تور

اجاره خودرو در دبی
آسیااماراتجهانگردیدبی

آشنایی با ساحل کایت دبی

ساحل کایت دبی

در این بخش از مقالات جهانگردی قصد معرفی و آشنایی با ساحل کایت ( Kite Beach ) را که یکی از جاهای دیدنی دبی است داریم. در ادامه برای آشنایی بیشتر با این مکان زیبا با ما در مجله گردشگری دوباره سفر همراه باشید.

ساحل کایت دبی

ساحل کایت دبی ، یکی از بهترین سواحل در بین مسافران ایرانی به شمار می رود چون انواع و اقسام تفریحات آبی و غیر آبی را در خود جای داده است .در این ساحل انواع زمین ها برای بازی های والیبال ساحلی ، فوتبال ساحلی، تنیس و هند بال وجود دارد .تفریحات آبی از جمله غواصی ،‌قایق سواری ، جت اسکی ،چتر سواری، بادبادک بازی و اسکی روی آب هم از امکانات این ساحل زیبا است.

ساحل کایت دبی

در قسمت های رفاهی و دیدنی این ساحل زیبا حمام های آفتاب و برگزاری کلاس اسکیت و تعداد زیادی کافه و رستوران و پارکینگ اتومبیل برای رفاه گردشگران وجود دارد. همچنین شما برای ورود به ساحل زیبای کایت نیاز به پرداخت هزینه ندارید اما برای استفاده از تفریحات باید هزینه های متفاوت آن را به درهم امارات پرداخت کنید.

ورزشهایی که میتوانید انجام بدهید

  • اسکی روی اب
  • کایت سواری
  • قایق موزی
  • منطقه مخصوص بازی کودکان
  • والیبال ساحلی
  • فوتبال صابونی
  • اسکیت

سرگرمی های غیر ابی در ساحل کایت بیچ دبی

اگر شما یا خانواده شما  دوست ندارید که از سرگرمی های آبی استفاده کنید، در ساحل کایت می توانید از سرگرمی های غیر آبی آنجا دیدن فرمایید.یکی از سرگرمی های غیر آبی ساحل اسکیت در پارک اسکیتی آنجاست.علاوه بر این امکانات یک محوطه بازی رو باز و یک پارک کودک برای والدینی که دوست ندارند کودکشان آب بازی کند در ساحل کایت بنا شده است .

ساحل کایت دبی

یکی از رستوران های ساحلی معروف این منطقه سالت (SALT ) است که توسط دوخانم تاسیس گردیده است .از رفتن به این رستوران و خوردن غذاهای متنوع آن هرگز پشیمان نخواهید شد.این رستوران در شبکه های اجتماعی نیز بسیار مطرح است.ازجمله غذاهای متنوع آن برگرهای متنوع این رستوران است که طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. میز و صندلی های رستوران در ساحل شنی چیده شده و محیطی صمیمانه و گرم را برای گردشگران ایجاد کرده است.

ساحل کایت کجاست؟

در شهر دبی و در نزدیکی ساحل جمیرا ساحل کایت قرارگرفته است.این ساحل به دلیل امکانات تفریحی زیاد یکی از جاهای مهم دیدنی دبی به شمار می آید.همه فصل های سال این ساحل مناسب باد بادک بازی است به همین دلیل بسیاری از بزرگسالان و کودکان در این ساحل زیبا به باد بادک بازی مشغول هستند.این ساحل زیبا برای کودکان هم بسیار زیبا و جذاب است به این دلیل این ساحل به عنوان ساحل خانوادگی در دبی شناخته شده است .

ساحل کایت دبی

از برج العرب هم می توان به این ساحل زیبا مشرف شد و منظره ای جذاب برای عکاسی پیداکرد.همان طور که گفتیم شن های این ساحل نرم و ماسه ای هست پس اگر دوست دارید می توانید بدون پوشیدن دمپایی در ساحل و آب های کم عمق و یا شن های ساحلی قدم بزنید و لذت ببرید.

دسترسی

برای رسیدن به ساحل کایت با استفاده از وسیله نقلی عمومی از تاکسی  ومترو هم می توانید استاده کنیدِ اگر با مترو می روید در ایستگاه Noor Bank از قطار پیاده شوید .برای بازدید از این مکان زیبا حداقل 3 ساعت زمان نیاز دارید.

آدرس: Dubai –Jumeirah3- United Arab Emirates

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا