تور

اجاره خودرو در دبی
استان هرمزگانایرانگردیکیش

جذاب ترین تفریحات آبی جزیره کیش

جذاب ترین تفریحات آبی جزیره کیش

کیش، جزیره بینظیری میباشد. که گردش در آن زمان نمی شناسد. هر فصل از سال که به نگین خلیج فارس بروید. چه هوا گرم باشد یا معتدل، در هر حالت این جزیره با شکوه شما را با ویژگی های جذاب و فوق العاده اش شما را حیرت زده می کند. در این مطلب از مجله گردشگری دوباره سفر می خواهیم شما را با جذاب ترین تفریحات آبی کیش آشنا کنیم.

از شن ها سفید و نرم گرفته تا دریای آبی نیلگون، همگی یک تجربه خاص و تکرار نشدنی. را برای شما به وجود می آورد. تفریحات مختلف نیز در جزیره کیش از این قاعده مستثنی نمیباشند. و اگر تصمیم بگیرید برخی از آن ها را امتحان کنید، ناگهان خود را در دریایی از سرگرمی های فوق العاده گم می کنید.

از میان تمام آن ها، تفریحات آبی در این جزیره لذت دیگری را دارد. تفریحاتی که با اسم های جالب و بعضا عجیب و ناشناخته. تجربه تازه ای را برای شما به وجود می آورد.

پارک ساحلی سیمرغ کیش

کایت‌ بردینگ

کایت‌ بردینگ از تلفیق اسکی روی آب و پاراگلادینگ تشکیل شده است. یکی دیگر از جذاب ترین تفریحات آبی جزیره کیش میباشد. در این ورزش از نیروی کشش کایت برای اسکی روی سطح آب استفاده می گردد.

معمولا امکانات این تفریح را به کسانی. که دارای آمادگی جسمانی کافی میباشند. ارائه می دهند. و قبلا تجربه این فعالیت و مشابه آن را انجام داده باشند.

کایت‌ بردینگ، جزیره کیش

پاراسل

پاراسل یکی از لذت بخش ترین و محبوب ترین ورزش های آبی در کیش میباشد. در بین کسانی که تجربه یک ورزش آبی جذاب را می خواهند. پاراسل را پیشنهاد می کنیم.

جهت تجربۀ این ورزش آبی به همراه دوستان یا خانواده خود میتوانید. سوار بر چتر پاراسل و به وسیلۀ قایق با سرعت کشیده. و در آسمان آبی کیش اوج می‌گیریند. چتر پاراسل ارتفاعی بین ۱۵۰-۳۰۰ متر بالاتر از سطح دریا را طی کند.

پاراسل کیش، جزیره کیش

جت اسکی

جزیره کیش دارای امکانات بسیار مناسب و خوبی، برای انجام این ورزش آبی میباشد. در واقع جزیره کیش تنها مکان در ایران میباشد. که می‌توانید در بیشتر ایام سال برای اسکی روی آب و قایق سواری به آن سری بزنید.

اگر طرفدار هیجان و سرعت بالا میاشید. جت اسکی برای شما یک پیشنهاد ویژه است. تفریح با جت اسکی فرصت تجربۀ سرعت بالا بر پهنۀ وسیع خلیج فارس ایجاد گردد.

جت اسکی، جزیره کیش

فلای بورد

فلای بورد هم یکی دیگر از جذاب ترین تفریحات آبی جزیره کیش میباشد. این وسیله‌ی مهیج که کارکرد آن با کمک جت اسکی. پمپاژ و فشار آب کار میباشد. جایگاه خوبی در لیست تفریحات آبی کیش را کسب کرده است.

با فلای بورد می توان حرکات نمایشی جالبی را در فضای معلق روی آب انجام داد. به محض پمپاژ فشار هوا و آب. شما به ارتفاع ۱۲ متری از سطح آب می برد.  پس اگر ترس از ارتفاع دارید. و یا شنا بلد نمی باشید. بهتر است بیخیال فلای بورد بشوید.

فلای بورد کیش

غواصی 

چه چیزی بهتر از آنکه می توانید. به اعماق آب‌های خلیج فارس سفر کنید. و در کنار ماهی‌های رنگارنگ و آبزیان دیگر. به تماشای این همه زیبایی بپردازید. اگر به دنبال چنین فرصتی میباشید، حتما به کیش بروید.

و حتی بدون تجربه ای حتی در شنا میتوان. بدون هیچ نگرانی با تجهیزات کامل می توانید، به غواصی بپردازید.

غواصی جزیره کیش

کشتی تفریحی

کشتی‌های تفریحی مختلف جزیره کیش، در سانس های ۲ ساعته خدماتی از قبیل پذیرایی. سرو شام در رستوران کشتی همراه با موزیک زنده. جنگ شادی، برنامه های شاد و مهیج. قرعه کشی و اهدای جوایز را برای شما به ارمغان آورد.

کشتی تفریحی کیش

همچنین می توان از سایر تفریحات آبی کیش، مانند: اسکوتر زیر دریایی. شاتل وبنانا سواری. پارک آبی . پارک دلفین ها . کیبل اسکی. بیگ بال. قایق سواری. بادی مارینا. پدل بورد نام برد.

همچنین بدون در نظر گرفتن شرایط. و به شوق انجام این تفریحات جذاب آبی راهی ساحل گردید. به احتمال زیاد به دچار مشکل خواهید شد. زیرا نکاتی که هرچند جزئی به نظر می باشد. اما حتما به آن ها توجه کرد تا دچار مشکل نگردید. از این موارد، استفاده از کرم ضد آفتاب پیش از خروج از هتل یا محل اقامت میباشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا