تور

اجاره خودرو در دبی
اجاره ویلا و سوئیتراهنمای سفررپورتاژ آگهی

اجاره ویلا و سوئیت در لواسان از ارزان تا لاکچری

اجاره ویلا در لواسان با بهترین قیمت و کیفیت

اجاره روزانه ویلا در لواسان

لواسان مرکز شهرستان شمیرانات است و در فاصله 7 کیلومتری از تهران قرار دارد. این منطقه دره‌ای ییلاقی است و عمده محبوبیت آن به مناظر دیدنی همچون رودخانه جاجرود و سد لتیان مربوط می‌شود.

لواسان به دلیل آب‌وهوای مطبوع و جاذبه‌هایی که در خود جای داده، به یکی از مناطق تفریحی گردشگران خصوصا پایتخت‌ نشینان تبدیل شده است که هر از چند گاهی از شلوغی و سروصدای شهر به طبیعت این منطقه پناه می‌برند. برخی از مسافرانی که به این منطقه سفر می‌کنند منزل یا ویلای شخصی دارند، اما بسیاری دیگر برای اقامت به اجاره ویلا در لواسان  روی می‌آورند.

 معروفترین دیدنی های لواسان کدام است؟

دشت هویج

این دشت که در گذشته محل کشت هویج بوده، در کنار روستای افجه قرار دارد و به دشت گرچال نیز معروف است. علاوه بر زیبایی خود این دشت، مسیر آن نیز در میان باغ‌‌های آلبالو، گردو و گیلاس قرار گرفته که حال و هوایی بسیار خاص و منحصربه‌فرد دارد.

دریاچه سد لتیان

این دریاچه یکی از پربازدیدترین مناطق تفریحی تهران محسوب می‌شود. این دریاچه همه روزه پذیرای گردشگران زیادی از تهران و شهرهای نزدیک است. سد لتیان در 25 کیلومتری از تهران قرار دارد و بر روی رودخانه جاجرود قرار گرفته است. سد لتیان علاوه‌بر خلق منظره‌ای زیبا و چشم‌نواز، اصلی‌ترین منبع آب آشامیدنی شهر نیز محسوب می‌شود. این سد، بهشت ماهیگیران نیز به شمار می‌رود که افراد زیادی به خصوص در تابستان، برای ماهیگیری به این منطقه می‌روند.

روستای افجه

روستای افجه به دلیل قرارگیری در منطقه کوهستانی، دارای طبیعتی بی‌نظیر و آب‌و‌هوایی بسیار خنک و مطبوع است. یکی از تفریحاتی که در این روستا رونق دارد، پیاده‌روی در مسیر سرسبز کنار رودخانه‌ای است که از میان روستا می‌گذرد و تا زمین‌‌های کشاورزی امتداد دارد. کشتزارهای سرسبز، باغ‌های فراوان گیلاس، آلبالو، گردو و… زیبایی این روستا را دو چندان کرده است.

 بهترین ویلاهای لواسان کدامند؟

آبشار پسکوهک

آبشار پسکوهک در روستای افجه قرار گرفته و ارتفاعی حدود 15 متر دارد. این آبشار در میان درختان افرا محاصره شده که به چشم‌نوازی آن افزده است. وقتی مسیر آبشار را طی می‌کنید و به بالای آن می‌رسید، منظره‌ای بسیار زیبا از دشت هویج نیز پیش روی شما قرار خواهد گرفت.

غار لوخمیره

این غار در فاصله دو کیلومتری از روستای برگ جهان قرار دارد. غار لوخمیره با نام‌های دیگری همچون روخمیره، خمیره یا زندان‌خانه لار نیز شناخته می‌شود. طول این غار به 30 متر می‌رسد و دهانه‌ی آن اندازه‌ای معادل دو متر در دو متر دارد. جالب است بدانید که در باور برخی از اهالی، این غار طلسم شده است.

جاذبه‌ های مذهبی لواسان

اگرچه لواسان به خاطر آب‌و‌هوا، طبیعت و ویلاهای آن معروف است اما جاذبه‌های آن به این موارد ختم نمی‌شود. لواسان با داشتن 34 امامزاده، یکی از مناطق مناسب برای گردشگری مذهبی نیز شناخته می‌شود. برخی از این امامزاده‌ها سالانه میزبان زائران بسیاری از راه های دور و نزدیک هستند. از معروف‌ترین امامزاده‌های این منطقه می توان به امامزاده اسماعیل (ع)، امامزاده عبدالله جائیج (ع) و امامزاده فضلعلی (ع) اشاره کرد.

جاذبه های تاریخی لواسان

لواسان با برخورداری از جاذبه های تاریخی ثبت شده در آثار ملی، خود را به عنوان منطقه‌ای با ظرفیت‌های گردشگری تاریخی نیز شناسانده است. قلعه دختر، تپه حصارک، حمام راحت آباد، قلعه باستانی باغ دره، تپه باستانی شیرتازه، تپه باستانی قلیان و خانه نظام السلطان از شاخته‌شده‌ترین آثار تاریخی لواسان به شمار می‌روند. اما متاسفانه در اثر بی‌توجهی این مناطق در پی خطر نابودی قرار گرفته‌اند و اگر به وضعیت آن‌ها رسیدگی نشود، احتمالا برای همیشه ویران شوند و بخشی از هویت منطقه را با خود به خاک بسپارند.

 اجاره ویلا با استخر روباز لواسان

 اجاره ویلا لوکس در لواسان، زیباترین ییلاق پایتخت

همانطور که گفته شد، بعضی از افرادی که به شهرهای اطراف تهران از جمله لواسان میروند، ویلا یا خانه شخصی خود را دارند. اما بسیاری دیگر به دنبال اجاره روزانه ویلا در اطراف تهران خواهند بود. شما در سایت اتاقک به راحتی می توانید انواع ویلا ، کلبه ، سوئیت و خانه را بسته به نوع سلیقه خود با قیمت‌های بسیار متنوع رزرو کنید و از اقامت خود در لواسان لذت ببرید.

برای اقامت در لواسان می توانید از لوکس‌ترین ویلاها تا ویلاهای معمولی و حتی ارزان‌ترین ویلاها را اجاره کنید و چند روز بی‌نظیر را در این منطقه بگذرانید. تنوع ویلاها باعث شده که مسافران عزیز با خیال راحت در هر زمان از سال که می خواهند، ویلای مورد نظر خود را انتخاب کنند. اما باید در نظر داشت که در ایام تعطیل و آخر هفته، این منطقه کمی شلوغ‌تر از روزهای عادی است.

در این منطقه می توان ویلای استخردار، ویلا با امکانات لوکس، ویلا با امکانات کمتر و هزینه کمتر نیز اجاره کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا