تور

اجاره خودرو در دبی
آسیااماراتجهانگردیدبی

دهکده جهانی دبی ، امارات

دهکده جهانی دبی

در این سری از مقالات جهانگردی قصد آشنایی با دهکده جهانی دبی را که یکی از جاذبه های گردشگری امارات است را داریم. در ادامه برای آشنایی بیشتر با این مکان زیبا با ما در مجله گردشگری دوباره سفر همراه باشید.

دهکده جهانی دبی

دهکده جهانی دبی ، یک پارک در فضای باز است که ساعات خوشی را برایتان به ارمغان می آورد. جالب است بدانید در این دهکده محصولات، صنایع دستی، سوغاتی و خوراکی های خاص هر کشور به نمایش گذاشته شده اند. برخی از دیدنی های این دهکده عبارتند از: برج ایفل، هیروگلیف های مصر، شهر ممنوعه پکن، معابد های مختلف تایلند، برج پیزا، مجسمه آزادی، ساعت لندن، مسجد تاج محل، که به صورت مینیاتوری بازسازی شده و با نورپردازی فضای خاق العاده ای را ایجاد کرده است.

دهکده جهانی دبی

تفریحات در دهکده جهانی دبی

در دهکده جهانی دبی شما عزیزان می توانید در مساحتی در حدود ۱ میلیون متر مکعب به دیدن دیدنی های کشورهای مختلف بپردازید مثلا می توانید برج ایفل را از نزدیک ببینید یا در غرفه چین به دیدن شهر ممنوعه بپردازید و یا از معابد تایلند و دیگر کشورهایی که در دهکده جهانی دبی غرفه دارند دیدن کنید و عکس های یادگاری بگیرید.

دهکده جهانی دبی

جالب تر آن است که در این غرفه ها می توانید انواع سوغاتی های معروف و مطرح همان کشور را نیز تهیه کنید که بسیار جالب توجه می باشد و انگار در یک گردش یک روزه به دور دنیا سفر کرده اید همچنین جالب است بدانید که غرفه ایران یکی از زیبا ترین و بزرگترین غرفه های دهکده جهانی دبی محسوب می شود که حتما باید آن را ببینید و در غرفه ایرانیان انواع سوغات و صنایع دستی ایرانی همچنین آجیل و پسته،زعفران،پشمک،بستنی و فالوده سنتی و انواع فرش ایرانی برای فروش فراهم شده است و به فروش عموم می رسد.

دهکده جهانی دبی

همچنین در این مجموعه بسیار زیبا تفریحات دیگری نیز وجود دارد و مانند یک شهر بازی شما می توانید قایق سواری کنید و یا چرخ و فلک سواری را امتحان کنید و در رقص های سنتی شرکت کنید که در همه نظر بسیار عالی می باشد و در آخر نیز می توانید برای صرف غذا از رستوران های مطرح در سراسر دنیا استفاده کنید و به سلیقه خود یکی از آن ها انتخاب کنید و نوش جان کنید.لازم به ذکر است این مجموعه با بیش از ۴.۵ میلیون بازدید کننده یکی از شلوغ ترین و بهترین جاذبه گردشگری در کشور امارات می باشد.

دهکده جهانی دبی

زمان برگزاری

دهکده جهانی دبی با توجه به اینکه در فضایی روباز برگزار می شود، در فصل تابستان که فصل گرمی است، تعطیل خواهد بود. اما در ماه آبان که این دهکده بازگشایی می شود تا فروردین ماه می توانید از این جاذبه گردشگری دیدن نمایید.

ساعات کاری و هزینه بلیط دهکده

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 15:30 الی 12 بامداد

پنجشنبه ، جمعه و سایر تعطیلات رسمی از ساعت 15:30 الی 1 بامداد

بیلت ورودی دهکده جهانی 15 درهم قیمت گذاری شده است. کودکان زیر 3 سال و افراد مسن بالای 65 سال می توانند رایگان وارد شوند. بازدیدکنندگانی که قصد دارند از این دهکده جهانی دیدن نمایند، می توانند به صورت آنلاین، از طریق برنامه تلفن همراه یا حضوری از یکی از دو دروازه ورودی پارک اقدام به خرید بلیت نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا