تور

اجاره خودرو در دبی
رپورتاژ آگهی

بهترین برگر در رشت – معرفی برگر های برتر و معروف رشت

چکیده : انتخاب برگر خوشمزه گاهی کار سختی می‌شود، به خصوص اگر در شهر رشت باشیم. کجا در رشت برگر بخوریم؟ خوشمزه ترین‌ها را کجا می‌توان پیدا کرد؟ اگر می‌خواهید با بهترین رستوران‌های شهر رشت که همبرگرهای آبدار دارند آشنا شوید، در ادامه با ما باشید.

بهترین برگر در رشت

انتخاب برگر خوشمزه گاهی کار سختی می‌شود، به خصوص اگر در شهر رشت باشیم. کجا در رشت برگر بخوریم؟ خوشمزه ترین‌ها را کجا می‌توان پیدا کرد؟ اگر می‌خواهید با بهترین رستوران‌های شهر رشت که همبرگرهای آبدار دارند آشنا شوید، در ادامه با ما باشید.

شهر رشت شهری پر رنگ و لعاب است. هر وقت دلتان غذای خاصی بخواهد، این شهر برایتان فراهم خواهد کرد. حتی اگر هوس یک برگر خوشمزه را کرده باشید، این شهر انواع آن را دارد. از آنجا که تعداد رستوران‌هایی که این غذا را ارائه می‌دهند زیاد است، تصمیم گیری برای خرید همبرگر در رشت می‌تواند چالش برانگیز باشد. امّا نگران نباشید، قصد داریم تا بهترین رستوران‌ها را به شما معرفی کرده و ویژگی‌های منحصر به فرد هریک را برایتان بازگو کنیم. بنابراین، چه ساکن شهر رشت یا یک گردشگر باشید، برای تجربه یک همبرگر لذت بخش آماده شوید.

بهترین برگر در رشت

رستوران پیزریا

 پیزریا یکی از زیباترین رستوران‌های شهر رشت است. این رستوران کارش را با سرو غذاهای ایتالیایی به طور حرفه‌ای آغاز کرد. پس از مدتی، منوی خود را گسترش داد و حالا  به عنوان بهترین برگری در رشت نیز شناخته می‌شود. لیست بلند بالای برگرها توجه همه علاقمندان به فست فود را به خود جلب می‌کند. اگر به دنبال همبرگری هستید که با مواد تازه درست شده باشد و ترکیبات بی نظیری داشته باشد، پیزریا انتخاب شما خواهد بود. تمامی ‌برگرهای آن‌ها با گوشت با کیفیت بالا تهیه و پخته می‌شوند و آبدار و طعم دار هستند. مواد و سس‌های منحصر به فردش باعث می‌شود تا از سایر رستوران‌های شهر متمایز گردد.

رستوران پیزریا

لیستی از برگرهای پیزریا، بهترین برگری در رشت را برای شما تهیه کرده ایم که به اختصار توضیحات در مورد مواد تهیه هر یک خواهیم داد:

  • چوریتسو برگر: این برگر خوشمزه علاوه بر داشتن گوشت همبرگری شامل سوسیس چوریتسو می‌شود. ابتدا سوسیس را گریل کرده و همراه با کاهو، گوجه، گوشت همبرگری و پنیر ورقه‌ای در میان نان تازه قرار می‌دهند.
  • ماشروم لاورز: برای آن دسته از افرادی است که طعم قارچ را بسیار دوست دارند. این همبرگر مخصوص شامل قارچ، پنیر پیتزا، پیاز تفت داده شده و سس باربیکیو می‌شود.
  • چیلی برگر: اگر به دنبال یک طعم تند و آتشین هستید، به شما چیلی برگر را پیشنهاد می‌کنیم. ترکیب همبرگر تند با هالوپینو، مزه‌ای خواهد بود که از یاد نخواهید برد. این همبرگر با لوبیا چیلی فرایز و سس مخصوص همراهی می‌شود.
  • رویال برگر: این همبرگر خوشمزه علاوه بر برگر زغالی شامل ژامبون و پنیر موزارلا می‌شود و سس مخصوصی آن را همراهی می‌کند.
  • قارچ برگر زغالی: بسیاری از افراد عاشق طعم زغالی و کبابی هستند؛ این برگر همراه با قارچ، مخصوص شما خواهد بود.
  • چیزقارچ برگر زغالی: اگر عاشق پنیر هستید، این برگر و همبرگرهای بعدی لیست مخصوص شما خواهند بود، پس دستتان برای انتخاب باز است!
  • چیزبرگر مخصوص: چیز برگر با گوشت و مواد تازه همراه با سس مخصوص
  • چیزبرگر زغالی: برگر با پنیر مخصوص زغالی شده
  • دوبل برگر زغالی: ترکیب دو برگر زغالی با مواد تازه
  • همبرگر زغالی: مناسب برای علاقمندان طعم زغالی که به پنیر و قارچ علاقه زیادی ندارند.
  • هالومی برگر: در پیزریا، بهترین برگری در رشت، می‌توانید برگر همراه با پنیر هالومی را امتحان کنید.

رستوران پیزریا در حال حاضر شامل دو شعبه رشت و لاهیجان است. می‌توانید به صورت حضوری یا آنلاین خرید خود را به راحتی انجام دهید. در صورتی که حضوری به رستوران بروید می‌توانید از محیط دنج و موسیقی زنده در کنار برگرهای خوشمزه لذت ببرید. همه پرسنل با رفتاری کاملا حرفه‌ای آماده ارائه خدمات هستند و خاطره خوشی را تجربه خواهید نمود.

1. رستوران پیزریا رشت
به نشانی رشت، گلسار، نبش خیابان ۱۲۰ که ساعت کاری آن هر روز از ساعت ۱۲ الی ۲۴ بوده و در دو وعده اصلی ناهار و شام در خدمت مشتریان است. این رستوران ارائه دهنده انواع پیتزا، سوخاری، ساندویچ، خوراک‌های ایتالیایی و انواع دونر کباب ترکی ارائه غذاها به صورت حضوری و بیرون بر در سطح شهر رشت است.

2. رستوران پیزریا لاهیجان
به نشانی لاهیجان، خیابان کاشف شرقی، نبش میدان حشمت که ساعت کاری آن نیز مانند شعبه رشت هر روز از ساعت ۱۲ الی ۲۴ در دو وعده اصلی ناهار و شام بوده و مانند شعبه رشت، ارائه دهنده انواع پیتزا، سوخاری، ساندویچ، خوراک‌های ایتالیایی و انواع دونر کباب ترکی به صورت حضوری و بیرون بر است.

برای مشاهده منو رستوران رازقی در وب اپلیکیشن آن به لینک مراجعه نمایید.

رستوران اتول برگر

یکی دیگر از گزینه‌های محبوب برای یافتن بهترین برگری در رشت، رستوران اتول برگر است. این رستوران بیشتر مخصوص کسانی است که به دنبال محیطی خاص و فضایی متفاوت باشند. اگر علاقه زیادی به ماشین‌های قدیمی دارید، حتما فضای داخلی رستوران شما را جلب خواهد کرد. در این رستوران همبرگرهای کلاسیک با گوشتی با کیفیت بالا تهیه می‌شود و روی آن کاهو، گوجه فرهنگی و پنیر سرو خواهد شد. همبرگر در رشت را می‌توانید در فضایی متفاوت تجربه کنید. این رستوران تجربه جدیدی را برای خانواده‌ها به همراه خواهد داشت. فضای آن بزرگتر از آنچه در عکس‌ها است به نظر می‌رسد و شامل انواع ماشین‌های کوچک و بزرگ می‌شود. مشتریان ثابت این رستوران از برگر رویال کاملا زغالی آن تعریف و تمجید کرده اند، پس شاید بخواهید این مورد را نیز امتحان کنید!

آدرس: گیلان، رشت، بلوار گلسار

 فست فود برگر زغالی 17

برای خوردن یک همبرگر عالی نیاز نیست محو تماشای محیط شوید. می‌توانید در یک محیط ساده از یک غذای خوشمزه لذت ببرید. برگر زغالی 17 شهر رشت انواع همبرگرها با گوشت و مواد اولیه تازه را برای شما آماده خواهد کرد. یکی از نکات مثبت آن انتخاب ابعاد برگر است. ابعاد از مینی تا دبل برای انتخاب شما قرار داده شده است تا در حجم دلخواه خود از برگر لذت ببرید. برای مثال مینی چیز شامل برگر 70 گرمی، پنیر و سیب زمینی خلالی می‌شود. در حالی که، دبل چیزبرگر 300 گرم گوشت برگر، پنیر گودا، کاهو، گوجه، خیارشور و سس را در بر می‌گیرد. حق انتخاب با شما خواهد بود!

آدرس: رشت، گلسار بلوار، توحید نرسیده به خیابان 101

فست فود بوم برگر

بوم برگر یکی از بهترین برگری‌ها در رشت محسوب می‌شود که لوگوی آن جالب و به یاد ماندنی است. فضای رستوران شیک و ترکیبی از چوب و آجر است که گلدون‌های سبز رنگ زیبا همراهیشان می‌کند. امّا از میان لیست بلند بالای برگرهایش می‌توان به بمب برگر اشاره نمود. این همبرگر شامل سه گوشت برگری می‌شود و حجم بالایی دارد. ولی نگران نباشید، اگر به دنبال یک بمب ساعتی نیستید، می‌توانید انواع برگرهای کلاسیک را از منوی این رستوران انتخاب نمایید. کارامل برگر، رویال برگر و نوع کلاسیک برگر و چیزبرگر از مواردی هستند که در منوی این رستوران دنج و دوست داشتنی پیدا خواهید کرد. هر برگر با سیب زمینی سرخ کرده و سس مخصوص همراهی می‌شود و خاطره خوشی برای شما و دوستانتان به همراه خواهد آورد.

آدرس: گلسار، بلوار گیلان، بین خیابان 172 و 174

فست فود آتیلا برگر

خوردن همبرگر در رشت کار سختی نیست، امّا پیدا کردن مکانی مناسب می‌تواند سخت باشد. آتیلا برگر با طراحی و دکوراسیون زرد رنگش شما را به سمت خود جلب می‌کند. طراحی منو، کلاسیک و مانند تبلیغ‌های دهه 80 است که در نوع خود جالب و جذاب جلوه می‌کند. برگرهای آن‌ها بیشتر شامل موارد کلاسیک می‌شود که تنها در میان آن‌ها آتیلا برگر است که با سه گوشت برگری بیشتر از دیگران خود را نشان می‌دهد. از برگرهای محبوب دیگرش که طرفداران به آن اشاره کرده اند، چیلی برگر، رست برگر و کریسپی خوش طعم و خوشمزه هستند. فرانس برگر برای افرادی است که عاشق پنیر باشند؛ به خصوص از نوع آب شده و کش دار!

آدرس: میدان جهاد، اوایل رشتیان، روبروی اداره مالیاتی

برای یافتن بهترین برگری در رشت، گزینه کم ندارید. امّا برای تجربه ترکیب طعم منحصر به فرد یا یک تجربه برگر کلاسیک، این پنج رستوران شما را ناامید نخواهند کرد. از مواد تازه گرفته تا ترکیب‌های خلاق و جذاب همگی در گزینه‌های ارائه شده پیدا خواند شد. بنابراین، دفعه دیگر که هوس همبرگر در رشت را کردید، حتما یکی از رستوران‌های بالا را امتحان کنید و از تجربه‌تان برایمان بگوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا