تور

اجاره خودرو در دبی
آسیاجهانگردیگرجستان

آشنایی با دره اوکاتسه گرجستان

دره اوکاتسه

در این بخش از مقالات جهانگردی قصد معرفی و آشنایی با دره اوکاتسه را که یکی از جاهای دیدنی گرجستان است داریم. در ادامه برای آشنایی بیشتر با این مکان زیبا با ما در مجله گردشگری دوباره سفر همراه باشید.

دره اوکاسته گرجستان

گرجستان دارای چندین تنگه می باشد که تنگه اوکاتسه و داشباشی از بقیه مشهورتر و زیباتر هستند.دره اوکاسته در فاصله 42 کیلومتری از کوتائیسی در روستایی به نام گوردی قرار دارد. طول دره 16 کیلومتر و عرض آن 10 تا 15 متر تغییر می کند و عمق آن 50 متر است. در این دره تعدادی آبشار وجود دارد که بلندترین آن با ارتفاع 70 متر است .در این دره زیبا و قشنگ چندین دریاچه هم وجود دارد که می توان در آنها شنا کرد.

دره اوکاسته گرجستان

این دره زیبا یکی از جاذبه های گردشگری گرجستان است که اهالی گرجستان و مسافران در طول تابستان بیشتر از دره اوکاتسه بازدید به عمل می آورند. عمق این تنگه 100 متراست.بازدیدکنندگان می توانند بر روی یک مسیر با 700 متر طول این مسیر را طی کنند و برگردند

در این مسیر اگر راه را ادامه دهید به آبشار کینچاخا که یکی از بلندترین آبشار گرجستان است می رسید. یک دره دیگر هم به نام مارتویلی در منطقه سامگرلو در گرجستان وجود دارد که زیبایی طبیعت آن بسیار خیره کننده . چشم گیر است .

دره اوکاسته گرجستان

پله هایی وجود دارد برای پیاده روی هایی که منظره ای با شکوه از کوه و محیط اطراف آن بوجود می آورد .در فصل بهار سطح آب زیاد است و طبیعت آنجا پر از شکوفه و گل های آزالای زرد است این محیط را منطقه ای زیبا و دلنشین می کند. شما در فصل تابستان می توانید در این منطقه زیبا و خنک شنا کنید یا با خانواده به پیک نیک بروید و از نوشیدنی وغذاهای سنتی گرجستان میل کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا