تور

اجاره خودرو در دبی
ارمنستانجهانگردی

سفر به ارمنستان

کشور ارمنستان یکی از زیباترین کشورهای همسایه ایران شناخته شده است و سالانه ایرانی‌های زیادی این کشور را برای گردشگری انتخاب می‌کنند. جاذبه‌های گردشگری زیاد، شرایط آب و هوایی ایده‌آل، کنسرت‌های متنوع، مکان‌های تاریخی بسیار جذاب، طبیعت زیبا و…. از جمله عواملی هستند که باعث رونق تور ارمنستان در ایران شده است. اگر تصمیم گرفته‌اید سفری به ارمنستان داشته باشید، به عنوان یک راهنما حتماً این مطلب را مطالعه کنید چرا که اطلاعات خوبی نصیب شما خواهد شد.

جاهای دیدنی ارمنستان |لیست جاذبه های تاریخی وطبیعی - فلای تودی

آشنایی با جاذبه‌ های گردشگری کشور ارمنستان

یکی از مهم‌ترین عواملی که باعث تنوع تور ارمنستان می‌شود، برنامه‌ای است که موسسات مهاجرتی برای سفر به ارمنستان در نظر می‌گیرند. شما باید بررسی کنید قرار است از کدام یک از مکان‌های تاریخی و جاذبه‌های دیدنی کشور ارمنستان دیدن کنید. برای این منظور ابتدا باید جاذبه‌های گردشگری این کشور را بشناسید. زیباترین و معروف‌ترین مکان‌های دیدنی ارمنستان عبارتند از:

  • معبد گارنی
  • صومعه گغارد
  • دریاچه سوان
  • میدان جمهوری ایروان
  • ساختمان اپرا
  • منطقه هزار پله کاسکاد
  • موزه تاریخی ارمنستان
  • بنای یادبود نسل‌کشی ارامنه
  • موزه آثار خطی ماتناداران
  • دژ اربونی
  • موزه سرگئی پاراجانف
  • گالری ملی ارمنستان

۵ نکته برای سفر به ارمنستان - کجارو

بهترین زمان سفر به ارمنستان

تنوع آب و هوایی در کشور ارمنستان بسیار زیاد است به گونه‌ای که شما در هر فصل به این کشور سفر کنید، قطعاً شرایط ایده‌آلی را تجربه خواهید کرد و سفری به یاد ماندنی برای شما به یادگار خواهد ماند. اما اگر دوست دارید بدانید بهترین زمان سفر به ارمنستان چه فصلی است، باید فاکتورهای زیادی را در نظر بگیرید:

  • سفر به ارمنستان در فصل بهار

اگر عاشق رویش گیاهان، شکوفه‌های بهاری، آب و هوای دلپذیر و جشنواره‌های فصل بهار هستید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم برای سفر به ارمنستان، فصل بهار را انتخاب کنید. این فصل به دلیل اینکه هوا بسیار خنک است، مسافران زیادی را جذب خود می‌کند.

  • سفر به ارمنستان در فصل تابستان

از آنجایی که اغلب کنسرت‌ها در فصل تابستان برگزار می‌شوند و در این فصل جاده‌های جنگلی پوشیده از درختان سرسبز و کوچه‌های مملو از گل‌ها شده و جشنواره‌های تابستانی نیز برگزار می‌شوند، به همین دلیل عمده ایرانی‌ها ترجیح می‌دهند در فصل تابستان به کشور ارمنستان سفر کنند.

  • سفر به ارمنستان در فصل پاییز

اما فصل پاییز نیز جذابیت‌های خاص خود را دارد به خصوص اینکه کوچه‌ها پوشیده از درختان رنگارنگ می‌شود و رنگ و لعاب نارنجی و قرمز سطح شهرهای مختلف ارمنستان را بسیار زیبا خواهد کرد. همچنین در این فصل نیز هوا خنک می‌شود و خبری از گرمای تابستان نخواهد بود.

  • سفر به ارمنستان در فصل زمستان

برای آن دسته از افرادی که عاشق تفریحات زمستانه و جشن کریسمس هستند، قطعاً سفر به ارمنستان در فصل زمستان، خاطره خوشی را برای آن‌ها به ارمغان می‌آورد.

تور ارمنستان | لیست قیمت ارزان و لحظه آخری | سلام پرواز

دریافت ویزا برای سفر به ارمنستان

اما حتما تصور می‌کنید برای سفر به ارمنستان باید ویزا داشته باشید. در حالی که اینگونه نیست. با توجه به توافقی که بین کشور ایران و ارمنستان برقرار است، اگر شما می‌خواهید سفر گردشگری به کشور ارمنستان داشته باشید، بدون نیاز به ویزا و فقط با ارائه پاسپورت، می‌توانید به مدت ۹۰ روز در کشور ارمنستان اقامت داشته باشید.

البته خوشبختانه امکان تمدید تاریخ اقامت تا ۱۸۰ روز وجود دارد. بنابراین حتی اگر امور کاری شما در عرض ۱۸۰ روز به اتمام می‌رسد، نیازی نیست ویزا دریافت کنید و در نتیجه می‌توانید با پاسپورت وارد کشور ارمنستان شوید. همین مسئله نیز باعث رونق تور ارمنستان می‌شود.

تور سفارت آمریکا در ارمنستان

یکی از مشکلاتی که ایرانی‌ها برای مهاجرت یا سفر به کشورهایی همانند آمریکا، انگلیس، کانادا و سوئیس با آن مواجه هستند، بحث نبود سفارتخانه از این کشورها در کشور ایران است. بنابراین برای مصاحبه باید وارد کشورهای همسایه شوند. تور سفارت آمریکا در ارمنستان برای آن دسته از افرادی که قصد دارند وارد کشور آمریکا شوند و اکنون باید مصاحبه را انجام دهند، برگزار می‌شود. شما با تور سفارت آمریکا در ارمنستان نه تنها می‌توانید برای مصاحبه به این کشور بروید، بلکه از سایر خدمات تور همانند بازدید از کشور ارمنستان، اقامت در هتل، بلیط رفت و برگشت و حتی شرکت در جشنواره‌ها نیز بهره‌مند خواهید شد.

دلایل سفر به ارمنستان - 6 دلیل برای سفر به کشور زیبا و تاریخی ارمنستان

قیمت تور ارمنستان چقدر است؟

برای سفر به ارمنستان دو راه در پیش رو دارید. می‌توانید شخصاً اقدام کنید. یا اینکه به سراغ موسسات گردشگری بروید و تور ارمنستان را انتخاب نمایید. ما راهکار دوم را به شما پیشنهاد خواهیم کرد چون به هر حال وقتی تور ارمنستان را انتخاب می‌کنید، برنامه تور برعهده موسسه مسافرتی خواهد بود و شما از تک تک لحظات خود به بهترین شکل ممکن استفاده می‌کنید. اما حتماً این سوال برای شما به وجود آمده است که قیمت تور ارمنستان چقدر است. برای این منظور باید چند فاکتور را در نظر داشته باشید:

  1. چه زمانی برای خرید تور ارمنستان اقدام می‌کنید؟ مسلماً اگر بخواهید تور لحظه آخری بخرید، باید هزینه بیشتری نسبت به زمانی که خرید زودهنگام انجام می‌دهید پرداخت نمایید.
  2. تور مربوطه چه خدماتی برای شما در نظر گرفته است؟
  3. قرار است چه مدتی در کشور ارمنستان اقامت داشته باشید؟
  4. آیا بلیط شما از نوع فرست کلاس است؟
  5. آیا بهترین هتل برای شما رزرو شده است؟
  6. قیمت ارز نیز بر روی قیمت تور ارمنستان تاثیر دارد.

سفر به ارمنستان با موسسه مسافرتی قصران گشت

یکی از موسساتی که تنوع بالایی را برای تور ارمنستان برای فصول مختلف سال در نظر گرفته است، موسسه گردشگری قصران گشت نام دارد. شما می‌توانید به این موسسه مراجعه کنید، انواع تورهای ارمنستان از نظر خدمات و زمان شروع تور را بررسی کرده و بهترین تور ارمنستان را انتخاب کنید تا سفری لذت‌بخش برای شما رقم بخورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا