تور

اجاره خودرو در دبی
رپورتاژ آگهی

مجتمع تفریحی سورتمه تهران؛ تجربه افزایش آدرنالین

شهر تهران به عنوان پایتخت ایران شهری بسیار پویا و پرتکاپو است که در گوشه و کنار آن جلوه‌های پرشور و هیجان انگیزی وجود دارد که بیشتر در پارک‌ها، مراکز تفریحی و جاهای دیدنی تهران دیده می‌شود.

اما ممکن است بخواهید آخر هفته و در روزهای تعطیلی به دنبال یک فضای متفاوت و مهیج برای فاصله گرفتن از زندگی روزمره خود باشید.

پیشنهاد ما به شما تجربه سورتمه سواری است. مجتمع تفریحی سورتمه تهران که در محله دربند و در یک بوستان بسیار خوش آب و هوا به نام گلابدره واقع شده، آخر هفته‌ها میزبان مسافران و شهروندان پایتخت است.

همچنین چشم انداز شمالی این بوستان باعث زیبایی هرچه بیشتر این مکان شده است. با ما همراه باشید تا شما را بیشتر با سورتمه تهران آشنا کنیم.

اما قبل از هر چیزی در قدم اول برای اینکه بتوانید اقامت راحتی را در شهر تهران تجربه کنید پیشنهاد می‌شود که اقدام به رزرو هتل ارزان در تهران کنید و هزینه‌های سفر خود را کاهش دهید.

اسنپ روم

معرفی سورتمه تهران

سورتمه تهران که به نام سورتمه دربند یا سورتمه گلابدره شناخته می‌شود، یکی از جذاب‌ترین مراکز تفریحی در شهر تهران است که می‌توانید در آن یک روز فوق‌العاده و مهیج را تجربه کنید.

 این مجموعه اولین سورتمه‌ای است که مسیری به طول بیش از ۱۲۰۰ متر دارد و یکی از طولانی‌ترین مسیرهای سورتمه سواری در کشور محسوب می‌شود که در آن مدرن‌ترین و بهترین کابین‌های سورتمه با ایمنی بالا به کار گرفته شده است.

همچنین واگن‌های آن با سرعت ۴۰ کیلومتر مسیری بالاتر از سطح زمین و پیچ در پیچ را طی می‌کنند که هیجان آن را بیشتر می‌کند.

ایمنی سورتمه تهران با بالاترین استاندارد‌های اروپایی از جمله TUV آلمان تضمین شده است و تمام استاندارهای ایمنی ایران و اروپا را دارد.

سورتمه تهران به گونه‌ای طراحی شده است که تحت هیچ شرایطی حتی در سرعت‌های بسیار بالا از ریل خود جدا نمی‌شوند و شما توسط یک کمربند محکم به صندلی خود متصل می‌شوید.

از دیگر ویژگی‌های این سورتمه در کنار ایمنی می‌توان به سرعت قابل کنترل تجهیزات، استاندارد کابین‌های روباز و چرخ‌های مهیج اشاره کرد. می­خواهید هیجان را تجربه کنید؟

نگران قیمت مسافرخانه در تهران نباشید زیرا شما می­توانید در سایت اسنپ روم ارزان‌ترین اقامتگاه‌ها را با بهترین کیفیت رزرو کنید.

مجتمع تفریحی سورتمه تهران

شرایط بازدید از سورتمه تهران

با توجه به اینکه این منطقه آب و هوای شمالی و کوهپایه‌ای دارد؛ بنابراین بهترین زمان استفاده از سورتمه تهران فصل بهار و تابستان است. همچنین در زمان مراجعه به این مجموعه باید به نکات زیر توجه کنید:

  • در هنگام سواری از پوشیدن لباس بلند خودداری کنید.
  • وسایل و متعلقاتی که امکان افتادن یا ریختن آن‌ها وجود دارد، به‌ همراه نداشته باشید.
  • حداکثر وزن برای سورتمه سواری ۱۱۰ کیلوگرم است.
  • حداقل قد برای سورتمه سواری ۱۲۰ سانتی‌متر است.
  • کودکان برای سوار شدن باید حداقل ۶ سال سن داشته باشند.
  • در شرایط آب‌وهوایی نامساعد، سورتمه تهران تعطیل است.
  • مسیر دسترسی به مجموعه به ‌دلیل شیب زیاد، برای افراد کم‌توان، مسن، کودکان و زنان باردار مناسب نیست.

امکانات رفاهی و تفریحی سورتمه تهران

از جمله امکانات رفاهی و تفریحی مجموعه سورتمه تهران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

سافاری پارک وحشت

سافاری پارک وحشت یکی از مجموعه‌های بسیار مهیج سورتمه تهران است. در این مجموعه جدیدترین آیتم‌های وحشت و امکانات مختلف به کار رفته تا هنگام حضور در آن بتوانید لحظات بسیار پراسترس و مهیجی را تجربه کنید.

مجموعه سافاری شامل اتاق‌ها و دالان‌هایی است که با موضوع وحشت مانند سرزمین مردگان، تونل متحرک و گذرگاه جهنم که هر کدام از این‌ها باعث ایجاد حس ترس در شما می‌شود لذت یک تفریح جذاب را برای شما به وجود می‌آورد.

 از آنجایی که اطلاع از قیمت مسافرخانه در تهران برای اقامت یکی از دغدغه‌های مهم مسافران است، پیشنهاد می‌شود که ابتدا با خیال راحت تحقیقات خود را انجام دهید و سپس اقدام به رزرو مهمانپذیر در تهران کنید.

سینما پرواز

سینما پرواز یکی از تفریحات دیگری است که در کنار سورتمه تهران و پارک سافاری وحشت قرار گرفته و نخستین سینما پرواز ایران است که تجربه بسیار متفاوتی از سینمای چند بعدی دارد.

در این سینما می‌توانید با استفاده از عینک مخصوص فیلم سه بعدی را در ارتفاع و روی یک صندلی متحرک و یا به صورت معلق تجربه کنید.

 این سینما در ارتفاع حدود دو متر فیلم‌های ترسناک خود را با شش بعد به نمایش می‌گذارد. همچنین به کار بردن افکت‌های طبیعی مانند لرزش، رعد و برق، باد، باران و… هیجان سینما را بیشتر می‌کند.

ماشین برقی تصادفی

از دیگر امکانات تفریحی سورتمه تهران می‌توان به ماشین برقی اشاره کرد اگر شما هم به این تفریح علاقه‌مند هستید، پیشنهاد می‌شود که حتماً به ماشین تصادفی این مجموعه سری بزنید.

جمع‌بندی

مجتمع تفریحی سورتمه تهران

در پایان یک پیشنهاد جذاب برای اقامت شما داریم. پیشنهاد ما این است که از طریق سایت اسنپ روم اقدام به رزرو هتل ارزان در تهران کنید. اسنپ روم بیشتر در زمینه اجاره اقامتگاه‌های مقرون‌به‌صرفه فعالیت می‌کند؛ بنابراین نسبت به دیگر رقبای خود از قیمت‌های کمتری برخوردار است و این اقامتگاه‌ها در نقاط مختلف شهر قرار دارند که به شما این اجازه را می‌دهند که در هر منطقه‌ای که دوست دارید هتل مورد نظر خود را پیدا کنید. همچنین از بابت تمیز بودن اتاق‌ها نگرانی نداشته باشید زیرا شما مهمان اسنپ روم هستید. برای اجاره مهمانپذیرهای تهران و اطلاع از قیمت مسافرخانه در تهران می‌توانید هم از طریق سایت و هم از طریق اپلیکیشن اسنپ روم اقدام کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا