تور

اجاره خودرو در دبی
آسیاپاتایاجهانگردی

بهترین رستوران های پاتایا ، تایلند

پاتایا یکی از شهرهای توریستی و پرطرف‌دار تایلند می‌باشد که از بهترین رستوران‌های جهان را برای صرف نهار و شام برای مسافرین و گردشگران عزیز دارا می‌باشد و هر نوع غذای آسیایی، اروپایی، آمریکایی و … را می‌توانید امتحان کنید. از رستوران‌های 5 ستاره با برنده جوایز تا پیتزاهایی به سبک نیویورکی یکی از برترین انتخاب‌های این شهر زیبا می‌باشد که اگر از افرادی هستید که به غذا و شکمتان اهمیت می‌دهید قطعاً سری به رستوران‌های این شهر بزنید.برای شناخت بیشتر بهترین رستوران های پاتایا همراه ما در مجله گردشگری دوباره سفر باشید.

بهترین رستوران های پاتایا

پاتایا دارای رستوران‌های عالی و زیبا از طیف مختلفی می‌باشد و دارای منوهای غذایی مختلفی با غذاهای ساده خیابانی ارزان‌قیمت تا غذاهای لوکس و لاکچری گران قیمت را دارا است. تقریباً شما با طیف وسیعی از قیمت‌های غذا در این شهر روبرو هستید. از آنجایی که بخش زیادی از مسافرین این شهر را توریست‌ها و خارجی‌ها و گردشگران از سراسر دنیا تشکیل می‌دهند، غذاهای موجود نیز از ترکیب متنوعی انتخاب شده و طعم‌های آن اکثرا اروپایی و تایلندی است. البته برای یافتن غذاخوری‌های دلخواهتان می‌توانید در پاپایا قدم بزنید و یا از طریق اینترنت غذاخوری موردعلاقه‌تان را پیدا کنید، در این بخش شما را با بهترین رستوران‌های جذاب و زیبای پاتایا آشنا می‌کنیم که از لحاظ مزیت‌های غذایی، خدمات و فضای آنها بررسی شده است.

رستوران و بار کاپریس

این رستوران که برنده جایزه نیز شده است که یکی از استراحتگاه‌های ساحلی معروف رویال کلیف در بالای خلیج تایلند واقع شده است، سال‌هاست که جزو برترین رستوران برای خوردن غذاهای محلی می‌باشد. این رستوران در هتل 5 ستاره واقع شده و یک محیط شیک و با دکوراسیون پیچیده و عالی برای پذیرایی از مهمانان می‌باشد. شما در این رستوران می‌توانید از فضای مشرف به استخر و اقیانوس و زیبایی داخلی آن لذت ببرید. شما در این رستوران می‌توانید انواع غذاهایی نظیر استیک گردن، مدالیون ماهی راهب با ادویه کاری، تیمبال ماکارونی ریحان را سفارش دهید.

رستوران و بار کاپریس

رستوران مانترا یکی از بهترین رستوران های پاتایا

یکی از رستوران‌هایی با منوی زیاد و گسترده‌ای می‌باشد که دارای غذاهای زیادی است. این رستوران با انواع غذاهای ژاپنی، هندی، چینی، ایتالیایی، تایلندی و غیره می‌باشد. هر نوع غذا آشپز و تیم مخصوص به خودش را دارد که غذای شما را آماده می‌کنند، بنابراین اصلاً نگران این نباشید که یک آشپز سوشی، پیتزا شما را سفارش بگیرد و آن را تهیه نماید. این رستوران در روبروی هتل آماری ارکید واقع شده است، اینجا به زیبایی با طرح رنگی قرمز و سیاه تزیین شده است. استیک واگیو یا سوشی تازه تهیه شده را حتماً امتحان کنید.

رستوران مانترا

رستوران هندی Indian by Nature

رستوران هندی خانوادگی و عجیب و غریب که در عین کلاسیک بودن، انواع غذاهای سنتی جذاب و با طعمی مدرن را با منوهای عالی که توسط سرآشپز منحصر به فرد آن ارائه شده است و با منوی بسیار بزرگ با تمام غذاهای اصلی را دارا است. غذاهای هندی با گیاهان فراوان، به صورت خلاقانه و خوشمزه‌ای تهیه شده است. کاری شاشی کوفتا یکی از غذاهای سنتی موغلایی از کوفته بره چرخ شده می‌باشد که در سس خامه جوشانده می‌شود و یکی از غذاهای مورد علاقه گیاه خواران نیز آچاری گوبی است که ترکیبی از گلم کلم و سیب‌زمینی با ادویه‌ها و ترشی انبه سرآشپز تهیه شده است.

رستوران هندی Indian by Nature

رستوران Yes Vegan

یکی از رستوران‌های کاملاً جدیدی که جزو اولین رستوران‌های صددرصد وگان یا گیاه‌خواری در پاپایا است که انواع غذاهای فیوژن آسیایی را که گیاهی هستند ارائه می‌کند. منو که شامل غذاهای اصلی گوشتی نظیر اردک وگان سرخ شده با سس برگ ریحان و برنج مرغ وگان Hainanese ، تنقلات سبک همانند کوفته‌های وگان سرخ شده و جوانه‌های آفتاب‌گردان سرخ شده می‌باشد که به طور مداوم در حال افزایش است و رضایت مشتریان را برای گوشت خواری و گیاه خواری پشت سر گذاشته است. مشتریان از قیمت‌های ثابت و معقول آن رضایت خاطر دارند و یکی از رستوران‌های با رتبه بالا را در این شهر دارا می‌باشد که به فکر سلامتی شماست.

رستوران Yes Vegan

رستوران The Bistro

این رستوران و غذاخوری که شعبه اصلی آن در سوئیس می‌باشد با پنیرهای خوب و نوشیدنی‌هایش مشهور است. آشپزخانه‌ای با منوهای از ساندویچ تازه، سالاد، سینی‌های پر از گوشت و پنیرهای مختلف می‌باشد. ناهارخوری‌هایی که مشتاق یک وعده غذایی مقوی هستند، می‌توانند از بین غذاهای ویژه روزانه همانند مرغ با برنج وحشی، سینه اردک سرخ شده در تابه روی سس ذرت با فلفل سبز با گراتن یکی را انتخاب نمایند.

رستوران برونو یکی از بهترین رستوران های پاتایا

یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین رستوران‌های شهر پاتایا می‌باشد که خدمات عالی را به مشتریانش ارائه می‌دهد. در اول کار سرآشپز به شما خوش آمد می‌گوید و کارکنان باتجربه منتظر شما هستند تا هر نوع غذا و نوشیدنی‌های لذیذ را با قیمت مناسب ارائه دهند. به صورت کاملاً هنرمندانه غذای تار تار ماهی سالمون تازه و ماهی تن با خامه ترش آووکادو روی کارپاچیو چغندر و تربچه و سس پستو و پنیر کلاسیک ارائه می‌کنند.

رستوران برونو

رستوران فرانسوی Cafe des Amis

یکی از رستوران‌هایی با غذاهای فرانسوی است که در یک خانه جذاب به سبک تایلندی واقع شده است. یک تجربه منحصر به فرد با غذاهای دریایی تازه، فوی گراس و غذاهای مورد علاقه فرانسوی را به شما ارائه می‌دهد تا در یک باغ با فضای زیبا و با موسیقی پیانو و آواز جاز در یک فضای رمانتیک و دنج تجربه نمایید.

رستوران فرانسوی Cafe des Amis

رستوران پیتزا BRONX

یک غذاخوری عالی با پیتزاهای خوشمزه‌ای است که از مواد باکیفیت و تازه تهیه شده‌اند. این پیتزاها که از خمیر پاپ و سس مامان که شامل سس گوجه فرنگی نرم و کمی شیرین تهیه شده‌اند و مشخصه‌ای از پیتزاهای نیویورکی است.

رستوران پیتزا BRONX

رستوران گوشت Beefeater

این رستوران که از سال 2004 بازگشایی شده است و انواع غذاهای غذاهای اسکاندیناویایی، مکزیکی، تایلندی و انواع دیگر را برای پذیرایی از میهمانان ارائه نموده است. تخصص اصلی آنها گوشت شکار است. علاقه‌مندان به گوشت در این رستوران می‌توانند استیک واقعی گوشت با طعم لذیذ را تجربه نمایند. کیفیت خدمات و قیمت منوها سال‌هاست که ثابت مانده است و حتی اگر نمی‌توانید چیزی را انتخاب و سفارش دهید، یک بوفه با قیمت مناسب نیز در آنجا وجود دارد.

رستوران گوشت Beefeater

رستوران پنج‌ستاره Five Star J Restaurant

یکی از رستوران‌های 5 ستاره کوچک با غذاهای گیاهی می‌باشد و منوی آن تنوع زیادی دارد و همه چیزها شامل پیتزا، همبرگر، پاستا و بسیاری از گزینه‌های تایلندی را به طرز باورنکردنی در خودش دارد. مالک آنجا انواع غذاها را به صورت ویژه روزانه و ماهانه ارائه نموده همانند اسپاگتی آل قارچی استر یکا گریلی‌اتی که شامل مواد ارگانیک و تمیز می‌باشد و برخی از پیتزاها نیز حاوی پنیر لبنی است.

رستوران پنج‌ستاره Five Star J Restaurant

اتاق رویال گریل از دیگر بهترین رستوران های پاتایا

این رستوران در هتل رویال کلیف بیچ با فضای کم و نور و آرام می‌باشد که دارای یک فضای کاملاً جدی است و این رستوران صرفاً برای خوردن غذاها و نوشیدنی‌های نیست و در آن استیک‌های لطیف با عشق آماده می‌شوند تا لذت ببرید و در آن شراب‌های مرغوب با مجموعه فوق‌العاده میل نمایید. این رستوران باکیفیت درجه یک می‌باشد.

اتاق رویال گریل

رستوران The Glass House Beachfront

رستوران Glass House Beachfront یک نقطه جالب در ساحل Jomtien می‌باشد که انواع غذاهای دریایی و غروب‌های باشکوه را دارا است و در یک فضای خارج از شهر پاتایا با فضای منحصربه‌فرد و رمانتیک و آرام قرار دارد. چه در حال لذت بردن از نسیم دریا یا در سایه درختان کاج در تراس باشید و یا از منظره خانه‌های شیشه‌ای با تهویه مطبوع آن لذت می‌برید و می‌توانید بیش از 170 نوع غذای تایلندی و غربی از بهترین غذاهای دریایی شهر پاتایا را استفاده نمایید. انواع نوشیدنی‌ها را بعد از شام در مبل‌های راحتی با آب شفاف و زلال در ساحل ماسه‌ای با آرامش خاطر بچشید.

رستوران The Glass House Beachfront:

رستوران رادیوس

رستوران Radius محل صرف غذا در هوای آزاد در کیپ دارا پاتایا می‌باشد که یک منظره عالی از خلیج پاتایا و ساحل است. رستورانی با محیط کاملاً دنج و رمانتیک با صندلی‌های راحتی در فضای باز می‌باشد که می‌توانید از نسیم خنک دریا با صرف صبحانه لذت ببرید. شما در این رستوران می‌توانید از غروب شگفت‌انگیز خورشید با شام لذت ببرید. یکی از بهترین رستوران‌های پاتایا برای صرف غذای رمانتیک همراه با همسرتان می‌باشد. دارای انواع غذاهای آسیایی و اروپایی با لازانیا و سوشی و ساشیمی خوشمزه می‌باشد.

رستوران رادیوس

رستوران کازا پاسکال یکی از بهترین رستوران های پاتایا

رستوران کازا پاسکال یکی از رستوران‌های عالی در خیابان دوم پاتایا است که به غذاهای با کیفیت خودش افتخار می‌کند. مالک آن به نظرات مشتریان اهمیت زیادی می‌دهد و غذاها را از بهترین مواد اولیه تهیه می‌کند. شامل انواع گونه‌های کمیاب همانند خرچنگ دریایی اقیانوس اطلس و قارچ و ترافل اروپایی می‌باشد. همچنین این رستوران به صورت منظم با صبحانه روزانه و باربیکیو در یک فضای بازو غذا را سرو می‌کند. منو بسیار متنوع می‌باشد و مقدار کمی غذای تایلندی را نیز می‌توانید آنجا تهیه نمایید. غذاهای دریایی آن بسیار خوشمزه است.

رستوران کازا پاسکال

چه رستورانی را انتخاب نماییم؟

قطعاً پاتایا دارای رستوران‌های زیادی است که برخی از آنها در این لیست گنجانده نشده است و انتخاب رستوران خوب کاملاً سلیقه‌ای است و شما باید انتخاب بکنید که بیشتر به چه نوع غذاهایی علاقه‌مند هستید. در پاتایا می‌توانید انواع غذاهایی نظیر پیتزاها، غذاهای دریایی، غذاهای ایتالیایی و فرانسوی، غذاهای آمریکایی و آسیایی را سفارش دهید. اگر به دنبال غذاهای ارزان‌قیمت‌تر هستید باید قدم به این شهر گذاشته و به انواع رستوران‌های محلی آن سر بزنید که قطعاً برای شما جالب و خاطره‌انگیز خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا