ارزیابی ملک و دارایی

تور

اجاره خودرو در دبی
تهرانمعرفی هتل

تجربه اقامتی لاکچری در هتل پرشین پلازا تهران

پایتخت ایران، تهران، به عنوان یکی از کلان‌شهرهای معروف دنیا جزو شهرهای گران محسوب می‌شود. همچنین تهران به عنوان قلب تجاری ایران، میزبان سرمایه‌گذاران و کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ بسیاری است. پس اگر قصد داشته باشید در سفر خود به تهران یک اقامت لاکچری در یکی از بهترین هتل‌های این کلان‌شهر را تجربه کنید، امری کاملا طبیعی است. هتل پرشین پلازا تهران به عنوان یک هتل پنج‌ستاره نوساز می‌تواند شما را در این تجربه دلپذیر همراهی کند.

هتل پرشین پلازا در یکی از مناطق مرکزی تهران، عباس‌آباد، واقع شده است. پرشین پلازا جزو هتل‌های لوکس، درجه‌یک، جدید و جذاب در تهران است که تجربه یک اقامت لاکچری و به‌یادماندنی را برای مسافران به ارمغان می‌آورد. به همین منظور اگر تمایل دارید در سفر خود به تهران، یک زندگی شیک، لاکچری و متفاوت را تجربه کنید، نام پرشین پلازا را در لیست هتل تهران علی بابا به خاطر داشته باشید. در ادامه این مقاله قصد داریم تا امکانات، خدمات و جذابیت‌های این هتل را با یکدیگر بررسی کنیم.

تجربه اقامتی لاکچری در هتل پرشین پلازا تهران

معرفی هتل پرشین پلازا

هتل پرشین پلازا یک هتل پنج‌ستاره است که در سال 1398 در یکی از مناطق مرکزی تهران تأسیس شد. این هتل 18 طبقه اصلی دارد که در 11 طبقه اقامتی آن بیشتر از 100 اتاق مختلف وجود دارد. اگر تعداد هم‌سفران شما کم باشد، اتاق‌های سینگل و دبل انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. اما اگر با تعداد افراد بیشتری هم‌سفر شده باشید، می‌توانید از میان اتاق‌های دبل ویژه و بالکن‌دار، اتاق‌های کانکت، سوئیت‌های جونیور و پرزیدنت یک مورد را انتخاب کنید. بنابراین دست شما هنگام رزرو اتاق در هتل پرشین پلازا تهران کاملا باز است.

امکانات هتل پرشین پلازا در تهران

هتل پرشین پلازا فضایی بزرگ با زیربنای حدود 13000 مترمربع دارد. این هتل از طراحی و معماری خاصی برخوردار است. طوری که فضایی کلاسیک و در عین حال آمیخته با فرهنگ و تمدن ایرانی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. همچنین موقعیت مکانی این هتل طوری است که دسترسی بسیار خوبی به نقاط مختلف تهران دارد. با انتخاب این هتل شما در مرکز شهر تهران ساکن می‌شوید و با وسایل نقلیه مختلفی مثل مترو، اتوبوس، BRT، تاکسی و… می‌توانید به قسمت‌های مختلف شهر بروید. زیرا در فاصله بسیار کمی با ایستگاه مترو سهروردی و ایستگاه اتوبوس خیابان بهشتی خواهید بود.

امکانات هتل پرشین پلازا در تهران

شما پیش از آغاز سفرتان باید برای رزرو اتاق در هتل پرشین پلازا اقدام کنید. امکان رزرو آنلاین این هتل در سایت علی بابا وجود دارد. پس زمانی که به دنبال نام پرشین پلازا میان لیست هتل تهران علی بابا می‌گردید، به امکاناتی که در انتظارتان خواهد بود نیز فکر کنید. طراحی داخلی، فضا و چیدمان اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل به شکلی دلباز، شیک و چشم‌نواز انجام شده است. ضمن اینکه چشم‌انداز شهر تهران در اکثر اتاق‌های آن نیز جزو یکی از ویژگی‌های مثبت این هتل تلقی می‌شود.

هتل پرشین پلازا تهران در سال 1400 رستوران رویال گلکسی خود را در بالاترین طبقه هتل تأسیس کرد. در پی آن اتفاق توانست نام خود را میان یکی از لاکچری‌ترین هتل‌های شهر تهران قرار دهد. همچنین از دیگر امکانات جذاب این هتل می‌توان به مجموعه تالارهای آن اشاره کرد که در دو طبقه احداث شده است. ظرفیت این سالن‌ها حدود 540 نفر است. در کنار آن سالن همایش‌های هتل قرار دارد که با ظرفیت 180 نفر و با سیستم‌های مدرن روز دنیا در اختیار مسافران قرار دارد. علاوه بر این موارد خوب است به گیم سنتر هتل پرشین پلازا نیز به عنوان یکی از امکانات هیجان‌انگیز و متفاوت آن اشاره کنیم.

هتل پرشین پلازا یک مجموعه ورزشی بزرگ دارد که شامل این موارد است:

  • سیستم حمام سنتی
  • باشگاه بدنسازی
  • سیستم ماساژ همراه با اتاق‌های مجزا
  • استخر
  • سوناهای خشک و بخار
  • سالن بیلیارد

در کنار این موارد امکانات دیگری مثل صرافی، فروشگاه، اینترنت نامحدود در لابی، پارکینگ، لباسشویی، کتاب‌فروشی، کافی‌شاپ 24 ساعته و… نیز در این هتل وجود دارد.

اقامتی لاکچری در هتل پرشین پلازا

کافه رستوران هتل پرشین پلازا

یکی از اصلی‌ترین دلایل محبوبیت و البته جذابیت هتل پرشین پلازا تهران، کافه رستوران زیبا و بزرگ آن است. این رستوران در طبقه آخر هتل قرار دارد و چشم‌اندازی زیبا از شهر تهران را برای مسافران فراهم می‌کند. هنگام حضور در این رستوران، شهر تهران را زیر پاهای خود حس خواهید کرد.

رستوران رویال گلکسی پرشین پلازا منوی متنوع، هیجان‌انگیز و اختصاصی خود را دارد. این منو از انواع غذاهای ایرانی اصیل و غذاهای بین‌المللی با رسپی‌های مخصوص تشکیل شده است. این رستوران فضایی آمیخته از هنر معماری، عطر اسپرسو و طعم متفاوت پاستا و غذاهای ایتالیایی است. شما می‌توانید متناسب با سلیقه خود، طعمی جدید و هیجان‌انگیز را تجربه کنید.

اقامتی لاکچری در هتل پرشین پلازا

هتل پرشین پلازا تهران همه آن چیزی که یک هتل خوب و باکیفیت برای ارائه باید داشته باشد را به بهترین شکل ممکن در اختیار مشتری خود قرار می‌دهد. این هتل با کادر مجرب و پرسنل حرفه‌ای خود از میهمانان پذیرایی می‌کند. اتاق‌های این هتل با چینش و طراحی خود احساس امنیت و آرامش را در مسافران ایجاد می‌کند. همه این موارد باعث می‌شود که هنگام رزرو هتل تهران علی بابا، انتخاب نهایی شما برای یک اقامت لاکچری و به‌یادماندنی، هتل پرشین پلازا تهران باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا