تور

اجاره خودرو در دبی
رپورتاژ آگهی

آموزش شارژ کردن هلیکوپتر کنترلی

یکی از مهم ترین مسائلی که اکثر کسانی که بعد از خرید هلیکوپتر کنترلی خود با آن مواجه می شوند ، شارژ کردن هلیکوپتر های کنترلی است. به همین دلیل است که اکثرا بعد از خرید ، یا هلیکوپتر خود را می سوزانند و یا اینکه باید هزینه های زیاد و گزافی برای تعمیر و درست کردن هلیکوپتر کنترلی خود بپردازند. در این مقاله ما قصد داریم تا به صورت کامل به شما توضیح دهیم که چگونه باید هلیکوپتر کنترلی خود را به صورت دقیق و بدون هیچ مشکلی شارژ کنید.

یکی از بزرگترین سایت های خرید و فروش وسایل آرسی می توان به سایت سایما آرسی اشاره کرد که بزرگترین مرجع فروش کوادکوپتر دوربین دار ، قیمت جدید هلیکوپتر کنترلی و ماشین کنترلی می باشد.

آموزش شارژ کردن هلیکوپتر کنترلی

علت شارژ نشدن هلیکوپتر کنترلی

دلیل شارژ نشدن انواع هلیکوپتر های کنترلی این است که اکثرا یا مشکل از خود باتری اصلی بدنه می باشد یا اینکه مشکل مربوطه آداپوترو و شارژ داخلی هلیکوپتر است. به همین دلیل است که باید در زمان شارژ شدن هلیکوپتر باید دقت کنید که ببینید که آیا هلیکوپتر در حال شارژ شدن است یا خیر. همچنین باید از شارژر اصلی خود هلیکوپتر کنترلی استفاده و نباید از دیگر شارژ های فیک یا غیر اصل که با هلیکوپتر کنترلی شما سازگاری کامل را ندارند استفاده کنید.

روش صحیح شارژ کردن هلیکوپتر کنترلی

برای اینکه بتوانید به روشی درست و صحیح هلیکوپتر کنترلی خود را شارژ کنید ، حتما باید به نکات زیر دقت داشته باشید:

  • حتما بگذارید که هلیکوپتر شارژش تمام شود و بعد آن را به شارژ بزنید
  • حتما باید دقت داشته باشید که ولتاژ و میلی آمپر شارژر و باتری یا بدنه خود هلیکوپتر باید یکسان و دقیق باشند
  • برای شارژ بهتر است از محافظ ها استفاده کنید و از زدن شارژر به برق مستقیم شدیدا خودداری کنید
  • اگر مدت زمان زیادی از باتری هلیکوپتر نمی خواهید استفاده کنید بهتر است که آن را به صورت فول شارژ ، شارژ کنید و بعد داخل یخچال بگذارید و هر موقع خواستید از آن استفاده کنید
  • به هیچ عنوان باتری یا شارژر هلیکوپتر کنترلی را در معرض لوازم آتش زا نگه ندارید سعی کنید جای آن ها خشک و خنک باشد

ولتاژ موردنیاز باتری

ولتاژ و میلی آمپر هر باتری با هر شارژی متفاوت است. به همین دلیل در مواقع شارژ کردن انواع وسایل باید دقت داشته باشید که ولتاژ و میلی آمپر باتری و شارژر باید یکی باشد. به همین دلیل است که بعضی ها بعد از استفاده های نادرست از وسایل الکتریکی ، با باتری یا شارژر آن ها با مشکل مواجه می شوند. این را در نظر داشته باشید که هر زمانی که می خواهید که باتری یا خود هلیکوپتر کنترلی را شارژ کنید باید یه این موضوع دقت داشته باشید. البته بعضی از هلیکوپتر ها هم هستند که باتری داخلی دارند ، یعنی باتری آن ها از محفظه شان خارج نمی شود و اگر نتوانستید که ولتاژ را تشخیص دهید ، می توانید به بدنه اصلی خود هلیکوپتر کنترلی دقت داشته باشید.

سایما آرسی  بهترین فروشنده هلیکوپتر کنترلی در ایران

سایت سایما آرسی بیش از چندین سال است که در زمینه فروش کوادکوپتر های حرفه ای ، دوربین دار ، بدون دوربین و ارزان قیمت فعالیت می کند. حتی از دیگر محصولات سایما آرسی می توان به ماشین کنترلی ، هلیکوپتر کنترلی ، قایق کنترلی ، اسکوتر برقی ، دوربین ورزشی و انواع لوازم جانبی این موارد نیز اشاره کرد. برای خرید هر وسیله کنترل از راه دوربی که نیاز دارید می توانید به سایت سایما آرسی مراجعه کنید و هرچیزی که دوست داشتید را با هر قیمتی که دوست دارید را بخرید. همچنین ما در زمان های مختف تخفیف های عالی برای شما مشتریان عزیز در نظر داریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا