترین مقاصد و روش سفر به آن

در تابستان استان اردبیل یکی از بهترین مقاصد ییلاقی است، دشت‌های وسیع، مجموعه‌های آب‌درمانی، جنگل‌هایی مانند فندقلو، مشه و … دره‌های دیدنی و اعجاب‌انگیز کردستان و کرمانشاه یا شهرهای مدرن دیدنی مانند تبریز کاملاً مناسب سفر و گشت‌وگذار هستند.

یکی از نکات مهمی که در این سفرها باید مدنظر خود قرار دهید این است که بهتر است به دلیل فاصله بین جاذبه‌های تاریخی و بکر بودن آن‌ها از خودروی شخصی برای سفر استفاده کنید. خودروی شخصی فرصت ماجراجویی و همین‌طور زمان کافی برای گشت‌وگذار را به شما می‌دهد. در غرب کشور انتخاب‌ها کم نیست می‌توانید چند روزی را در نزدیکی رودخانه‌ها آبشارهای دیدنی لرستان بگذرانید یا اینکه برای آب‌درمانی به سراغ سرعین مشکین‌شهر و … بروید. حتی گزینه‌های خرید از شهرهای مرزی جلفا و بانه هم می‌تواند جذاب باشد.

حامی رنت

داشتن یک خودرو مناسب مهم‌ترین رکن سفر!

همان‌طور که بالاتر گفتیم، برای چنین سفرهایی بهتر است به سراغ خودروی شخصی بروید تا هم محدودیت کمتری داشته باشید و هم نیازی به استفاده از تورهای گردشگری نداشته باشید. اما اگر صاحب یک خودروی مناسب نبودید باید چه کنید؟

درصورتی‌که صاحب خودرویی مناسب سفر نباشید می‌توانید همیشه به گزینه‌های عمومی تر مانند اتوبوس و قطار فکر کنید اما برای چنین سفرهایی باید کمی بیشتر از قبل مجهز باشید، شما برای رفتن به جاذبه‌های کردستان مجبورید بارها خط وسیله نقلیه خود را عوض کنید. از طرف دیگر باید بدانید که مسیر قطار به سمت تبریز یا دیگر شهرهای غرب کشور هم طولانی و خسته‌کننده است.!

خب ناامید نشوید، قرار نیست اگر خودروی شخصی ندارید به کل از سفر رفتن صرف‌نظر کنید، همیشه راه‌های مناسبی برای چنین مواقعی وجود دارید، شما هم می‌توانید این بار به سراغ اجاره خودرو بروید!

اجاره خودرو چیست و چه کسانی به سراغ آن می‌روند؟

اجاره خودرو به این معنی است که شما برای مدت مشخصی با پرداخت هزینه مشخص از خودرویی به‌غیر اتومبیل شخصی خودتان استفاده کنید. در سال‌های اخیر مجموعه‌هایی برای انجام این کار در ایران تشکیل شده‌اند که هرکدام به روش خود سعی در جا انداختن فرهنگ اجاره خودرو در کشور دارند. پیشنهاد ما به شما این است که برای اجاره خودرو به سراغ مراکز معتبر و شناخته شده بروید تا دچار مشکلاتی مانند کلاهبرداری و شیادی نشوید، امروزه برخی از مراکز معتبر و دارای مجوز مانند حامی رنت انواع امکانات را برای اجاره خودرو در اختیار شما قرار می‌دهند.

اجاره خودرو به چه صورت انجام می‌شود؟

برای اجاره خودرو کافی است به سراغ شماره تماس یا سایت مربوط به مرکز کرایه خودرو بروید. پس از انتخاب خودروی مورد نظر می‌توانید با یک تماس ساده در کمتر از چند ساعت ماشین را تحویل بگیرید از سفر خود لذت ببرید.

نمی‌دانید چه خودرویی مناسب شماست؟ مشاوران حامی رنت به‌سادگی می‌توانند باتوجه ‌به نیازها و میزان هزینه‌ای که در نظر گرفته‌اید به شما خودرو معرفی کنند، آن‌ها نه فقط برای انتخاب خودرو بلکه در مرحله تحویل و بازگشت ودیعه شما را همراهی خواهند کرد.

در واقع اجاره خودرو در یک مجموعه معتبر با چند مرحله ساده انجام می‌شود، اول انتخاب خودرو، دوم پرداخت ودیعه و نوشتن اجاره‌نامه خودرو و در نهایت تحویل گرفتن آن.

حامی رنت

حامی مرکز اجاره خودرویی با روش‌های متنوع

مجموعه اجاره خودرو حامی رنت با بیش از 70 دستگاه خودرو متنوع داخلی و خارجی تلاش می‌کند، تا به شکلی مدرن نیازهای افراد به انواع خودرو را برآورده کند، شما در این مجموعه می‌توانید باتوجه ‌به توان مالی خود خودرویی مناسب و با استانداردهای روز پیدا کنید، همچنین تیم حامی رنت، برای تسهیل بیشتر در امر کرایه خودرو روش‌های متنوعی را از جمله اجاره خودرو با سند، اجاره خودرو بدون ودیعه نقدی و … را در نظر گرفته است.

شما می توانید برای اجاره اتومبیل از روش های متنوع پرداخت و همینطور ضمانتی استفاده کنید، همچنین باید بدانید که حامی رنت برای راحتی خیال مشتریان خود از تحویل سالم ماشین راه های بسیاری را در نظر گرفته است. برای مثال بد نیست بدانید که همه خودرو ها پیش از خروج از پارکینگ حامی رنت برای مدت مشخصی در اختیار شما قرار می‌گیرد تا پیش از تحویل با بررسی های گوناگون از سالم بودن خودروی اجاره ای اطمینان پیدا کنید.

حامی رنت با نزدیک به 15 سال سابقه در حوزه کرایه خودرو به‌خوبی نیازهای مخاطبان را شناخته است، به همین دلیل می تواند به خوبی شما را در انتخاب و همین‌طور تمام مراحل رنت خودرو همراهی کند، کافی است برای اطلاعات بیشتر با مجموعه تماس بگیرید یا به سایت hamirent.com مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. هوالخالق قادرمتعال والرئوف ‌؛
    سلام، خداقوت
    فهرست انواع ماشین ونرخ های کرایهٔ هریک راطی جدولی درسایت اعلان نمائید.

    1. با سلام خدمت شما دوست گرامی
      با توجه به اینکه این پست یک پست تبلیغاتی بوده پیشنهاد می کنیم برای اطلاعات بیشتر به سایت اشاره شده در این پست یعنی سایت حامی رنت مراجعه نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا