تور

اجاره خودرو در دبی
جهانگردیفنلاند

جاهای دیدنی فنلاند | Finland

جاهای دیدنی فنلاند

در این مقاله از مجله گردشگری دوباره سفر به جاهای دیدنی فنلاند خواهیم پرداخت. پس در ادامه با ما همراه باشید

فنلاند با نام رسمی جمهوری فنلاند  کشوری است در شمال اروپا.  و پایتخت آن هلسینکی است. تعدادی از نشانه های برجسته این گذشته رنگارنگ به صورت ویرانه های فریبنده ، پیچ و خم خیابان های سنگفرش و قلعه های سر به فلک کشیده در سراسر کشور پراکنده مانده است.با این حال، فنلاند بیشتر به دلیل زیبایی طبیعی باورنکردنی اش مشهور است. دریاچه های شفاف ، مجمع الجزایر خیره کننده ، عجایب بکر و زمستانی از مناظر خاص هستند. در عین حال ، شهرهای این کشور با زمان سازگار هستند و با ارائه گزینه های غذاخوری و اقامت در کلاس جهانی پذیرای گردشگران هستند. در اینجا نگاهی به برترین جاذبه های گردشگری فنلاند می اندازیم:

1- شهر قدیمی راوما (Old Rauma)

شهر کوچک Rauma در سال 1300 تاسیس شده و یکی از قدیمی ترین و باستانی ترین شهرهای فنلاند به حساب می آید. بخش قدیمی این شهر با ساختمانهای رنگارنگ، و خیابان های سنگفرش شده شناخته می شود. کافه ها و رستوران های  زیادی در میدان بازار که اخیراً بازسازی شده قرار دارند.از دیگر جاذبه های فنلاند، تعدادی از کلیساها با نقاشی های دیواری مشهور که مربوط به قرون وسطی و بعد از آن هستند می باشند.

شهر قدیمی راوما | فنلاند

2-قلعه تورکو (Turku Castle)

این قلعه باشکوه از اواخر قرن سیزدهم پابرجا مانده است. در کنار کلیسای جامع تورکو ، که در همان زمان ساخته شده است ، قدیمی ترین ساختمان اشغالی فنلاند است. این ساختار چشمگیر مشرف به رودخانه اورا است و به نمادین ترین ساختمان تورکو تبدیل شده است. این بنا که در ابتدا به عنوان یک قلعه نظامی ساخته شده است ، در طول قرون وسطی بارها دستخوش تغییر شده است. امروزه قلعه تورکو یکی از پر بازدیدترین موزه های فنلاند است.

قلعه تورکو | فنلاند

3-کلیسای جامع هلسینکی (Helsinki Cathedral)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا