تور

اجاره خودرو در دبی
آسیااندونزیجهانگردی

جزیره زیبای بینتان ، اندونزی

جزیره بینتان

در جنوب شرقی آسیا و بین اقیانوس هند و اقیانوس آرام کشور اندونزی واقع شده است.جزیره بینتان بزرگترین منطقه جهان است که بیش از 17 هزار جزیره در آن قرار دارد.اندونزی پرجمعیت ترین کشور مسلمان است. جاوا پرجمعیت ترین جزیره جهان است که نصف مردم اندونزی را در خود جای داده است.در ادامه همراه مجله گردشگری دوباره سفر باشید تا با جزیره بینتان اندونزی بیشتر آشنا شوید.

جزیره بینتان

یکی از بزرگترین جزایر مجمع الجزایر ریائو در اندونزی بینتان است.بینتان در فاصله 50 دقیقه ای از سنگاپور واقع است و می توان گفت که نسبت به اندونزی دورتر است تا سنگاپور و مالزی به این دلیل آن را جزیره دور افتاده در اندونزی می دانند.با تمام دوری بینتان مقصدی خوب و رویایی برای گردشگران به حساب می آید.کسانی که به بالی سفر کرده اند این بار می خواهند مقصد متفاوت تری را تجربه کنند به این جزیره سفر کنند.

جزیره زیبای بینتان

این جزیره یک مقصد تفریحی جذاب برای ساکنان سنگاپور است و از یک مسیر یک ساعته با فرابر تا سنگاپور فاصله دارد.این جزیره دارای امکانات خارجی و جمعیت بسیار آن به انگلیسی صحبت می کنند اما باز هم جزء مقصدهای محبوب سفر در اندونزی است.این جزیره به دلیل شهرت در خارج اندونزی به عنوان جواهر گردشگری در سوماترا شناخته می شود و حال و هوای آن با بسیاری از جزیره ها متفاوت است.

جزیره بینتان

در این جزیره اقامتگاه ها و ریزورت های لوکس و مجلل و فعالیت های تفریحی و مدرن به چشم می خورد.ساحل بینتان دارای شن های سفید می باشد و ساحل آن وسیع است.از امکانات تفریحی دیگر این جزیره زیبا می توان به 10 ریزورت ساحلی  ، 4 زمین گلف وسیع نام برد.

این جزیره حداقل 5 میلیون ساکن کمتر از سنگاپور دارد اما تقریبا 3 برابر سنگاپور است.تقریبا 340000 نفر در این جزیره آرام و زیبا زندگی می کنند.

جزیره بینتان

دسترسی به جزیره

شما برای رفتن به جزیره باید به شهر جاکارتا در اندونزی بروید. از آنجا روزانه با پرواز به فرودگاه راجا حاجی فی سبیل لله ( Raja Haji Fisabililah Airport ) در جزیره بینتان صورت می گیرد بروید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا